Wowquote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
Bahbah... Leuk man, mensen een trauma bezorgen..quote:Op woensdag 12 december 2012 18:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ken de betreffende machinist via via en hij vertelde dat een man die stond te bellen op het perron zich bewust voorover liet vallen voor de vertrekkende trein. Kerel lag wel behoorlijk open maar heeft het overleefd. Hij was zelfs nog gewoon aanspreekbaar.
Handig! Ik ga daar wss wel heen ja.quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten!
Handig!quote:Op zondag 16 december 2012 23:45 schreef fratsman het volgende:
Mensen die naar het Boeremoosbal gaan? Je hoeft niet meer in de rij te gaan staan voor kaarten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 17 december 2012 21:56 schreef Joysa het volgende:
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?Ongeluk, ziekenhuis, WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.???
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?http://www.112regiolimbur(...)elen-2012&Itemid=119SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte in ieder geval.![]()
Heeft iemand hier toevallig meer info over dat ongeluk wat vanmiddag is gebeurd tegenover het ziekenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Sterkte meadje.
Hier is vorige week een heel jong meisje onder de metro gekomen, ook al zo'n triest ongeluk.Aids.
Sterkte alsnogquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:39 schreef Joysa het volgende:
Ja het is dus zeker dat meisje.
Klotezooi.
thanks
Haha, mn schoonmoeder was inderdaad al helemaal in paniek, maar dat was omdat ze niet kon douchen, terwijl we om 13.00 hadden afgesproken ergens te eten. Maar gelukkig was het rond 12 uur weer opgelost..quote:Op dinsdag 25 december 2012 15:13 schreef Klonk het volgende:
Water veroorzaakte hier vanmorgen stress in Belfeld, namelijk door de afwezigheid ervan
Ik zag alle gestreste huisvrouwen al voor me die compleet in blinde paniek waren vanwege het kerstdiner
hahaha, deze kerel wét ut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Haha die zag ik ook op Facebookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebookquote:
mysterious fratsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook
Precies etzelfde heejquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |