hahaha, deze kerel wét ut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Haha die zag ik ook op Facebookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebookquote:
mysterious fratsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook
Precies etzelfde heejquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Doet Broekmans al jaren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Joysa het volgende:
http://www.broekmans.nl/assortiment/nieuw/naate-raaf-bonbon-10-st
Iers 't Boeremoosbal!quote:
DAE ZIT WEER OP DE STAAF!!!quote:
Hoezoquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Ik geloof dat ik dit topic de komende tijd moet vermijden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor mij dus geen Gekke Maandag en Vasteloavend dit jaar. En daar baal ik flink van.
Jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Geen tijd, want tentamens en alles. Geen geld want heb een paar maanden geen tijd gehad om te werken. Ben alleen al ¤30 kwijt aan de reis, en dan nog twee dagen bier en dergelijke, dat kan ik beter sparen.
Ikke!!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef fratsman het volgende:
Nou? Wae is d'r morgenaovend allemaol in d'n Hoonderstal?
Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld
moet niet gekker worden...
dat bedoel ik, pure gekte dusquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dat viel me vanmorgen inderdaad ook al op, zelfs in de Boekend!
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:59 schreef Klonk het volgende:
een wonder is gescheten in de gemeente Venlo, behalve de wegen zijn ook de doorgaande fietsroutes schoon en om het nog mooier te maken ook buiten het centrum van Venlo, zelfs in Belfeld
moet niet gekker worden...
Kutmuziekquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:46 schreef Klonk het volgende:
Ik zie jullie wel weer na carnaval![]()
wat een kutmuziek
dat is té erg, zelfs ik snap dat jullie dat niet trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
KutmuziekOnze Venlose Vastelaovend kutmuziek noemen
![]()
DIT is kutmuziek.Godverdomme, je zal er 4 dagen lang naar moeten luisteren.
![]()
Met z'n Barney-pose op 't podium.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:50 schreef Klonk het volgende:
Oeh, en ik heb de prins van Belfeld zien lopen
als een baas tochquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Met z'n Barney-pose op 't podium.![]()
quote:
Haha moet wel, is zowat hetzelfde, ook de tekstquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Frats, misschien weet jij dit.. stamt golde jaore hier vanaf ofzo?
Ja, super mooiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:28 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha moet wel, is zowat hetzelfde
Ook een mooi nr.
Hoe ben je die dan tegen gekomen?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, super mooi
Ik kwam er gisteren achter
Een vriend stuurde diequote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:30 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoe ben je die dan tegen gekomen?
Ik ben nu 2,7 GB aan vastelaovesmuziek aan het downloaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |