hahaha, deze kerel wét ut.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Haha die zag ik ook op Facebookquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:53 schreef fratsman het volgende:
Zalig niejjaor, de kat schiét haor, d'n hond schiét wors, zalig niejjaor, de braodwors!
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebookquote:
mysterious fratsquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:21 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als frats is wie ik denk dat hij is, heb ik hem niet op facebook
Precies etzelfde heejquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Auk good! Letste vakantiedaag, moandaag weer aan de bak, dus nog ff lekker rustig aan.
Doet Broekmans al jaren.quote:Op woensdag 9 januari 2013 22:39 schreef Joysa het volgende:
http://www.broekmans.nl/assortiment/nieuw/naate-raaf-bonbon-10-st
Iers 't Boeremoosbal!quote:
DAE ZIT WEER OP DE STAAF!!!quote:
Hoezoquote:Op woensdag 9 januari 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
Ik geloof dat ik dit topic de komende tijd moet vermijden
quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Voor mij dus geen Gekke Maandag en Vasteloavend dit jaar. En daar baal ik flink van.
Jammerquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:48 schreef Mss het volgende:
Geen tijd, want tentamens en alles. Geen geld want heb een paar maanden geen tijd gehad om te werken. Ben alleen al ¤30 kwijt aan de reis, en dan nog twee dagen bier en dergelijke, dat kan ik beter sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |