Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had het over al die hossel/relatiezooi hier. Elke keer weer. Ik kan beter naar het floratopic ofzo, blijkbaar is de sc naam toch dé toon.
Nicequote:
Baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
O, in dat geval: die wil je niet kennen.
Ik lees niet al jouw posts hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde al editen, maar nu is het toch al gequote.
Maar waarom nog steeds de illusie dat het iets vast is? Ben ik niet duidelijk of zo?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komen
[..]
Nice
Dat valt me dan weer tegen van je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees niet al jouw posts hoor
Nouja nu weet ik het ook dan, bij deze
Je vroeg er zelf om schatquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagenquote:
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om schat
Maar zo zit ik niet in elkaar eigenlijk anyway
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagen
quote:
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.quote:
Ja ik moet de vrouwen van me afslaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.
Of liefdesnectarquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Ik meende het wel.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Even luisterenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Beetje Jason Mraz achtigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoon
That escalated quickly enzo
Net zoals "koffie drinken"quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Ja, idd. Best wel chill.quote:
Jup, hier in de omgeving ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Dat dan nog net niet.quote:
Zeker wel chill. Perfect voor een vroege zondagmorgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezienquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat was dan weer 's avondsquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezien
quote:
Oeh, ik klik even danquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Dat ken ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezien
Ik moest lachen vanwege die combinatie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Dit mogen ze wel draaien op mijn begrafenis.
Samen met Una Paloma Blanca. Voor de vrolijke noot.
Het werd vanzelf avond..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat was dan weer 's avonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gothicka is nou niet echt een lust opwekkende film anders..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ken ik
Met een ex van me. Elke keer zouden we Gotika (oid) gaan kijken. Nooit kwamen we verder dan de intro
Geen probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
Thanks FeraWat een lekkere muziek heeft die man
Zij was erg lustopwekkend voor mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gothicka is nou niet echt een lust opwekkende film anders..
Preciesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem.
Fera's muziektips staat weer voor u klaar.
Nou hier niet hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo zuur altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor
Ik trof er 2 keer ene die elke keer (ja meerdere malen) als ik moed had verzameld om tot actie over te gaan net een vriendje bleek te hebben
Boh, dat is echt kutquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor
Ik trof er 2 keer ene die elke keer (ja meerdere malen) als ik moed had verzameld om tot actie over te gaan net een vriendje bleek te hebben
Er zijn weinig nummers die me zo in de ziel raken als Somewhere Only We Know. Weet niet waarom.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest lachen vanwege die combinatie.
Dat nummer is wel prachtig, van Keane.
Buurmanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben niet anders gewend
Nouja ik weet wat het is... ik woon in een kuthoek van NL dus
Neemt niet weg dat het gewoon kut is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben niet anders gewend
Nouja ik weet wat het is... ik woon in een kuthoek van NL dus
Dat is wel een mooie gedachte. Ik moet nu wel aan Free Bird denken, die wilde mijn ex op zijn crematie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn weinig nummers die me zo in de ziel raken als Somewhere Only We Know. Weet niet waarom.
Una Paloma Blanca vond ik een mooie metafoor I'm just a bird in the sky
Dus in mijn hoofd werd het "I'm just a bird in the sky, over the mountains I fly to Somewhere Only We Know"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou me god niet weten wat ik op mijn begrafenis/crematie zou willen.
Misschien een tipjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oeh, gaan we een rondje begrafenismuziek doen?
Deze staat bij mij op dit moment vastgelegd
Damn, jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
I got a mom, I got a dad
But they do not have each other ...
Dit sprak me wel erg aan.
ik wel dat weet ik preciesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou me god niet weten wat ik op mijn begrafenis/crematie zou willen.
Okéquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik luister nu even naar Andy Grammer
Ik luister die nu even.quote:
bij mij sowieso oasis met live forever das mijn lijfliedquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk toch eens over moeten nadenken![]()
Ik ben niet zo goed in titels onthouden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij sowieso oasis met live forever das mijn lijflied
heb je trouwens al een koper voor je gamecube?
anders heb ik er wel intresse in
Brabant, in de hoek van Zeeland en Belgiequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon kut is.
Zeeland toch ?
Ja nogalquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in een kuthoek van NL als het gaat om dames?
Hey TGND!quote:
aaaah kut anders had ik em wel overgenomen had prima bij mijn nintendo collectie gepastquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in titels onthouden.
Jup, als het goed is wordt het geld overgemaakt
Zal hem eens opzoekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaaah kut anders had ik em wel overgenomen had prima bij mijn nintendo collectie gepast
zoek maar eens op oasis met live forever ik zweer bij dat liedje
goedenavondquote:
Een kuthoek dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brabant, in de hoek van Zeeland en Belgie
Post hier, dan luister ik mee.quote:
Hee jij!quote:
Ja, heel gaaf. Heel erg geluk gehad met het weer ook. Alleen wel superdruk. Voor de spookhuizen maar in 2 achtbanen gekund vanwege de wachtrijen. Maar hebben het wel echt enorm naar onze zin gehad en de spookhuizen en scare zones waren zoals altijd weer geweldigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeeee, hoe was de Walibi Fright Nights?
quote:
je hebt er verschillende versies van live tot acoustisch tot album versiequote:
Het spreekt me niet erg aan, om eerlijk te zijn.quote:
Zie reactie op Kifquote:
Heequote:
'Avondquote:
al 16 jaar is dit mijn favoriete bandquote:
Mijn dank is groot.quote:
Ooh, dat mag jij zeker vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Het spreekt me niet erg aan, om eerlijk te zijn.
Ja, was echt een dreigend weertje volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij!
[..]
Ja, heel gaaf. Heel erg geluk gehad met het weer ook. Alleen wel superdruk. Voor de spookhuizen maar in 2 achtbanen gekund vanwege de wachtrijen. Maar hebben het wel echt enorm naar onze zin gehad en de spookhuizen en scare zones waren zoals altijd weer geweldig
[..]![]()
Die vind ik wel heel mooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, dat mag jij zeker vinden
Voor mij is het echt een prachtplaat, beetje net als:![]()
Ik ben een paar jaar geleden geweest, maar dan ook echt 's avonds, ik heb nog nooit zo in een deuk gelegen eigenlijk, vriendin waar ik mee was vond het niet zo heel grappig..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hee jij!
[..]
Ja, heel gaaf. Heel erg geluk gehad met het weer ook. Alleen wel superdruk. Voor de spookhuizen maar in 2 achtbanen gekund vanwege de wachtrijen. Maar hebben het wel echt enorm naar onze zin gehad en de spookhuizen en scare zones waren zoals altijd weer geweldig
[..]![]()
ik ben niet echt een fan van die band maar dit is wel bijzonder mooiquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn dank is groot.
Nog een nummer dat op mijn lijstje gaat:
Klopt ... Eerste nummer dat ik van hen hoorde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben niet echt een fan van die band maar dit is wel bijzonder mooi
Ja, ben ook helemaal gesloopt. Ik steek dus nu mn jointje op, blijf tijdens mn jointje nog even bij jullie maar duik dan echt mn bed in.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, was echt een dreigend weertje volgens mij. Dat zal best ja, én een special én het is weekend. Oh dat is wel jammer, maar gelukkig heb je het wel naar je zin gehad
![]()
ik weet niet meer welk nummer ik voor het eerst hoorde volgens mij over the hills and far awayquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt ... Eerste nummer dat ik van hen hoorde.
Gezelligquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ben ook helemaal gesloopt. Ik steek dus nu mn jointje op, blijf tijdens mn jointje nog even bij jullie maar duik dan echt mn bed in.
Gisteren de zolder helemaal omgegooid en opgeruimd, vandaag de hele dag gestaan, geslenterd en een niet eens zo heel zware tas op mn rug gehad. Ik heb nu echt pijn aan mn hele achterkant (lees; schouders, rug, billen, bovenbenen, kuiten en voeten)
Massage!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ben ook helemaal gesloopt. Ik steek dus nu mn jointje op, blijf tijdens mn jointje nog even bij jullie maar duik dan echt mn bed in.
Gisteren de zolder helemaal omgegooid en opgeruimd, vandaag de hele dag gestaan, geslenterd en een niet eens zo heel zware tas op mn rug gehad. Ik heb nu echt pijn aan mn hele achterkant (lees; schouders, rug, billen, bovenbenen, kuiten en voeten)
Klinkt heel pijnlijk wel, sterkte met in slaap komen danquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel grappig, maar ook echt wel veel schrikeffecten. Zelfs de stoerste die mee was van onze groep schrok keihardquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden geweest, maar dan ook echt 's avonds, ik heb nog nooit zo in een deuk gelegen eigenlijk, vriendin waar ik mee was vond het niet zo heel grappig..
Fuck!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
AhwJij verdient een massage
mag ik een hijsje van je jointje? als het hasj is teminstequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gezellig
AhwJij verdient een massage
Nee hoor, te laatquote:
Dat is ook echt een prachtnummer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik weet niet meer welk nummer ik voor het eerst hoorde volgens mij over the hills and far away
Harde faal.quote:
Nee, wietquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
mag ik een hijsje van je jointje? als het hasj is teminste
Nee, dat was voor Faxiequote:
Dan hebben ze beter hun best gedaan, ik ben toen geen 1 keer geschrokkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel grappig, maar ook echt wel veel schrikeffecten. Zelfs de stoerste die mee was van onze groep schrok keihard
You've got mequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat was voor Faxie
Ninja edit fail
whahaha en ik niet meer tegen wietquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, wiet
Ik kan niet tegen Hasj
Een lieve of vunzige?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook echt een prachtnummer.Mijn ex had daar ooit een alternatieve tekst op geschreven.
Even luisteren.quote:
Toffe nummers. Coldplay.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:32 schreef heloef het volgende:
Mijn voorlopige begrafenis playlist.
Zou alleen lullig zijn als ik geen auto kan rijden maar daar ga ik niet van uit.
Gewoon omdat het kan
Voor de eventuele kindertjes kinder(tjes) want ik zal geen perfecte vader geweest zijn.
En mocht ik een ex hebben die Rosanne heet en ik haat dan eventueel deze nog om haar nog een keer een slet te noemen van uit het graf
En voor de eventuele weduwe
Het idee is ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn idee voor een tattoo wordt steeds concreter
Slappe zakquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:36 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo ook maar eens pitten denk ik.
Dat is wel mooi, denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Een tekst op mijn linkerborst. Bij m'n hart. Over mij
Even een ijskoud dompelbad, dan hangt 'ie wat minder.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een slappe zak ja.
Geen dank voor de MI.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Even een ijskoud dompelbad, dan hangt 'ie wat minder.
Brrrrquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Even een ijskoud dompelbad, dan hangt 'ie wat minder.
Duuuuudequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een slappe zak ja.
Geen dank voor de MI.
Yes.quote:
Gewoon, omdat het perfect op mij slaat.quote:'Cause it's always raining in my head
Forget all the things I should have said
Ja ja, I know.. Eigen schuld, dikke bult MIquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n opmerking moeten maken![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ja, I know.. Eigen schuld, dikke bult MI
Dat is wel een mooie tekst jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes.
Wordt een tekst als deze:
[..]
Gewoon, omdat het perfect op mij slaat.
Ik heb nooit tegen hasj gekund. Krijg er alleen hartkloppingen van. Verder voel ik helemaal nietsquote:
Doe het nou eens goed.. Het is "I just killed A man"quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef heloef het volgende:
Oh ja als ik word vermoord wil deze:
Mama I killed the man past er mooi bij
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe het nou eens goed.. Het is "I killed A man"
Dit is al de 2e of 3e keer dat ik hem op die fout betrapquote:
Agossiequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef Fera het volgende:
Under Your Wings I'll Hide is echt prachtig, maar maakt me wel depri.
We zitten allebei fout.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe het nou eens goed.. Het is "I killed A man"
Zie editquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:42 schreef heloef het volgende:
[..]
We zitten allebei fout.Het schijnt just killed a man te zijn
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mijn crematie wil ik in ieder geval een nummer waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben, want Nederlandstalig en Marco. Maar de tekst. Als er een goede vriend is die dat zou kunnen zingen op mijn crematie, is het perfect
Alsnog zonder de "I"quote:
*gaat luisteren*quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voor mijn crematie wil ik in ieder geval een nummer waar ik eigenlijk helemaal geen fan van ben, want Nederlandstalig en Marco. Maar de tekst. Als er een goede vriend is die dat zou kunnen zingen op mijn crematie, is het perfect
Nah, die vind ik te algemeen. Niet iedereen kent dit nummer. Maar de tekst. Het slaat precies op dat wat ik mijn vrienden en familie wens als ik er niet meer ben. En het is gewoon zoquote:
Really? Hmm ik heb de greatest hits deel 1 tm 3 ergens van ze.. Daar zat een boekje bij met de officiele lyrics.. Natuurlijk kan ik die nu nergens vinden..quote:
Die is wel heel erg mooi *traantje loopt*quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, die vind ik te algemeen. Niet iedereen kent dit nummer. Maar de tekst. Het slaat precies op dat wat ik mijn vrienden en familie wens als ik er niet meer ben. En het is gewoon zo
Ja. En dit is gewoon precies wat ik wil. Denk aan me, maar leef door. Ik zal er altijd zijn. Voor iedereenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is wel heel erg mooi *traantje loopt*![]()
Hele mooie gedachtequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. En dit is gewoon precies wat ik wil. Denk aan me, maar leef door. Ik zal er altijd zijn. Voor iedereen
Onder de video van het officiele Queen kanaal op Joetjoep staan de lyrics daar staat "Mama, just killed a man"quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Really? Hmm ik heb de greatest hits deel 1 tm 3 ergens van ze.. Daar zat een boekje bij met de officiele lyrics.. Natuurlijk kan ik die nu nergens vinden..
Dat is inderdaad helemaal prachtigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En het mooiste zou zijn, als mijn beste vriendin het zingt, met een musical idee qua achtergrond muziek
Daar heb je toch de tijd voor voor/na de muziek ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef Faxie het volgende:
Ik ben over het algeen niet van de teksten... ik bepaal liever zelf wat ik moet voelen bij iets, niet de zanger.
Teksten neigen er over het algemeen nogal naar eigen interpretatie onmogelijk te maken.
Ben m aan het luisteren. Wauw, mooi nummerquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:46 schreef Fera het volgende:
Vroeger, toen ik verdrietig was en me heel onzeker voelde, had mijn moeder me dit liedje laten horen om me op te vrolijken. Maar als ik het nu luister, raakt het me nog steeds. Heel diep.
Ik vind tekst bijna het belangrijkste aan een lied ... Tekst kan me zo ongelooflijk hard raken. Dat nummer wat ik poste, tering, ik zat gewoon weer te huilen. Het spreekt me gewoon aan in mijn binnenste, gewoon in de essentie van wie ik ben. Soms kan een ander dat beter verwoorden dan je dat zelf kan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef Faxie het volgende:
Ik ben over het algeen niet van de teksten... ik bepaal liever zelf wat ik moet voelen bij iets, niet de zanger.
Teksten neigen er over het algemeen nogal naar eigen interpretatie onmogelijk te maken.
Nouja, een nummer is wat de zanger zegt (zingt) wat het is, niet meer niet minder. De muziek kan dat versterken (maar ook afzwakken...) maar het blijft 1 verhaal, 1 emotie, 1 interpretatie, tenzij de tekst op meerdere manieren opgevat kan worden, maar dat is vaker niet dan wel het geval.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb je toch de tijd voor voor/na de muziek ?
Ik weet het ... Eigenlijk lang niet gehoord, maar ik word er nog steeds emotioneel van.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben m aan het luisteren. Wauw, mooi nummer
Eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind tekst bijna het belangrijkste aan een lied ... Tekst kan me zo ongelooflijk hard raken. Dat nummer wat ik poste, tering, ik zat gewoon weer te huilen. Het spreekt me gewoon aan in mijn binnenste, gewoon in de essentie van wie ik ben. Soms kan een ander dat beter verwoorden dan je dat zelf kan.
Ik bedoel dus, als jij niks met teksten hebt... dan denk je toch niet na bij wat de zanger zingt?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja, een nummer is wat de zanger zegt (zingt) wat het is, niet meer niet minder. De muziek kan dat versterken (maar ook afzwakken...) maar het blijft 1 verhaal, 1 emotie, 1 interpretatie, tenzij de tekst op meerdere manieren opgevat kan worden, maar dat is vaker niet dan wel het geval.
Voor verhaaltjes lees ik wel een boek.
Ik ervaar muziek wel iets anders dan de meeste mensen vermoed ik....quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind tekst bijna het belangrijkste aan een lied ... Tekst kan me zo ongelooflijk hard raken. Dat nummer wat ik poste, tering, ik zat gewoon weer te huilen. Het spreekt me gewoon aan in mijn binnenste, gewoon in de essentie van wie ik ben. Soms kan een ander dat beter verwoorden dan je dat zelf kan.
Trusten meisquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen. Ben echt kapot.
Slaap lekker allen
Tja 't is net als het opvangen van een gesprek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedoel dus, als jij niks met teksten hebt... dan denk je toch niet na bij wat de zanger zingt?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allen
Dat is waar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja 't is net als het opvangen van een gesprek.
Trustequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allen
Weltrusten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Slaap lekker allen
Whut?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:01 schreef Vinniiee het volgende:
Al denk ik al dat ik het weet, maar dan snap ik het niet, want dat kan DW niet meer lezen volgens mij.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef DevilsWhore het volgende:
In de FB, dat er zo weinig goede foto's gepost worden en de kwijlreacties op kwalitatief slechte foto's.
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben, niet iedereen heeft een prive fotograaf met volledige studio.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze moeten niet zeiken. Zal me niks verbazen als dat subforum gewoon een keer dicht gaat.
aight.quote:
Who needs a studio?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben, niet iedereen heeft een prive fotograaf met volledige studio.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon geen hoge verwachtingen hebben, niet iedereen heeft een prive fotograaf met volledige studio.
Mja, dat heeft ook wel wat natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil wel geile studio foto's stiekem, maar geen inspiratie. En ik heb een vrij grote, herkenbare tattoeage die ik niet in beeld wil hebben.
Weltrusten.quote:
Waarom niet? Moet er wel aadig wat gesoept worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat heeft ook wel wat natuurlijk
Maar voor foto's die op een forum belanden?
Omdat ik het wat veel moeite vind voor een forumquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet? Moet er wel aadig wat gesoept worden.
maar slapen, morgen naar de kerk.
Ook voor mezelf he. Ik blijf een stiekeme exhibitionist.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik het wat veel moeite vind voor een forum
Maar ieder z'n ding natuurlijk
Trusten![]()
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 20-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 265 Vinniiee
02 172 Fera
03 171 -_Guitarist_-
04 124 Kaneelstokje
05 121 kingtoppie
06 104 MissExpert
07 086 magnetronkoffie
08 074 Samzz
08 074 Jofunu-kun
10 063 Faxie
11 051 JaleesaJoia
12 050 muhahaha
13 046 Murdera
14 043 Giertje
15 042 heloef
16 041 shifto
17 039 Newbie114
18 037 NitraatPoep
19 027 MohMi
20 021 charmed_angel
21 019 Perzephone
21 019 Evie
23 016 twi
23 016 Watertornado
25 015 Royco1
25 015 El_Matador
25 015 Tamashii
28 014 fietsie
29 012 Lokasenna
30 011 GSbrder
31 008 JJH
32 006 JijHebtGeenRokje
33 003 goldfinger1963
33 003 DevilsWhore
33 003 Smack10
36 002 Ro-ald
36 002 TheGirlNextDoor
36 002 Joysa
39 001 Lollertrolle
39 001 Nixx-
39 001 Koen66
39 001 Flippiee
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
200 posts minder dan normaal. Ik begin te leven.quote:
Ik honderd, ofzo. Boksquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
200 posts minder dan normaal. Ik begin te leven.
Die-hard boks.quote:
Alleen omdat je je spullen ging halenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:21 schreef Fera het volgende:
[..]
200 posts minder dan normaal. Ik begin te leven.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen omdat je je spullen ging halen![]()
Ja, idd. Mijn record staat ook op 476 ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BAM!
Heb ook maar 280 posts vandaagDat is af en toe 200 posts meer geweest zelfs
Hmm, eens kijken of ik dat ergens terug kan vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Mijn record staat ook op 476 ofzo.
Bed wel, met de juiste perso(o)ne(n)quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil best een bed delen, of een ijsje ofzo
vinniequote:
Hoe is het ?quote:
Vroeg bedoel jequote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
Ik ga slapen, het is weer te laat geworden.
Weltrusten niet-zo-emo-meer maatjequote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
snotverkoudenquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het ?
[..]
Vroeg bedoel jeTrusten
![]()
trusten feraquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Fera het volgende:
Weltrusten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Weltrusten niet-zo-emo-meer maatje
Nah, valt mee, stem weer gehoord en alles vanavondquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Weltrusten.Jij ook niet emo zijn.
Bye everyone.![]()
grog net gehadquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah bah, dat is altijd kut ja. Stoombad oid nemen ?
Ah nice, beterschap !quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
grog net gehad![]()
en normaal werkt dat dus binnen 24 uur
same herequote:Op zondag 21 oktober 2012 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mogguh, ik duik er zo maar eens in
I'm right here babeh :$..Maar nu eerst maar eens slapen, t is best laat al jaaaaaaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]wer bist dooo? Wer bist ich. Of,zoiets.
Ik zou wel willenquote:Op zondag 21 oktober 2012 06:25 schreef Tamashii het volgende:
Gvd goedemorgeniedereen draait zich nog miljoenen keren om.
Jij bent er ook vroeg bijquote:
Wer bisto, hjir bin ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 06:25 schreef Tamashii het volgende:
Gvd goedemorgeniedereen draait zich nog miljoenen keren om.
Ahw, Werksequote:Op zondag 21 oktober 2012 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, alles doet zeer![]()
Nu maar aan het werk
Heet dat tegenwoordig zo ja?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:44 schreef Mistress_X het volgende:
De buren zijn weer hamertje tik aan het spelen
nooit last van eigenlijk, altijd wat gordijnen open hier.. gaan alleen dicht op verzoek van evt. Logee..quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik werd wakker van het licht buiten. Vergeten gordijnen dicht te doen
Vreemde slaaplamer spelletjes danquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doen, maar vrijwel elke dag hoor je geboor, getimmer etc etc.
Het is niet heel erg, mooie tijd om wakker te worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
nooit last van eigenlijk, altijd wat gordijnen open hier.. gaan alleen dicht op verzoek van evt. Logee..
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vreemde slaaplamer spelletjes dan
Hoe lang zijn ze al aan het "verbouwen"?quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:46 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doen, maar vrijwel elke dag hoor je geboor, getimmer etc etc.
Al maandenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang zijn ze al aan het "verbouwen"?:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |