Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had het over al die hossel/relatiezooi hier. Elke keer weer. Ik kan beter naar het floratopic ofzo, blijkbaar is de sc naam toch dé toon.
Nicequote:
Baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
O, in dat geval: die wil je niet kennen.
Ik lees niet al jouw posts hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde al editen, maar nu is het toch al gequote.
Maar waarom nog steeds de illusie dat het iets vast is? Ben ik niet duidelijk of zo?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komen
[..]
Nice
Dat valt me dan weer tegen van je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees niet al jouw posts hoor
Nouja nu weet ik het ook dan, bij deze
Je vroeg er zelf om schatquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagenquote:
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om schat
Maar zo zit ik niet in elkaar eigenlijk anyway
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagen
quote:
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.quote:
Ja ik moet de vrouwen van me afslaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.
Of liefdesnectarquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Ik meende het wel.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Even luisterenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Beetje Jason Mraz achtigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoon
That escalated quickly enzo
Net zoals "koffie drinken"quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Ja, idd. Best wel chill.quote:
Jup, hier in de omgeving ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Dat dan nog net niet.quote:
Zeker wel chill. Perfect voor een vroege zondagmorgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezienquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat was dan weer 's avondsquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezien
quote:
Oeh, ik klik even danquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Dat ken ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezien
Ik moest lachen vanwege die combinatie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Dit mogen ze wel draaien op mijn begrafenis.
Samen met Una Paloma Blanca. Voor de vrolijke noot.
Het werd vanzelf avond..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat was dan weer 's avonds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Gothicka is nou niet echt een lust opwekkende film anders..quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ken ik
Met een ex van me. Elke keer zouden we Gotika (oid) gaan kijken. Nooit kwamen we verder dan de intro
Geen probleem.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
Thanks FeraWat een lekkere muziek heeft die man
Zij was erg lustopwekkend voor mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gothicka is nou niet echt een lust opwekkende film anders..
Preciesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen probleem.
Fera's muziektips staat weer voor u klaar.
Nou hier niet hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is zo zuur altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor
Ik trof er 2 keer ene die elke keer (ja meerdere malen) als ik moed had verzameld om tot actie over te gaan net een vriendje bleek te hebben
Boh, dat is echt kutquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier niet hoor
Ik trof er 2 keer ene die elke keer (ja meerdere malen) als ik moed had verzameld om tot actie over te gaan net een vriendje bleek te hebben
Er zijn weinig nummers die me zo in de ziel raken als Somewhere Only We Know. Weet niet waarom.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest lachen vanwege die combinatie.
Dat nummer is wel prachtig, van Keane.
Buurmanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben niet anders gewend
Nouja ik weet wat het is... ik woon in een kuthoek van NL dus
Neemt niet weg dat het gewoon kut is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik ben niet anders gewend
Nouja ik weet wat het is... ik woon in een kuthoek van NL dus
Dat is wel een mooie gedachte. Ik moet nu wel aan Free Bird denken, die wilde mijn ex op zijn crematie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn weinig nummers die me zo in de ziel raken als Somewhere Only We Know. Weet niet waarom.
Una Paloma Blanca vond ik een mooie metafoor I'm just a bird in the sky
Dus in mijn hoofd werd het "I'm just a bird in the sky, over the mountains I fly to Somewhere Only We Know"
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou me god niet weten wat ik op mijn begrafenis/crematie zou willen.
Misschien een tipjequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oeh, gaan we een rondje begrafenismuziek doen?
Deze staat bij mij op dit moment vastgelegd
Damn, jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
I got a mom, I got a dad
But they do not have each other ...
Dit sprak me wel erg aan.
ik wel dat weet ik preciesquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou me god niet weten wat ik op mijn begrafenis/crematie zou willen.
Okéquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik luister nu even naar Andy Grammer
Ik luister die nu even.quote:
bij mij sowieso oasis met live forever das mijn lijfliedquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk toch eens over moeten nadenken![]()
Ik ben niet zo goed in titels onthouden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij sowieso oasis met live forever das mijn lijflied
heb je trouwens al een koper voor je gamecube?
anders heb ik er wel intresse in
Brabant, in de hoek van Zeeland en Belgiequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon kut is.
Zeeland toch ?
Ja nogalquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in een kuthoek van NL als het gaat om dames?
Hey TGND!quote:
aaaah kut anders had ik em wel overgenomen had prima bij mijn nintendo collectie gepastquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in titels onthouden.
Jup, als het goed is wordt het geld overgemaakt
Zal hem eens opzoekenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
aaaah kut anders had ik em wel overgenomen had prima bij mijn nintendo collectie gepast
zoek maar eens op oasis met live forever ik zweer bij dat liedje
goedenavondquote:
Een kuthoek dusquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brabant, in de hoek van Zeeland en Belgie
Post hier, dan luister ik mee.quote:
Hee jij!quote:
Ja, heel gaaf. Heel erg geluk gehad met het weer ook. Alleen wel superdruk. Voor de spookhuizen maar in 2 achtbanen gekund vanwege de wachtrijen. Maar hebben het wel echt enorm naar onze zin gehad en de spookhuizen en scare zones waren zoals altijd weer geweldigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeeee, hoe was de Walibi Fright Nights?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |