Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik had het over al die hossel/relatiezooi hier. Elke keer weer. Ik kan beter naar het floratopic ofzo, blijkbaar is de sc naam toch dé toon.
Nicequote:
Baasquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geniaal bedachte TT, ik weet het.
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
O, in dat geval: die wil je niet kennen.
Ik lees niet al jouw posts hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde al editen, maar nu is het toch al gequote.
Maar waarom nog steeds de illusie dat het iets vast is? Ben ik niet duidelijk of zo?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan toch maar kiezen voor geile neuqsex na het drankje?
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is anders vrij duidelijk hoor. Heb het al een paar keer voorbij zien komen
[..]
Nice
Dat valt me dan weer tegen van je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik lees niet al jouw posts hoor
Nouja nu weet ik het ook dan, bij deze
Je vroeg er zelf om schatquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Couldn't care less. Maar dan weer wel, dan weer los. Jwz.
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagenquote:
Je hebt ook wel gelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je vroeg er zelf om schat
Maar zo zit ik niet in elkaar eigenlijk anyway
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Someone that you're with is ook een goeie.. grijsgedraait de afgelopen dagen
quote:
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.quote:
Ja ik moet de vrouwen van me afslaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt ook wel. Iets moet jouw knapheid compenseren.
Of liefdesnectarquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar Fera, onder "een drankje doen" versta ik niet perse alcohol.. Kan ook (ijs)koffie, (ijs)thee of warme chocolademelk met slagroom zijn..
Ik meende het wel.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb gezien waar lunch op uitdraait.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Even luisterenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, lijkt me best wel chill.
Beetje Jason Mraz achtigquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:06 schreef Fera het volgende:
Ik mag deze man en zijn chille muziek wel.
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik had dat met een middagje film kijken op de bank met een ander persoon
That escalated quickly enzo
Net zoals "koffie drinken"quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Ja, idd. Best wel chill.quote:
Jup, hier in de omgeving ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
"film kijken" is wel een veelgebruikte term voor iets anders, iig in mijn omgeving.
Dat dan nog net niet.quote:
Zeker wel chill. Perfect voor een vroege zondagmorgenquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezienquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen dat was dan weer 's avondsquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, nee, dit zou een middagje kennismaken zijn, beetje chillen, dvd erbij zo midden op de dag en alles.. En om 1 of andere vage reden hebben we de film niet meer af gezien
quote:
Oeh, ik klik even danquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Best wel chill.Lieve tekst ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |