Zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
Is er niet ergens een linkje naar de actuele stand, die we in de OP kunnen plaatsen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vooral totaal geen overtreding.
Nee. Niet elke overtreding is een gele kaart..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ook al is het geen pingel...hij fluit er wel voor...moet het dan geen 2e geel zijn ?
Dat is zo'n onzin, dat een penalty standaard een gele kaart is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ook al is het geen pingel...hij fluit er wel voor...moet het dan geen 2e geel zijn ?
Wie moeten ze anders opstellen dan Montoya als Alves geblesseerd is? Adriano is geen optie (zie Supercopa). Mascherano is al niet geweldig maar Song is ook geen topper, Piqué heeft vaak blessures net als Puyol en die gaat ook geen jaren meer mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Tijd dat er weer wat verdedigers fit worden. Achterin veel te zwak. Gelukkig zelf al 4x gescoord.
Montoya doet het niet verkeerd. Ik heb het meer over Song. Dat is nogal wat anders dan Pique of Puyol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders opstellen dan Montoya als Alves geblesseerd is? Adriano is geen optie (zie Supercopa). Mascherano is al niet geweldig maar Song is ook geen topper, Piqué heeft vaak blessures net als Puyol en die gaat ook geen jaren meer mee.
Bony show niet kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Je zou maar samenvattingen van het Nederlandse voetbal aan het kijken zijn nu, wat een verschil.
Tsja, toen werd ik wel erg verdrietig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Je zou maar samenvattingen van het Nederlandse voetbal aan het kijken zijn nu, wat een verschil.
Al geloof ik niet dat ze daar echt vertrouwen in hebben. Er worden constant allerlei vreemde oplossingen gevonden, maar nooit komt hij aan bod. En dat terwijl hij een centrale verdediger is.quote:
Vilanova doet er inderdaad alles aan om hem niet op te stellen, staat wel bekend als een groot talent.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Al geloof ik niet dat ze daar echt vertrouwen in hebben. Er worden constant allerlei vreemde oplossingen gevonden, maar nooit komt hij aan bod. En dat terwijl hij een centrale verdediger is.
Gewoon een centrale verdediger, je scoort toch meer dan de tegenstander zal doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef TheFatLady het volgende:
Adriano/Song centraal. Nee dat gaat em worden...
kijk is naar de ranglijstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:16 schreef KingRoland het volgende:
3-4en nog nooit iets waargenomen Depor. La Coruna! De nieuwe topclub of wa?
Zeker Sierd de Vos?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat een geouwehoer dat commentaar
Als je naar Coruna gaat moet je de kids thuislaten
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
En Sierd gaat verder met lullen over olietankers en shit
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
Sierd: De samenvatting gaat ongeveer 90 minuten duren
Ja net was ie aan het lullen over olietankers toen het 4-5 werdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Binnenkort is hij een keer zo met zijn verhaal bezig dat hij een doelpunt mist.
Net als Real - Valencia vorig seizoen, toen zei hij hetzelfde. Heerlijke wedstrijd was dat toen ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef chufi het volgende:
Sierd: De samenvatting gaat ongeveer 90 minuten duren
Goals missen doet hij niet. Maar hij baalt er wel vaak van dat ze midden in zijn verhaal vallen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef AFCNiels het volgende:
Binnenkort is hij een keer zo met zijn verhaal bezig dat hij een doelpunt mist.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja net was ie aan het lullen over olietankers toen het 4-5 werd
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Doublepain het volgende:
Geef hem dan meteen rood, jezus man
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatst ook een keer: Hé, waarom lopen ze opeens van het veld af. Oh ik zie het al, het is rust.
Met z'n praatje over Simeonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatst ook een keer: Hé, waarom lopen ze opeens van het veld af. Oh ik zie het al, het is rust.
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het woorden eigenlijk.
VERDWIJN!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het woorden eigenlijk.
WORDENquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Waar woon je ik kom je opzoeken en klappen idiotah.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Je hebt GGMM aan je zijdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Als je dit zo zegt, dan is je moeder een hoer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Je geld is overgemaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het worden eigenlijk.
Precies, niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel mee
Ik neem hem totaal niet serieus zelfs; maar het helpt niks; ik kan hem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel mee
Ik weet eigenlijk niet of ik hem uitlach of leuk vind, maar ik heb hem 10x liever dan Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem hem totaal niet serieus zelfs; maar het helpt niks; ik kan hem niet uitstaan.
Ik snap best dat mensen Depor punten gunnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]![]()
Je wilt gewoon dat Barca punten verliest.
Dat snap ik ook wel. Maar hij niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap best dat mensen Depor punten gunnen
Ik niet, ik wil gewoon relevant commentaar horen, en dan kan ik het er mee eens zijn of niet, prima. Maar totaal irrelevante verhalen die helemaal niks te maken hebben met wat er op het veld gebeurt dat snap ik gewoon niet. Dan wordt het de Sierd De Vos-show. doet me denken aan dat commentaar dat die 2 cabaretiers gaven een paar jaar geleden bij Ajax-PSV.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of ik hem uitlach of leuk vind, maar ik heb hem 10x liever dan Theo Reitsma.
Ik had ook hoop op beiden hoor.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar hij niet.
Voor alle Barca fappers weer genieten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Dinsdag Barça - Celtic 20:45, Zaterdag weer Rayo Vallecano - Barça 20:00
Nou dan moet dat in de 2de helft gaan komen want in die eerste helft was er weinig geniaals aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Topwedstrijd
Spurs-Chelsea vanmiddag was ook al geniaal
Jazeker :-)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor alle Barca fappers weer genieten.
Nee. Als ik naar mooi voetbal wil kijken kijk ik nog liever naar Sparta.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Jazeker :-)
Maar ook voor de andere liefhebbers hoor.
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Als ik naar mooi voetbal wil kijken kijk ik nog liever naar Sparta.
Goede trollquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Als ik naar mooi voetbal wil kijken kijk ik nog liever naar Sparta.
Snuf. zal vast vereerd zijn.quote:
Jij bent echt niet goed bij je eikel!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het worden eigenlijk.
Sierd zal wel opgelucht ademhalen dat Sociedad die dot van een kans niet benut.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef chufi het volgende:
Sierd zal wel zitten t balen als fan van ATM
Daarom moet ie weg met de kerstquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:18 schreef RubenSosa het volgende:
OMG !
Ook vrije trappen er in schieten kan hij dus!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Rosario het volgende:
Een beetje onverdiend gezien de vlagen wedstrijd die ik zag.
Geschorst. Onterecht overigens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:02 schreef Nober het volgende:
Is Mascherano nou ook al geblesseerd?![]()
Valdés
Montoya, Song, Adriano, Alba
Busquets
Xavi, Messi, Fàbregas, Pedro
Villa
Sloeg ook nergens op. Gelukkig maar een wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geschorst. Onterecht overigens.
Ohja die overtreding tegen Deportivo, dacht dat die wel kwijtgescholden was want de beelden waren er.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Geschorst. Onterecht overigens.
Weet niet of de regel ook in Spanje geldt van beoordeeld is beoordeeldquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja die overtreding tegen Deportivo, dacht dat die wel kwijtgescholden was want de beelden waren er.
Na 5 minuten geel als verdediger is nooit lekker....quote:
Ja en ondertusen is het vallen en opstaan voor de goal van Barcaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
Vrije trap, maar veel duidelijkere overtredingen krijg je niet.
En zo lopen er nog een paar in Spanje ...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Die scheids van vorige week sloeg alles
Ja volgens mij wel ... Ik hoorde wel zoiets ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
Voor zijn schietvoet. Zei hij dat echt?
Altijd rond de 70ste minuut dan gaan ze brekenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Barça speelt niet goed, maar dat is de verdienste van Rayo. Ben benieuwd hoe lang ze dat volhouden. Kost ze heel veel kracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |