quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja net was ie aan het lullen over olietankers toen het 4-5 werd
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Doublepain het volgende:
Geef hem dan meteen rood, jezus man
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatst ook een keer: Hé, waarom lopen ze opeens van het veld af. Oh ik zie het al, het is rust.
Met z'n praatje over Simeonequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Laatst ook een keer: Hé, waarom lopen ze opeens van het veld af. Oh ik zie het al, het is rust.
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het woorden eigenlijk.
VERDWIJN!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het woorden eigenlijk.
WORDENquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Waar woon je ik kom je opzoeken en klappen idiotah.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Je hebt GGMM aan je zijdequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Als je dit zo zegt, dan is je moeder een hoer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Je geld is overgemaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
Ben bang om dit te zeggen door zoveel groep druk, maar zeg het toch. Ben Sierd nu best zat aan het worden eigenlijk.
Precies, niet al te serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel mee
Ik neem hem totaal niet serieus zelfs; maar het helpt niks; ik kan hem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf hem met een korreltje zout nemen en dan valt het wel mee
Ik weet eigenlijk niet of ik hem uitlach of leuk vind, maar ik heb hem 10x liever dan Theo Reitsma.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik neem hem totaal niet serieus zelfs; maar het helpt niks; ik kan hem niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |