Zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
Is er niet ergens een linkje naar de actuele stand, die we in de OP kunnen plaatsen?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En vooral totaal geen overtreding.
Nee. Niet elke overtreding is een gele kaart..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ook al is het geen pingel...hij fluit er wel voor...moet het dan geen 2e geel zijn ?
Dat is zo'n onzin, dat een penalty standaard een gele kaart is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:28 schreef Tallie1982 het volgende:
Ook al is het geen pingel...hij fluit er wel voor...moet het dan geen 2e geel zijn ?
Wie moeten ze anders opstellen dan Montoya als Alves geblesseerd is? Adriano is geen optie (zie Supercopa). Mascherano is al niet geweldig maar Song is ook geen topper, Piqué heeft vaak blessures net als Puyol en die gaat ook geen jaren meer mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef TheFatLady het volgende:
Tijd dat er weer wat verdedigers fit worden. Achterin veel te zwak. Gelukkig zelf al 4x gescoord.
Montoya doet het niet verkeerd. Ik heb het meer over Song. Dat is nogal wat anders dan Pique of Puyol.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Wie moeten ze anders opstellen dan Montoya als Alves geblesseerd is? Adriano is geen optie (zie Supercopa). Mascherano is al niet geweldig maar Song is ook geen topper, Piqué heeft vaak blessures net als Puyol en die gaat ook geen jaren meer mee.
Bony show niet kijken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Je zou maar samenvattingen van het Nederlandse voetbal aan het kijken zijn nu, wat een verschil.
Tsja, toen werd ik wel erg verdrietig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
Je zou maar samenvattingen van het Nederlandse voetbal aan het kijken zijn nu, wat een verschil.
Al geloof ik niet dat ze daar echt vertrouwen in hebben. Er worden constant allerlei vreemde oplossingen gevonden, maar nooit komt hij aan bod. En dat terwijl hij een centrale verdediger is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |