Ga halen danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb al de hele dag trek in een patatje oorlog.
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.quote:
Niceeeeeequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.
Nee er is al gekookt. Zou nogal zonde zijn.quote:
Dan haal je het later vanavondquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee er is al gekookt. Zou nogal zonde zijn.
Goed bezig geweest. Wat moet er nu nog gebeuren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.
your grabit needs juicequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Grabit kan geen verbinding maken, maar volgens die kut laptop heeft hij wel verbinding
Ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
your grabit needs juice
dus pop die bottle
Twee schilderijen, hondenmand, kledingkast, dressoir en de chins.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig geweest. Wat moet er nu nog gebeuren?
Hehehehequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net ook al wat voorbij zien komen
Ik kijk nu Nitro Circus.
Nitro Circus komt in Gelredome, daar moet ik heenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Nu begint mijn cluppie
Hehehe, dan ga je daar toch heen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nitro Circus komt in Gelredome, daar moet ik heen
Ja, maar het is wel duurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, dan ga je daar toch heen?
Zo facking vetquote:
Mja, bij dat soort dingen wil je natuurlijk zo veel mogelijk zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo facking vetIk weet alleen niet welke zitplaats ik zal kiezen
Ja daarom, en dat is het lastige, de beste zitplaatsen zijn al uitverkochtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, bij dat soort dingen wil je natuurlijk zo veel mogelijk zien
Vak 114 ofzo? Of Vak B, maar goed, duurduurduur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom, en dat is het lastige, de beste zitplaatsen zijn al uitverkocht
http://www.ticketmaster.nl/event/nitro-circus-live-tickets/97343
Kijk maar.
Mja 114 zit je op de kopse kant, dan zie je geen reet, vak B zit je er heel dicht op. Denk dat ik voor vak 221 ga, wel wat verder weg, maar zit je redelijk in het midden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vak 114 ofzo? Of Vak B, maar goed, duurduurduur.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar voor 118, meestal is het van rechts naar links.
De chins?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee schilderijen, hondenmand, kledingkast, dressoir en de chins.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me netMijn neef is er beveiliger, misschien heeft ie wel vrijkaarten
Hihi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Dat is een vereiste hier?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
Kom je ook over seks praten C_A?
Jij had Fok! toch afgezworen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Je zegt het en de 0-2 valt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, komt wel goed. Helaas.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou nou wat een welkom zeg
Ja maar ben al weer een weekje op fok te vinden hoor
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.quote:
Whehehehehe. Terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zegt het en de 0-2 valt.
Godverdomme
Holaquote:
Zo dat is beterquote:
Haihaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Neuqen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.
[..]
Whehehehehe. Terecht.
Waarom ben je onzeker en waarom gefrustreerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.
Je bent niet mijn type.quote:
Ik maakte een fopje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom ben je onzeker en waarom gefrustreerd?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een fopje.
Ik heb de afgelopen maand meer seks gehad dan in het hele jaar ervoor.
Nou, pfoequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type.
[..]
Ik maakte een fopje.
Ik heb de afgelopen maand meer seks gehad dan in het hele jaar ervoor.
Why notquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Zo dat is beter![]()
Hoi! Ja uhmz ik miste sommige van jullie
Ik kom alleen niet meer in het radio topic
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Fokker of niet fokker?
Als je er zo uit ziet, mag je terugkomen:quote:
Gaat wel redelijk goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Hoi Vinnie. Goed, hoor. Met jou?
@ C_A, even lezen.
Je snapt wel dat ik nu nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?
[..]
Als je er zo uit ziet, mag je terugkomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?
Hmm, nee dat gaat hem niet worden. Mijn haar krult als het zo lang isquote:
Ging het gesprek goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk goedVanmorgen sollicitatiegesprek gehad, leuke job
Had ik niet verwacht.
Nu verveel ik me alleen een beetje
Zekerquote:
Je bent een seksbeest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watwatwat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is 20 jaar oud onder de gordel.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pak even wat sterks, Jack Daniels ofzo.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerMoet even van mijn kant laten weten of ik het vind, en dan komt er een tweede gesprek over arbeidsvoorwaarden en dat soort shit. Ik ben er al over uit dat ik zeker dat tweede gesprek aan ga
Hoe was het vandaag in/op het asiel?
Proostquote:
Thanksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.
In mijn topic staat een update. Was weer leuk.
Ik probeerde je e-penis te laten groeien.quote:
Bah! Wel eens geproefd maar vind het naar schoonmaakmiddel smaken ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pak even wat sterks, Jack Daniels ofzo.
Ow, dank je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde je e-penis te laten groeien.
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te luiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bier en Johnny Depp film
Dark Shadows
Open op zaterdag 9 uur?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te lui
Ik moet zo nog even naar de COOP om Monster te halen
Nope tot 22:00 uurquote:
Waggel je toch gewoon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope tot 22:00 uur
De enige winkel in Spijkenisse die tot zo laat open is
Maar ik moet zo wel gaan, want als ik zo doorga, kan ik niet meer fietsen denk ik
The Hangover.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe heet die film ook weer dat die gasten erachter komen wat ze de nacht ervoor allemaal gedaan hebben...
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...
Hé, grappig die test. Wel tof dat er op die manier katten gekozen wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.
In mijn topic staat een update. Was weer leuk.
Hangover?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe heet die film ook weer dat die gasten erachter komen wat ze de nacht ervoor allemaal gedaan hebben...
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...![]()
The Hangoverquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...![]()
Dankje, nu heb ik zin in Monster en de winkels zijn dichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te lui
Ik moet zo nog even naar de COOP om Monster te halen
Ik vind rode vodka met blauwe monster zo lekker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik zin in Monster en de winkels zijn dicht
Okiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je een knuffel.
Op deze manier kiest de kat de baas. Om het zo maar te zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hé, grappig die test. Wel tof dat er op die manier katten gekozen worden.
vast wel een nachtpomp un de buurt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik zin in Monster en de winkels zijn dicht
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind rode vodka met blauwe monster zo lekker!
Nu drink ik rode vodka met normale redbull
Ik heb die combi sowieso nog nooit opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind rode vodka met blauwe monster zo lekker!
Nu drink ik rode vodka met normale redbull
Ja maar dan betaal je echt het dubbelequote:
Wat bah?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,
Juf, hoe ist verder?
Miran.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dan betaal je echt het dubbele
Hoi JJH
[..]
Wat bah?
Ja goed hoorHelemaal happy
Zo lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb die combi sowieso nog nooit op
Ja, inderdaad. Lijkt me ook de beste manierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op deze manier kiest de kat de baas. Om het zo maar te zeggen.
Dan moet ik heul ver fietsen.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toet toet pappie taxi![]()
(nou ja duurt nog even.... )
Nestosyl!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
Wulfie heeft mij gekrabd vanmorgen. Nu heb ik een krasje die eindigt in een bult waar vocht uit komt als ik erop druk.
Ik ben al uitgenodigd op 3 feestjes vanavond, maar ben verkouden en heb nergens zin inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga vanavond hardstyle feestje doen oid.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil ook een feestje, maar het kan niet
Geil.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
Wulfie heeft mij gekrabd vanmorgen. Nu heb ik een krasje die eindigt in een bult waar vocht uit komt als ik erop druk.
Pijnstillend, ontsmettend, jeukremmend....quote:
Het doet geen pijn, het is niet besmet en het jeukt niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pijnstillend, ontsmettend, jeukremmend....
"krabt" = nagel = gegarandeerd niet " schoon "quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, het is niet besmet en het jeukt niet.
Overal meuk op smeren.
Gelukkig kan jij vanaf je beeldscherm heel goed beoordelen in hoeverre ik het schaafwondje heb schoongemaakt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
"krabt" = nagel = gegarandeerd niet " schoon "
PMS ? Anderszinds rotdag gehad ? Kolere.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig kan jij vanaf je beeldscherm heel goed beoordelen in hoeverre ik het schaafwondje heb schoongemaakt.
Misschien is ze wel ......quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
PMS ? Anderszinds rotdag gehad ? Kolere.....
Altijd alles maar op PMS gooienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Blegh, klote is dat altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:03 schreef MissExpert het volgende:
nu lekker treinen naar huis.2 uur lang
Was je nog in scheveningen ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:03 schreef MissExpert het volgende:
nu lekker treinen naar huis.2 uur lang
nee sorry maar 1 uurtje hihi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Blegh, klote is dat altijd.
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:04 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nee sorry maar 1 uurtje hihi.
moest mn surfduuds allemaal achterlaten
haha. waren leuke dudes. alleen kan ze niet meenemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goede reis
Niet een van die dudes kunnen hosselen ?
Jij kon ook niet met hun mee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:07 schreef MissExpert het volgende:
[..]
haha. waren leuke dudes. alleen kan ze niet meenemen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:08 schreef MissExpert het volgende:
[..]
was heeuul druk met baco drinken
Je ging nu toch alleen met de trein naar huis? Dan kan het toch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
dat ik niet kon langskomen omdat ik baco aan het drinken was met de surfdudes
ja is goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je ging nu toch alleen met de trein naar huis? Dan kan het toch.
Ah oké. Nee, nachten doorhalen als je moet werken is niet zo'n strak planquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:10 schreef MissExpert het volgende:
[..]
klopt morgen werken, en ben niet zo van nachten doorhalen. noem mij stom
idd. morgen weer half 7 in hotel zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké. Nee, nachten doorhalen als je moet werken is niet zo'n strak plan
Pfff, onmenselijke tijdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
idd. morgen weer half 7 in hotel zijn.
Hij was een stoute jongen via de dm. Mensen klaagden over hem.quote:
kutquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij was een stoute jongen via de dm. Mensen klaagden over hem.
Toen hebben de modjes een knopje ingedrukt en nu kan hij geen dm of pm meer sturen.
Ja. Nu moet je je naaktfoto's op een andere manier naar hem sturen.quote:
ik heb geen naaktfoto'squote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je je naaktfoto's op een andere manier naar hem sturen.
Via mij bijvoorbeeld.
idd. ben uurtje of 10 thuis en als ik slaap zijn we weer 3 uur verder lolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik in ApeldoornDordrecht duurt nog 1,5 uur dus dat gaat m niet worden
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Nu moet je je naaktfoto's op een andere manier naar hem sturen.
Via mij bijvoorbeeld.
apeldoorn is middenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
zeg, ging jij niet voor gnd? .Pquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
idd. ben uurtje of 10 thuis en als ik slaap zijn we weer 3 uur verder lol
Dat vond ik ook altijd, maar andere mensen zeiden altijd het oostenquote:
oh okquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
[..]
Dat vond ik ook altijd, maar andere mensen zeiden altijd het oosten
Sstquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zeg, ging jij niet voor gnd? .P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet voordat ik ga slapen nog dingen lezen van fiets. zou je ook moeten doen.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SstOut of my pond, thief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dingen lezen wat fietsie schrijft? Hmmm, nee dankjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ik moet voordat ik ga slapen nog dingen lezen van fiets. zou je ook moeten doen.
voor nadere informatie vraag fiets
verhaaltjes. sommigemannen geilen daaropquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dingen lezen wat fietsie schrijft? Hmmm, nee dankje
Ik geil niet op verhaaltjes die van mannen afkomenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
verhaaltjes. sommigemannen geilen daarop
okok. je mist watquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik geil niet op verhaaltjes die van mannen afkomen
schatjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar weggooien is zonde..
pmquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hete verhalen? Ik heb interesse.
Juist.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar weggooien is zonde..
alles in ingewikkeld met missexpert en dudesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist.
Mag ik zeggen: "Het is ingewikkeld." ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
alles in ingewikkeld met missexpert en dudesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hmm, nee, ook dat niet.. Meer een film met een open einde, die snap je wel denk ik..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Juist.
Mag ik zeggen: "Het is ingewikkeld." ?
Ik snap het. Boefje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, nee, ook dat niet.. Meer een film met een open einde, die snap je wel denk ik..
Ik ben nu bij de zachte meisjesbuik. Mijn interesse is gewekt.quote:
nu word het alleen nog maar fijner, zo fijn dat er iets.....quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nu bij de zachte meisjesbuik. Mijn interesse is gewekt.
Nou eh, stuur maar door dan, als het zo'n mooi verhaal isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nu word het alleen nog maar fijner, zo fijn dat er iets.....
???quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap het. Boefje.
[..]
zachte meisjesbuik
pmquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou eh, stuur maar door dan, als het zo'n mooi verhaal is
Ik ben vaak lang van stofquote:
natte vochtige...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
Zachte meisjesbuikjes zijn altijd welkom, bij voorkeur in combinatie met diverse ehm, dingen
leeftijd, daar houden we het opquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben vaak lang van stofDaarom gaat een SC mij ook veeeeel te snel
vanavond als je in bed ligt. gedwongen op je rugquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Doe ik even een keer wanneer ik weer wat meer rust in de kop heb
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:33 schreef MissExpert het volgende:
[..]
natte vochtige...Die zijn -achteraf- wel fijn als de dame in kwestie niet kan blijven overnachten maar nog moet gaan reizen, en geen nat haar van de douche wil krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dit is geschreven door fiets en wie?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:31 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nu word het alleen nog maar fijner, zo fijn dat er iets.....
Kom je voorlezen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
vanavond als je in bed ligt. gedwongen op je rug
*auw*quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef MissExpert het volgende:
[..]
leeftijd, daar houden we het op
alen fietsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is geschreven door fiets en wie?
Een belgische dame met wie ik destijds een online-fling hadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is geschreven door fiets en wie?
Ik kan wel wat bedenken....quote:
kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel een eind van hier ja.
Mehhh, niet mijn dingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:42 schreef MissExpert het volgende:
niet gelijk commentaar geven omdat het duits is
Als er iemand bovenop mij kruiptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:45 schreef MissExpert het volgende:
[..]
nu moet je gedwongen op rug slapen
zou wel willeeenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er iemand bovenop mij kruipt
welcome backquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
Veilig terug in Schipholnog even koffers ophalen enzo.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
kuchkuchquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom terug in het mooiste land van de wereld
Oef. Ik was al bang dat we je kwijt waren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:46 schreef Newbie114 het volgende:
Ik geil niet op iedereen hierquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom geilt iedereen hier op iedereen?
Wandelende hormonale bommetjes zijn het hier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geil niet op iedereen hier
De mannen mag je houden
Alleen een beetje koudquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welkom terug in het mooiste land van de wereld
Flauw hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik geil niet op iedereen hier
De mannen mag je houden
Voetbaltechnischquote:
Welkom bij de club mijn vriend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het spijt me
Tevens geil ik niet op alle vrouwen hier. Mag dat?
omdat dit sex sc is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het spijt me
Tevens geil ik niet op alle vrouwen hier. Mag dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |