Ga halen danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb al de hele dag trek in een patatje oorlog.
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.quote:
Niceeeeeequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.
Nee er is al gekookt. Zou nogal zonde zijn.quote:
Dan haal je het later vanavondquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee er is al gekookt. Zou nogal zonde zijn.
Goed bezig geweest. Wat moet er nu nog gebeuren?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik heb t verdiend. Wasmachine getilt, ditdat.
your grabit needs juicequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme. Grabit kan geen verbinding maken, maar volgens die kut laptop heeft hij wel verbinding
Ik drink geen bier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
your grabit needs juice
dus pop die bottle
Twee schilderijen, hondenmand, kledingkast, dressoir en de chins.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig geweest. Wat moet er nu nog gebeuren?
Hehehehequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb net ook al wat voorbij zien komen
Ik kijk nu Nitro Circus.
Nitro Circus komt in Gelredome, daar moet ik heenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Nu begint mijn cluppie
Hehehe, dan ga je daar toch heen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nitro Circus komt in Gelredome, daar moet ik heen
Ja, maar het is wel duurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, dan ga je daar toch heen?
Zo facking vetquote:
Mja, bij dat soort dingen wil je natuurlijk zo veel mogelijk zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo facking vetIk weet alleen niet welke zitplaats ik zal kiezen
Ja daarom, en dat is het lastige, de beste zitplaatsen zijn al uitverkochtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, bij dat soort dingen wil je natuurlijk zo veel mogelijk zien
Vak 114 ofzo? Of Vak B, maar goed, duurduurduur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daarom, en dat is het lastige, de beste zitplaatsen zijn al uitverkocht
http://www.ticketmaster.nl/event/nitro-circus-live-tickets/97343
Kijk maar.
Mja 114 zit je op de kopse kant, dan zie je geen reet, vak B zit je er heel dicht op. Denk dat ik voor vak 221 ga, wel wat verder weg, maar zit je redelijk in het midden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vak 114 ofzo? Of Vak B, maar goed, duurduurduur.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
Toch maar voor 118, meestal is het van rechts naar links.
De chins?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Twee schilderijen, hondenmand, kledingkast, dressoir en de chins.
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik bedenk me netMijn neef is er beveiliger, misschien heeft ie wel vrijkaarten
Hihi.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Dat is een vereiste hier?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
Kom je ook over seks praten C_A?
Jij had Fok! toch afgezworen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Je zegt het en de 0-2 valt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongen, komt wel goed. Helaas.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou nou wat een welkom zeg
Ja maar ben al weer een weekje op fok te vinden hoor
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.quote:
Whehehehehe. Terecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zegt het en de 0-2 valt.
Godverdomme
Holaquote:
Zo dat is beterquote:
Haihaiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hier zitten jullie!
Was zo rustig in R&P
Neuqen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.
[..]
Whehehehehe. Terecht.
Waarom ben je onzeker en waarom gefrustreerd?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben seksueel gefrustreerd en onzeker over mijn kwaliteiten in bed. Ik moet gerustgesteld worden door verhalen en lieve woorden.
Je bent niet mijn type.quote:
Ik maakte een fopje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waarom ben je onzeker en waarom gefrustreerd?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een fopje.
Ik heb de afgelopen maand meer seks gehad dan in het hele jaar ervoor.
Nou, pfoequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent niet mijn type.
[..]
Ik maakte een fopje.
Ik heb de afgelopen maand meer seks gehad dan in het hele jaar ervoor.
Why notquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola
[..]
Zo dat is beter![]()
Hoi! Ja uhmz ik miste sommige van jullie
Ik kom alleen niet meer in het radio topic
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
![]()
![]()
Fokker of niet fokker?
Als je er zo uit ziet, mag je terugkomen:quote:
Gaat wel redelijk goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Samzz het volgende:
Hoi Vinnie. Goed, hoor. Met jou?
@ C_A, even lezen.
Je snapt wel dat ik nu nieuwsgierig benquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?
[..]
Als je er zo uit ziet, mag je terugkomen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik een kans maak buiten FOK!?
Hmm, nee dat gaat hem niet worden. Mijn haar krult als het zo lang isquote:
Ging het gesprek goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat wel redelijk goedVanmorgen sollicitatiegesprek gehad, leuke job
Had ik niet verwacht.
Nu verveel ik me alleen een beetje
Zekerquote:
Je bent een seksbeest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Watwatwat?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij is 20 jaar oud onder de gordel.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pak even wat sterks, Jack Daniels ofzo.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerMoet even van mijn kant laten weten of ik het vind, en dan komt er een tweede gesprek over arbeidsvoorwaarden en dat soort shit. Ik ben er al over uit dat ik zeker dat tweede gesprek aan ga
Hoe was het vandaag in/op het asiel?
Proostquote:
Thanksquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.
In mijn topic staat een update. Was weer leuk.
Ik probeerde je e-penis te laten groeien.quote:
Bah! Wel eens geproefd maar vind het naar schoonmaakmiddel smaken ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik pak even wat sterks, Jack Daniels ofzo.
Ow, dank je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeerde je e-penis te laten groeien.
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te luiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bier en Johnny Depp film
Dark Shadows
Open op zaterdag 9 uur?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te lui
Ik moet zo nog even naar de COOP om Monster te halen
Nope tot 22:00 uurquote:
Waggel je toch gewoon?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope tot 22:00 uur
De enige winkel in Spijkenisse die tot zo laat open is
Maar ik moet zo wel gaan, want als ik zo doorga, kan ik niet meer fietsen denk ik
The Hangover.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe heet die film ook weer dat die gasten erachter komen wat ze de nacht ervoor allemaal gedaan hebben...
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...
Hé, grappig die test. Wel tof dat er op die manier katten gekozen wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt goed.
In mijn topic staat een update. Was weer leuk.
Hangover?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe heet die film ook weer dat die gasten erachter komen wat ze de nacht ervoor allemaal gedaan hebben...
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...![]()
The Hangoverquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:
Die met godver mijn hersens werken niet vandaag...![]()
Dankje, nu heb ik zin in Monster en de winkels zijn dichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil al heel de tijd de tv aanzetten en de xbox. Maar ben te lui
Ik moet zo nog even naar de COOP om Monster te halen
Ik vind rode vodka met blauwe monster zo lekker!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik zin in Monster en de winkels zijn dicht
Okiquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer krijg je een knuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |