SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16/11/2012 — 18/11/2012 < Aldus de infoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef Patroon het volgende:
Na de tentamens ga ik de 79 mile ff doen als weer het toelaat. Tot wanneer heb ik de tijd?
Roaming kan uit, gps gebruikt geen data. Geen idee waarom data niet goed is maar ligt iig niet aan data aan of uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Iemand van de strava gebruikers een idee hoeveel mobiele data de gps functie ongeveer verbruikt?
Ik wil zo richting mijn ouders fietsen en een deel Duitsland meepakken, maar heb eigenlijk geen idee hoe het zit met de roaming en data. Heb een HTC desire S met A-gps. Meestal heb ik roaming uit staan, maar als ik door Duitsland fiets komen de resultaten niet altijd goed over. Als ik roaming aan laat staan, wordt het dan een duur grapje voor mij?
Maar die A staat toch voor assisted, dat hij mede telefoonmasten zoekt om nauwkeuriger te kunnen localiseren dan alleen met de gps?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roaming kan uit, gps gebruikt geen data. Geen idee waarom data niet goed is maar ligt iig niet aan data aan of uit.
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Iemand van de strava gebruikers een idee hoeveel mobiele data de gps functie ongeveer verbruikt?
Ik wil zo richting mijn ouders fietsen en een deel Duitsland meepakken, maar heb eigenlijk geen idee hoe het zit met de roaming en data. Heb een HTC desire S met A-gps. Meestal heb ik roaming uit staan, maar als ik door Duitsland fiets komen de resultaten niet altijd goed over. Als ik roaming aan laat staan, wordt het dan een duur grapje voor mij?
Strava gebruikt de kaart niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.
Overigens was het vanmorgen prima weer om even lekker 85 km weg te trappen binnen de drie uur.
Welke A? Heb nooit verschil kunnen ontdekken met dataroaming aan of uit, maar dit zal wel verschillen per telefoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Maar die A staat toch voor assisted, dat hij mede telefoonmasten zoekt om nauwkeuriger te kunnen localiseren dan alleen met de gps?
maar ik zet hem wel uit. Als de strava data niet goed overkomt is het ook niet zo'n ramp. 9 van de 10 ritjes vergeet ik uberhaupt al strava aan te zetten.
Klopt dat wordt inderdaad gebruikt voor een snellere fix, gebruikt wel data als roaming uit staat heb je dus minder snel een fix.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef eentwee het volgende:
De A van A-gps. Volgens mij wordt dat alleen gebruikt om snel een fix te krijgen, ik heb niet de indruk dat de positiekwaliteit daarmee verbetert.
Wat voor mtb's Knut?? Gehuurd?
2 Trek MTB's. Werden door familielid als vakantiefiets gebruikt. Allemaal vrij basic hoor, alivio groep, nog velgremmen. Ga er ff klikpedalen op zetten en wat betere banden, deze zijn haast zonder profiel. Als er nog aanraders zijn voor een km of 10 naar Zeist/Lage Vuursche, paar rondjes door de modder en weer terug, dan hoor ik die graagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef eentwee het volgende:
De A van A-gps. Volgens mij wordt dat alleen gebruikt om snel een fix te krijgen, ik heb niet de indruk dat de positiekwaliteit daarmee verbetert.
Wat voor mtb's Knut?? Gehuurd?
Verdwaald zakje geprepareerd bloed gevonden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:27 schreef Gripper het volgende:
Ben weer in het landmorgen na het uitpakken en opruimen maar eens een rondje amerongse berg, kijken of die extra rode bloedlichaampjes verschil opleveren!
Wielertoeristquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef Yankee het volgende:
Minder lekker weertje dan gisteren, toch weer een prima trainingsrondje van 100+ inclusief appelgebak
Met TH meegeweest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef Yankee het volgende:
Minder lekker weertje dan gisteren, toch weer een prima trainingsrondje van 100+ inclusief appelgebak
In Frankrijk alleen maar Strava gebruikt met roaming uit. Nergens gemerkt dat hij niet nauwkeurig was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Bij laren, theehuis bluk, kan je ook goed rondrijden, daar kan je vrij door een groot stuk bos rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 Trek MTB's. Werden door familielid als vakantiefiets gebruikt. Allemaal vrij basic hoor, alivio groep, nog velgremmen. Ga er ff klikpedalen op zetten en wat betere banden, deze zijn haast zonder profiel. Als er nog aanraders zijn voor een km of 10 naar Zeist/Lage Vuursche, paar rondjes door de modder en weer terug, dan hoor ik die graagIk kan ze iig tot de volgende vakantie (volgend jaar zomer) blijven gebruiken. Beetje kijken of het wat is voor ons en dan eventueel zoeken naar een wat betere groep.
Volgens mij is amerongse net zo ver. Kan ik beter daar beetje hm pakkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij laren, theehuis bluk, kan je ook goed rondrijden, daar kan je vrij door een groot stuk bos rijden.
jij wilde graag weten wat het kost om je eigen kleding te laten maken. Dus hierboven wat het kost...quote:
Zitten die mouwtjes zo wijd en lang of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef SuperWeber het volgende:
Foto voor Kaas:
[ afbeelding ]
Kosten voor Oksel
2 x shirt korte mouw
2 x winterjas
2 x bibshort
2 x salopet (winterbroek waarmee je kunt schaatsen en over je bibshort aantrekken)
2 x armwarmers
2 x beenwarmers
1 x tri suit
Totaal ¤ 451,-- incl. BTW
Helaas betaalt mijn baas niet mijn telefoonkosten. Ik ben wel hard op zoek naar een zo een baas, of uberhaupt een baasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.
Overigens was het vanmorgen prima weer om even lekker 85 km weg te trappen binnen de drie uur.
Eentwee en MarcoD bevestigde al dat het alleen voor de fix was. Ik dacht dat de telefoon ook constant extra locatiedata verzamelde via de telefoonmasten, maar zat blijkbaar mis. Paar keer is het bij mis gegaan in Duitsland met een tracking app (eerst My Tracks, later Strava). Wellicht dat het om andere redenen mis gegaan is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
In Frankrijk alleen maar Strava gebruikt met roaming uit. Nergens gemerkt dat hij niet nauwkeurig was.
Zelf vond ik die mouwen ook wat lang. Ze zitten mij ook ietwat ruim, maar dat komt ook omdat ik van die spillearmpjes heb in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Hopelijk brengt mijn zwemtraining deze winter daar wat verbetering in. Persoonlijk vind ik de wat langere mouw wel lekker zitten...quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zitten die mouwtjes zo wijd en lang of lijkt dat zo?
Tsja het is lastig om perfecte kleding te vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zelf vond ik die mouwen ook wat lang. Ze zitten mij ook ietwat ruim, maar dat komt ook omdat ik van die spillearmpjes heb in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Hopelijk brengt mijn zwemtraining deze winter daar wat verbetering in. Persoonlijk vind ik de wat langere mouw wel lekker zitten...
Ja klopt, of anders je eigen kleding ontwerpen en op maat maken in een atelierquote:
Minder rukken op trainingszones Patroonquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsja het is lastig om perfecte kleding te vinden. Ik heb juist vrij brede bovenarmen in verhouding tot mijn lichaam, dit komt voornamelijk door krachttraining van vroeger. Qua shirtjes moet ik altijd S hebben maar mijn armen zitten dan altijd vrij strak
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Minder rukken op trainingszones Patroon
Je chick alles laten doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door fietsen en minder rukken zijn ze al slanker geworden. Maar moet ik dan helemaal stoppen?
Ik zou juist zeggen, dat begint er op te lijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://app.strava.com/rides/25679201#459414303
Wat is dat nou weer mongolensegment
Tsjah, het is een raar segment omdat je opeens om moet draaien. En er zit een tunneltje in, meerdere oversteken enzovoort.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen, dat begint er op te lijken.
Oh, oké.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah, het is een raar segment omdat je opeens om moet draaien. En er zit een tunneltje in, meerdere oversteken enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |