SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16/11/2012 — 18/11/2012 < Aldus de infoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:42 schreef Patroon het volgende:
Na de tentamens ga ik de 79 mile ff doen als weer het toelaat. Tot wanneer heb ik de tijd?
Roaming kan uit, gps gebruikt geen data. Geen idee waarom data niet goed is maar ligt iig niet aan data aan of uit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Iemand van de strava gebruikers een idee hoeveel mobiele data de gps functie ongeveer verbruikt?
Ik wil zo richting mijn ouders fietsen en een deel Duitsland meepakken, maar heb eigenlijk geen idee hoe het zit met de roaming en data. Heb een HTC desire S met A-gps. Meestal heb ik roaming uit staan, maar als ik door Duitsland fiets komen de resultaten niet altijd goed over. Als ik roaming aan laat staan, wordt het dan een duur grapje voor mij?
Maar die A staat toch voor assisted, dat hij mede telefoonmasten zoekt om nauwkeuriger te kunnen localiseren dan alleen met de gps?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roaming kan uit, gps gebruikt geen data. Geen idee waarom data niet goed is maar ligt iig niet aan data aan of uit.
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Iemand van de strava gebruikers een idee hoeveel mobiele data de gps functie ongeveer verbruikt?
Ik wil zo richting mijn ouders fietsen en een deel Duitsland meepakken, maar heb eigenlijk geen idee hoe het zit met de roaming en data. Heb een HTC desire S met A-gps. Meestal heb ik roaming uit staan, maar als ik door Duitsland fiets komen de resultaten niet altijd goed over. Als ik roaming aan laat staan, wordt het dan een duur grapje voor mij?
Strava gebruikt de kaart niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.
Overigens was het vanmorgen prima weer om even lekker 85 km weg te trappen binnen de drie uur.
Welke A? Heb nooit verschil kunnen ontdekken met dataroaming aan of uit, maar dit zal wel verschillen per telefoon.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:03 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Maar die A staat toch voor assisted, dat hij mede telefoonmasten zoekt om nauwkeuriger te kunnen localiseren dan alleen met de gps?
maar ik zet hem wel uit. Als de strava data niet goed overkomt is het ook niet zo'n ramp. 9 van de 10 ritjes vergeet ik uberhaupt al strava aan te zetten.
Klopt dat wordt inderdaad gebruikt voor een snellere fix, gebruikt wel data als roaming uit staat heb je dus minder snel een fix.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef eentwee het volgende:
De A van A-gps. Volgens mij wordt dat alleen gebruikt om snel een fix te krijgen, ik heb niet de indruk dat de positiekwaliteit daarmee verbetert.
Wat voor mtb's Knut?? Gehuurd?
2 Trek MTB's. Werden door familielid als vakantiefiets gebruikt. Allemaal vrij basic hoor, alivio groep, nog velgremmen. Ga er ff klikpedalen op zetten en wat betere banden, deze zijn haast zonder profiel. Als er nog aanraders zijn voor een km of 10 naar Zeist/Lage Vuursche, paar rondjes door de modder en weer terug, dan hoor ik die graagquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:06 schreef eentwee het volgende:
De A van A-gps. Volgens mij wordt dat alleen gebruikt om snel een fix te krijgen, ik heb niet de indruk dat de positiekwaliteit daarmee verbetert.
Wat voor mtb's Knut?? Gehuurd?
Verdwaald zakje geprepareerd bloed gevonden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:27 schreef Gripper het volgende:
Ben weer in het landmorgen na het uitpakken en opruimen maar eens een rondje amerongse berg, kijken of die extra rode bloedlichaampjes verschil opleveren!
Wielertoeristquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef Yankee het volgende:
Minder lekker weertje dan gisteren, toch weer een prima trainingsrondje van 100+ inclusief appelgebak
Met TH meegeweest?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:25 schreef Yankee het volgende:
Minder lekker weertje dan gisteren, toch weer een prima trainingsrondje van 100+ inclusief appelgebak
In Frankrijk alleen maar Strava gebruikt met roaming uit. Nergens gemerkt dat hij niet nauwkeurig was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef Holenbeer het volgende:
Bij laren, theehuis bluk, kan je ook goed rondrijden, daar kan je vrij door een groot stuk bos rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
2 Trek MTB's. Werden door familielid als vakantiefiets gebruikt. Allemaal vrij basic hoor, alivio groep, nog velgremmen. Ga er ff klikpedalen op zetten en wat betere banden, deze zijn haast zonder profiel. Als er nog aanraders zijn voor een km of 10 naar Zeist/Lage Vuursche, paar rondjes door de modder en weer terug, dan hoor ik die graagIk kan ze iig tot de volgende vakantie (volgend jaar zomer) blijven gebruiken. Beetje kijken of het wat is voor ons en dan eventueel zoeken naar een wat betere groep.
Volgens mij is amerongse net zo ver. Kan ik beter daar beetje hm pakkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij laren, theehuis bluk, kan je ook goed rondrijden, daar kan je vrij door een groot stuk bos rijden.
jij wilde graag weten wat het kost om je eigen kleding te laten maken. Dus hierboven wat het kost...quote:
Zitten die mouwtjes zo wijd en lang of lijkt dat zo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef SuperWeber het volgende:
Foto voor Kaas:
[ afbeelding ]
Kosten voor Oksel
2 x shirt korte mouw
2 x winterjas
2 x bibshort
2 x salopet (winterbroek waarmee je kunt schaatsen en over je bibshort aantrekken)
2 x armwarmers
2 x beenwarmers
1 x tri suit
Totaal ¤ 451,-- incl. BTW
Helaas betaalt mijn baas niet mijn telefoonkosten. Ik ben wel hard op zoek naar een zo een baas, of uberhaupt een baasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:23 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je baas je telefoon kosten niet betaalt, kan het een duur grapje worden met die roaming. Die GPS is dan wel gratis maar die continue kaart update niet, en dat vertellen die flikkers er nooit bij. Ter indicatie, pas een vrij weekend in Hong Kong en middagje wandelen met GPS was toch iets van 20 euro voor die dag. Geen idee hoe dat in Duitsland is.
Overigens was het vanmorgen prima weer om even lekker 85 km weg te trappen binnen de drie uur.
Eentwee en MarcoD bevestigde al dat het alleen voor de fix was. Ik dacht dat de telefoon ook constant extra locatiedata verzamelde via de telefoonmasten, maar zat blijkbaar mis. Paar keer is het bij mis gegaan in Duitsland met een tracking app (eerst My Tracks, later Strava). Wellicht dat het om andere redenen mis gegaan is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef Patroon het volgende:
[..]
In Frankrijk alleen maar Strava gebruikt met roaming uit. Nergens gemerkt dat hij niet nauwkeurig was.
Zelf vond ik die mouwen ook wat lang. Ze zitten mij ook ietwat ruim, maar dat komt ook omdat ik van die spillearmpjes heb in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Hopelijk brengt mijn zwemtraining deze winter daar wat verbetering in. Persoonlijk vind ik de wat langere mouw wel lekker zitten...quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Zitten die mouwtjes zo wijd en lang of lijkt dat zo?
Tsja het is lastig om perfecte kleding te vindenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zelf vond ik die mouwen ook wat lang. Ze zitten mij ook ietwat ruim, maar dat komt ook omdat ik van die spillearmpjes heb in verhouding tot de rest van mijn lichaam. Hopelijk brengt mijn zwemtraining deze winter daar wat verbetering in. Persoonlijk vind ik de wat langere mouw wel lekker zitten...
Ja klopt, of anders je eigen kleding ontwerpen en op maat maken in een atelierquote:
Minder rukken op trainingszones Patroonquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tsja het is lastig om perfecte kleding te vinden. Ik heb juist vrij brede bovenarmen in verhouding tot mijn lichaam, dit komt voornamelijk door krachttraining van vroeger. Qua shirtjes moet ik altijd S hebben maar mijn armen zitten dan altijd vrij strak
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:57 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Minder rukken op trainingszones Patroon
Je chick alles laten doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Door fietsen en minder rukken zijn ze al slanker geworden. Maar moet ik dan helemaal stoppen?
Ik zou juist zeggen, dat begint er op te lijken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://app.strava.com/rides/25679201#459414303
Wat is dat nou weer mongolensegment
Tsjah, het is een raar segment omdat je opeens om moet draaien. En er zit een tunneltje in, meerdere oversteken enzovoort.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen, dat begint er op te lijken.
Oh, oké.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah, het is een raar segment omdat je opeens om moet draaien. En er zit een tunneltje in, meerdere oversteken enzovoort.
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:21 schreef raptorix het volgende:
Kanonvinnie, zag ik jou toevall vrijdag bij de pont?
Volgens mij is de tijd die ik na het segment (blauwe gedeelte) ook opgeteld bij de gem. snelheid, en daar stond ik een minuut of 10 om de FOK! stok te pakken en wat te eten/drinkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Vandaag weer lekker krachttraining gedaan, het gaat steeds beter.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:24 schreef kaasplankje het volgende:
Wat? Zat jij bij Kanovinnie in zijn kont?
Logisch ja... Laatst voor het eerst naar Marken gefietst, jammer dat je daar geen normaal fietspad rond het eiland hebt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:43 schreef kanovinnie het volgende:
http://app.strava.com/rides/25679201#459414303
Wat is dat nou weer mongolensegment
Hoe gaat het met de squats? Hoeveel herhalingen/sets/kg doe je nu inmiddels?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:26 schreef Patroon het volgende:
Ik heb woensdag krachttraining gedaan, maar hamstrings zijn nog pijnlijk. Morgen avond weer.
Dus de 1e 5 uur van de Challenge zijn binnen ofwa?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:25 schreef kanovinnie het volgende:
Volgens mij is de tijd die ik na het segment (blauwe gedeelte) ook opgeteld bij de gem. snelheid, en daar stond ik een minuut of 10 om de FOK! stok te pakken en wat te eten/drinken
Eerste 8.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dus de 1e 5 uur van de Challenge zijn binnen ofwa?
Was je verdwaalt bij mij in 't dorp?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:28 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Logisch ja... Laatst voor het eerst naar Marken gefietst, jammer dat je daar geen normaal fietspad rond het eiland hebt.
Je bent lekker bezig geweest dit weekend zie ik
Laatst voor het eerst sinds een jaar weer een serie squats gedaan, ik deed 4x15 met volgens mij 22 kg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de squats? Hoeveel herhalingen/sets/kg doe je nu inmiddels?
Hoe gaat het met jouw trainingen ouwe? Alweer de misére wat te boven inmiddels?quote:
Nee joh, die is op Marken gewoon koffie wezen drinken. je denkt toch niet dat hij die track zonder stoppen gereden heeft?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, het is een raar segment omdat je opeens om moet draaien. En er zit een tunneltje in, meerdere oversteken enzovoort.
Ik heb woensdag voor de 3e x getraind maar teveel tijd tussen de 2e en 3e training. Dus afgelopen week weer krom gelopen, nu wil ik 2-3x per week gaan. Ik zit nu 4 weken in de aanpassingsfase tot half november. Doe zo'n 5 sets van 20 herhaling. Van 12,5kg (lege stang) opbouwend naar 27,5kg. Voelt allemaal nog erg licht, spierpijn vooral door onwennige beweging. Voer de squat wel gecontroleerd en goed uit. Deed het vroeger ook al met fitness, waar een instructeur mij de beweging goed heeft geleerd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de squats? Hoeveel herhalingen/sets/kg doe je nu inmiddels?
Weet ik veel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:39 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee joh, die is op Marken gewoon koffie wezen drinken. je denkt toch niet dat hij die track zonder stoppen gereden heeft?
Ja, overal opbrekingen en na een rondje industrieterrein (vlakbij een Dekamarkt) maar weer omgekeerd en m'n kaartje gebruiktquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste 8.
[..]
Was je verdwaalt bij mij in 't dorp?
[..]
Laatst voor het eerst sinds een jaar weer een serie squats gedaan, ik deed 4x15 met volgens mij 22 kg.
Dat zou zomaar kunnen ja! Viel mee met de lagen hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:26 schreef Gripper het volgende:
Rij net met de auto naar huis terug vanuit Rheenen, ff wat drinken met vrienden bij de koning van Denemarken. Kom ik tussen Amerongen en Elst een in minstens 3 lagen geklede wielrennert tegen, soigne zwart en wit. Dat was jij hè eentwee om half 2 ?
Door jisp heen is kut ja, net als Oost Knollendam. Het is nu met wegwerkzaamheden wel beroerd ja. Maargoed, weinig aan te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:57 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Ja, overal opbrekingen en na een rondje industrieterrein (vlakbij een Dekamarkt) maar weer omgekeerd en m'n kaartje gebruikt![]()
Fiets bewust niet vaak in de Wormer vanwege slechte wegen (dat stuk door Jisp naar de Wormer toe bv.) en de weg niet kennen.
Lastig is dat ja, als je een of 2 trainingen mist in de opbouwfase is het alsof je opnieuw beginnen moet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:42 schreef Patroon het volgende:
Ik heb woensdag voor de 3e x getraind maar teveel tijd tussen de 2e en 3e training. Dus afgelopen week weer krom gelopen, nu wil ik 2-3x per week gaan. Ik zit nu 4 weken in de aanpassingsfase tot half november. Doe zo'n 5 sets van 20 herhaling. Van 12,5kg (lege stang) opbouwend naar 27,5kg. Voelt allemaal nog erg licht, spierpijn vooral door onwennige beweging. Voer de squat wel gecontroleerd en goed uit. Deed het vroeger ook al met fitness, waar een instructeur mij de beweging goed heeft geleerd.
Naast squat doe ik nog lunges, one leg legpress, kuiten en core. Allemaal zo'n 5x20 herhalingen.
Ik doe de core veel thuis. Deze winter doe ik bovenlichaam niet. Door jaren fitness loopt mijn bovenlichaam nog voldoende mee/voor. Als komende weken goed gaat, ga ik misschien na 3 weken aanpassingsfase over naar max. kracht, ff kijken hoe het gaat. Wil sowieso door tot eind februari.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lastig is dat ja, als je een of 2 trainingen mist in de opbouwfase is het alsof je opnieuw beginnen moet.
Ik ga nu meerdere keren per week, en ik doe de ene keer bovenlijf + buik en lage rug en de andere keer benen + buik en lage rug. Buik en lage rug doe ik eigenlijk altijd dus.
Bovenlijf was ik al mee begonnen in september, dus dat gaat nu wel aardig. Benen ben ik ook nog niet zo lang mee bezig, al gaat het al wel lekker en heb ik de herhalingen al afgebouwd naar 12 of 15 per set en het gewicht omhoog.
Mijn eigen gewicht gaat ook weer de goede kant op met 73.7kg momenteel. (na het eten gewogen)
Op youtube staan veel van dit soort filmpjes, zie je het snel genoegquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Patroon het volgende:
Is een 105 Shimano shifter makkelijk te demonteren? Ik wil graag de hendels zwart spuiten omdat ik last heb van corrosie door het zweten. Bekend probleem bij de 105 shifters. Het hoeft niet perse, maar dacht staat vast leuk.
link?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op youtube staan veel van dit soort filmpjes, zie je het snel genoeg
Demonteren is wel te doen. Terug in elkaar zetten schijnt een crime te zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Patroon het volgende:
Is een 105 Shimano shifter makkelijk te demonteren? Ik wil graag de hendels zwart spuiten omdat ik last heb van corrosie door het zweten. Bekend probleem bij de 105 shifters. Het hoeft niet perse, maar dacht staat vast leuk.
Dat zal niet meevallen, tenminste niet als je het netjes wilt doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Patroon het volgende:
Valt wel mee hoor, eerst 2x 20 herh. alleen stang (20kg) dan 1x 12 herh. met 40kg, dan 5x 12 herh. met 50kg dan tenslotte 1 cooling down 12x alleen stang. Ik kon blijven gaan, verzuurde niet echt heel veel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:30 schreef kanovinnie het volgende:
50 kg vind ik nogal wat! Hoeveel herhalingen dan?
Als je een echte held bent doe je je squats op zo'n halve skippybal, dan moet je ook nog eens je core gebruiken om je stabiel te houden.
Oh, ik dacht 4x 10/20 herhalingen met 50quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, eerst 2x 20 herh. alleen stang (20kg) dan 1x 12 herh. met 40kg, dan 5x 12 herh. met 50kg dan tenslotte 1 cooling down 12x alleen stang. Ik kon blijven gaan, verzuurde niet echt heel veel.
Ik ga tot 2x per week en doe dan benen, buik, onderrug, bovenlichaam in grote groepen en verder wat stabiliteit, opgebouwd van 3x15 herhalingen naar 3/4x8. Eerst het lichaam aansterken en daarna switchen naar sportspecifiek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lastig is dat ja, als je een of 2 trainingen mist in de opbouwfase is het alsof je opnieuw beginnen moet.
Ik ga nu meerdere keren per week, en ik doe de ene keer bovenlijf + buik en lage rug en de andere keer benen + buik en lage rug. Buik en lage rug doe ik eigenlijk altijd dus.
Bovenlijf was ik al mee begonnen in september, dus dat gaat nu wel aardig. Benen ben ik ook nog niet zo lang mee bezig, al gaat het al wel lekker en heb ik de herhalingen al afgebouwd naar 12 of 15 per set en het gewicht omhoog.
Mijn eigen gewicht gaat ook weer de goede kant op met 73.7kg momenteel. (na het eten gewogen)
Oke, dan laat ik het zo als het is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat zal niet meevallen, tenminste niet als je het netjes wilt doen.
Ik deed gisteren squats met 50kg.
Ja, weer 32 minuten erbijquote:Op maandag 22 oktober 2012 06:40 schreef kaasplankje het volgende:
Sets trainen van 20 herhalingen met 50kg lukt me wel in Januari.
Ben benieuwd hoe de benen zijn vandaag, erg mistig hier maar niet koud.
Jij nog fietsen vandaag Kano?
Doe ik ook, een plankje van 1 cm oid. Staat stabieler en schijnt beter voor je houding te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, dan laat ik het zo als het is.
Ik op een filmpje ook wel eens mensen squats met een verhoging onder de hakken zien doen. Wat is daar het voordeel van?
Oke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, weer 32 minuten erbijVanmiddag anderhalf uur naar huis. Als ik dat elke dag doe en in het weekend 4 uur/dag moet ik die 60 uur redden.
[..]
Doe ik ook, een plankje van 1 cm oid. Staat stabieler en schijnt beter voor je houding te zijn.
ik heb in verleden met carbon dura-ace shifters gereden...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Patroon het volgende:
Dat is zeker een optie. Ben benieuwd hoe dat vast komt te zitten rond de achterkant van de shifter..maar is altijd proberen waard. Alles bij de Action kost toch maar een paar centen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:25 schreef the_critic het volgende:
[..]
ik heb in verleden met carbon dura-ace shifters gereden...
Bij oa bijvoorbeeld Action koop je plastic vellen plak folie (zwart of carbonlook) en met wat knip en plak werk fohnen etc trek je die heel netjes om je shifter heen. Is even een klusje, maar dan wel weer netjes en strak.. En je hoeft niet te demonteren. Dus misschien is het een optie voor je..
tis gewoon soort van stickervel, dus blijft gewoon plakken.. Zorgen dat je goed scherp mesje hebt, hete fohn.. en zoals je zegt.. kost geen drol, dus als je stuk folie verneukt dan knip je gewoon een nieuw stuk van de rol en begin je opnieuwquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:28 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat is zeker een optie. Ben benieuwd hoe dat vast komt te zitten rond de achterkant van de shifter..maar is altijd proberen waard. Alles bij de Action kost toch maar een paar centen.![]()
Bedankt
En dan föhn je het aan de achterkant in dat geultje en snij je af? Werkt een normale föhn? Of moet het zo'n bouw ding zijn?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:54 schreef the_critic het volgende:
[..]
tis gewoon soort van stickervel, dus blijft gewoon plakken.. Zorgen dat je goed scherp mesje hebt, hete fohn.. en zoals je zegt.. kost geen drol, dus als je stuk folie verneukt dan knip je gewoon een nieuw stuk van de rol en begin je opnieuw
Nicequote:Op maandag 22 oktober 2012 09:21 schreef the_critic het volgende:
ik heb dat carbonfolie ook bij vriendin om de zadelpen getrokken. was ook erg lelijk en verweerd. Als je niet beter weet, zou je nu gewoon denken dat het een carbon pen is.. Top spul
Als je op de fiets zit trap je ook met de punten van de schoen naar beneden. Als je squat met een plankje onder de hielen is dat imo beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke, dan laat ik het zo als het is.
Ik op een filmpje ook wel eens mensen squats met een verhoging onder de hakken zien doen. Wat is daar het voordeel van?
Ja cool. Ga ik ook dicht achterwiel maken met die tape.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dan kan je er ook "Pinnerelo"op schrijven. En "Dure ace" op de shifters.
Dat zijn de Delayed onset muscle sorenesses (DONS), vrij herkenbaar en heb ik ook vaak wanneer ik lange tijd niet meer een loopsport heb gedaan en opeens ga lopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:45 schreef cafca het volgende:
Zaterdag weer begonnen met hardlopen. Nu ongelofelijke spierpijn in mijn kuiten, waar ik gisteren tijdens het fietsen overigens totaal geen last van had.
best leuk inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
http://vernieuwd.marktpla(...)3e3a&previousPage=lr
Aardig fietsje.
Bij mijn uittrap (pedaal beneden) is mijn voet vrij plat (maar misschien toch nog wel met de punt iets naar beneden) geldt dat dan ook? Kan mooi met 2 schijfjes gewicht op de grond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je op de fiets zit trap je ook met de punten van de schoen naar beneden. Als je squat met een plankje onder de hielen is dat imo beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |