SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
laatste post:
Hoe kan ik zien of een stang een olympische stang betreft ? Vandaag 90 kilo gedeadlift en vraag me af hoeveel de stang is.
Het is een volledig metalen stang van zo'n 2 meter.![]()
20kgquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef obsama het volgende:
laatste post:
Hoe kan ik zien of een stang een olympische stang betreft ? Vandaag 90 kilo gedeadlift en vraag me af hoeveel de stang is.
dat zie je wel aan hoe groot de uiteinden van die stang zijn ( 50mm)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef obsama het volgende:
laatste post:
Het is een volledig metalen stang van zo'n 2 meter.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef obsama het volgende:
laatste post:
Het is een volledig metalen stang van zo'n 2 meter.
De stang van 1.80 m is 15 kg die van 2.20 is 20kg."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
20kg it is. 110kg deadlift. mwah, niet slecht voor een lange draak als ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef ssebass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De stang van 1.80 m is 15 kg die van 2.20 is 20kg.![]()
Net in het vorige topic foto's gepost is het topic vol. Goede timing. Ach ben er toch niet zo trots op, moet nog veel gebeuren."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Door met en zonder stang op de weegschaal te gaan staan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:01 schreef obsama het volgende:
laatste post:
Ja gewoon lekker spuiten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef obsama het volgende:
nooo, verkeerde topic name, dit had het moeten wezen:
[ afbeelding ]![]()
Met lange armen is dl makkelijkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef obsama het volgende:
[..]
20kg it is. 110kg deadlift. mwah, niet slecht voor een lange draak als ik.maar ga zo door als je vorm maar goed is.
![]()
Technogym barbells zijn ook 2meter nog wat maar die wegen maar 10,8 kg uit mn hoofdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef obsama het volgende:
[..]
20kg it is. 110kg deadlift. mwah, niet slecht voor een lange draak als ik.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Klopt. Had mijn oude gym ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Technogym barbells zijn ook 2meter nog wat maar die wegen maar 10,8 kg uit mn hoofd![]()
makkelijker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:20 schreef Tito_Makani het volgende:
Wil ook een keer in de Smith Squatten/BPen kijken hoe dat is![]()
Post foto's toch maar even in het nieuwe topic dan. Anders voor niets moeite gedaan. Was al niet meer serieus bezig en vlak daarna gestopt wegens motivatie en blessures. Afgelopen week weer met goede moed begonnen. Wil er nu echt iets van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Happiness is not getting more, but wanting less"![]()
Daar doe ik m'n dumbell rows mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:19 schreef CarbonC het volgende:
[..]
W.t.f.: hoeveel kg is dat wel niet?![]()
Geen idee. Ziet er uit als veertien 2,5kg schijfjes per kant met nog één 1,25kg schijfje aan de buitenkant. 72,5kg in totaal? Of veertien 5kg schijfjes met nog één 2,5kg schijfje aan de buitenkant. Dan is het 145kg in totaal.
If not now, then when.![]()
Waarom denkt iedereen ineens dat eieren en melk slecht voor je zijn? Iedereen denkt dat ik super ongezond leef als ik ze zeg dat ik 6 eieren en 2 liter melk per dag consumeer![]()
![]()
Waarom maak jij je druk om wat andere mensen van jouw levenswijze vinden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:53 schreef Tito_Makani het volgende:
Waarom denkt iedereen ineens dat eieren en melk slecht voor je zijn? Iedereen denkt dat ik super ongezond leef als ik ze zeg dat ik 6 eieren en 2 liter melk per dag consumeerIf not now, then when.![]()
Omdat mij vaak wordt gevraagd wat mijn voeding is of ze vragen waarom ik steeds melk drink en ik steeds weer zo'n preek moet aanhoren over hoe ongezond eieren en melk niet zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom maak jij je druk om wat andere mensen van jouw levenswijze vinden?![]()
![]()
Gewoon knikken en ja zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:00 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Omdat mij vaak wordt gevraagd wat mijn voeding is of ze vragen waarom ik steeds melk drink en ik steeds weer zo'n preek moet aanhoren over hoe ongezond eieren en melk niet zijn.If not now, then when.![]()
Twee dagen geleden had ik weer eens rijst gegeten wat ik al een lange tijd niet meer gegeten heb en man, dat doe ik niet snel meer. Mijn hele buik zat kei vol en had dus ook geen zin om te eten (logisch), ondanks dat moest ik proppen. Ik blijf gewoon lekker bij mijn spinazie en broccoli.
Wellicht handig voor mensen die moeilijk eten, probeer complex carbs te vermijden.If not now, then when.![]()
Om de kcal's uit 100g rijst te evenaren moet je meer dan een kilo spinazie eten, beetje kromme redenatie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Twee dagen geleden had ik weer eens rijst gegeten wat ik al een lange tijd niet meer gegeten heb en man, dat doe ik niet snel meer. Mijn hele buik zat kei vol en had dus ook geen zin om te eten (logisch), ondanks dat moest ik proppen. Ik blijf gewoon lekker bij mijn spinazie en broccoli.
Wellicht handig voor mensen die moeilijk eten, probeer complex carbs te vermijden.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
True. Echter heb ik geen opgeblazen gevoel, loop ik niet de hele avond met een volle pens en kan ik nog andere lekkere dingen eten. Ik eet dan cashewnoten om de Kcals op te vullen en waar alsnog aardig wat carbs inzitten i.t.t. bijvoorbeeld pinda's.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Om de kcal's uit 100g rijst te evenaren moet je meer dan een kilo spinazie eten, beetje kromme redenatie.
Het is net wat je fijn vindt he.If not now, then when.![]()
En dan? Dingen nemen met een hoge GI? Dan wil je inderdaad zo weer eten, maar dan mis je belangrijke vitamine, minerale. Dat laatste is in mijn ogen nooit een goed advies..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wellicht handig voor mensen die moeilijk eten, probeer complex carbs te vermijden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: