http://www.televizier.nl/ringquote:Wat is de Gouden Televizier-Ring?
De Gouden Televizier-Ring is de meest prestigieuze televisie-prijs van Nederland. De verkiezing wordt sinds 1964 door televisiegids Televizier georganiseerd. Dit jaar komen in aanmerking programma’s en presentatoren/presentatrices die tussen 1 augustus 2011 tot 1 augustus 2012 op de Nederlandse tv te zien zijn geweest.
Wanneer kan ik stemmen?
Stemmen in de eerste ronde van de verkiezing kan tot maandag 1 oktober 2012, 10 uur. Daarna sluit de stembus op Televizier.nl
Om welke categorieën gaat het?
Net als vorig jaar mag er weer gestemd worden in vijf categorieën:
Beste tv-programma van het jaar (Gouden Televizier-Ring)
TV-vrouw van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Vrouw)
TV-man van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Man)
Talent van het jaar (Televizier Talent Award)
Beste jeugdprogramma (Gouden Stuiver)
Wat gebeurt er met mijn stem?
De uitslag gaat na het sluiten van de eerste stemronde direct naar de notaris, waarna per categorie 3 genomineerden bekend worden gemaakt.
Wanneer is het Televizier-Ring Gala?
Het Gouden Televizier-Ring Gala vindt vrijdag 19 oktober plaats in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Tijdens de live-uitzending is het nog steeds mogelijk om te stemmen op de drie genomineerden voor de Gouden Televizier-Ring 2012.
Tijdens het gala wordt duidelijk wie er naar huis gaan met de Televizier Talent Award, de Gouden Stuiver, de Zilveren Televizier-Sterren en natuurlijk de hoofdprijs: de Gouden Televizier-Ring 2012.
Omdat hij daar niet mee genomineerd is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Paul het volgende:
Waarom noemen ze geen toppop bij Gerard Ekdom?
Omdat die buiten dit seizoen valt, lijkt mequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:53 schreef Paul het volgende:
Waarom noemen ze geen toppop bij Gerard Ekdom?
Qua WC-rollen spoelt ze zelf doorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef MilaNL het volgende:
Britt is inderdaad wel een redelijke actrice. Maar ik vraag me af of ze ok andere rollen kan.
Door Fort Boyard. Al associeer ik hem eigenlijk meer met radio dan tv.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef Bayswater het volgende:
Alleen door het Glazen huis eigenlijk
Kim Lianboutjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:54 schreef alors het volgende:
Ik had het Kim Lian ook wel gegund,maar iig Briit niet
Muziekprogramma's op tv werken gewoon niet (meer)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja de kijkcijfers zijn niet echt super natuurlijk.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Guanabana het volgende:
Gerard is de grootste held die ik ken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo groot istie nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee helaas niet, vroeger was het echt leuk, Toppop of COntdown.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Muziekprogramma's op tv werken gewoon niet (meer)
Hij is een soort van Giel Beelen-lite.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ekdom, die vindt zichzelf altijd zo leuk
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk is Hans van Zetten de koning van dit jaar
Laatste keer dat ik hem zag was ie niet veel groter dan mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:55 schreef Guanabana het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EYquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij is een soort van Giel Beelen-lite.
Nee johquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:
Met het grote verschil dat Ekdom het wel kan waarderen als hij teruggepakt wordtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Epke.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef Pedroso het volgende:
Wie doet de uitreiking ? Kan nooit beter dan Mart zijn.
Dance of the knightsquote:
de ring is niet voor persoonlijkheden maar programma'squote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef tong80 het volgende:
De man die de Televizierring had moeten winnen.....
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:00 schreef tong80 het volgende:
De man die de Televizierring had moeten winnen.....
VdH won 2 ker goud op de 100 meterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang VOH en Ali B maar niet winnen
en 1x op de 200mquote:
Waar ging dit over?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
Ik was dit al weer helemaal vergetenBinnenkort gaan we WEER hopen.
Ach, Iris Kroes kan aardig zingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Pleur op met je harp. Nooit meer wat van je gehoord.
Hij lachte alsof ie kiespijn heeftquote:
Ten Harpquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Pleur op met je harp. Nooit meer wat van je gehoord.
Hans Klok is niet lelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ronnie Tober, jacques d'ancona, Prince de Lignac.
Nietes, Ali, niet omdat het terecht is maar omdat daar een sms cultuur achterhangt.quote:
TROS is de grootste familie dus de uitslag is al bekend.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou doe maar geen the voice of ali b.
Zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nietes, Ali, niet omdat het terecht is maar omdat daar een sms cultuur achterhangt.
Ik zie het.quote:
Was geniaalquote:
liever dan de rest natuurlijk, maar uiteraard the voice gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat wordt 7 keer voor WIDM volgend jaar.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat wordt 7 keer voor WIDM volgend jaar.
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch belachelijk, na zo'n fabelachtige winnaar vorig jaar nu zo'n belachelijke winnaar.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef Bayswater het volgende:
Dit is de aanzet tot nog 10 van die talentenjachten![]()
Waar kijk ik in godsnaam naar, ga lekker de kroeg in.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
nou epke je mag weer oprotten van die gladde klootzak
Ja, want het is zijn schuld dat deze bagger wintquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:13 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Let op je bloeddruk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef DrommelsDrommels het volgende:
hypocriete speech van die adhdpatient
hij bedoelt dat epke weg moest van die gladjanussenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja, want het is zijn schuld dat deze bagger wint
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef alors het volgende:
Wat een neppe mensen zijn dit toch, bitch please
Steve McLarenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef DeeBee het volgende:
Lijkt wel een interview met een voetballer, wat een cliches.
Epke vraagt aan wie die mag uitreiken en gladjanus begint gelijk met de egotripquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ja, want het is zijn schuld dat deze bagger wint
Echt hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
250 miljoen mensen hebben in China gekeken... gelooft ze het zelf
Inderdaad, de zoveelste talentenshow met nét een iets andere vormgeving.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
nou maar gelukkig hebben jullie een kwaliteitsconcept gevonden
Ja dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef Marcoss het volgende:
Epke heeft wel direct de Ring vernoemd naar TelevisieRing
quote:
vorig jaar wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:17 schreef Little_Acorn het volgende:
Dit draait natuurlijk al jaren niet meer om kwalitatief hoogwaardige programma's
Dat is hetzelfde als 4 miljoen mensen hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:16 schreef MrBadGuy het volgende:
250 miljoen mensen hebben in China gekeken... gelooft ze het zelf
quote:
Deze keer draaien de stoelen in de studio bij hem. Totaal nieuw concept!quote:
Leuk de moeder van Paul op Fok!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Paul het volgende:
Volgend jaar moet: Wie trouwt mijn zoon winnen
Nee Barbie's baby graag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:22 schreef Paul het volgende:
Volgend jaar moet: Wie trouwt mijn zoon winnen
arm kindjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]Komt barbie dan met dr kindje in de studio
"ik gebruik vaseline altijd voor kontneuken"quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:25 schreef Paul het volgende:
[..]Komt barbie dan met dr kindje in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |