http://www.televizier.nl/ringquote:Wat is de Gouden Televizier-Ring?
De Gouden Televizier-Ring is de meest prestigieuze televisie-prijs van Nederland. De verkiezing wordt sinds 1964 door televisiegids Televizier georganiseerd. Dit jaar komen in aanmerking programma’s en presentatoren/presentatrices die tussen 1 augustus 2011 tot 1 augustus 2012 op de Nederlandse tv te zien zijn geweest.
Wanneer kan ik stemmen?
Stemmen in de eerste ronde van de verkiezing kan tot maandag 1 oktober 2012, 10 uur. Daarna sluit de stembus op Televizier.nl
Om welke categorieën gaat het?
Net als vorig jaar mag er weer gestemd worden in vijf categorieën:
Beste tv-programma van het jaar (Gouden Televizier-Ring)
TV-vrouw van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Vrouw)
TV-man van het jaar (Zilveren Televizier-Ster: Man)
Talent van het jaar (Televizier Talent Award)
Beste jeugdprogramma (Gouden Stuiver)
Wat gebeurt er met mijn stem?
De uitslag gaat na het sluiten van de eerste stemronde direct naar de notaris, waarna per categorie 3 genomineerden bekend worden gemaakt.
Wanneer is het Televizier-Ring Gala?
Het Gouden Televizier-Ring Gala vindt vrijdag 19 oktober plaats in het Koninklijk Theater Carré in Amsterdam. Tijdens de live-uitzending is het nog steeds mogelijk om te stemmen op de drie genomineerden voor de Gouden Televizier-Ring 2012.
Tijdens het gala wordt duidelijk wie er naar huis gaan met de Televizier Talent Award, de Gouden Stuiver, de Zilveren Televizier-Sterren en natuurlijk de hoofdprijs: de Gouden Televizier-Ring 2012.
liever dan aliquote:
chanant bedoel je.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Normaal vind ik Ali B wel adrem en leuk maar nu was ie een beetje genant.
George en Dennis.quote:
Ze hadden daar Armand neer moeten zetten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef iFok. het volgende:
Ronnie, dat is toch wel de slechtste die je daar kunt neerzetten.
Als Ali B een beetje genant was, was Mussert een beetje fout in de oorlogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef Pedroso het volgende:
Normaal vind ik Ali B wel adrem en leuk maar nu was ie een beetje genant.
alsof die een stom woord had kunnen uitbrengenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:19 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ze hadden daar Armand neer moeten zetten.
quote:
Hij kan het wel, doet het alleen nooit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Little_Acorn het volgende:
Hij spreekt "Nederlands", ik wist niet dat hij dat kan
AVROquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Greenpeas het volgende:
Ik kijk zelf niet, maar is dit georganiseerd door de TROS?
Ah ok, aan de reacties te lezen dacht ik een erg hoog TROS gehalte in ieder geval.quote:
Ga je straks weg?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
Ik ga alvast de dienstregeling bekijken voor hier in de buurt.
Ik ben het touw al aan het ophangen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Specularium het volgende:
Ik alvast de dienstregeling bekijken voor hier in de buurt.
Zo iemand die een hele kudde nep-rappers op het rechte pad kan houden verdient sowieso een lintje.quote:
Dat is tenminste de enige die er lol om heeft en het allemaal niet zo serieus neemtquote:
Inteeltfeestje op televisie ieder jaar, behalve verleden jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Is idd wel armoe troef. Steeds dezelfde namen die terugkomen.
We hebben toch wel meer dames met wat talent. Gooi er eens een Jinek of Verster bij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Is idd wel armoe troef. Steeds dezelfde namen die terugkomen.
Jinek werd net genoemdquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben toch wel meer dames met wat talent. Gooi er eens een Jinek of Verster bij.
Deze vrouwen ben ik echt kotsbeu.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben toch wel meer dames met wat talent. Gooi er eens een Jinek of Verster bij.
Jinek op zondagquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Had wel kunnen gaan voor de gouden stuiverquote:
The Voice en de kwaliteitscrimi Moordwijf (of vrouw?).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Wat doet Wendy van Dijk eigenlijk ? Heeft ze wel een programma of wordt ze gewoon standaard genomineerd ?
Alleen The Voice of Holland maar, een van de best bekeken programma's op de Nederlandse televisiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:27 schreef Pedroso het volgende:
Wat doet Wendy van Dijk eigenlijk ? Heeft ze wel een programma of wordt ze gewoon standaard genomineerd ?
ushi en van dijk ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
The Voice en de kwaliteitscrimi Moordwijf (of vrouw?).
dagquote:
je vergeet: brittquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Laten we hopen dat Gerard die talent-award wint, dat redt de avond nog.
Yvon
Ali B
VOH
niet eens datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mag van mij winnen hoor. Topactrice.
Tuurlijk, even nummertje 1 terugzoeken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Karina, kan jij #2 voor Deze Ringetje zetten en reeksen?
Lekker belangrijk hee, moet hij netjes in je archief ofzo heequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Karina, kan jij #2 voor Deze Ringetje zetten en reeksen?
Die is leuk manquote:
Kom vechten dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hee, moet hij netjes in je archief ofzo hee
Bedankt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, even nummertje 1 terugzoeken.
Heel dat TVOH ben ik zatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nick en/of Simon, wat ben ik die gasten zat zeg![]()
Dan kan er de volgende keer niet per ongeluk een dubbel topic geopend worden hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Lekker belangrijk hee, moet hij netjes in je archief ofzo hee
Ok mamquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan er de volgende keer niet per ongeluk een dubbel topic geopend worden he
Ik ben het zowaar met je eensquote:
Dat had ik graag zo gehoudenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:42 schreef Pedroso het volgende:
Ben Saunders. Nooit meer wat van gehoord.
Ja in dwddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
Heeft Maurice de Hond al iets gepeild?
Waarom huil je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
DWDD niet gekeken ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:44 schreef Specularium het volgende:
Hij zoende al een Amerikaanse nepperquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:50 schreef Pedroso het volgende:
Mart Smeets die Britt gaat zoenen. Ik wil het zien !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |