quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Nirak het volgende:
Hi all
Vrijdag is onze D alweer één jaar geworden, dus wij komen hier af en toe meekletsen
[ afbeelding ]
Niets verteld, maar ik ben er ook nog niet geweest, ik moet 7 november pas langskomen. Dan is ventje alweer bijna 16 maanden, maar oke. Ze zijn er sowieso een beetje slordig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Hebben ze dat niet verteld bij het cb? Hier werd er gewaarschuwd. Dat je de afspraak niet vlak voor een vakantie plande.
Het is gewoon koorts, hangerig etc. Dat overleeft je man wel hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef Aventura het volgende:
Op dag 6 en 7 na de prik gaat hij naar het kdv. Op 8 en 9 is hij lekker bij ons, op dag 10 en 11 ga ik een weekendje weg met vriendinnen. Hopelijk is hij dan niet heel ziek.
Weet ik, maar het is gewoon zwaarder om in je eentje met een ziek jochie thuis te zijn. En natuurlijk komt mijn vrouwelijk (?) schuldgevoel dan even de kop op steken: ik lekker winkelen en wijn drinken in Maastricht, hij thuis met hangdreumes. Mja, het is net zo vaak andersom..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is gewoon koorts, hangerig etc. Dat overleeft je man wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Susie het volgende:
Had je dat op de mail dan ofzo? Want hier wordt er in een schrift geschreven, ook zo leuk met hele verhalen wat ze gedaan heeft enzo![]()
Ah! Wel leuk dan! Weet je gelijk wat hij heeft uitgespooktquote:
Goh, wat vervelendquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef hilliebillie het volgende: Dit alles ook in combinatie met flinke luiers waar toevallig elke keer mijn man bij uit komt
![]()
Hier ben ik juist steeds de sjaak. Vandaag had-ie een luier die naar roquefort rook. Ik lieg het niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook tandjesleed. Meneer is al een paar dagen slecht van zin rond etenstijd totdat ie in bed ligt 's middags en 's avonds (al gaat dat wel vooraf aan wat strubbelingen). Minder goed eten ook en links en rechts onder twee flinke bulten en ik dacht boven ook wat te voelen, maar mocht daarna niet nog een keer voelen, dus even afwachten wat er allemaal door komt. Dit alles ook in combinatie met flinke luiers waar toevallig elke keer mijn man bij uit komt![]()
Hier morgen de BMR prik ben benieuwd hoe hij er op reageert zeker ook zo in combinatie met z'n tandjes pijn. En ben ook zeer benieuwd hoe groot m'n grote is
Dank! Wat en enthousiasme!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
jemig! is Danne ook al 1??? Ongelofelijk!![]()
Ook Nirak en Faithz van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!!![]()
![]()
en welkom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |