Mrien, had ie nu ook eigenlijk iets onder de leden? Of was het puur het weigeren van zijn puf?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef mrien het volgende:
Sterkte voor het tandenleed![]()
Mannetje begint weer wat op te knappen, puf gaat steeds beter gelukkig. Bumba krijgt trouw ook elke keer een nep pufje en soms een echte als hij wat te enthousiast is
Van heel druk spelen wordt hij nog wel snel kortademig, nog even goed in de gaten houden dus.
Ja we gaan het wel redden hoor, er komt wel veel bij kijken, maar dat komt wel goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:52 schreef Leandra het volgende:
Fijn dat je het iig al weet, ga je het (zoals het er nu uitziet) redden met glutenvrij eten of komt er juist nog meer om de hoek?
Sorry voor de wellicht stomme vraag, geen enkele kennis met betrekking tot coeliaki
Hoera en he kut.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:48 schreef mignonne het volgende:
Even egopost sorry, lees straks bij.
Net gebeld voor de uitslag van E.'s biopsie. Ze heeft Marsh 3a en daarmee is de diagnose coeliakie definitief.
Mooi verwoord, wilde eigenlijk hetzelfde zeggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoera en he kut.
Maar eindelijk de kans om je propje tot een gezond en vrolijk huppelend kind met teveel energie te maken. Geniet ervan!
Weigeren van de puf vooral. Gelukkig gaat dat nu goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Mrien, had ie nu ook eigenlijk iets onder de leden? Of was het puur het weigeren van zijn puf?
Fijn dat het weer iets beter gaat met hem.
We zijn bij je in de buurt vandaag!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:
Van harte Sofie! Veel plezier vandaag bij Bumba!
[ afbeelding ]
Die van jou ook al twee? Da kan niequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
Sofie, gefeliciteerd!![]()
Tot over een maandje
Stadsgehoorzaal?! Leuk! Al ben ik helaas aan het werkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:19 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
We zijn bij je in de buurt vandaag!
Nee joh, nog lang niet, dat duurt nog maaaaaandenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die van jou ook al twee? Da kan nie
Als het madame uitkomt ze is zo dwars de laatste tijd. De gastouder zei al in de 17jaar dat ik dit werk doe, heb ik nog nooit gemaakt dat een kind zo'n eigen wil heeft en al zo jong zo op haar spullen is gericht. Nu is d'r pittige karakter wel de reden dat ze op de wereld is natuurlijk. Maar leuk is het niet altijd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:04 schreef Juud79 het volgende:
Susie, welkom hier en gefeliciteerd met Anouk!![]()
En FR, ze kan loslopen, wiehoe!!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:53 schreef Roosje84 het volgende:
Bart Smit heeft vanaf vandaag een week 15% korting op alles. (max 2 artikelen per order)
Echter krijg je tot en met morgen (28e) ook al 32% korting op duplo.
Deze acties zijn tegelijk te gebruiken.![]()
Van de prijs -32% gaat nog eens 15% af. Dus dat is effectief bijna 40% korting op duplo t.o.v normale verkoopprijs.
Heb zelf dus maar even flink ingeslagen al is mijn jochie er nu nog wat te klein voor.
Nee, ze gingen allemaal heel doelbewust naar een papieren zakje wat ik tussen zitting en kap nog had liggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef Susie het volgende:
Gingen ze zijn speen niet pakken DML? Lijkt mij wel ontzettend leuk om naar toe te gaan met Anouk. Die is nu al geinteresseerd in de hamster van haar neef, deurtje open doen enzo, maar als de hamster zich laat zien, dan snel deurtje weer dicht doen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:26 schreef Nirak het volgende:
Hi all
Vrijdag is onze D alweer één jaar geworden, dus wij komen hier af en toe meekletsen
[ afbeelding ]
Niets verteld, maar ik ben er ook nog niet geweest, ik moet 7 november pas langskomen. Dan is ventje alweer bijna 16 maanden, maar oke. Ze zijn er sowieso een beetje slordig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:52 schreef kaatjejannie het volgende:
Hebben ze dat niet verteld bij het cb? Hier werd er gewaarschuwd. Dat je de afspraak niet vlak voor een vakantie plande.
Het is gewoon koorts, hangerig etc. Dat overleeft je man wel hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:20 schreef Aventura het volgende:
Op dag 6 en 7 na de prik gaat hij naar het kdv. Op 8 en 9 is hij lekker bij ons, op dag 10 en 11 ga ik een weekendje weg met vriendinnen. Hopelijk is hij dan niet heel ziek.
Weet ik, maar het is gewoon zwaarder om in je eentje met een ziek jochie thuis te zijn. En natuurlijk komt mijn vrouwelijk (?) schuldgevoel dan even de kop op steken: ik lekker winkelen en wijn drinken in Maastricht, hij thuis met hangdreumes. Mja, het is net zo vaak andersom..quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is gewoon koorts, hangerig etc. Dat overleeft je man wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Susie het volgende:
Had je dat op de mail dan ofzo? Want hier wordt er in een schrift geschreven, ook zo leuk met hele verhalen wat ze gedaan heeft enzo![]()
Ah! Wel leuk dan! Weet je gelijk wat hij heeft uitgespooktquote:
Goh, wat vervelendquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef hilliebillie het volgende: Dit alles ook in combinatie met flinke luiers waar toevallig elke keer mijn man bij uit komt
![]()
Hier ben ik juist steeds de sjaak. Vandaag had-ie een luier die naar roquefort rook. Ik lieg het niet!quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef hilliebillie het volgende:
Hier ook tandjesleed. Meneer is al een paar dagen slecht van zin rond etenstijd totdat ie in bed ligt 's middags en 's avonds (al gaat dat wel vooraf aan wat strubbelingen). Minder goed eten ook en links en rechts onder twee flinke bulten en ik dacht boven ook wat te voelen, maar mocht daarna niet nog een keer voelen, dus even afwachten wat er allemaal door komt. Dit alles ook in combinatie met flinke luiers waar toevallig elke keer mijn man bij uit komt![]()
Hier morgen de BMR prik ben benieuwd hoe hij er op reageert zeker ook zo in combinatie met z'n tandjes pijn. En ben ook zeer benieuwd hoe groot m'n grote is
Dank! Wat en enthousiasme!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
jemig! is Danne ook al 1??? Ongelofelijk!![]()
Ook Nirak en Faithz van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!!![]()
![]()
en welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |