Ja, vd week nog bij Ikea... kind nog compleet met jas aan, dicht en wel.... Ikea nota bene, niet dat je even 2 tellen binnenrent en weer weg bent.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:57 schreef Juud79 het volgende:
Jup, in ben niet zo van het enorm inpakken, maar kindjes zitten stil. Dus hier zit sinds een week of drie de voetenzak in de wandelwagen. Ook de handschoenen in dr jas (voor de zekerheid) en als we echt buiten wandelen/fietsen doe ik haar een dun mutsje op.
Wel doe ik alles open en los als ik in winkels ben, ik zie soms wel eens kindjes met rode koontjes, die ouders doen dan niet even de muts af en jas open als ze in de winkel gaan waar de kachel aan is, zo sneu vind ik dat.
Totdat het écht koud wordt. Dan laat ie hem wel zitten hoorquote:
Oeh, dat is lef hebben, een drumstel voor de eerste verjaardagquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:25 schreef Nirak het volgende:
Baum?! Haha, misschien moet je eens vragen waar die is, en wijst hij dan dr boom aan
Hier net weer even gespeelt met een van zijn favo verjaardagscadeautjes:
[ afbeelding ]
Maar aangezien hij nog niet zo stabiel zelf kan staan moet dat met begeleiding
Geen herrie, er zitten doeken op gespannen ipv vellen, dus dat klinkt dof ipv knallenquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:02 schreef Susie het volgende:
Hier is gewoon een emmertje of bekertjes voldoende om uren plezier van te hebben, dingen erin stoppen er weer uit halen en er weer in doen, ff schudden tussendoor en dat wordt tig keer herhaalt!![]()
Lijkt mij een hoop herrie geven zo'n drumstel!
Te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Susie het volgende:
En we zitten weer op 6 uurokeeeee, vind dat nog geen fijne tijd, maar beter als 5!
Schoenen zijn heel duur.. Ik was dan ook blij dat de overbuurvrouw 3 paar kwam brengen: nauwelijks gedragen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef hilliebillie het volgende:
van het weekend schoenen gekocht voor jelle, het was even wennen maar hij loopt er nu goed op. en tjonge wat zijn die schoenen duur zeg..
De mijne ook en ik verafschuwde altijd mensen die kun kind maar aan zo'n fles lieten lurken, maar ze knort van genot als ze een flesje warme melk krijgt, dus die houden we er fijn nog even in. Voor de rest drinkt ze alles uit een Avent tuitbekertje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Dot geniet nog steeds immens van haar flesje melk voor het slapen.
ventje ook hoor, genotscoma hier. Naast die fles krijg hij 's middags nog melk, dus boven de mx van 300 ml komen we niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Dot geniet nog steeds immens van haar flesje melk voor het slapen.
Liene krijgt al heel lang brood als ontbijt. Eerst met borst, later zonder. Maar ik denk al vanaf een maand of 9?quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Susie het volgende:
Hier krijgt Anouk nog 3 flessen, waarvan 1 dus voor het slapen. De ene keer drinkt ze die wel leeg, de andere keer niet.
Vanmorgen dacht ik haar bambix te geven... Anouk dacht van niet..Daarna wilde ze ook zo'n half uur de gewone ook niet! Wanneer stapten jullie over op brood 's morgens? Denk dat ze dat wel raar zou vinden trouwens (en ik moet zeggen dat ik het 's morgens ook wel zou missen, lekker even wakker worden met kind in je armen
)
Hoezo is er een max eigenlijk? Want Anouk komt wel boven die 300 uit met haar 3 flessen.quote:Op maandag 5 november 2012 20:16 schreef Aventura het volgende:
[..]
ventje ook hoor, genotscoma hier. Naast die fles krijg hij 's middags nog melk, dus boven de mx van 300 ml komen we niet.
Oh je had je al tegen ons ingedektquote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef Juud79 het volgende:
Maar waarom na 1 jaar nog Nutrilon/Friso geven, dat is toch helemaal niet nodig? Ik ga daar eens iets over opzoeken, volgens mij is dat alleen maar Nutricia spekken en doet een kind het net zo goed op gewone melk.
Zodra ze gewone melk mogen, met 10 maanden dacht ik, dan is de kunstmelk toch overbodig? Ik begrijp wel dat mensen die een kind hebben dat niet zo goed groeit het wellicht iets langer geven.
Eens. Onzin is het, als je het nodig vindt om, voor wat voor reden dan ook, melk te blijven geven dan volstaat nummer 2 ook gewoon.quote:Op maandag 5 november 2012 23:29 schreef Juud79 het volgende:
Die 3,4,5 kunstmelk is sowieso meer gezoet dan 1-2, want dan gaan kindjes namelijk lastig, of zelfs helemaal niet, over op normale melk. Slimme verkooptruc van Nutricia.
Het was destijds wel ter sprake, daarom denk ik?quote:Op maandag 5 november 2012 23:40 schreef mefke79 het volgende:
mignonne wat fijn van en de energie en de groei!
Waarom dacht ik nou dat beide meiden een biopt kregen?
Tienus lust prima melk, karnemelk, water en ranja, maar niet in een fles. Daar moet nutrilon in. En het enige dat ie 's nachts pakt is een fles. Dus tja...ik kies even voor onze nachtrust.
Dus gewone melk opwarmen? Cb gaf mij het advies gewoon op 2 te blijven tot 1 jaar... Tja, dat is ze nu, dus zou moeten overstappen op gewone melkquote:Op maandag 5 november 2012 22:59 schreef Juud79 het volgende:
Maar waarom na 1 jaar nog Nutrilon/Friso geven, dat is toch helemaal niet nodig? Ik ga daar eens iets over opzoeken, volgens mij is dat alleen maar Nutricia spekken en doet een kind het net zo goed op gewone melk.
Zodra ze gewone melk mogen, met 10 maanden dacht ik, dan is de kunstmelk toch overbodig? Ik begrijp wel dat mensen die een kind hebben dat niet zo goed groeit het wellicht iets langer geven.
Ja, ik zou gewoon bio volle melk proberen. Ik geef veelal houdbare volle bio melk, dat heeft hier de overduidelijke voorkeur boven verse melk. Die koop ik gewoon per 10 pakken in de supermarkt, zo heb ik altijd melk voor Lientje in huis en grijp ik niet mis.quote:Op dinsdag 6 november 2012 07:00 schreef Susie het volgende:
[..]
Dus gewone melk opwarmen? Cb gaf mij het advies gewoon op 2 te blijven tot 1 jaar... Tja, dat is ze nu, dus zou moeten overstappen op gewone melk![]()
Fijn dat het beter gaat Mignonne!
Wel eens geprobeerd maar toen was het slapen niet geweldig, er komen nu 4 tanden en een kies tegelijk door dus ik laat het nog even zo. Het is niet dat hij veel drinkt hoor, krap 90 cc. Na dit tandenleed maar eens zien of we het weg kunnen laten. Met deze fles zit hij op ongeveer 300 cc melk. En ik vind het ook nog wel lief en knus zo voor het slapen, zo'n jongetje wat al zo groot wordt en toch nog lekker knuffelig bij je komt liggenquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef laziness het volgende:
Als een kindje gewoon goed eet dan lijkt zo'n fles 's avonds me zulke onnodige calorieën maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd.
Iemand die dat weet?
Cyntiaa, heb je al eens geprobeerd hoe hij slaapt zonder flesje? Puck zou met een fles vast ook prima slapen maar zonder ook dus geef ik het hem niet
Ja eigenlijk wel, mijn Vig eet niet, en die krijgt dus juist een fles voor extra calorieën en energiequote:Op dinsdag 6 november 2012 10:39 schreef laziness het volgende:
Als een kindje gewoon goed eet dan lijkt zo'n fles 's avonds me zulke onnodige calorieën maar dat is eigenlijk nergens op gebaseerd.
Iemand die dat weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |