Te vroeg gejuichtquote:Op vrijdag 2 november 2012 15:03 schreef Susie het volgende:
En we zitten weer op 6 uurokeeeee, vind dat nog geen fijne tijd, maar beter als 5!
Schoenen zijn heel duur.. Ik was dan ook blij dat de overbuurvrouw 3 paar kwam brengen: nauwelijks gedragen.quote:Op maandag 5 november 2012 19:36 schreef hilliebillie het volgende:
van het weekend schoenen gekocht voor jelle, het was even wennen maar hij loopt er nu goed op. en tjonge wat zijn die schoenen duur zeg..
De mijne ook en ik verafschuwde altijd mensen die kun kind maar aan zo'n fles lieten lurken, maar ze knort van genot als ze een flesje warme melk krijgt, dus die houden we er fijn nog even in. Voor de rest drinkt ze alles uit een Avent tuitbekertje.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Dot geniet nog steeds immens van haar flesje melk voor het slapen.
ventje ook hoor, genotscoma hier. Naast die fles krijg hij 's middags nog melk, dus boven de mx van 300 ml komen we niet.quote:Op maandag 5 november 2012 20:12 schreef Vanyel het volgende:
Dot geniet nog steeds immens van haar flesje melk voor het slapen.
Liene krijgt al heel lang brood als ontbijt. Eerst met borst, later zonder. Maar ik denk al vanaf een maand of 9?quote:Op maandag 5 november 2012 20:55 schreef Susie het volgende:
Hier krijgt Anouk nog 3 flessen, waarvan 1 dus voor het slapen. De ene keer drinkt ze die wel leeg, de andere keer niet.
Vanmorgen dacht ik haar bambix te geven... Anouk dacht van niet..Daarna wilde ze ook zo'n half uur de gewone ook niet! Wanneer stapten jullie over op brood 's morgens? Denk dat ze dat wel raar zou vinden trouwens (en ik moet zeggen dat ik het 's morgens ook wel zou missen, lekker even wakker worden met kind in je armen
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |