Een van mijn vrienden werkt als developer en die werd ook voortdurend via Linkedin benaderd door andere werkgevers. Hij heeft nu zijn instellingen daar maar zo gewijzigd dat hij niet open staat voor aanbiedingen. Waarschijnlijk zal het voor veel andere developers vergelijkbaar zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben al een maand 3 vacatures op jobbird staan waaronder 1 voor een developer. Op die van developer hebben we gewoon nog niet 1 sollicitatie gehad. Gewoon helemaal niks
Ja verdommequote:
Hmm dat is voor ons dus mooi kutquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden werkt als developer en die werd ook voortdurend via Linkedin benaderd door andere werkgevers. Hij heeft nu zijn instellingen daar maar zo gewijzigd dat hij niet open staat voor aanbiedingen. Waarschijnlijk zal het voor veel andere developers vergelijkbaar zijn.
Misschien helpt het als je definieert wat voor developerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja verdomme
[..]
Hmm dat is voor ons dus mooi kut
Wat ga je doen die 2 weken?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef Dimens het volgende:
AANGENOMEN![]()
Het is een korte baan van twee weken maar ik kan er in elk geval wel geld mee verdienen en uiteindelijk staat het goed op mijn cv.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je definieert wat voor developer
quote:Als Allround Developer werk je mee aan het optimaliseren, doorontwikkelen, ontwerpen en testen van nieuwe functionaliteiten en interfaces/koppelingen met een hoge mate van zelfstandigheid en eigen inbreng. De e-HCM oplossing bestaat uit verschillende modules (waaronder een BI tool Diver), die op basis van klantwensen en marktontwikkelingen worden aangepast en doorontwikkeld. Het is daarbij van belang om functionele klantwensen om te zetten in technische realisatie met daaraan gekoppeld een tijdpad voor realisatie. Tevens werk je ook mee aan het bouwen van businesscases in MS Excel.
Ik kan aan de hand van je verhaal niet inschatten hoe groot het bedrijf is, hoe lang geleden het is dat je hebt gesolliciteerd en of je ook op gesprek bent geweest daar, maar als ze vele brieven binnen krijgen en/ of iemand anders ze dit keer behandelt dan zal de kans op herkenning vrij klein zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef Koningin het volgende:
Ben nu ook bezig met een sollicitatiebrief.
Heb alleen al eens bij deze organisatie gesolliciteerd naar een ander soort functie. Best lastig dus nu, want misschien herkennen ze mijn naam en denken ze van huh?
Maar ik wil graag bij zo'n organisatie binnen komen om uiteindelijk te kunnen doen wat ik wil.
in welke regio?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Zitten hier nog developers die op zoek zijn naar een baan?
Eerste week voor Toshiba als model in een MRI scan liggen en de tweede week gaan ze echo's maken.quote:
Die sollicitatie was volgens mij van januari 2012. Tja, het bedrijf is wel groot. Gaat over werken in de uitvaart.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik kan aan de hand van je verhaal niet inschatten hoe groot het bedrijf is, hoe lang geleden het is dat je hebt gesolliciteerd en of je ook op gesprek bent geweest daar, maar als ze vele brieven binnen krijgen en/ of iemand anders ze dit keer behandelt dan zal de kans op herkenning vrij klein zijn.
En wat dan nog als ze je brief herkennen? Dat wil juist zeggen dat het bedrijf je interesseert en dat je er graag wil werken.
Gewoon solliciteren, ik zou echt geen goede reden kunnen bedenken waarom het vreemd of nadelig is dat je er al eens hebt gesolliciteerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die sollicitatie was volgens mij van januari 2012. Tja, het bedrijf is wel groot. Gaat over werken in de uitvaart.
Zuid-Holland (zoetermeer)quote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat zegt nog steeds niets. PHP? ASP? Java? C#? C++? Objective C? Ruby? Python?
oh het is dus een fake vacature?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuid-Holland (zoetermeer)
[..]
Geen idee
meneer huppeldepup is vast de man van mevrouw huppelmuts!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef E.T. het volgende:
Daar zou zo'n brief wel op passen: http://timterra.nl/schuif(...)UIkJy4H6z6w.facebook
quote:Functie eisen:
* HBO/WO werk en denkniveau;
* Minimaal 4 jaar ervaring met ASP.NET ontwikkelomgeving, SQL-dbases, Web applicaties (kennis en ervaring met BI- tool is een pre);
* Ruime ervaring met databewerkings- en verwerkingsfuncties in MS Excel;
* Kennis van HR (oplossingen) is een pre maar zeker geen must.
klinkt als een omhooggeschreven vacature. 4 jaar ervaring met ASP en dan toch als bijbaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef T-lecom het volgende:
Je kan toch een stukje van Huppelmuts' tekst googlen om te kijken wat de rest van de vacature is?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)t_in_zoetermeer.html
[..]
owkeee... callcenterwerk dus niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zelfs voor callcenterwerk (inbound) wordt al ervaring gevraagd tegenwoordig.
Maar het gaat niet werken als je mij in een callcenter zet, ik heb een soort telefoonangst. Outbound zal al helemaal niet gaan vanwege de targets en weerstandsgesprekken.
En ja, zelfs dit heb ik geprobeerd maar het wordt me zelfs actief afgeraden door uitzendbureaus.
[..]
Bar of bediening lijkt me wel leuk. Ik woon in een studentenstad dus er is veel horeca hier, en als er vacatures zijn solliciteer ik wel, maar word altijd afgewezen vanwege gebrek aan ervaring.
[..]
Ik denk dat iemand die 10 jaar jonger is dan ik en ook geen ervaring heeft makkelijker aan een horecabaantje komt dan ik. Misschien moet ik maar gewoon mijn leeftijd 'vergeten' te vermelden en kijken of het dan wel lukt.
Als je ook nog even meldt om welke sector en op welk niveau het gaat, krijg je misschien nog via FOK! reacties.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef minimaal_kabaal het volgende:
Zoekt iemand nog werk in Amsterdam? Bij mij op het werken zoeken we nog genoeg mensen maar er komt bijna niemand.
Zoek de CAO voor de transportsector op, dan weet je wel wat de geldende salarissen daar zijn. Die zijn te vinden via websites van de vakbonden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:45 schreef mooiboy89 het volgende:
zoek werk ik heb een rijbewijs en ik kan savonds en snachts tot een uurtje of 4 werken maar dan denk ik wel aan iig op zn minst 20e per uur. vroeg opstaan absoluut niet, voor 12 uur lig ik nog te slapen.
iemand een idee wat een koerier snachts bijvoorbeeld kan verdienen?
Ik ben wel benieuwd, kun je ons er wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef minimaal_kabaal het volgende:
Zoekt iemand nog werk in Amsterdam? Bij mij op het werken zoeken we nog genoeg mensen maar er komt bijna niemand.
Nee we zoeken echt iemand!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh het is dus een fake vacature?
De vacature heeft 3 weken als fulltime gestaan. We zijn met uren gezakt in de hoop dat er wel reacties op komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klinkt als een omhooggeschreven vacature. 4 jaar ervaring met ASP en dan toch als bijbaan?
Bloedbank Sanquin, procesoperator, niveau mbo. Vapro, mlo wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:52 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, kun je ons er wat meer over vertellen?
moet je ook maar net willen ...hele dag met zon muts oplopen ..en betaald worden via cao gezondheidszorg. en max 201 vakantieuren/36u is 5,5 week vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:25 schreef minimaal_kabaal het volgende:
[..]
Bloedbank Sanquin, procesoperator, niveau mbo. Vapro, mlo wordt gevraagd.
Er lopen ook ongeschoolde mensen rond dus volgens mij kan iedereen solliciteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |