Gewoon solliciteren, ik zou echt geen goede reden kunnen bedenken waarom het vreemd of nadelig is dat je er al eens hebt gesolliciteerd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:08 schreef Koningin het volgende:
[..]
Die sollicitatie was volgens mij van januari 2012. Tja, het bedrijf is wel groot. Gaat over werken in de uitvaart.
Zuid-Holland (zoetermeer)quote:
Geen ideequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat zegt nog steeds niets. PHP? ASP? Java? C#? C++? Objective C? Ruby? Python?
oh het is dus een fake vacature?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuid-Holland (zoetermeer)
[..]
Geen idee
meneer huppeldepup is vast de man van mevrouw huppelmuts!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:44 schreef E.T. het volgende:
Daar zou zo'n brief wel op passen: http://timterra.nl/schuif(...)UIkJy4H6z6w.facebook
quote:Functie eisen:
* HBO/WO werk en denkniveau;
* Minimaal 4 jaar ervaring met ASP.NET ontwikkelomgeving, SQL-dbases, Web applicaties (kennis en ervaring met BI- tool is een pre);
* Ruime ervaring met databewerkings- en verwerkingsfuncties in MS Excel;
* Kennis van HR (oplossingen) is een pre maar zeker geen must.
klinkt als een omhooggeschreven vacature. 4 jaar ervaring met ASP en dan toch als bijbaan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:25 schreef T-lecom het volgende:
Je kan toch een stukje van Huppelmuts' tekst googlen om te kijken wat de rest van de vacature is?
http://www.zoekbijbaan.nl(...)t_in_zoetermeer.html
[..]
owkeee... callcenterwerk dus niet.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Balisto het volgende:
[..]
Zelfs voor callcenterwerk (inbound) wordt al ervaring gevraagd tegenwoordig.
Maar het gaat niet werken als je mij in een callcenter zet, ik heb een soort telefoonangst. Outbound zal al helemaal niet gaan vanwege de targets en weerstandsgesprekken.
En ja, zelfs dit heb ik geprobeerd maar het wordt me zelfs actief afgeraden door uitzendbureaus.
[..]
Bar of bediening lijkt me wel leuk. Ik woon in een studentenstad dus er is veel horeca hier, en als er vacatures zijn solliciteer ik wel, maar word altijd afgewezen vanwege gebrek aan ervaring.
[..]
Ik denk dat iemand die 10 jaar jonger is dan ik en ook geen ervaring heeft makkelijker aan een horecabaantje komt dan ik. Misschien moet ik maar gewoon mijn leeftijd 'vergeten' te vermelden en kijken of het dan wel lukt.
Als je ook nog even meldt om welke sector en op welk niveau het gaat, krijg je misschien nog via FOK! reacties.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef minimaal_kabaal het volgende:
Zoekt iemand nog werk in Amsterdam? Bij mij op het werken zoeken we nog genoeg mensen maar er komt bijna niemand.
Zoek de CAO voor de transportsector op, dan weet je wel wat de geldende salarissen daar zijn. Die zijn te vinden via websites van de vakbonden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:45 schreef mooiboy89 het volgende:
zoek werk ik heb een rijbewijs en ik kan savonds en snachts tot een uurtje of 4 werken maar dan denk ik wel aan iig op zn minst 20e per uur. vroeg opstaan absoluut niet, voor 12 uur lig ik nog te slapen.
iemand een idee wat een koerier snachts bijvoorbeeld kan verdienen?
Ik ben wel benieuwd, kun je ons er wat meer over vertellen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:18 schreef minimaal_kabaal het volgende:
Zoekt iemand nog werk in Amsterdam? Bij mij op het werken zoeken we nog genoeg mensen maar er komt bijna niemand.
Nee we zoeken echt iemand!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh het is dus een fake vacature?
De vacature heeft 3 weken als fulltime gestaan. We zijn met uren gezakt in de hoop dat er wel reacties op komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klinkt als een omhooggeschreven vacature. 4 jaar ervaring met ASP en dan toch als bijbaan?
Bloedbank Sanquin, procesoperator, niveau mbo. Vapro, mlo wordt gevraagd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:52 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, kun je ons er wat meer over vertellen?
moet je ook maar net willen ...hele dag met zon muts oplopen ..en betaald worden via cao gezondheidszorg. en max 201 vakantieuren/36u is 5,5 week vakantiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:25 schreef minimaal_kabaal het volgende:
[..]
Bloedbank Sanquin, procesoperator, niveau mbo. Vapro, mlo wordt gevraagd.
Er lopen ook ongeschoolde mensen rond dus volgens mij kan iedereen solliciteren.
Hier ook zeer ervaren developer, ik krijg gemiddeld zo een 2 a 3 aanbiedingen per week, soms gaan ze zover dat ze me werk email achterhalen, en de afgelopen 3 maanden ook al 2 keer vanuit buitenland opgebeld, waren ze zo brutaal om gewoon via de receptie te bellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:54 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden werkt als developer en die werd ook voortdurend via Linkedin benaderd door andere werkgevers. Hij heeft nu zijn instellingen daar maar zo gewijzigd dat hij niet open staat voor aanbiedingen. Waarschijnlijk zal het voor veel andere developers vergelijkbaar zijn.
Tja je wilt werken of je wilt niet werken. Ik heb ook nog atv-dagen dus heb meer dan 5,5 week vakantie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:02 schreef marcosta het volgende:
[..]
moet je ook maar net willen ...hele dag met zon muts oplopen ..en betaald worden via cao gezondheidszorg. en max 201 vakantieuren/36u is 5,5 week vakantie
Tegen welk salaris?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier ook zeer ervaren developer, ik krijg gemiddeld zo een 2 a 3 aanbiedingen per week, soms gaan ze zover dat ze me werk email achterhalen, en de afgelopen 3 maanden ook al 2 keer vanuit buitenland opgebeld, waren ze zo brutaal om gewoon via de receptie te bellen.
Als je trouwens op dit moment mobile developer bent kan je helemaal je lol op
Overigens kan ik iedereen aanraden om frontend developer te worden, relatief lage leercurve en word komende jaren nog belangrijker dan het nu al is, als je iq boven de 110 is, en je bereid bent een paar maandjes hard zelfstudie te doen, kun je zo aan de slag.
Verschilt natuurlijk erg per bedrijf, aanvang van een junior frontend developer is zo een 1600 netto schat ik, maar mijn ervaring is dat mensen met juiste gevoel vrij snel doorgroeien naar medior (binnen jaar), en binnen 3 jaar naar senior.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tegen welk salaris?
Ik ben al behoorlijk sterk in html/css/javascript heb alleen geen ervaring met frameworks als jquery
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |