nee, dat heeft voor mij ermee te maken, dat ik SCHIJT heb wat een ander vindt! want poe.. dat is toch te lelijk voor woorden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Jezus, jij wilt echt niet over het hoofd gezien worden
Dat er 's nachts niets in ligt dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef DJMO het volgende:
's nachts, niks. overdag: m'n dekbed en hoofdkussens
Niet dát nachtkastje schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef DJMO het volgende:
's nachts, niks. overdag: m'n dekbed en hoofdkussens
oh je bedoelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?quote:
whahahaha.. hoeveel ervan is niet voor kinderogen bestemd?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh je bedelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?
Oh, ligt daar ook watquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
oh je bedoelt de grote inbouwkast in de woonkamer die op slot is voor de kinderen?
Ik vind 'm oerlelijk jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:16 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, dat heeft voor mij ermee te maken, dat ik SCHIJT heb wat een ander vindt! want poe.. dat is toch te lelijk voor woorden?
Klote club dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:11 schreef DJMO het volgende:
mail van jeugdzorg![]()
ik quote:
[..]
alsof k het leuker zou vinden als de afspraak niet door zou gaanstelletje apen
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodigquote:
ik kan er ook kwaad om worden dat ze haar in haar peuter tijd op vijf verschillende adressen hebben gedumpt omdat de verschillende opvanggezinnen om de een of andere reden ineens andere prioriteiten hadden dan het pleegkind. En dan nu maar roepen dat ze last heeft van hechtingsproblematiek en een loyaliteitsstoornis waardoor ze absoluut niet thuis kan wonen en het nodig is dat ik uit de ouderlijke macht ontheven wordt zodat jeugdzorg alle macht heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodig. Ze kan blij zijn dat er zoiets bestaat om haar dochter op te vangen.
Tja, het zal allemaal wel. Ik ga die discussie verder niet aan, ik blijf bij wat ik zei. Er zal vast veel meer achter zitten ook dan jij nu vertelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kan er ook kwaad om worden dat ze haar in haar peuter tijd op vijf verschillende adressen hebben gedumpt omdat de verschillende opvanggezinnen om de een of andere reden ineens andere prioriteiten hadden dan het pleegkind. En dan nu maar roepen dat ze last heeft van hechtingsproblematiek en een loyaliteitsstoornis waardoor ze absoluut niet thuis kan wonen en het nodig is dat ik uit de ouderlijke macht ontheven wordt zodat jeugdzorg alle macht heeft.
moraal van dit verhaal: oodeel niet voor je het hele verhaal kent!
Jee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, niet altijd. Ik vind dat afgeven op JZ ook helemaal niet zo nodig. Ze kan blij zijn dat er zoiets bestaat om haar dochter op te vangen.
Ik heb geen ervaring met jeugzorg. Maar ook ik hoor en zie wel eens wat, als je kinderen eenmaal bij je weg zijn of je bent uit de ouderlijke macht gezet, moet je van goede huize komen om je eigen kinderen te mogen opvoeden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:27 schreef Ehhe het volgende:
[..]
ik vind hem mooi van lelijkheidquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind 'm oerlelijk jaMaar als jij 'm mooi vind
Da's wel jammer ja. Beter focus je gewoon op de positieve dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef DJMO het volgende:
true, ik ga ook het hele verhaal niet posten hier, dat is (later) ook te herkenbaar voor haarzelf. Feit blijt echter dat jeugzorg in mijn/onze/deze zaak op zeker steken heeft laten vallen.
Dan nog Ehhe... een kind van opvangadres naar opvangadres sturen... nee dat is bevorderlijk voor de ontwikkeling van het kindquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, het zal allemaal wel. Ik ga die discussie verder niet aan, ik blijf bij wat ik zei. Er zal vast veel meer achter zitten ook dan jij nu vertelt.
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met jeugzorg. Maar ook ik hoor en zie wel eens wat, als je kinderen eenmaal bij je weg zijn of je bent uit de ouderlijke macht gezet, moet je van goede huize komen om je eigen kinderen te mogen opvoeden.
Lijkt me op zich ook niet heel verkeerd. Er zijn genoeg gevallen waar het verkeerd blíjft gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.
wat in SOMMIGE situaties alleen maar goed is!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
sterker nog .. omdat mijn dochter onder toezicht staat, werd er bij Geertje een onderzoek door de raad van de kinderbescherming ingesteld of ik wel een goede moeder was .. dat ik een jaar ervoor een ouder/kin programma met jan ondergaan had en waarbij ik alleen maar lof kreeg, deed niet terzake. Ergo: één kind onder toezicht betekent bij elke volgende zwangerschap een standaard onderzoek door de raad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |