Te lange voorkantquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja heb je wel een punt ja.
Wat denk je van een mooie Range Rover SDV8 dan? Lekker mannelijk en toch gesoigneerd.
Nee. In de winter draag je een mooie donkere overjas naar college.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
Neejoh Pax, lekker motorrijden. Dan lekker in je leren jas naar college
Jammer. Range Rover is wel echt een mooie auto vind ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Te lange voorkantMaar ik heb nog niet eens een rijbewijs, en laat staan geld om een auto te kopen en maandelijks te dokken
Correct.. maar ga alsjeblieft niet in pak naar college, zo niet okquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee. In de winter draag je een mooie donkere overjas naar college.
Kloptquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, maar als je in klb komt neem je dat soort termen ongemerkt over
Nee tenzij er een reden voor was natuurlijk. Maar jasje dragen naar college kan prima vind ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:12 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Correct.. maar ga alsjeblieft niet in pak naar college, zo niet ok
Eens, ben er zelf niet zo van. Liever een warme trui ofzoiets maar goed. Er loopt een zo'n eerstejaars broekpoeper in kostuum rond elke dag. Schreklichquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee tenzij er een reden voor was natuurlijk. Maar jasje dragen naar college kan prima vind ik.
Helden idd. Pepijn doet ook wel fraai in Le Le!quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:13 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Kloptmaar jammer. JVT ..wat een helden zijn dat!
Vooral Pepijn.
Ik draag liever een jasje dan een trui. Jasje is wat netter vind ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens, ben er zelf niet zo van. Liever een warme trui ofzoiets maar goed. Er loopt een zo'n eerstejaars broekpoeper in kostuum rond elke dag. Schreklich
[..]
Helden idd. Pepijn doet ook wel fraai in Le Le!
Vind vooral freddie wel gaaf buiten de muziek om zegmaar, als hij interviews geeft etc. zo'n heerlijke droogkloot he
Jaa ok ok, jasje kan wel als ik wat ouder ben maar het kan wel.. vind zelf persoonlijk dat ik niet eens netjes hoef te zijn voor een college, wat mij betreft trek ik een lekkere warme slobbertrui aan, trainingsbroek met voetbalsokken en pantoffelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:19 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik draag liever een jasje dan een trui. Jasje is wat netter vind ikmaar soms kan een trui wel als afwisseling.
LeLe doet ie ook leuk ja! Douchebag Status is super nummerEn dat solo album van hem als Faberyayo
echt geweldig. Solonaise is zo'n geweldig nummer bijvoorbeeld.
En in interviews vind ik Pepijn ook wel de leukste eigenlijk.
Inderdaad! Zulke helden. Zulke bazen. En Pepijn = eindbaas. Die lyrics van hem op z'n Faberyayo album zijn gewoon ge-ni-aal.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom zoveel haat voor de JVT, dit is niet ok
Jeugd van Tegenwoordig. Stel krakerstuig met matige teksten en dito achtergrondmuziek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Yreal het volgende:
waar gaaaaaat dit over. ik snap er 0,0 van
wel leuk livequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeugd van Tegenwoordig. Stel krakerstuig met matige teksten en dito achtergrondmuziek.
De Jeugd van Tegenwoordig. Een dikke neger en twee blanke Amsterdammertjes die denken dat ze bijzondere muziek maken omdat ze autotune kunnen gebruiken en om de zoveel tijd een nieuw woord verzinnen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Yreal het volgende:
waar gaaaaaat dit over. ik snap er 0,0 van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |