spquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Ik ben veel te links voor de meeste mensen hier
Voor mij wel in ieder geval. De rest weet ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope. Ik ben veel te links voor de meeste mensen hier
graag gedaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker inhoudelijk, to-the-point, relevant. Dankjewel voor deze reactie.
Naar het café gaan enzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:57 schreef Yreal het volgende:
Gaap...
Ik moet weer eens meer gaan doen in het leven
Gefeliciteerd, ik mag binnenkort voor het eerst naar PEC toe, ben benieuwd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
JaaVan RKC, daar hadden we nog een appeltje mee te schillen
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik mag binnenkort voor het eerst naar PEC toe, ben benieuwd.
Morgen eerste tentamen maken. Ben benieuwd hoe het is, maar ik verwacht dat ik hem toch ga herkansen want ben gewoon weer eens te laat begonnen. Vinden jullie het trouwens heel bevordelijk om al die tabs aan te brengen in je wettenbundel?
Ik vind het wel fijn. Sommige mensen haten het.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:01 schreef Pascaltjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik mag binnenkort voor het eerst naar PEC toe, ben benieuwd.
Morgen eerste tentamen maken. Ben benieuwd hoe het is, maar ik verwacht dat ik hem toch ga herkansen want ben gewoon weer eens te laat begonnen. Vinden jullie het trouwens heel bevordelijk om al die tabs aan te brengen in je wettenbundel?
motorrijder voornamelijk. Klote ding is al weken eigenlijk niet meer berijdbaar, evenals mijn brommers..quote:
Wat is er mee?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
motorrijder voornamelijk. Klote ding is al weken eigenlijk niet meer berijdbaar, evenals mijn brommers..
Beetje vrouwenautoquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:07 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Is een C3 niks voor jou Pax? Zie net de reclame op tv.
Voorvork lekt olie. Als ik ga rijden lekt er dus was bij iedere dempende beweging. Dat lekt vervolgens op mijn schijven en blokken. Blokken zuigen zich vol olie en dan ineens doen ze niks meer.quote:
Ohja... maar ben je te skeer om hem te laten maken ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Voorvork lekt olie. Als ik ga rijden lekt er dus was bij iedere dempende beweging. Dat lekt vervolgens op mijn schijven en blokken. Blokken zuigen zich vol olie en dan ineens doen ze niks meer.
En het rijdt gewoon kut omdat rechts minder dempt dan links en je dus scheef gaat continue.
yup. Kost een bak centenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja... maar ben je te skeer om hem te laten maken ofzo?
Hmm ja heb je wel een punt ja.quote:
Ben je een JVT fan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja... maar ben je te skeer om hem te laten maken ofzo?
Te lange voorkantquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hmm ja heb je wel een punt ja.
Wat denk je van een mooie Range Rover SDV8 dan? Lekker mannelijk en toch gesoigneerd.
Nee. In de winter draag je een mooie donkere overjas naar college.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:11 schreef Yreal het volgende:
Neejoh Pax, lekker motorrijden. Dan lekker in je leren jas naar college
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |