NSquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:26 schreef MissJ het volgende:
Aww hihi. Maar wel gezellig toch![]()
ja ik ben echt kapot joh. Heb normaal anderhalf uur reistijd naar mijn werk, maar deze week is dat 2 a 2,5 uur (enkele reis!) omdat de NS het nodig vond om deze week werkzaamheden aan het spoor te doen op een deel van mijn traject. Fffuuuhuuuuu! Dus moest hele week onwijs omreizen om op mijn werk te komen
Ja maar de herfstvakantie is nog niet overal, het is erg raar verdeeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef MissJ het volgende:
Dus dat! NS dacht het is nu herfstvakantie dus dan kan het wel die werkzaamheden. Nou uhhh, en de mensen die gewoon moeten werken dan? Niet iedereen zit op school hoor NS!
Aah hahaha dus je werd nog net niet het bed uitgeduwd?
Ja echt comfortabel lig je dan niet te slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef MissJ het volgende:
precies! Bij ons begint de herfstvakantie pas volgende week. Dus lekker dan, al die mensen uit mijn stad die richting Noord-Holland moeten met de trein... Nah ja. Volgens een NS meneer waarmee ik sprak was dit om de sporen te verbeteren en zodoende minder storingen / vertragingen te krijgen. Nou, eerst zien dan geloven!
Haha zie het helemaal voor me hoe jij je goed moet vasthouden om niet uit bed te vallen
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Paranormal Activity.Ik denk stiekem dat ze [welke tekenfilms zijn nu hip?] spannender vinden.
Ik eet met je meequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
Weekend
Daddy heeft al een nieuwe lamp voor op m'n kamer gefixt (een week zonder lamp is erg ongemakkelijk) en zometeen babi pangang nomnom
Komt vanavonden dan de rest van het weekend leren
Vrijdag weer tentamen.
Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Bureaulamp, slaapkamerlamp? En Babidepabi, smikkelze! En fijne avond en leren komt na vandaag wel.
Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kamer waar ik huiswerk maak. Alleen een heel klein raampje dus een lamp is wel nodig!
Da wou k zeggen
Lekker Kal
Jeeeeejquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaaa ga ik aan jouweses denken terwijl ik eet
En lampjes is sowieso fijn, ik heb allemaal leuke kerstmeuk gezien, hebben hebben, maar ik moet nog even zuinig doen tot ik meer weet.
Zit nu 3 dagen Den Haag en 2 Schiedam, dus 2 x zoveel kans maar toch
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeeej
Oja Kerstmis zit er ook alweer aan te komenDie sfeer
Ja spannend, ik blijf voor je duimen!!
Link doet 't niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
Ik spam hier ook nog evenHelp het eerste amputatie voetbal team van nederland. heel goed doel. Als iemand anders deze al gespamd had, mijn excuses.
He? Als ik er op klik welquote:
Heb het directe linkje van a_a gebruiktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
He? Als ik er op klik wel
Misschien omdat ik 1 pagina heb.
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
Mmm nee deze is hetzelfdeRaar
quote:dag allen,
Denken jullie erom dat je het verhaal dat je gaat vertellen op de ouderavond maandag 29 oktober vóór 12.50 uur af hebt.?.
Met vriendelijke groet,
Voor degenen die nog geen voorstel hebben ingediend voor maatschappelijke stage : 'probeer voor het eind van de eerste periode een voorstel in te dienen.
voor degenen die al een formulier hebben meegekregen, lever dit weer zo snel mogelijk bij mij in, pas dan kun je aan de stage beginnen.
N.B. zonder een getekend voorstelformulier mag je niet aan de stage beginnen.!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
opdracht gegeven tijdens het mentoruur: wil iedereen voor zichzelf een verzuimoverzichtje maken waarin je voor jezelf het aantal uren registreert dat je niet op school bent geweest ( zowel ziekteverzuim, doktersbezoeken als ongeoorloofde afwezigheid ) Voor sommigen van jullie loopt de afwezigheid behoorlijk op en dat wordt duidelijk als je daar een overzicht van hebt.
Met vriendelijke groet,
quote:dag mensen,
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en ik hoop dat jullie daarna uitgerust en met goede moed weer naar school gaan.
Met vriendelijke groet,
Welke film?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Wij rollen normaal nu pas uit bed. Maar nu zitten we al in de bus. Op naar de bios
Ik hoor graag hoe die isquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef iBenny het volgende:
Een 9.5 voor de 'slapen op school'-opdracht. Alleen omdat er in de presentatie spellingsfouten stonden is de halve punt eraf gehaald en daar heb ik niks aan kunnen doen
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:12 schreef iBenny het volgende:
Een 9.5 voor de 'slapen op school'-opdracht. Alleen omdat er in de presentatie spellingsfouten stonden is de halve punt eraf gehaald en daar heb ik niks aan kunnen doen
Het bericht van de NS dat ze muziek in de trein verbieden kreeg ook een 9.5. Mede doordat onze uitvoeringen voor een aanpassing in het curriculum van volgend jaar zorgenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Miss! Benny!
En een 9,5. Netjes.Was er nog zo'n geslaagd project van een ander duo/groepje?
O ja, die was ook best sterk!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het bericht van de NS dat ze muziek in de trein verbieden kreeg ook een 9.5. Mede doordat onze uitvoeringen voor een aanpassing in het curriculum van volgend jaar zorgen
die pagina had binnen een half uur 500 likes en de voorpagina van Ilse gehaald. Daarna is het snel gegaan... Elke media had het erover en inmiddels meer dan 21.000 likes. Dan verdien je wat mij betreft ook inderdaad een hoog cijferquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Op zoek naar een printer.. Rene loopt de mycom binnenverbrand mn geld nog liever
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:33 schreef Kally het volgende:
Ik heb leuk eitjes op mijn FB, die ga ik echt maken
Internetarcheologie, alleen heel voorzichtig met een kwastje klikkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Voorpagina van Ilse. Ik wist niet dat dat nog bestond.
Binnen 2 werkdagen, dus dinsdag ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:42 schreef Cee het volgende:
PatriQue, krijg je je geld terug van de online printernazi's?
Is 'nom nom nom' qua term al passé? Want zo nee: nom nom nom!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 'nom nom nom' qua term al passé? Want zo nee: nom nom nom!
Ik ga zo met een groep uit eten en dan gaan we als een stel wilde wieven naar een '80s & '90s party, alwaar ik hoogstwaarschijnlijk weer mensen zal doen verbluffen met 't feit dat ik Informer uit m'n hoofd ken en domme boybanddansjes nog na kan doen. En dat alles zonder gêne, tot op het moment dat ik thuis kom en denk Fuck, dat was best embarrassing.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Is 'nom nom nom' qua term al passé? Want zo nee: nom nom nom!
Ik ga zo met een groep uit eten en dan gaan we als een stel wilde wieven naar een '80s & '90s party, alwaar ik hoogstwaarschijnlijk weer mensen zal doen verbluffen met 't feit dat ik Informer uit m'n hoofd ken en domme boybanddansjes nog na kan doen. En dat alles zonder gêne, tot op het moment dat ik thuis kom en denk Fuck, dat was best embarrassing.
Ik kan dat echt niet kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 10:57 schreef Lutte het volgende:
Vandaag maar veel leren, dan is het eerder tijd voor Boer zoekt vrouw
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die plaatsvervangende schaamte, heerlijk
'Deze stoel kraakt.'quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Deze stoel kraakt.'
*demonstreert*
'En deze stoel niet.'
*demonstreert*
En dat is dan het enige wat er de ganse dag op zo'n boerderij wordt gezegd
Je vergeet het deel waar ze een conversatie van minstens 5 zinnen hadden over de laagstaande zon!quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Deze stoel kraakt.'
*demonstreert*
'En deze stoel niet.'
*demonstreert*
En dat is dan het enige wat er de ganse dag op zo'n boerderij wordt gezegd
quote:wie o wie kan ons helpen aan nog heel veel dierenkaartjes van AH
2,4,5,6,8,9,10,13,14,19,20,22,25,32,35,36,39,42,43,49,52,56,59,67,68,69,70,76,77,79,81,82,83,87,88,89,91,93,95,96,99,100,106,108,111,113,118,121,122,123,124,129,
130,131,133,137,138,147,148,149,153,160,162,164,171,174,178,179,183,185,186,187,189,193,195,196,199,202
Ja, die ene zonder punten en komma's. Ze geeft ook telkens updates over de wasbeurten die ze aan het draaien is. "Zo was 3 is gedaan zometeen laatste was daarna #koffie". 20 minuten later "Laatste wasbeurt gedaan nu lekker #koffie pfffff daarna niks morgen KIDS naar school en ik nachtdienst nacht 1 van 3."quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Is dat van dat smoelenboekpareltje?
wie de neuk is Benny Benassi?quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Erg hè.Benny Benassi was hier een keer. Hij had allemaal uitgerangeerde chicks meegenomen met wat afgekeurde stofzuigers. Spontane rookpauze voor iedereen, ook al rookte je niet.
Grappig dat je dat niet weet.quote:
ooooh maar die ken ik wel!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Grappig dat je dat niet weet.
Ik maakte er als (eind)tienertje op deze manier kennis mee.
Serendipityquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie nog tips voor een lekkere romantische komedie?
Die is zeker wel romantische comedy. Ik vind zelf Lost In Translation zeer tof.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Serendipity
Al weet mijn hoofd even niet of het jou een romantische komedie of drama was
oeh, die ken ik ook nog niet. Jim Carreyquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoopte op nog 1 niet.Eternal Sunshine Of The Spotless Mind dan? Ik denk dat ik beter m'n eigen lijst even af kan speuren voor je.
Crazy Stupid Love is een aanraderquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, ze komt met een hele lijst. Must sees. Hoop klassiekers waarvan je er al een boel hebt gezien. Toch typ ik ze hier neer:
Notting Hill, How To Lose A Guy In 10 Days, Pretty Woman, My Big Fat Greek Wedding, Love Actually, The Wedding Planner, While You Were Sleeping. Van de nieuwe genaratie: Crazy, Stupid Love, Friends With Benefits.
Oeh George Clooney in Up in the air, die moet ik zien danquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond Up In The Air ook sterk. Maar romcom, dat is ie ook weer niet. Elizabethtown vind ik, maar dat kan door mijn Kirsten Dunst adoratie komen.
Se7en!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:44 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie nog tips voor een lekkere romantische komedie?
quote:
ehhhquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:45 schreef Cee het volgende:
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna head!
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:45 schreef Cee het volgende:
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna head!
Bom?quote:
Niet.quote:
Kssssssst.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende keer weer bij mij hoor. Benieuwd of mn moeder je nog herkent.
Okequote:Op zondag 21 oktober 2012 19:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat liefs, stuur wel op FB want kan nog steeds geen foto's plaatsen
Ja daar ben ik tegenwoordig wel erg scherp op... no way dat ik iets op mijn bord krijg waarvoor mij geen blaam treftquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat maken we het elkaar ook altijd makkelijk. Eigen straatjes schoonvegen enzo.
Wat zijn je plannen, lekker hapje en drankje en een volle woonkamer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo. Even geregeld dat ik Zaterdag toch maar om 13.00 uur vrij ben ipv 16.00.
anders moest ik 06.00-16.00 werken en dan nog mijn verjaarpartijtje doen.
Jep!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat zijn je plannen, lekker hapje en drankje en een volle woonkamer?
Wonen er nog mensen in Delfzijl?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
En Gordon schijnt in Delfzijl te zijn voor opnames van Hotter Then My Daughter![]()
EN BEDANKT!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wonen er nog mensen in Delfzijl?
quote:
Genoeg potentiële slachtoffers daar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef PatriQue89 het volgende:
En Gordon schijnt in Delfzijl te zijn voor opnames van Hotter Then My Daughter![]()
Truequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Genoeg potentiële slachtoffers daar.
M'n ouders gaan eind deze week nog voor een hotelarrangement in Delfzijl. Ze zijn gek geworden.quote:
OMG!!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n ouders gaan eind deze week nog voor een hotelarrangement in Delfzijl. Ze zijn gek geworden.![]()
Nee... we hebben wel 3 hotels hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als De Boegschroef? Zal wel hè.
3? Wtf. Ok.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee... we hebben wel 3 hotels hoorMaar de boegschroef. Okee. Prima hotelletje. Zit echt in de haven
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ga lekker koken voor Mama, Rene, Kally en Doortje .. NOMNOM
quote:
quote:
Bohhh, vervang andijvie door boerenkool en ik sop met je meequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:47 schreef Kally het volgende:
Stamppot andijvie met spekjes en een gehaktbal nomnomnom
Ja dat vinden de jongens niet lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bohhh, vervang andijvie door boerenkool en ik sop met je mee
Lekker snelquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik vrijdag ook zo rij, dan gaan we aanvragen denk ik![]()
Lekker snel? Het was de bedoeling 3 week geleden al klaar te zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vinden de jongens niet lekker
[..]
Lekker snel![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lekker snel? Het was de bedoeling 3 week geleden al klaar te zijnAber gut..
Njah beter iets langer les en in 1 x slagen dan meerdere keren afrijdenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja godver.. het is vakantie en ik maak huiswerk
Naja... had het al af moeten hebben voor de vakantie..
MAAR ALSNOG
Echt??quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, de Albert Heijn gaat vanaf volgend jaar , net als de aldi en lidl, de producten niet meer los in het vak leggen, maar gewoon met doos en al.
Bezuinigingen
wat een treurnis zegquote:
Ik heb de eerste 4 al gezien en het rare is 5 laat op zich wachtenquote:
Maar, dat is heel vaak zo met serieus uit Amerika toch? Dan zit er soms opeens 3 weken tussen een aflevering..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 al gezien en het rare is 5 laat op zich wachten
Net revenge aflevering 4 gezienquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Bones heb ik nooit een aflevering van gezien.
Je mist wat! Al lijkt het me niet echt iets voor jou ook..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Bones heb ik nooit een aflevering van gezien.
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar, dat is heel vaak zo met serieus uit Amerika toch? Dan zit er soms opeens 3 weken tussen een aflevering..
Daar ben ik op uitgekekenquote:
Je bent me voor.quote:
Vind ik niet erg om te horen. Ik kijk al zoveel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je mist wat! Al lijkt het me niet echt iets voor jou ook..
Hij isquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent me voor.
[..]
Vind ik niet erg om te horen. Ik kijk al zoveel.
Aapjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
10-17 werken, dan op verjaardag. En vannacht weer bij mijn aapje slapen
quote:
Ik heb geen bijnaam... of het moet 'schatje' zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn naam is aapje wat is de jouwe?
Geloven in jezelfquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Sad LutteVrijdag tentamen, wat oude gemaakt, dit wordt een drama
Die oude zijn altijd heel veel moeilijker. En tot vrijdag kun je nog veel kennis opdoen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Dat zeg je altijd, en je slaagt ook altijd, gewoon rustig blijvenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:01 schreef Lutte het volgende:
Hoe lang zit je er nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:40 schreef Lutte het volgende:
Thanks poppiesUiteindelijk zal ik het wel halen hoor, norm is vrij laag, maar je vertrouwen wordt nogal gekrenkt als je denkt zoveel geleerd te hebben en iedereen bij het eerste de beste practicum nog steeds Chinees voor je praat
![]()
tuuuurlijk rene.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:09 schreef Renesite het volgende:
Zielige jij? Ik had aangegeven dat je mocht overwerken![]()
Zijn klasgenootjes hèquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn klasgenootjes hèWe moesten vanalles aanwijzen in een preparaat, nou ik had nog nooit van de helft van de termen gehoord
En zij sloegen er juist over want 'dat weet iedereen wel'. Oh?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tuuuurlijk rene.
Zie je het al voor je?
'' hoi broer van rene. Ik kom toch maar niet want ik verdien liever 20 euro extra deze maand''
Tuurlijk liefje, tuurljk..!!
Uhh vast nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:21 schreef Lutte het volgende:
Kal popje ik kom in m'n collectie print screens een gedicht tegen dat jij ooit hebt geplaatst op FB, maar kan het op Google niet vinden nuZelf geschreven?
zoals E L James enzo toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally zit achter veel meer bestseller-proza, met pseudoniemen waar je direct in gelooft dat het echte namen zijn.
is t niet een echt vrouwenboek?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zou onze Kal daar achter zitten?
Ik heb hem bijna uit overigens, deel 1.
maar t leest wel lekker weg?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, toch wel. Dit soort boeken lees ik verder nooit.
Lekker weglezen is anders met al die innerlijke godinnen, seksscènes tot in het vezelste detail. Het is geen Millennium trilogie. Wel eenvoudig geschreven qua stijl.quote:
hehehe, denk niet dat t mijn type boek is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lekker weglezen is anders met al die innerlijke godinnen, seksscènes tot in het vezelste detail. Het is geen Millennium trilogie. Wel eenvoudig geschreven qua stijl.
Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, denk niet dat t mijn type boek is.
maar ach mss als ik ooit niets te lezen heb dat ik een poging zal wagen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kally zit achter veel meer bestseller-proza, met pseudoniemen waar je direct in gelooft dat het echte namen zijn.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook totaal geen behoefte om dat te gaan lezen. Ben niet eens benieuwd. Ik vind het de Witte legging van het boekwezen.
Ik had een witte leggingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook totaal geen behoefte om dat te gaan lezen. Ben niet eens benieuwd. Ik vind het de Witte legging van het boekwezen.
Dan is alles in een klap weer goed. Zulke misstappen moet je doorheen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had een witte leggingMet strikjes bij de pijpen
Hij is niet zo fijn aan zijn einde gekomen
dat snap ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had een witte leggingMet strikjes bij de pijpen
Hij is niet zo fijn aan zijn einde gekomen
Wil je er over praten pop?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:22 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ben net half aangerand door mijn schoonmoeder
Eerst in mijn broekzak. Toen keken ze even niet, had ik hem in mijn hand.. zij maar denken dat ie nog in mijn broek zat... hup.. tandjes poetsen. Lootje in mijn tandenborstelbeker gedaan. Ik naar bed... Zij maar denken dat ik hem nog bij me had... Lachen, hihahoquote:
Het is verdomme net 50 shades of greyquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eerst in mijn broekzak. Toen keken ze even niet, had ik hem in mijn hand.. zij maar denken dat ie nog in mijn broek zat... hup.. tandjes poetsen. Lootje in mijn tandenborstelbeker gedaan. Ik naar bed... Zij maar denken dat ik hem nog bij me had... Lachen, hihaho
Ik lootje weer gepakt, hadden ze door. ik snel onder de douche staan(glazen klapdeurtjes) dus rene moest rustig aan doen, dus ik met lootje zwaaien.
Lootje in mijn mond gedaan, snel naar rene's kamer gevlucht.. kwam ze me achterna... Schoonmoeder in mijn zij prikken en doen, rene mijn handen checken... lootje in mn boxer gedaan.. Dachten ze dat ie ergens op de grond zou liggen. Toen snel het lootje verscheurd
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is verdomme net 50 shades of grey
Ik herkende al wat ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is verdomme net 50 shades of grey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Vriendin van me moest een homo interviewen voor school, of ik wel even christelijk wilde zijn voor dit interview
Ik kan toch wel pareltjes van antwoorden geven zeg. Christus!holy crapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goe gedaan
Juin uit Eigen Tuin!
Dat zijn geen vriendenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:33 schreef Lutte het volgende:
Ik word zo bloedchagrijnig van een vriendin die een niet nader te noemen studie doet met maarliefst zestien (oh nee!) contacturen in de week en daarnaast zo'n vijf maanden vakantie in een jaar, die het vreemd vindt dat ik niet zomaar tijd heb om af te spreken. En als ik het uit probeer te leggen dan komt er een bitcherige reactie 'ja dat wist je voor je er aan begon, heb je zelf voor gekozen'. Ja domme kut, ik vind het dan ook niet erg, jij maakt er een probleem van
Ik hoop bijna dat ze boos wordt dat ik er vanaf ben![]()
Jupquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je een echte vriendin bent dan heeft ze begrip voor de situatie. En anders inderdaad: flikker dan maar lekker op!
(dat was toch die ene waar je het niet aan d'r verstand kan krijgen?)
Ja dat zeiden wel alquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
JupWat betreft sommige dingen zitten we zo op één lijn en het kan maanden goed gaan, maar wat betreft sommige dingen komt de een van Mars en de ander van Pluto.
Maar ik ben alweer helemaal jippie ja jee, nog een oefententamen gemaakt, bam 76%![]()
![]()
Hoe?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste bekeuring gekregen
O, die!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Scootahhh... ik hoop over een maandje ofzo een nieuwe aan te kunnen vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |