Je doet 't erom hè, eerst vertellen dat Opie doodgaat voordat ik de aflevering heb gezien en nu mijn verrassing bederven door te gaan het vertellen dat al bekend is wat Oop vandaag eet. Met het eerste kon ik nog omgaan, maar het laatste...... Verdomme daar gaat m'n weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Muts, er is zelfs al een foto van geplaatst!
Ik zal 'm ff herplaatsenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit te wippen op m'n stoel van spanning en opwinding, nog een paar uur en we weten het
Het valt reuze mee, het is nou niet zo dat het menu een verrassing is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet 't erom hè, eerst vertellen dat Opie doodgaat voordat ik de aflevering heb gezien en nu mijn verrassing bederven door te gaan het vertellen dat al bekend is wat Oop vandaag eet. Met het eerste kon ik nog omgaan, maar het laatste...... Verdomme daar gaat m'n weekend
Ja wrijf het er nog maar even in, gvd, eieren met ham, tomaat en augurk nog wel, een heuse verrassing, dat zie je niet elke dag. Nou ik hoop dat de cliffhanger voor zaterdag een beetje goed is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zal 'm ff herplaatsen
[ afbeelding ]
echt niet?, ik heb 'm nog nooit zo'n hele dooier naar binnen zien slurpen, echt niet, lijken me mooie beelden!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het valt reuze mee, het is nou niet zo dat het menu een verrassing is.
Oop heeft dat effect op me, ik kan er heel emotioneel van worden ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:46 schreef mootie het volgende:
Als het Jian zo raakt, is het misschien beter om spoilers te gebruiken in dit topic.![]()
Voor caps enzulks
Maak er maar 14 van, ik log altijd op 2 computers en een tablet tegelijk in op de Oop-stream, stel je voor dat ik een storing krijg en iets misquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben de dag van jian weer bedorven zie ik.Nu zijn er vanavond nog maar 16 kijkers.
Uit solidariteit zal ik de twee computers die ik gebruik om het te volgen, een om te cappen en een om alles op te nemen, vanavond ook uit laten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak er maar 14 van, ik log altijd op 2 computers en een tablet tegelijk in op de Oop-stream, stel je voor dat ik een storing krijg en iets mis
Dat bord is wel te klein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zal 'm ff herplaatsen
[ afbeelding ]
Ik ben solidair, 11 dus!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik de twee computers die ik gebruik om het te volgen, een om te cappen en een om alles op te nemen, vanavond ook uit laten.Dan zijn er nog 12 over.
Ga je Oop nog met een bezoek vereren op zijn chat Sjek? For old times sake..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef jacqhassel het volgende:
Zou opa de herhaling van voetbal aan het kijken zijn?
Deze vind ik persoonlijk helemaal niks, noppes en nadaquote:
Die heeft ie niet, maar het wordt iets met neten ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef pullup het volgende:
Bloodhound Gang - Fire Water Burn
Graag!!
Of iets met een leverworst zeker?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die heeft ie niet, maar het wordt iets met neten ofzo
lekkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
De dooiers gebruikt oma natuurlijk om zelf mayonaise te maken.
ik mis de zure bom en de vegetarische lekkernijen die er op jouw plaatje nog wel stonden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is zes uur, dus etenstijd. Wat er op het menu staat is geen verrassing, maar Oop benadrukt nog maar eens dat hij ei zonder dooier eet
[ afbeelding ]
Die waren zo lekker dat Oop ze al snel naar binnen had gespeeld.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:12 schreef pullup het volgende:
[..]
ik mis de zure bom en de vegetarische lekkernijen die er op jouw plaatje nog wel stonden.
mijn ouwe heer ( god hebbe zijn ziel) maakte altijd eieren,tomaat en ui zo door elkaar husselen en dat was me toch lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:14 schreef pullup het volgende:
Maar ik moet bekennen dat ik tomaat en eieren ook geen geweldige combinatie vind dus kan me wel voorstellen dat hij die weglaat.
Prutje noemde wij datquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn ouwe heer ( god hebbe zijn ziel) maakte altijd eieren,tomaat en ui zo door elkaar husselen en dat was me toch lekker.
ga dat toch eens proberen met kaas erover heenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Prutje noemde wij datMet een zooi kaas erover toch wel superlekker
Ja leuk he, Poezewoes kent Opa al heel erg lang, en PB`tje krijgt alle eer omdat ze toch alweer topic 50 heeft bereikt.....(quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:21 schreef pullup het volgende:
Toch grappig om te lezen dat opa begonnen is met streamen door poezewoes.
Tegenwerking? Je bedoelt al die FOK!kers die niet in dit topic posten? Dat is inderdaad een schandaal en in- en ingemeen. Gert zou al die mensen die hier niet posten moeten bannen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja leuk he, Poezewoes kent Opa al heel erg lang, en PB`tje krijgt alle eer omdat ze toch alweer topic 50 heeft bereikt.....(ondanks sommige/jullie/degene/niemand en iemand/ en allemaal ) haar van tegenwerking hebben voorzien, en liever dit topic in het archief zagen verdwijnen
Vind deze beter al vloek ik in de kerk nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:35 schreef Toverheks het volgende:
Omdat dit een speciaal, ik zeg SPECIAAL hieperdepiep en hoera topic is speciaal voor Opa, daar gaan we nog een keer, ff de handjes in de lucht en uit volle borst meezingen![]()
![]()
Hoera voor mijzelf!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:28 schreef pullup het volgende:
Iedereen die hier post heeft bijgedragenFeestje voor onszelf
Het is wat onaardig in zijn jubileum topicquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind deze beter al vloek ik in de kerk nu![]()
Gedaan en nu opa nogquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zeg jongelui... kennen jullie effe stemme ???
Help het eerste amputatie voetbal team van nederland.
Sorry voor de onderbreking
Is hij gewend van mij hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wat onaardig in zijn jubileum topicmaar hij overleeft het wel
een jaar of 72 geleden was het ook niet mis hoor ....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef pullup het volgende:
Rotterdam zag er nooit mooier uit dan dat
Zó oud is opa ook weer niet. Maar misschien was Willem van Oranje wel zijn bet-overgrootvader?quote:
Beiroet...?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:56 schreef Gert het volgende:
Haters.![]()
Opa woont niet in 020, niet in Rotjekor, maar in..
[ afbeelding ]
Ja hoor, bingo, ouwe 020 navelstaardert.quote:
Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit vast weer allerlei dingen door te vertellen aan opa.
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch niet wat we hier allemaal bespreken, mag ik hopen ......
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh..want Oop heeft geen internet, en weet helemaal niet wat een Fok is..
Raar idd, want zijn postkraai is ook weg..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..
\Dat is gewoon langevingerzuigen, weet je wel, net als uit je duim zuigen maar dan lekkerder... probeer maar...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Zo kan hij het beeld van de televisie instellen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
Zit ie weer met z'n fikken aan z'n kies te klooien, heeft ie kiespijn ofzo? of bespaart ie op tandenstokers?
Die krijgt john van mijquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Precies, dat is ons punt, hoe komt die ouwe aan z'n informatie ..
Gezien de samenstelling van de bevolking van Den Haag anno 2012 kan ik je verwarring begrijpen, maar op geografische grond moet dit antwoord toch fout worden gerekend.quote:
En hoe voelt dat? En wat is de reactie van John op jouw nieuwsberichten?quote:
Gaat hij vaak naar de manicure om z'n nagels te laten doen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop neemt nog één biertje voor het slapengaan.
Hij heeft er vanavond niet veel op:
[ afbeelding ]
Oop drinkt liters Coke Zero per week, dus dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n lange nagel van de pink zie je vaak bij coke-gebruikers.
ja vast mop alleen heb ik een banquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga je Oop nog met een bezoek vereren op zijn chat Sjek? For old times sake..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegenwerking? Je bedoelt al die FOK!kers die niet in dit topic posten? Dat is inderdaad een schandaal en in- en ingemeen. Gert zou al die mensen die hier niet posten moeten bannen.
ff ter aanvulling ow wat had poezewous een spijt dat ze opa erheen had gesleept.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja leuk he, Poezewoes kent Opa al heel erg lang, en PB`tje krijgt alle eer omdat ze toch alweer topic 50 heeft bereikt.....(ondanks sommige/jullie/degene/niemand en iemand/ en allemaal ) haar van tegenwerking hebben voorzien, en liever dit topic in het archief zagen verdwijnen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wordt wel uit dit topic gelekt aan opa. Je kunt tegenwoordig niemand meer vertrouwen.
Tsss... waar is die tijd dat je gewoon schijt had aan al die ene's?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:51 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vast mop alleen heb ik een ban![]()
![]()
en ja die zou wel blijven staan hoor anders gaat er 1 wenen en schelden
Vaak van Molukse origine. Liggen daar de roots van Vroegoude Man?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n lange nagel van de pink zie je vaak bij coke-gebruikers.
daar heb ik nog steeds schijt aan maar kan ik er nog niet op schatjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsss... waar is die tijd dat je gewoon schijt had aan al die ene's?
Hmm.. moet ik Oop effe aan zijn lange vinger trekken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:06 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
daar heb ik nog steeds schijt aan maar kan ik er nog niet op schatje
Niet letterlijk hoop ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik Oop effe aan zijn lange vinger trekken?
Lees wie het schrijftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:08 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ff ter aanvulling ow wat had poezewous een spijt dat ze opa erheen had gesleept.
en ze zou hem geen woord meer geven...
En o wat was ze teleurgesteld in opa...
niets is zo veranderlijk als de mens dus en hoe het uitkomt
Neuhh, maar ik zeik wel effe tegen 'm aan.. maar DJ regelt tegenwoordig de inlogscripts dus die moet je exacte inlognaam weten om je in te voeren.quote:
Trouwens hoe is het verder met je?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh, maar ik zeik wel effe tegen 'm aan.. maar DJ regelt tegenwoordig de inlogscripts dus die moet je exacte inlognaam weten om je in te voeren.
Dat is alleen maar goed hoor.;)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:21 schreef Poezewoes het volgende:
Heb je slaap?
Nou er zijn mensen die hun problemen uit praten dat hebben opa en ik gedaan.
er zijn altijd sensatie mensen die er over door blijven gaan!
Oh Ja dat was op KK
Prima, Schaatsseizoen is weer begonnen, Sauna is weer open, Swembad ook en morgen Sondag dus raad es wie het druk heeft morgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:22 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Trouwens hoe is het verder met je?
Ja ouwe koeienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:23 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed hoor.;)
Alleen heb ik hier alleen ff wat aangevuld, het bleek nl niet compleet te zijn.;)
Fijne dag verder
wat vind jij van het terug trekken van de rabo bij het fietsen en het hele schandaal?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima, Schaatsseizoen is weer begonnen, Sauna is weer open, Swembad ook en morgen Sondag dus raad es wie het druk heeft morgen?
Dat het nix met die doping te maken heeft maar alles met geld, het is nog steeds crisis en die verdiept al maar..en die sportshows vreten steeds meer geld, het wachten wat op een goeie reden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:28 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
wat vind jij van het terug trekken van de rabo bij het fietsen en het hele schandaal?
Klachten bij de Blauwen, maar niet niet die met boter op hun koppie hé?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:32 schreef Toverheks het volgende:
Rabobank stopt met het sponsoren van het wielrennen
denk dat sommige niet echt weten hoe FOK precies werkt, voor alle onderwerpen is een subforum
namen en rugnummer danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klachten bij de Blauwen, maar niet niet die met boter op hun koppie hé?
In jou geval maakt het niet uit, dan is elke Blauwe goed. ik merk vanzelf wel of je klacht gehonoreerd is..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
namen en rugnummer dan![]()
straks leg ik me klacht bij de verkeerde mod neer..plopperdeplop welke Mod zoek ik op
ja jammer is dat. Alles draaid om macht en geld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat het nix met die doping te maken heeft maar alles met geld, het is nog steeds crisis en die verdiept al maar..en die sportshows vreten steeds meer geld, het wachten wat op een goeie reden.
Welnee, er zal alleen eerlijker gefietst worden, voor de eer en niet voor de BoBo-salarissen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:41 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja jammer is dat. Alles draaid om macht en geld.
Vooral nu er overal crisis is.
Jammer voor de wielersport. Die gaat naar de klote op deze manier
Opa houd ook van wielrennen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:46 schreef Toverheks het volgende:
even een lesje geschiedenis, Opa houd wel van deze weetjes en wist je datjes
Ja oke , maar zou daar nog veel belangstelling voor zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, er zal alleen eerlijker gefietst worden, voor de eer en niet voor de BoBo-salarissen...
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Opa houd ook van wielrennen!![]()
Yup, hij is gek op alles wat met drank of verdovende middelen te maken heeftquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Opa houd ook van wielrennen!![]()
Ik gok dat die ouwe zuipschuit juist anti-drugs is. "Die junkies motte ze een spuìt recht in d'r hartkleppe geve", dat werk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, hij is gek op alles wat met drank of verdovende middelen te maken heeft
Het wordt vanmiddag een graad of 20, ik stel voor dat we dat voldhouden tot begin april, daarna mag het iets omhoogquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]het was een prachtig sportjaar, nu nog de elfstedentocht
Okee, hij heeft het niet zo op junkies ....... en postbodes en skateboarders en fietsers en negers en Aziaten, Afrikanen, Arabieren, Rotterdammers, Friezen, autoverkopers, journalisten .. en papegaaien, maar hij heeft wel een coke-nagel en als ie daar de handel niet mee keurt, wat doet ie er dan mee?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik gok dat die ouwe zuipschuit juist anti-drugs is. "Die junkies motte ze een spuìt recht in d'r hartkleppe geve", dat werk.
Als ik posts van een aantal topics geleden lees over opa zijn stream lijken al zijn vingers in elke opening van het menselijk lichaam te komen ..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hij heeft het niet zo op junkies ....... en postbodes en skateboarders en fietsers en negers en Aziaten, Afrikanen, Arabieren, Rotterdammers, Friezen, autoverkopers, journalisten .. en papegaaien, maar hij heeft wel een coke-nagel en als ie daar de handel niet mee keurt, wat doet ie er dan mee?
Zoa aub die informatie wil ik niet hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als ik posts van een aantal topics geleden lees over opa zijn stream lijken al zijn vingers in elke opening van het menselijk lichaam te komen ..
Nou de lucht breekt hier anders niet echt open, zal wel lekker wezen een beetje zon, zal er bij Opa al wel een zonnetje schijnenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wordt vanmiddag een graad of 20, ik stel voor dat we dat voldhouden tot begin april, daarna mag het iets omhoog
Begrijp nou dat zo een pinknagel lekker krabt als je jeuk aan je kont hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:29 schreef ZOA het volgende:
[..]
Als ik posts van een aantal topics geleden lees over opa zijn stream lijken al zijn vingers in elke opening van het menselijk lichaam te komen ..
Of je kies wil resettenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp nou dat zo een pinknagel lekker krabt als je jeuk aan je kont hebt
quote:
[update]quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:51 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ja vast mop alleen heb ik een ban![]()
![]()
en ja die zou wel blijven staan hoor anders gaat er 1 wenen en schelden
Hij is nu anders mooi gesloten, lekker vroeg weer en dat in het weekend! Volgens mij moet ie 's nachts gewoon op pad om zijn duistere zaakjes te regelen, ouwe cokedealer dat het er is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft nog helemaal niet afgesloten hoor.. Hij moest alleen even rebooten.
[ afbeelding ]
Briljant, geniaal en dat op dit tijdstip. .. Alhoewel ik wel weet hoe Ger eruit ziet en dat is niet zoals Oopquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef mootie het volgende:
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat de mummie gewoon opa zelf is?
Ik bedoel maar, mummie/opa.... moet het nog duidelijker?
Opa heeft nog weleens pleziér!quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:33 schreef mootie het volgende:
Heb je wel eens aan de mogelijkheid gedacht dat de mummie gewoon opa zelf is?
Ik bedoel maar, mummie/opa.... moet het nog duidelijker?
Zou je Gher doen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Briljant, geniaal en dat op dit tijdstip. .. Alhoewel ik wel weet hoe Ger eruit ziet en dat is niet zoals Oop
Een tarrel in oma's oog schiet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Opa heeft nog weleens pleziér!
Bijvoorbeeld bij een liedje over HEMA worst.![]()
Of als hij succesvol met zijn pinknagel een tarrel eh.. nou laat ook maar.
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Een tarrel in oma's oog schiet?
Ik neem meteen aan dat hij dat hilarisch vindt.
Django Dinges ofzo...... of hoe heet die andere pipo, Manke Nelis. Je moet het een beetje in die hoek zoeken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou opa ook "Nacht Van De Popmuziek" gekeken hebben? Wij wel volgens mij.
Er ontbrak nog wel wat. Wat is eigenlijk opa's absolute held, qua artiest?
Manke Nelisquote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ie kledingstukken uitrekt, kan me niet schelen wat, dan kijk ik niet ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, genieten van Oops tetjes!
Ken je die kikker dingessen bij de Efteling?quote:
Cool, huhum, ja die!quote:
Doorzitplekken, gekkie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Hebben jullie het al over de doorlig plekken van opa gehad?
Of is ie daar nog te actief voor?
Jian thx![]()
Gert, Mootie jullie moeten naar bed.
Haa, kijk nou es, de verloren zoonquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Jian thx![]()
O,ik ben net op tijd zie ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:29 schreef Jian het volgende:
Volgens mij verwisselt ie normaliter nooit binnen vijf dagen van shirt, dus laat staan dat ie 2 shirts op één avond draagt. ...
Hij zal toch niet dealen aan kinderen onder de 10 jaar, hèquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef mootie het volgende:
De Efteling gecombineerd met coke, dat kan best interessante dingen opleveren.
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.quote:
Ja, ja, jij dekt 'm door dik en dunquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Ajax speelt trekt hij meestal zijn Ajax-shirt aan, maar na het 3-3 debacle (deels te danken aan het matige spel van zijn cluppie, deels doordat ze werden genaaid door een grensrechter) was hij niet echt meer gemotiveerd om dat shirt voor de rest van de avond aan te houden.
Zooooooooooooooooo off topic...quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.
Hoe is het man! Ik was een paar weken geleden nog bij je in de buurt maar moe na een middag fietsen.
BB King, Gary Moore, Elvis en Muddy Waters. In willekeurige volgordequote:Op zondag 21 oktober 2012 01:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:24 schreef Coos het volgende:
Jian thx![]()
Alles hetzelfde hier Lies. Saai hè?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat in mijn AT en je was de laatste poster, ik geloofde mijn ogen niet.
Hoe is het man! Ik was een paar weken geleden nog bij je in de buurt maar moe na een middag fietsen.
Je weet me toch te vinden!!quote:
Dat ze op zijn schoot zitten en hij laat ze een bolletje coke uit zijn bioscoopbroekzak graaien?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zal toch niet dealen aan kinderen onder de 10 jaar, hè
Besnorde mannen die Richard Wagner als ster hebben. Da's pas engquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:01 schreef Jian het volgende:
Als je trouwens zoekt op Django Dinges dan krijg je Django Reinhardt maar dat is 'm niet. De ster van Oop is Django Wagner, da's pas erg
Jij ben helemaal erg!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ze op zijn schoot zitten en hij laat ze een bolletje coke uit zijn bioscoopbroekzak graaien?
Ik hoop het niet.
O Lies, ik heb een zooi Polen in huis gehad en nu is alles weer echt wit dus ik heb nu ook een rookhok. De schuur.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik dat toegeef ben ik ook saai.Hier ook hetzelfde.
Lang geleden man!
Nee hoor. Toen ik hem heel subtiel een beetje sarde met het feit dat ze met dit spel volgende week een goede beurt gaan maken tegen Feyenoord riskeerde ik zelfs een ban.quote:
Mmm, dat is nog niet zo verrot natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB King, Gary Moore, Elvis en Muddy Waters. In willekeurige volgorde
Tsssk, die leverworst in zijn hol doet hem een stuk meer. Daar ben ik heilig van overtuigd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm, dat is nog niet zo verrot natuurlijk
Ze heeft bij Oop al in PM om korting lopen slijmen hoor.quote:
oooh god ja, die verbouwing, er komen allemaal herinneringen boven nu, Hoe is het het die gekke buurman?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:32 schreef Coos het volgende:
[..]
O Lies, ik heb een zooi Polen in huis gehad en nu is alles weer echt wit dus ik heb nu ook een rookhok. De schuur.Of is dat te off topic?
Jeuzus, goeie ideeën zeg .....quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Klaploper het volgende:
Leeft deze vent nog steeds? Laten we Bea van haar kroon stoten en deze kerel tot koning kronen.
Wel knap dat je dit topic zo lang in leven hebt weten te houden. Nu gaat het tenminste ergens over.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Toen ik hem heel subtiel een beetje sarde met het feit dat ze met dit spel volgende week een goede beurt gaan maken tegen Feyenoord riskeerde ik zelfs een ban.
quote:
vindt ie gewoon lekkahquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Tsssk, die leverworst in zijn hol doet hem een stuk meer. Daar ben ik heilig van overtuigd.
Pim is ook oké en ook nog op natuurlijk. Hij moet even rustig met de alcohol doen ivm kuurtje.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oooh god ja, die verbouwing, er komen allemaal herinneringen boven nu, Hoe is het het die gekke buurman?Dus we gaan de hele avond in de schuur zitten? Gezellig!
Jij komt niet voor de soep ouwe!quote:
Maak hem maar liever president dan. Oop heeft niet zo'n hoge pet op van de monarchie, om maar eens een understatement te gebruiken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Klaploper het volgende:
Leeft deze vent nog steeds? Laten we Bea van haar kroon stoten en deze kerel tot koning kronen.
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Pim is ook oké en ook nog op natuurlijk. Hij moet even rustig met de alcohol doen ivm kuurtje.![]()
Dus maar een fles rum per dag hè.
O, Martin! Hou op!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:43 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker al in een taxi deze kant op.
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden jullie weer eens te zien.
Op naar de 100!!quote:
Voor deze knappe prestatie mag Fok weleens wat terug doen.quote:
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!quote:
Nee joh, hij wordt oud.quote:
Ik keek al of er een taxi voor mijn deur stondquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!
Heeft ie een rijbewijs dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!![]()
Hè??quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe oud ben jij ondertussen?
Op een zaterdag! En wanneer dat ligt meer aan jullie dan aan mij.quote:
sluit dat maar even kort met Gert, dan hoor ik het wel. Hij heeft trouwens vorige keer zijn buttplug hier laten liggen.quote:
Slaap ze Jian. En Die Nelis is pas mank geworden nadat hij in Den Haag geweest was.quote:
Dus dat deden jullie toen jullie je afzonderden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
sluit dat maar even kort met Gert, dan hoor ik het wel. Hij heeft trouwens vorige keer zijn buttplug hier laten liggen.
Potver heel mijn weekend naar de donder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[update]
Vers van de pers
"maar binnen komt ze niet" Aldus Oop...![]()
Sorry Sjek...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Potver heel mijn weekend naar de donder.
Wat zeg ik de rest van het jaar verdrietig.
Zonder de chat daar heb ik geen leven![]()
Ga maar eens nadenken wat ik nu moet gaan doen de hele dag...
No way! Neem van mij één wijze raad aan:quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor deze knappe prestatie mag Fok weleens wat terug doen.
Denk dat PB ook wel raad weet met een leverworst.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
No way! Neem van mij één wijze raad aan:
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd..
Nou ja, ik hou je hier wel gezelschap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Potver heel mijn weekend naar de donder.
Wat zeg ik de rest van het jaar verdrietig.
Zonder de chat daar heb ik geen leven![]()
Ga maar eens nadenken wat ik nu moet gaan doen de hele dag...
Die doet het prima!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef pullup het volgende:
Dan zijn we voor directe info bij opa zelf nu aangewezen op PB
Oop boft maar met Pearlbitch .quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef pullup het volgende:
Dan zijn we voor directe info bij opa zelf nu aangewezen op PB
Ohhw... nou geweldig, heb je nix anders te doen ergens toevallig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oop boft maar met Pearlbitch .
Betere pr krijgt hij nergens
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... nou geweldig, heb je nix anders te doen ergens toevallig?
Oeps, sorry ik voelde me licht gepasseerd omtrent het mede verkopen van Oops PR alhier, maar Oops wegen zijn nou eenmaal ondoorgrondelijk...quote:
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oeps, sorry ik voelde me licht gepasseerd omtrent het mede verkopen van Oops PR alhier, maar Oops wegen zijn nou eenmaal ondoorgrondelijk...
Ook goed...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.
Oh jee, is er iemand de laan uitgestuurd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ik
Whût?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ik
o ja je kan gewoon streamen, sorry niet bij stil gestaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?
Opa streamt gewoon hoor, als Oop wat de moeite waard doet, maak ik die cap wel, maar ja, wel met textuele "creative interpretatie" van het gebodene natuurlijk...
Toch vond ik de dubbelcheck nog wel in orde, maar ja als je hem gaat vragen hoe papegaai nu eigenlijk smaakt dan verdien je ook een ban.quote:
Ja dat is ook behoorlijke ongevoelig, dan begrijp ik Oop wel, ... arme Oopquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch vond ik de dubbelcheck nog wel in orde, maar ja als je hem gaat vragen hoe papegaai nu eigenlijk smaakt dan verdien je ook een ban.
Mooi zo, scheelt weer een hoop werk..quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:48 schreef Poezewoes het volgende:
Zou niet wachten op Opa die is ergens op visite
Heb je mooie een vrije avond Sevenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi zo, scheelt weer een hoop werk..
Kan me niet voorstellen dat deze bijna bewegingloze man zoveel werk geeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi zo, scheelt weer een hoop werk..
ook een ban dus, hoe komt dat nu?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou je hier wel gezelschap.ik ben één papegaai te ver gegaan bij Oop..
![]()
[ afbeelding ]
Oop houdt dus niet van Papegaaien, verder dan dat ben ik ook niet gekomen, sorry...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:16 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ook een ban dus, hoe komt dat nu?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is inmiddels weer te vinden op zijn bekende vertrouwde stek
[ afbeelding ]
Geweldig, zijn we weer helemaal op de hoogte...quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet-ie voortaan maar een krant omhooghouden zodat we zeker weten dat het een recente foto is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, ik geloof echt dat ie die stream gebruikt om zo nu en dan een alibi te hebben en "sommigen" hier zijn gewoon handlangers. Kijk nu naar zo'n post van PB, ik bedoel ik wijs naar niemand, maar verdacht is het wel;quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet-ie voortaan maar een krant omhooghouden zodat we zeker weten dat het een recente foto is.
Het wordt zo benadrukt, het ligt er zo dik bovenop, even melden dat ie op z'n plek zit, de mogelijkheid bestaat dat hier dus gewoon even een alibi wordt verschaft, terwijl die ouwe in werkelijkheid gewoon de hort op is met zijn kornuiten en wie weet wat uitvreetquote:Oop is inmiddels weer te vinden op zijn bekende vertrouwde stek
Ooh, begrijp nu waarom hij 3 dagen het zelfde shirt aan heeftquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Het wordt zo benadrukt, het ligt er zo dik bovenop, even melden dat ie op z'n plek zit, de mogelijkheid bestaat dat hier dus gewoon even een alibi wordt verschaft, terwijl die ouwe in werkelijkheid gewoon de hort op is met zijn kornuiten en wie weet wat uitvreet
Ja dat wel, maar eerder deze week hebben 'm betrapt. Toen had ie op één avond eerst zeg maar shirt nr 1 aan, vervolgens op een foto shirt nr 2 en op een foto later op die avond weer shirt nr 1.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef pos het volgende:
[..]
Ooh, begrijp nu waarom hij 3 dagen het zelfde shirt aan heeft...dan kan niemand zeggen.."dat was de stream van gisteren" Oop is eigenlijk best slim
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar eerder deze week hebben 'm betrapt. Toen had ie op één avond eerst zeg maar shirt nr 1 aan, vervolgens op een foto shirt nr 2 en op een foto later op die avond weer shirt nr 1.
Natuurlijk had PB daar een "plausibele" uitleg voor, maar je begrijpt ......
Dat schijnt dus die Poezewoes te wezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:48 schreef pos het volgende:
[..]
Via wie is Oop hier gekomen? Dan weten we ook meteen wie het meesterbrein is achter het Alibi plan.
Jeetje...best wel eng om hier in verwikkeld te rakenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat schijnt dus die Poezewoes te wezenWe hebben het brein gevonden
Sorry, was een tip van Scrutquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef pullup het volgende:
Mijn complimenten aan Jian die volgens mij erg scherp overal bovenop zit.![]()
Alleen met het suggereren dat ik iets aan opa zou doorspelen zat hij natuurlijk compleet mis maar goed iedereen maakt wel eens een foutje.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Jian het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat we de hele Haagse Bende van Oop reeds in kaart hebben gebracht, maar er is ondertussen toch een aardig beeld aan het ontstaan.
Let wel, het onderstaande berust vooralsnog op (sterke) vermoedens maar bewijzen hebben we nog niet. Enige terughoudendheid lijkt op dit tijdstip dan ook nog gewenst!
[ afbeelding ]
Het wordt steeds duidelijker !quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef Jian het volgende:
Het is natuurlijk niet zo dat we de hele Haagse Bende van Oop reeds in kaart hebben gebracht, maar er is ondertussen toch een aardig beeld aan het ontstaan.
Let wel, het onderstaande berust vooralsnog op (sterke) vermoedens maar bewijzen hebben we nog niet. Enige terughoudendheid lijkt op dit tijdstip dan ook nog gewenst!
[ afbeelding ]
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Jian heeft zichzelf als geheime zoon/dochter van heel sneaky uit het overzicht gelaten.
Terwijl wij allemaal beter weten.
Nou, dat niet, maar het is goed dat je even langskomt, zou je bijna vergetenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Copycat het volgende:
Jian heeft zichzelf als geheime zoon/dochter van heel sneaky uit het overzicht gelaten.
Terwijl wij allemaal beter weten.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nouuuu, met een zekere papagaai is het je goed gelukt anders
Een beetje hitdinges is lief voor dieren....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs een beetje hitdinges moet oefenenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Een beetje hitdinges is lief voor dieren....
bijgewerktquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Users die niet tot Oop's bende, verwanten of slachtoffers behoren worden niet in het overzicht genoemd, zij zijn de vrienden van Pietje, eerlijk en oprechtquote:
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Users die niet tot Oop's bende, verwanten of slachtoffers behoren worden niet in het overzicht genoemd, zij zijn de vrienden van Pietje, eerlijk en oprecht
Misschien daarom?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.
Leo is ongrijpbaar en heeft geen gezichtquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Leo, de leverancier, mist nog in het plaatje. Ook schijnen er connecties met Peter N. te zijn.
Dat is niet waar dat is Gert! De roddel dat ik dat zou zijn is bewust in het leven geroepen door Kopiekut om zo verwarring te zaaienquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof jij er als verstoten zoon niet bijhoort.
het verbaast mij nietsquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Ik sta wel versteld van BQ, wie had dat gedacht![]()
Aan de andere kant: was sich liebt dass neckt sich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |