Maak hem maar liever president dan. Oop heeft niet zo'n hoge pet op van de monarchie, om maar eens een understatement te gebruiken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:31 schreef Klaploper het volgende:
Leeft deze vent nog steeds? Laten we Bea van haar kroon stoten en deze kerel tot koning kronen.
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Pim is ook oké en ook nog op natuurlijk. Hij moet even rustig met de alcohol doen ivm kuurtje.![]()
Dus maar een fles rum per dag hè.
O, Martin! Hou op!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pim woont naast je toch? Die bedoelde ik niet, Ik weet niet meer hoe hij heet.
Dat meen je niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:43 schreef Coos het volgende:
Gert zit zeker al in een taxi deze kant op.
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden jullie weer eens te zien.
Op naar de 100!!quote:
Voor deze knappe prestatie mag Fok weleens wat terug doen.quote:
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!quote:
Nee joh, hij wordt oud.quote:
Ik keek al of er een taxi voor mijn deur stondquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik ga zo slapen. Heb logéés. Maar het hád gekund!
Heeft ie een rijbewijs dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen we!. oke? En neem die ouwe relnegert vooral ook mee!![]()
Hè??quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook! Hoe oud ben jij ondertussen?
Op een zaterdag! En wanneer dat ligt meer aan jullie dan aan mij.quote:
sluit dat maar even kort met Gert, dan hoor ik het wel. Hij heeft trouwens vorige keer zijn buttplug hier laten liggen.quote:
Slaap ze Jian. En Die Nelis is pas mank geworden nadat hij in Den Haag geweest was.quote:
Dus dat deden jullie toen jullie je afzonderden?quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
sluit dat maar even kort met Gert, dan hoor ik het wel. Hij heeft trouwens vorige keer zijn buttplug hier laten liggen.
Potver heel mijn weekend naar de donder.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
[update]
Vers van de pers
"maar binnen komt ze niet" Aldus Oop...![]()
Sorry Sjek...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Potver heel mijn weekend naar de donder.
Wat zeg ik de rest van het jaar verdrietig.
Zonder de chat daar heb ik geen leven![]()
Ga maar eens nadenken wat ik nu moet gaan doen de hele dag...
No way! Neem van mij één wijze raad aan:quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Voor deze knappe prestatie mag Fok weleens wat terug doen.
Denk dat PB ook wel raad weet met een leverworst.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
No way! Neem van mij één wijze raad aan:
Wie leverworst eet of een weduwe trouwt, weet nooit wat er is ingedouwd..
Nou ja, ik hou je hier wel gezelschap.quote:Op zondag 21 oktober 2012 07:36 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Potver heel mijn weekend naar de donder.
Wat zeg ik de rest van het jaar verdrietig.
Zonder de chat daar heb ik geen leven![]()
Ga maar eens nadenken wat ik nu moet gaan doen de hele dag...
Die doet het prima!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef pullup het volgende:
Dan zijn we voor directe info bij opa zelf nu aangewezen op PB
Oop boft maar met Pearlbitch .quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef pullup het volgende:
Dan zijn we voor directe info bij opa zelf nu aangewezen op PB
Ohhw... nou geweldig, heb je nix anders te doen ergens toevallig?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oop boft maar met Pearlbitch .
Betere pr krijgt hij nergens
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw... nou geweldig, heb je nix anders te doen ergens toevallig?
Oeps, sorry ik voelde me licht gepasseerd omtrent het mede verkopen van Oops PR alhier, maar Oops wegen zijn nou eenmaal ondoorgrondelijk...quote:
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oeps, sorry ik voelde me licht gepasseerd omtrent het mede verkopen van Oops PR alhier, maar Oops wegen zijn nou eenmaal ondoorgrondelijk...
Ook goed...quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, je bent de officiele spreekbuis voor Opa? Ik dacht dat PB dat was.
Oh jee, is er iemand de laan uitgestuurd?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ik
Whût?quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze delen Lavenderr, al de inn and outs over het wel&wee van Opa, alleen moet PB nu in haar eentje en uppie verdergaan....................seven ik ga je caps missen en dat meen ik
o ja je kan gewoon streamen, sorry niet bij stil gestaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût?
Opa streamt gewoon hoor, als Oop wat de moeite waard doet, maak ik die cap wel, maar ja, wel met textuele "creative interpretatie" van het gebodene natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |