Je doet 't erom hè, eerst vertellen dat Opie doodgaat voordat ik de aflevering heb gezien en nu mijn verrassing bederven door te gaan het vertellen dat al bekend is wat Oop vandaag eet. Met het eerste kon ik nog omgaan, maar het laatste...... Verdomme daar gaat m'n weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Muts, er is zelfs al een foto van geplaatst!
Ik zal 'm ff herplaatsenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit te wippen op m'n stoel van spanning en opwinding, nog een paar uur en we weten het
Het valt reuze mee, het is nou niet zo dat het menu een verrassing is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je doet 't erom hè, eerst vertellen dat Opie doodgaat voordat ik de aflevering heb gezien en nu mijn verrassing bederven door te gaan het vertellen dat al bekend is wat Oop vandaag eet. Met het eerste kon ik nog omgaan, maar het laatste...... Verdomme daar gaat m'n weekend
Ja wrijf het er nog maar even in, gvd, eieren met ham, tomaat en augurk nog wel, een heuse verrassing, dat zie je niet elke dag. Nou ik hoop dat de cliffhanger voor zaterdag een beetje goed is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zal 'm ff herplaatsen
[ afbeelding ]
echt niet?, ik heb 'm nog nooit zo'n hele dooier naar binnen zien slurpen, echt niet, lijken me mooie beelden!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Het valt reuze mee, het is nou niet zo dat het menu een verrassing is.
Oop heeft dat effect op me, ik kan er heel emotioneel van worden ...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:46 schreef mootie het volgende:
Als het Jian zo raakt, is het misschien beter om spoilers te gebruiken in dit topic.![]()
Voor caps enzulks
Maak er maar 14 van, ik log altijd op 2 computers en een tablet tegelijk in op de Oop-stream, stel je voor dat ik een storing krijg en iets misquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef pullup het volgende:
Jullie hebben de dag van jian weer bedorven zie ik.Nu zijn er vanavond nog maar 16 kijkers.
Uit solidariteit zal ik de twee computers die ik gebruik om het te volgen, een om te cappen en een om alles op te nemen, vanavond ook uit laten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak er maar 14 van, ik log altijd op 2 computers en een tablet tegelijk in op de Oop-stream, stel je voor dat ik een storing krijg en iets mis
Dat bord is wel te klein.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zal 'm ff herplaatsen
[ afbeelding ]
Ik ben solidair, 11 dus!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik de twee computers die ik gebruik om het te volgen, een om te cappen en een om alles op te nemen, vanavond ook uit laten.Dan zijn er nog 12 over.
Ga je Oop nog met een bezoek vereren op zijn chat Sjek? For old times sake..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:25 schreef jacqhassel het volgende:
Zou opa de herhaling van voetbal aan het kijken zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |