Mijn haar blijft waarschijnlijk lang. Heb het eigenlijk sowieso meestal in een staart. Gemakzucht enzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:38 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww en hier idd ook no way dat mijn lange haren eraf gaan![]()
Maar mijn vriendinnen hebben me wel gewaarschuwd dat ik de eerste tijd elastiekjes in de buurt moet hebben

quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Net het meest freaky iets meegemaakt ooit! Zitten op bankje bij de hondenuitlaatplek en ineens schopt mini zo hard in mijn navel dat ik hem helemaal voel uitploppen en weer terug, gilde het uit van schrik!![]()

Jep, zelfs de honden schrokken van me..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waren er ook mensen in de buurt? Binnen gehoorafstand enzo?![]()

Teeheequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Jep, zelfs de honden schrokken van me..

quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:32 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Jep, zelfs de honden schrokken van me..

Dat lijkt me heel raar, ook voor omstanders trouwensquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:29 schreef Logician78 het volgende:
Net het meest freaky iets meegemaakt ooit! Zitten op bankje bij de hondenuitlaatplek en ineens schopt mini zo hard in mijn navel dat ik hem helemaal voel uitploppen en weer terug, gilde het uit van schrik!![]()

Dan wel pics!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef Fieder het volgende:
Wow Cathmar wat een mooi ding! Wil ik zelf wel in

Ik raakte compleet in verwarring van deze postquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:43 schreef Fieder het volgende:
Wow Logi wat een sterke meid heb jij!Lekker geshopt nog?
Mijn ventje schopt voornamelijk downunder![]()
Wow Cathmar wat een mooi ding! Wil ik zelf wel in

Goede vraag!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft Keshet nog iets van zich laten horen eigenlijk? Of heb ik daar over heen gelezen?

Daar was ik ook al op zoek naarquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Poezebeest het volgende:
Heeft Keshet nog iets van zich laten horen eigenlijk? Of heb ik daar over heen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |