ik heb besloten dat de beneden verdieping een andere vloer moet, dus we gaan zo maar eens een vloer uitzoeken... en dan is beneden ook helemaal naar m'n zin
 ik heb besloten dat de beneden verdieping een andere vloer moet, dus we gaan zo maar eens een vloer uitzoeken... en dan is beneden ook helemaal naar m'n zin 

stukje voor stukje komen we er wel...
  stukje voor stukje komen we er wel...

Ja, dat is hier ook het tempo. Maar ik heb steeds ook maar 2 x 2 uur overdag en dan is er weer een baby wakker...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Fieder het volgende:
Veel plezier! Laat je even weten wat je gekocht hebt?
Hier net één plank van de klerenkast uitgemest, dat was al n heel karweistukje voor stukje komen we er wel...

maargoed, hij heeft zelf ook lang haar
 maargoed, hij heeft zelf ook lang haar  )
 ) 

Echt niet meer lekker
 Echt niet meer lekker  Ja, daaaar is de uitgang inderdaad
 Ja, daaaar is de uitgang inderdaad  *au*
 *au*

Bedoel je zo'n gevoel alsof er een vingertje van onderen naar buiten probeert te prikken? Dat had ik de afgelopen weken heel vaak.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik ben ergens vergeten hoe lang dat duurt
Zo'n kind in een doek op je rug,lekker nekhaar plukken
Ik heb hier toch steken onderinEcht niet meer lekker
Ja, daaaar is de uitgang inderdaad
*au*

Nee, meer alsof iemand met schoenen aan naar beneden traptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n gevoel alsof er een vingertje van onderen naar buiten probeert te prikken? Dat had ik de afgelopen weken heel vaak.
 Het doet echt pijn
  Het doet echt pijn 

Ah, nee, die schoenen trappen hier echt meer dan duidelijk naar boven. Mijn mini ambieert nog een dakkapel geloof ik. Bouwvergunning is afgewezen in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, meer alsof iemand met schoenen aan naar beneden traptHet doet echt pijn
Dat vingertje herken ik alleen van toen hummel in stuit lag

Hier bovenin een zonnekoepel, gecreëerd door 'kontje'quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, nee, die schoenen trappen hier echt meer dan duidelijk naar boven. Mijn mini ambieert nog een dakkapel geloof ik. Bouwvergunning is afgewezen in ieder geval

ik heb echt al járen 3 kinderen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:43 schreef freecell het volgende:
Ik net:Ik heb straks 3 kinderen! Dan moet ik mijn haar er wel af! Kort hip kapsel!
Man: Nee!

Hij wil echt dat ik tot mijn 50e lang haar houdt en dat er dan langzaam grijze strepen inkomen
(en ik heb er over een paar maanden weer constant een kind in hangenmaargoed, hij heeft zelf ook lang haar
)
 no way dat m'n haar eraf gaat!
 no way dat m'n haar eraf gaat!

Wat een geweldig ding!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef Cathmar het volgende:
Nesteldrang, check. Ik heb de rommellade opgeruimd.
En deze besteld als Sint kado voor meneer:
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |