abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118203254
Ik heb echt enorme nesteldrang :P ik heb besloten dat de beneden verdieping een andere vloer moet, dus we gaan zo maar eens een vloer uitzoeken... en dan is beneden ook helemaal naar m'n zin O+
( liggen nu heule lelijke plafuizen... maar omdat we niet op de beneden verdieping wonen hebben we het eerst zo gelaten )
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118203272
Ow en Skoap wat een lekker ventje is het toch O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:36:01 #128
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118203462
Skoap wat een schatje!!! O+

Wij gaaan babyshoppen!! *O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_118203802
Veel plezier! Laat je even weten wat je gekocht hebt? :P

Hier net één plank van de klerenkast uitgemest, dat was al n heel karwei :') stukje voor stukje komen we er wel...
pi_118203954
Haha Fieder :D

Hier heerlijk relaxed. Gisteren sauna geweest, kinderen worden zo pas terug gebracht.
Zonet heerlijk samen ontbeten met warme broodjes en jus O+
Lekker opgeladen :)
pi_118204568
Oeh, klinkt heerlijk free :9

Hier nog niet echt nesteldrang, ik geloof dat ik alles ook wel vrij goed bijgehouden heb :D
We zijn nu wel langzaamaan de babykamer aan het leegmaken en wat dingetjes op marktplaats verkopen. Heb eigenlijk ook nog bijna niets gekocht. Als we straks weten wat we krijgen ga ik los O+
Niet dat ik dan alleen voor roze of blauw ga hoor, helemaal niet, maar toch wel iets zoeter voor een meisje dan voor een jongen.

Logi, veel plezier!
pi_118204691
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:50 schreef Fieder het volgende:
Veel plezier! Laat je even weten wat je gekocht hebt? :P

Hier net één plank van de klerenkast uitgemest, dat was al n heel karwei :') stukje voor stukje komen we er wel...
Ja, dat is hier ook het tempo. Maar ik heb steeds ook maar 2 x 2 uur overdag en dan is er weer een baby wakker...
pi_118204975
Ik net:Ik heb straks 3 kinderen! Dan moet ik mijn haar er wel af! Kort hip kapsel!
Man: Nee! :o :N }:|

Hij wil echt dat ik tot mijn 50e lang haar houdt en dat er dan langzaam grijze strepen inkomen :D

(en ik heb er over een paar maanden weer constant een kind in hangen _O- maargoed, hij heeft zelf ook lang haar :P )

[ Bericht 20% gewijzigd door freecell op 20-10-2012 12:56:40 ]
pi_118205660
Ik heb straks ook 3 kinderen maar mijn haar gaat er niet af hoor :N

Misschien wel iets vaker vast in plaats van los.
pi_118205711
Jup, tussen de 3 en 9 maanden (babyleeftijd) zit het hier verdacht vaak opgestoken :D
pi_118205854
Nou, hier zijn we voorbij de 9 maanden maar aan mama's haren hangen is nog steeds erg leuk :D
pi_118206021
Ik ben ergens vergeten hoe lang dat duurt :P
Zo'n kind in een doek op je rug,lekker nekhaar plukken ;)

Ik heb hier toch steken onderin :o Echt niet meer lekker :X Ja, daaaar is de uitgang inderdaad :X *au*
pi_118206117
Is ie alvast de weg naar buiten aan het verkennen?
pi_118206624
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:28 schreef freecell het volgende:
Ik ben ergens vergeten hoe lang dat duurt :P
Zo'n kind in een doek op je rug,lekker nekhaar plukken ;)

Ik heb hier toch steken onderin :o Echt niet meer lekker :X Ja, daaaar is de uitgang inderdaad :X *au*
Bedoel je zo'n gevoel alsof er een vingertje van onderen naar buiten probeert te prikken? Dat had ik de afgelopen weken heel vaak.
pi_118206655
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:55 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bedoel je zo'n gevoel alsof er een vingertje van onderen naar buiten probeert te prikken? Dat had ik de afgelopen weken heel vaak.
Nee, meer alsof iemand met schoenen aan naar beneden trapt :D Het doet echt pijn ;)
Dat vingertje herken ik alleen van toen hummel in stuit lag ;)
pi_118206687
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Nee, meer alsof iemand met schoenen aan naar beneden trapt :D Het doet echt pijn ;)
Dat vingertje herken ik alleen van toen hummel in stuit lag ;)
Ah, nee, die schoenen trappen hier echt meer dan duidelijk naar boven. Mijn mini ambieert nog een dakkapel geloof ik. Bouwvergunning is afgewezen in ieder geval :{w
pi_118206746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:57 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Ah, nee, die schoenen trappen hier echt meer dan duidelijk naar boven. Mijn mini ambieert nog een dakkapel geloof ik. Bouwvergunning is afgewezen in ieder geval :{w
Hier bovenin een zonnekoepel, gecreëerd door 'kontje' :+

Ik denk dat mijn bekken wat wijkt door dat koppie wat steeds dieper ligt :Y
Ik ben wel stabieler met lopen trouwens :D
pi_118206849
Hier zette de kleine zo hard af dat ik dat behoorlijk voelde in m'n doosch. De tranen stonden in m'n ogen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118208170
Skoap wat een mooie foto! Ik wil ook!!!
pi_118208263
Volgens de echobeelden schoppen ze hier voorlopig nog vooral elkaar....
pi_118209166
Nesteldrang, check. Ik heb de rommellade opgeruimd.

En deze besteld als Sint kado voor meneer:
Met een meidenkwartet
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 15:38:54 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118209190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:43 schreef freecell het volgende:
Ik net:Ik heb straks 3 kinderen! Dan moet ik mijn haar er wel af! Kort hip kapsel!
Man: Nee! :o :N }:|

Hij wil echt dat ik tot mijn 50e lang haar houdt en dat er dan langzaam grijze strepen inkomen :D

(en ik heb er over een paar maanden weer constant een kind in hangen _O- maargoed, hij heeft zelf ook lang haar :P )
ik heb echt al járen 3 kinderen! :o no way dat m'n haar eraf gaat!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118210078
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 15:38 schreef Cathmar het volgende:
Nesteldrang, check. Ik heb de rommellade opgeruimd.

En deze besteld als Sint kado voor meneer:
[ afbeelding ]
Wat een geweldig ding! :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_118210960
Wat een gaaf ding Cathmar!

Oww en hier idd ook no way dat mijn lange haren eraf gaan :N
Maar mijn vriendinnen hebben me wel gewaarschuwd dat ik de eerste tijd elastiekjes in de buurt moet hebben :D
pi_118211240
Wat een gaaf ding Cathmar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')