abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118183409
Ik pas dus de zwangerschapsbroeken van vorige keer niet meer :( en daarbij baal ik zo van mijn kont en bovenbenen dat ik ook geen zin heb om te gaan winkelen. Dus doe ik het met wat ik heb.

Ik had me toch een k** dag. Me de hele dag druk en heel boos gemaakt om de incompetentie van een collega wat ik weer op kan lossen. En dat moet ik nu bekopen met een pijnlijke buik. Zal blij zijn als we 4 weken verder zijn. Rust!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118183948
Hai,
Net terug van een midweekje weg dus nog niet bijgelezen. Dat ga ik nu ff doen.

Alvast een egopost: Dinsdagavond lekker uit eten geweest en bij vertrek nog ff naar het toilet: bloed :o
Dus ik redelijk in paniek mijn vent dat toilet in gesleurd om te laten zien :') en gezegd dat hij de auto moest halen. Die stond nog op het park dus duurde zo'n 20 minuten voor hij terug was.
Ik heb mijn vk gebeld en die stuurde me naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Gelukkig ongeveer in dezelfde regio als waar ik woon (ziekenhuis in Dirksland, woon in Spijkenisse).
Moest ik daar eerst een zwangerschapstest doen, vent over de zeik natuurlijk, want daar zaten we niet op te wachten. Zegt die man "ja het is ook vrij nutteloos". Echt, waarom dóé je het dan?

Door naar de gyn die een inwendige echo deed en gelukkig (understatement van de eeuw!) was het met kindjelief alles goed. Dit had ik dus niet verwacht gezien de hoeveelheid bloed, dus toen kwamen de tranen wel, wat een opluchting.
Bloeden was ook nagenoeg gestopt. Hij heeft wat kweekjes genomen en daar krijg ik volgende week donderdag de uitslag van. Mocht het weer én meer gaan bloeden (mijn god hoeveel bloed moet je verliezen?!) dan moest ik aan de bel trekken.
Dus de volgende dag zaten we om 10.00 weer in de auto :')
Met de dopler geluisterd en nog steeds alles in orde en verder konden ze niets voor me doen. Rust houden is het devies. Gisteren is het bloeden uiteindelijk gestopt, maar mán wat een stress!
Komende week mag ik niet werken van de vk, dus dat doen we dan ook maar braaf niet. Dinsdag extra controle bij de vk en dan gesprek van donderdag afwachten.
pi_118184127
Jeetje Danic, dat is schrikken. Gelukkig dat alles goed is met de kleine en nu dus kalm aan doen. Weekje weg is daarmee ook in het water gevallen.
pi_118184416
Mineola!! :o *O*

Dit is het jurkje van de V&D: O+

Ik draag trouwens vooral (zw.schaps)leggings met jurkjes/truitjes/topjes (en dan evt. met zo'n mega-stretchy rokje indien shirt/topje). En dan vesten erover.
pi_118184706
Wow danic, wat een schrik! Gelukkig dat alles goed is met het kindje maar kan me voorstellen dat je nog wel even in de stress zit. Goed rustig aan doen :*

Superleuk jurkje Coco! O+
pi_118185138
Leuk jurkje! Ik vind zelf nu de wat meer aansluitende jurkjes wat fijner zitten. Ik draag nog veel mijn normale leggings en die rol ik dan onder mijn buik. Die jurkjes vallen bij mij vanaf het dikste punt van de buik naar beneden en dan krijg ik een koude buik plus dat ik vind dat ik er dan echt kolossaal uit zie

Heb bij bonprix wat dingen gezien. Zodra ik mijn salaris binnen heb maar even bestellen. En een keer de Miss Etam binnen kopen want daar hebben ze wel leuke gekleurde broeken.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:38:09 #57
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_118185660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:10 schreef Mineola het volgende:
Hoi! Ik heb een baby!
Alles gaat prima maar we moeten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven want beetje te vroeg (36+3).
Later meer!
Eej! Wow nu kunnen we geen buikvergelijkingen meer doen!! ;) wat snel! Proficiat!!!
pi_118185709
Skoap mag toch ook uit de OP?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118185912
lijkt me wel. En Mineola dus ook....
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:53:36 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118186449
Mineola gefeliciteerd! Hoop dat je snel naar huis mag maar bovenal dat alles goed gaat!

Danic, wat een schrik!
pi_118186949
Geregeld :-)

Danic wat een schrik zeg! Gelukkig maar dat het bloeden gestppt is nu ... efkes pas op de plaats voor jou dus.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:17:17 #62
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118187646
Mineola gefeliciteerd! *O*
En wat een binnenkomer :o

Danic jee wat een stress zeg -O- gelukkig is alles goed met jullie mini, rustig aan meid! :*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:18:29 #63
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118187711
Mineola, hallo hee, dat doe je snel! Gefeliciteerd en nu bijkomen en genieten!!

Danic, jeetje, pff das schrikken zeg. Gelukkig alles goed en nu lekker rust houden.

Ik heb eigenlijk geen zw kleding meer bijgekocht, heb een bij elkaar geraapt zootje van drie vriendinnen en van mezelf. Ik heb nog heel veel kleding aan die ik voor de zwangerschap ook aan had, bovenkleding sowieso alle basic shirts met lange mouwen, alleen hemdjes niet. Jurkjes kunnen ook bijna allemaal nog (lang leve King Louie). Nog vier weken werken en netjes gekleed, daarna gewoon spijkerbroeken...
pi_118187838
Ik ben een heleboel kleding gewoon al een beetje zat. Ik heb ze vorig jaar van augustus tot februari gedragen en nu alweer vanaf augustus. plus dat mijn buik nu al mega is, dus jurkjes die vorig jaar nog wel konden, beginnen nu aan de voorkant op te kruipen. En broeken zitten dus echt niet meer lekker.
pi_118187931
Danic bij deze nogmaals sterkte en goed je rust pakken. je weet me te vinden.

Becky nog maar 4 weken :O wat ga je hard. Voor jou wel fijn met die drukke werk weken. Trek je het nog?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:32:34 #66
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_118188495
Kyara, ik ben het ook allang zat, ik hou van strakke kleding maar veel zw kleding is nogal wijd, zeker omdat mijn buik er nog in moet groeien. Ik vind dan dat ik er ontzettend plomp en kolossaal uit zie. Tis niet aan mijn besteed zeg maar, die zw kleding.

As, ja hoor trek het nog wel aardig, deze week heel NL doorgereisd voor werk. Ben al wel de meest urgente zaken aan het overdragen. Ik ben helaas niet de enige die vertrekt (met mij drie collega's permanent) dus manager weet ff niet zo goed hoe ie het allemaal moet regelen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 21:32:59 #67
378192 -mandy-
I am who I am
pi_118188522
Mineola gefeliciteerd! Wat is het geworden?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_118188941
Oh jee danic, wat een schrik. Sterkte en lekker rustig aan doen!

Mineola, gefeliciteerd! *O*
E.
pi_118190324
Dank u allen voor de felicitaties :)
Beetje onverwacht ja, was nog niet helemaal voorbereid en ook nog niet klaar en zo.

Samenvatting: prematuur gebroken vliezen, opgenomen in het ziekenhuis maar waar het ziekenhuis mij graag had willen inleiden dinsdag (want dan 37 weken) ging ik gewoon lekker bevallen! Het duurde even voor ik ze daarvoor kon overtuigen %^]+¥£> maar toen ik eenmaal een ruggenprik O+ had gekregen ging ik in nog geen 2u van 2/3 naar volledige ontsluiting. En iets later was onze zoon er! (gewicht zes pond, hartstikke mooi dus)
Hij is natuurlijk de allerliefste en de allermooiste maar ik vind dat elke 3u aanleggen, voeden en kolven nu al best vermoeiend.

Ik weet nog niet of ik naam en foto online wil dus daar moeten jullie nog even op wachten.
Overigens had ik al naar huis gemogen maar omdat hij prematuur is willen ze hem tot 37w houden. En mij dus ook. Ach...
pi_118190480
Pfff Het hele land door reizen klink best pittig. Wel balen dat er zoveel nog weg gaan.
Maar op dit moment klinkt alles pittig. mijn lichaam doet vandaag niet wat mijn hoofd wil en dat ben ik niet gewent en ken ik ook niet van mijzelf.
pi_118190516
Gefeliciteerd Mineola! Wel even schrikken zeg! 6 pond is heel netjes :Y Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

Danic, wat een schrik zeg! Pffff. Rustig aan doen maar :*

Wat betreft zwangerschapskleding: ik heb een enorme buik en zwangerschapsbroeken passen niet meer. Ik draag nu vooral jurkjes (een maat groter dan ik normaal heb, niet heel mooi bij borsten/schouders. Anders past het niet om mijn buik) en ik heb 1 tregging en die draag ik met tuniekjes. Dat lukt nog wel 8 weken. Als pyama draag ik de shirts van J. Echt sexy :+
pi_118190829
Skoap hij is er! Gefeliciteerd!

Mineola wat doe?! Ook gefeliciteerd!

Danic wat een schrik...

Verder nog jompels en felicitaties voor alle verse moeders (en vaders)
En Nieuwe zwangeren

knuffels voor slecht nieuws, ziekte of gewoon zomaar
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:44:45 #73
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118192372
Jeumig -O- arme barbi zeg ....
pi_118192448
Fijn dat hij het goed doet Mineola. Zal wel even schrikken zijn geweest toen je vliezen braken. Hopelijk kunnen jullie snel naar huis.

Becky, klinkt inderdaad heftig, het hele land doorreizen. Gelukkig is het einde dus in zicht.

Hier hetzelfde probleem dus Solegratia. Alleen moet ik dus nog een week of 18.

Draculettetje, hoe gaat het met jou?

Kan niet slapen. Veel te druk in mijn hoofd. Wil nog zoveel doen! Dus heb net al Midas' kleertjes uitgezocht. Is de wieg ook weer leeg.... Wel een sentimentele bedoeling want je ziet hem weer helemaal voor je al inimini in die kleine kleertjes O+
pi_118192468
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:44 schreef Logician78 het volgende:
Jeumig -O- arme barbi zeg ....
wat nou weer?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:49:59 #76
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118192594
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

wat nou weer?
Blijkt dat tijdens de bevalling het hoofdje al geboren was maar baby met haar schoudertjes vast zat achter het schaambeen en het bijna allemaal misging. Snap nu wel waarom het dan zo zwaar is geweest, wat eng :X

Voor HH vandevorst etc :@
pi_118192608
Jemig dit kan ik niet bijhouden! Voor wat ik nu zo snel zie:

Mineola :o :D *O*

Danic, jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn! Fijn dat ze het wel serieus nemen (na die zwangerschapstest :')) en rustig aan!
pi_118192641
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:47 schreef Kyara het volgende:

[..]

wat nou weer?
Die bevalling was echt heftig! Wil je niet weten als je binnenkort nog moet bevallen.

Wat Logi dus zegt...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:52:14 #79
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118192698
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Blijkt dat tijdens de bevalling het hoofdje al geboren was maar baby met haar schoudertjes vast zat achter het schaambeen en het bijna allemaal misging. Snap nu wel waarom het dan zo zwaar is geweest, wat eng :X
Het bleek al wel zwaar te zien aan de afdruk van de vacuümpomp en het feit dat ze naar de OK moest. Echt erg -O-
pi_118192742
Amy bleef bij mij ook met haar schouders achter mijn schaambeen hangen. Op dat moment had ik het niet door, maar het was echt heel eng. Ik zag het net ook op tv, had ik niet moeten doen. Ik zie ook echt erg op tegen de bevalling over 8 weken. Ben bang dat dit weer zo'n dikkerd is die blijft hangen.
pi_118192769
Oh, dat geloof ik graag hoor. Maar daarmee vind ik barbie niet ineens sypathiek of zo. Is inderdaad heel heftig, mijn nichtje heeft ook iets soortgelijks meegemaakt. Dat hebben ze toen ook voor me verzwegen aangezien ik toen zelf op knappen stond.

edit: dit dus als reactie op Logi etc. Staat een beetje stom onder de reactie van Solegratia. Snap heel goed dat als je het zelf hebt meegemaakt je nu ook opziet tegen de bevalling. Geen enkele bevalling is gelijk natuurlijk maar toch.... :*
pi_118192977
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is het jurkje van de V&D: [ afbeelding ] O+
Zeg eh, had je hem al in huis? Past ie ook bij cup C en een taille en heupen? Hij ziet er ideaal fijn mooi uit! O+
Oh, zie nu van niet. Hou je me op de hoogte? ;)
pi_118194461
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Zeg eh, had je hem al in huis? Past ie ook bij cup C en een taille en heupen? Hij ziet er ideaal fijn mooi uit! O+
Oh, zie nu van niet. Hou je me op de hoogte? ;)
Heb 'm gepast! Taille & heupen zullen geen probleem zijn. Cup weet ik niet zeker. Zit zelf op a/b, en denk dat er wel ruimte is voor een c.

Heb zelf dat jurkje gewoon in 2 maten besteld, en online een code gevonden voor ¤10 korting. Jurkje dat niet past kun je voor ¤2,75 terugsturen of (gratis) retourneren in een v&d zelf :Y
pi_118194707
Eigenlijk woon ik om de hoek bij V&D, misschien moet ik gewoon even langsgaan, hihi!
pi_118194929
Ja ik kneep hem ook wel even toen Barbie dat zo zat te vertellen ... :{
Ik denk jezus ik weet al TE veel over wat er mis kan gaan met de bevalling, maar dit kende ik dus nog niet.

Woow Mineola, dus heel onverwacht en heel rap. Fijn dat een ruggeprik uitkomst heeft weten te bieden.
pi_118195517
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef Suikertante het volgende:
Eigenlijk woon ik om de hoek bij V&D, misschien moet ik gewoon even langsgaan, hihi!
Tientje korting via internet though... Dan kost het 20 euro ipv 30 :P Kun je m altijd wel even om de hoek terugbrengen :P

Plus, ze leveren binnen 1 a 2 werkdagen. Lekker snel dus! :Y

Edit: code is "welkom10" :)
pi_118195683
Ik ga bestellen :D
pi_118195965
Mineola, van harte! Das even schrikken, maar fijn dat alles goed is gegaan. Nu rustig aan wennen aan elkaar en genieten!
Oh en die voedingsriedel ken ik ja, killing... :X Sterkte, en pak je rust op de momenten dat dat kan. :*
pi_118200424
Mineola, wow! Gefeliciteerd! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118200913
Danic dat lijkt me echt schrikken! Gelukkig was alles goed! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118201158
Mineola, snellerd! Gefeliciteerd!

Danic shit joh! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Nu netjes luisteren naar de vk en goed rusten!

Hier ook mengelmoes van zwangerschapskledij: mamalicious, paar dure doordraagstuks van Fragile enzo, maar evengoed H&M en onlangs nog leuke broek + kleedje + rokje gescoord bij JBC. Nu mag ik van mezelf alleen nog maar zwangerschapspanty kopen want gewone zitten écht niet meer goed!

Lang leve maagzuurremmers trouwens *O*.
Straks 2 bedjes ophalen en volgende week laatste werkweek *O*.

Ow en crap top 10 ofwat!?
pi_118201262
Jeetje Danic wat een schrik! Rustig aan nu :*
pi_118201310
Pfff, toch wel een beetje spijt dat ik gister teveel gedaan heb en te weinig heb geslapen.

Ook bizar, M is nu precies 40 weken en 3 dagen oud. Even lang uit als in de buik. En diezelfde bujik is nu ook alweer bijna 20 weken bezet door de tweeling. Goedlopend hotel....
pi_118201459
Ik heb gewoon uitgeslapen :s)

quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:20 schreef Kyara het volgende:
Pfff, toch wel een beetje spijt dat ik gister teveel gedaan heb en te weinig heb geslapen.

Ook bizar, M is nu precies 40 weken en 3 dagen oud. Even lang uit als in de buik. En diezelfde bujik is nu ook alweer bijna 20 weken bezet door de tweeling. Goedlopend hotel....
Alleen de inkomsten vallen wat tegen vrees ik?
pi_118201485
Mineola, gefeliciteerd!! *O*

En Danic, rustig aan doen tijdens je week thuis. Wat een schrik voor jullie!

En ik doe even een mini jompel voor mezelf. *O* Want ik hoor links en rechts tweelingmoeders die bevallen met 33 en 34 weken, of eerder. Maandag ben ik 35 weken. En ik ben nog in staat te zeggen dat ze van mij wel mogen blijven zitten tot na de 38 weken (hoe zwaar het nu ook wordt). Alles voor twee blakend gezonde meisjes.

Man is met kids naar zwemles. Even lekker rust.
Met een meidenkwartet
pi_118201506
Ophelia, nou het "je krijgt er wel veel voor terug is helemaal waar"

*O* voor Cathmar! Ik doe het je graag na! :*
pi_118201522
Cathmar ik doe even mee hoor *O*
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:43:52 #98
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118201530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb gewoon uitgeslapen :s)

Alleen de inkomsten vallen wat tegen vrees ik?
_O-

En Cath *O* bikkel
pi_118201551
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:41 schreef Kyara het volgende:
Ophelia, nou het "je krijgt er wel veel voor terug is helemaal waar"
De mijne lijkt voorlopig niet van plan om dat te gaan bewijzen.
pi_118201572
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:45 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

De mijne lijkt voorlopig niet van plan om dat te gaan bewijzen.
Pannekoeken hebben niet geholpen?
Wanneer moet je weer terug?
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')