Eej! Wow nu kunnen we geen buikvergelijkingen meer doen!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:10 schreef Mineola het volgende:
Hoi! Ik heb een baby!
Alles gaat prima maar we moeten nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven want beetje te vroeg (36+3).
Later meer!
Blijkt dat tijdens de bevalling het hoofdje al geboren was maar baby met haar schoudertjes vast zat achter het schaambeen en het bijna allemaal misging. Snap nu wel waarom het dan zo zwaar is geweest, wat engquote:
Die bevalling was echt heftig! Wil je niet weten als je binnenkort nog moet bevallen.quote:
Het bleek al wel zwaar te zien aan de afdruk van de vacuümpomp en het feit dat ze naar de OK moest. Echt ergquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:49 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Blijkt dat tijdens de bevalling het hoofdje al geboren was maar baby met haar schoudertjes vast zat achter het schaambeen en het bijna allemaal misging. Snap nu wel waarom het dan zo zwaar is geweest, wat eng
Zeg eh, had je hem al in huis? Past ie ook bij cup C en een taille en heupen? Hij ziet er ideaal fijn mooi uit!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Dit is het jurkje van de V&D: [ afbeelding ]
Heb 'm gepast! Taille & heupen zullen geen probleem zijn. Cup weet ik niet zeker. Zit zelf op a/b, en denk dat er wel ruimte is voor een c.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:59 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zeg eh, had je hem al in huis? Past ie ook bij cup C en een taille en heupen? Hij ziet er ideaal fijn mooi uit!
Oh, zie nu van niet. Hou je me op de hoogte?
Tientje korting via internet though... Dan kost het 20 euro ipv 30quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef Suikertante het volgende:
Eigenlijk woon ik om de hoek bij V&D, misschien moet ik gewoon even langsgaan, hihi!
Alleen de inkomsten vallen wat tegen vrees ik?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:20 schreef Kyara het volgende:
Pfff, toch wel een beetje spijt dat ik gister teveel gedaan heb en te weinig heb geslapen.
Ook bizar, M is nu precies 40 weken en 3 dagen oud. Even lang uit als in de buik. En diezelfde bujik is nu ook alweer bijna 20 weken bezet door de tweeling. Goedlopend hotel....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik heb gewoon uitgeslapen
Alleen de inkomsten vallen wat tegen vrees ik?
De mijne lijkt voorlopig niet van plan om dat te gaan bewijzen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:41 schreef Kyara het volgende:
Ophelia, nou het "je krijgt er wel veel voor terug is helemaal waar"
Pannekoeken hebben niet geholpen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De mijne lijkt voorlopig niet van plan om dat te gaan bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |