quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:18 schreef Dale. het volgende:
ook nog niet zo'n kleintje ook... de man in kwestie heeft zijn eigen wiki pagina...
Waarom bemoei jij je er uberhaupt mee?quote:fuck this hoe ga ik dit nieuws brengen?
Pffffff
Ja ik ga natuurlijk die andere vriendin nu lekker in haar droomwereld laten? Ik heb niet ervoor gekozen om mij ermee te bemoeien. Ik en de andere vriendin kwamen er gewoon toevallig achter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er uberhaupt mee?
Neuh hij zal wel kaal en brildragend zijn.quote:
kwee nie zou best tof zijn hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Denk niet dat TS mee gaat doen
Is er al een topic van dit spelletje?
Ik zal ff zoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
kwee nie zou best tof zijn haha
Wel zo correct. Alleen zou het niet een reden hebben dat ze na driekwart jaar nog steeds daten ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk die andere vriendin nu lekker in haar droomwereld laten? Ik heb niet ervoor gekozen om mij ermee te bemoeien. Ik en de andere vriendin kwamen er gewoon toevallig achter.
Ik weet wel zeker dat die ene het niet wist, want die is nu helemaal hystirisch en ik weet ook vrij zeker dat die andere het niet weet. Want die is ook helemaal hoteldebotel van hem. De man in kweste heeft een vrij drukke baan en is altijd in de weer. Beide dames in kwestie zag hij, zover ik nu dus weet, 1x per week ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Wel zo correct. Alleen zou het niet een reden hebben dat ze na driekwart jaar nog steeds daten ?
En de overige 5 dagen ziet hij nog 2 of 3 andere meidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Beide dames in kwestie zag hij, zover ik nu dus weet, 1x per week ofzo.
Ja, laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
of t zijn 2 foktop lelijke wijve
ook aso van die kerol tegenover de rest van de mannen. nu zit er weer 1 man zonder bitch aangezien meneer er weer twee moest.quote:
Wat natuurlijk niet helemaaal waar is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]! Ik kan ook een wikipagina over mezelf maken.
Waarom bemoei je je er mee!? en waarom laat je jezelf er zo tussen zetten? als de 1 het wel weet, en de ander niet, dan is het aan die vent om het te vertellen, Tenzij die griet nu kapt met die gozer want dan is het hele probleem al opgelostquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:44 schreef Dale. het volgende:
Kunnen er ook serieuze reacties geplaatst worden? Dit is echt zwaar klote voor mij omdat ik er nu midden in zit en voor mijn 2 vriendinnen waarvan 1 het er nog niet weet. De andere vriendin wilt dat ik het die andere zo snel mogelijk vertel...
Misbruik van hun naïviteiten, maar geen relatie met ze willen. Komt wel vaker voor met mensen die een drukke baan hebben. Vrouwen zijn dan een verlichting.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat die ene het niet wist, want die is nu helemaal hystirisch en ik weet ook vrij zeker dat die andere het niet weet. Want die is ook helemaal hoteldebotel van hem. De man in kweste heeft een vrij drukke baan en is altijd in de weer. Beide dames in kwestie zag hij, zover ik nu dus weet, 1x per week ofzo.
Wat is in vredesnaam jouw probleem man. Vertel het en klaar. Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:44 schreef Dale. het volgende:
Kunnen er ook serieuze reacties geplaatst worden? Dit is echt zwaar klote voor mij omdat ik er nu midden in zit en voor mijn 2 vriendinnen waarvan 1 het er nog niet weet. De andere vriendin wilt dat ik het die andere zo snel mogelijk vertel...
quote:
Waarom wordt het raar gevonden als je meldt aan de 1 dat hij/zij wordt bedrogen altijd? Altijd mensen die stellen dat je je erbuiten moet houden. Waarom? Is het veiligste ja maar ook het slechtste om te doen als het een vriendin van je is. Gewoon melden is toch het beste. Of laat je je vrienden verneuken terwijl je het weet? Want daar komt het altijd op neer bij die mensen die stellen dat je er niks mee nodig hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:50 schreef motorbloempje het volgende:
Begin op zijn wiki een lijst met sekspartners.
En het is niet jouw taak om daar wat van te zeggen of over te zeggen. Zijn probleem, hun probleem, niet 't jouwe, al kun je natuurlijk wel beide partners troost bieden.
als hij het WIL vertellen er geen problemen mee heeft dan is dat verder prima, maar het is GEEN must. Als je er niet tussen wilt gaan zitten hoeft 't niet. Ik zou 't zelf ook wel zeggen, omdat ik daar niet zo'n probleem van maak, máár als TS het niet wil zeggen, dan is hij dat verder aan niemand verplicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Waarom wordt het raar gevonden als je meldt aan de 1 dat hij/zij wordt bedrogen altijd? Altijd mensen die stellen dat je je erbuiten moet houden. Waarom? Is het veiligste ja maar ook het slechtste om te doen als het een vriendin van je is. Gewoon melden is toch het beste. Of laat je je vrienden verneuken terwijl je het weet? Want daar komt het altijd op neer bij die mensen die stellen dat je er niks mee nodig hebt
Oke nu begrijp ik je en ben het met je eens. Geen verplichting, wel wenselijk imo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het WIL vertellen er geen problemen mee heeft dan is dat verder prima, maar het is GEEN must. Als je er niet tussen wilt gaan zitten hoeft 't niet. Ik zou 't zelf ook wel zeggen, omdat ik daar niet zo'n probleem van maak, máár als TS het niet wil zeggen, dan is hij dat verder aan niemand verplicht.
Exact mijn ideequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam jouw probleem man. Vertel het en klaar. Stel je niet zo aan
Thanks. Hier heb ik wat aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als hij het WIL vertellen er geen problemen mee heeft dan is dat verder prima, maar het is GEEN must. Als je er niet tussen wilt gaan zitten hoeft 't niet. Ik zou 't zelf ook wel zeggen, omdat ik daar niet zo'n probleem van maak, máár als TS het niet wil zeggen, dan is hij dat verder aan niemand verplicht.
kan je doen, maar die verdwijnt weer redelijk snel als je door de wikipediaers niet belangrijk genoeg gevonden wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]! Ik kan ook een wikipagina over mezelf
Verder wel wat een rare reactie. Eerst zeg je dat het niet zijn taak is om te vertellen maar hij wel troost kan bieden. Spreek ik je aan en dan ga je zo overdreven hoofdletters gebruiken e.d. alsof ik dom ben terwijl jij nu wel heel iets anders zegt dan in je initiele post.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zoals het is? Je kunt het nieuws niet verzachten.quote:
Haha ja die wikipedia-pagina kan ik ook helemaal niet plaatsen in het verhaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind met elkaar daten of een relatie met elkaar hebben nogal een verschil zeg...
Als je vrijgezel bent en alleen maar met iemand date (of met meerderen) ben je totaal geen verantwoording schuldig naar de ander. En het feit dat hij een Wikipedia-pagina heeft zegt me ook helemaal niks. Ik ken ook mensen met een Wikipedia-pagina... Nou nou, dan heb je het wel gemaakt in het leven hoor!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nu begrijp ik je en ben het met je eens. Geen verplichting, wel wenselijk imo.
Schizofreen much? Ik verhelder alleen mijn eerste post, meer niet. Vijl wat eelt van je tenen af, dan zijn ze wat minder langquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Verder wel wat een rare reactie. Eerst zeg je dat het niet zijn taak is om te vertellen maar hij wel troost kan bieden. Spreek ik je aan en dan ga je zo overdreven hoofdletters gebruiken e.d. alsof ik dom ben terwijl jij nu wel heel iets anders zegt dan in je initiele post.
Nou verhelderen... een grote toevoeging nogal dan nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Schizofreen much? Ik verhelder alleen mijn eerste post, meer niet. Vijl wat eelt van je tenen af, dan zijn ze wat minder lang![]()
Hm, hier heb je een punt. TS had het over "al ruim driekwart jaar", meer dan 9 maanden dus. Dat leek me meer in te houden dan 'daten', al staat dat nergens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik vind met elkaar daten of een relatie met elkaar hebben nogal een verschil zeg...
Als je vrijgezel bent en alleen maar met iemand date (of met meerderen) ben je totaal geen verantwoording schuldig naar de ander. En het feit dat hij een Wikipedia-pagina heeft zegt me ook helemaal niks. Ik ken ook mensen met een Wikipedia-pagina... Nou nou, dan heb je het wel gemaakt in het leven hoor!
Daar heb je in principe gelijk in. Misschien is het een beetje verkeerde woordkeuze. Want ik weet iig dat de eentje van de beide het toch meer als een (lat)relatie zag, ook al zagen ze elkaar 1-2 keer per week. Zij heeft ook al zijn ouders leren ontmoeten een keer. En hij kent ook 2 andere goeie vriendinnen van haar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
O.k., maar ziet onze grote Wikipedia-man dat ook zo? Of heeft ze het nooit met hem daarover gehad?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:23 schreef Dale. het volgende:
Daar heb je in principe gelijk in. Misschien is het een beetje verkeerde woordkeuze. Want ik weet iig dat de eentje van de beide het toch meer als een (lat)relatie zag, ook al zagen ze elkaar 1-2 keer per week. Zij heeft ook al zijn ouders leren ontmoeten een keer. En hij kent ook 2 andere goeie vriendinnen van haar.
Dat weet ik niet want ik ken hem verder nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., maar ziet onze grote Wikipedia-man dat ook zo? Of heeft ze het nooit met hem daarover gehad?
Jonge. die gozer is BNer ofzo. hij heeft sowieso geld als ik al je posts moet geloven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef Dale. het volgende:
Heb nu nergens meer moeite meeheb besloten om t te vertellen, eigenlijk mss gewoon vanaf het begin al.
Ga jij zo om met je vriendinnen? Ze sletjes noemen en ze afpersen bij de eerste beste mogelijkheid?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Jonge. die gozer is BNer ofzo. hij heeft sowieso geld als ik al je posts moet geloven.
Je kan die gozer maximaal afpersen. En die sletjes ook.
Betere win-win situatie is er ongeveer niet.
die gozer belazerd de boel en de goede 'vriendinnen' zijn golddiggers. dus in dit geval zou ik er helemaal voor gaan ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga jij zo om met je vriendinnen? Ze sletjes noemen en ze afpersen bij de eerste beste mogelijkheid?
Tja, misschien kun je eerst aan haar vragen of ze het er überhaupt wel met Wikipedia-man over gehad heeft of hij haar als zijn vaste vriendin ziet. Als ze het er nooit met hem over gehad heeft of hij heeft haar gezegd dat hij haar niet als vaste vriendin ziet, dan hoeft hij haar dus totaal geen verantwoording af te leggen met wie hij nog meer date en/of seks heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef Dale. het volgende:
Dat weet ik niet want ik ken hem verder nietene vriendin heeft iig vaak genoeg ons wat dingen verteld. "Ja gisteren hebben we heerlijk gegeten saampjes", "Nee sorry vanavond kan ik niet want ik ga naar hem" dus.
Dat hij een Wikipedia-pagina heeft, wil nog niet zeggen dat hij een of andere (rijke) BN'er is hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:29 schreef _GdR_ het volgende:
Jonge. die gozer is BNer ofzo. hij heeft sowieso geld als ik al je posts moet geloven.
Je kan die gozer maximaal afpersen. En die sletjes ook.
Betere win-win situatie is er ongeveer niet.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, misschien kun je eerst aan haar vragen of ze het er überhaupt wel met Wikipedia-man over gehad heeft of hij haar als zijn vaste vriendin ziet. Als ze het er nooit met hem over gehad heeft of hij heeft haar gezegd dat hij haar niet als vaste vriendin ziet, dan hoeft hij haar dus totaal geen verantwoording af te leggen met wie hij nog meer date en/of seks heeft.
[..]
Dat hij een Wikipedia-pagina heeft, wil nog niet zeggen dat hij een of andere (rijke) BN'er is hoor.
klinkt als een succesvol iemand. ik zou bijv. een nieuwe auto of motor oid van m eisenquote:De man in kweste heeft een vrij drukke baan en is altijd in de weer.
Nou, een vuilnisman kan ook een drukke baan hebben en altijd in de weer zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:14 schreef _GdR_ het volgende:
klinkt als een succesvol iemand. ik zou bijv. een nieuwe auto of motor oid van m eisen
ja maar blablabla dan kan je ook altijd in de weer zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, een vuilnisman kan ook een drukke baan hebben en altijd in de weer zijn hoor.
En mocht hij een keer iets gedaan hebben wat het landelijk nieuws gehaald heeft, dan kan het ook nog zijn dat hij daar een Wikipedia-pagina aan overgehouden heeft, maar dat wil dan nog steeds niet zeggen dat het een (rijke) BN'er is.
Maar goed, volgens mij zit je de boel gewoon in de zeik te nemen met je conclusies.
Straks als ze stellen dat mensen met facebook vreemdgaan ga ik al mijn vriendinnen daar verwijderen en weer terug naar hyvesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef Silenus het volgende:
Dat mensen met wikipedia-pagina's tegenwoordig ook al vreemd gaan, waar gaat het naartoe in deze wereld.
LOLquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga jij zo om met je vriendinnen? Ze sletjes noemen en ze afpersen bij de eerste beste mogelijkheid?
Een hoop aannames.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die gozer belazerd de boel en de goede 'vriendinnen' zijn golddiggers. dus in dit geval zou ik er helemaal voor gaan ja.
het spijt me. maar volgens mij betreft het een BNer. Maar ik zal er wel naast zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een hoop aannames.
Ik lees nergens dat ze iets exclusiefs hebben (of dat in ieder geval hebben besproken), dus die gozer kan volgens zichzelf de boel niet belazeren (er is immers niets om te belazeren). Verder weet je inhoudelijk helemaal niets over de relatie, dus om ze golddiggers te noemen is voorbarig. Jammer dat je het één en ander aanneemt.
Al is het een relatie met een BN'er, dat betekent niet dat men een relatie met een BN'er aangaat voor zijn/haar geld alleen. Het zijn net mensen, ze kunnen dus als persoon ook bevallen (naast hun geld; mits rijk).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het spijt me. maar volgens mij betreft het een BNer. Maar ik zal er wel naast zitten.
prettig weekend!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef eleusis het volgende:
Zet het gewoon op zijn wiki pagina! Dan hoef je niet de boodschapper van het slechte nieuws te zijn.
Dat kan ze zelf niet? Laat ze het lekker zelf uitvechten i.p.v. jou erbij te betrekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:44 schreef Dale. het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef eleusis het volgende:
Zet het gewoon op zijn wiki pagina! Dan hoef je niet de boodschapper van het slechte nieuws te zijn.
TS is een vrouw, die zijn genetisch geprogrammeerd zich overal mee te bemoeien en er over te roddelen. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:00 schreef probeer het volgende:
Ow en TS, waar bemoei je je in godsnaam mee?
Maakt het niet minder kwalijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een vrouw, die zijn genetisch geprogrammeerd zich overal mee te bemoeien en er over te roddelen. Kunnen ze niets aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |