Straks als ze stellen dat mensen met facebook vreemdgaan ga ik al mijn vriendinnen daar verwijderen en weer terug naar hyvesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:51 schreef Silenus het volgende:
Dat mensen met wikipedia-pagina's tegenwoordig ook al vreemd gaan, waar gaat het naartoe in deze wereld.
LOLquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga jij zo om met je vriendinnen? Ze sletjes noemen en ze afpersen bij de eerste beste mogelijkheid?
Een hoop aannames.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die gozer belazerd de boel en de goede 'vriendinnen' zijn golddiggers. dus in dit geval zou ik er helemaal voor gaan ja.
het spijt me. maar volgens mij betreft het een BNer. Maar ik zal er wel naast zitten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een hoop aannames.
Ik lees nergens dat ze iets exclusiefs hebben (of dat in ieder geval hebben besproken), dus die gozer kan volgens zichzelf de boel niet belazeren (er is immers niets om te belazeren). Verder weet je inhoudelijk helemaal niets over de relatie, dus om ze golddiggers te noemen is voorbarig. Jammer dat je het één en ander aanneemt.
Al is het een relatie met een BN'er, dat betekent niet dat men een relatie met een BN'er aangaat voor zijn/haar geld alleen. Het zijn net mensen, ze kunnen dus als persoon ook bevallen (naast hun geld; mits rijk).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:05 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het spijt me. maar volgens mij betreft het een BNer. Maar ik zal er wel naast zitten.
prettig weekend!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef eleusis het volgende:
Zet het gewoon op zijn wiki pagina! Dan hoef je niet de boodschapper van het slechte nieuws te zijn.
Dat kan ze zelf niet? Laat ze het lekker zelf uitvechten i.p.v. jou erbij te betrekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:44 schreef Dale. het volgende:
Kunnen er ook serieuze reacties geplaatst worden? Dit is echt zwaar klote voor mij omdat ik er nu midden in zit en voor mijn 2 vriendinnen waarvan 1 het er nog niet weet. De andere vriendin wilt dat ik het die andere zo snel mogelijk vertel...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:19 schreef eleusis het volgende:
Zet het gewoon op zijn wiki pagina! Dan hoef je niet de boodschapper van het slechte nieuws te zijn.
TS is een vrouw, die zijn genetisch geprogrammeerd zich overal mee te bemoeien en er over te roddelen. Kunnen ze niets aan doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:00 schreef probeer het volgende:
Ow en TS, waar bemoei je je in godsnaam mee?
Maakt het niet minder kwalijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
TS is een vrouw, die zijn genetisch geprogrammeerd zich overal mee te bemoeien en er over te roddelen. Kunnen ze niets aan doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |