quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:18 schreef Dale. het volgende:
ook nog niet zo'n kleintje ook... de man in kwestie heeft zijn eigen wiki pagina...
Waarom bemoei jij je er uberhaupt mee?quote:fuck this hoe ga ik dit nieuws brengen?
Pffffff
Ja ik ga natuurlijk die andere vriendin nu lekker in haar droomwereld laten? Ik heb niet ervoor gekozen om mij ermee te bemoeien. Ik en de andere vriendin kwamen er gewoon toevallig achter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom bemoei jij je er uberhaupt mee?
Neuh hij zal wel kaal en brildragend zijn.quote:
kwee nie zou best tof zijn hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Impect het volgende:
[..]
Denk niet dat TS mee gaat doen
Is er al een topic van dit spelletje?
Ik zal ff zoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:32 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
kwee nie zou best tof zijn haha
Wel zo correct. Alleen zou het niet een reden hebben dat ze na driekwart jaar nog steeds daten ?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:22 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja ik ga natuurlijk die andere vriendin nu lekker in haar droomwereld laten? Ik heb niet ervoor gekozen om mij ermee te bemoeien. Ik en de andere vriendin kwamen er gewoon toevallig achter.
Ik weet wel zeker dat die ene het niet wist, want die is nu helemaal hystirisch en ik weet ook vrij zeker dat die andere het niet weet. Want die is ook helemaal hoteldebotel van hem. De man in kweste heeft een vrij drukke baan en is altijd in de weer. Beide dames in kwestie zag hij, zover ik nu dus weet, 1x per week ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:33 schreef kedge het volgende:
[..]
Wel zo correct. Alleen zou het niet een reden hebben dat ze na driekwart jaar nog steeds daten ?
En de overige 5 dagen ziet hij nog 2 of 3 andere meidenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef Dale. het volgende:
[..]
Beide dames in kwestie zag hij, zover ik nu dus weet, 1x per week ofzo.
Ja, laten we het hopenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
of t zijn 2 foktop lelijke wijve
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |