abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118165984

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118166016
Kastamonu Senpazar _O_

vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:17:35 #3
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166263
TM, wat zijn je doelen? En wat heb je er voor over?

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:
Kastamonu Senpazar _O_

[ afbeelding ]
Damn _O_
This isn't even my final form.
pi_118166447
Ik ben ingeschreven bij Basic-Fit maar ga een paar keer per maand ofzo ernaar :')
Ik hoef geen bodybuilder te zijn ofzo, ben al blij als ik me overtollige kilo's kwijt ben, maar ben al 4 kilo aangekomens sinds suikerfeest :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:23:49 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben ingeschreven bij Basic-Fit maar ga een paar keer per maand ofzo ernaar :')
Ik hoef geen bodybuilder te zijn ofzo, ben al blij als ik me overtollige kilo's kwijt ben, maar ben al 4 kilo aangekomens sinds suikerfeest :')
Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest. :(

Nee grapje, ging dat maar zo makkelijk. :P
pi_118166586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest. :(

Nee grapje, ging dat maar zo makkelijk. :P
haha :D
vroeger kon ik geen km rennen, na een paar sessies kon ik non-stop 3 tot 5 km rennen, na de ramadan is dat weer verminderd. Ik schat dat ik nu max 2 km kan, ik moet het weer oppakken maar er moet echt iemand zijn die mij meesleurt, anders wil ik niet ;(

Misschien dat ik tijdens de vakantie elke dag ga ofzo :9 Al geloof ik het zelf niet :D
pi_118166660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
TM, wat zijn je doelen? En wat heb je er voor over?

[..]

Damn _O_
Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.

Momenteel heb ik helaas te weinig tijd om me hier op te richten, maar in het nieuwe jaar wil ik er wel aan beginnen. Ik moet me voor nu sowieso nog inlezen, maar ik ben dus bereid om mijn voedingspatroon er voor aan te passen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:30:35 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166706
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

haha :D
vroeger kon ik geen km rennen, na een paar sessies kon ik non-stop 3 tot 5 km rennen, na de ramadan is dat weer verminderd. Ik schat dat ik nu max 2 km kan, ik moet het weer oppakken maar er moet echt iemand zijn die mij meesleurt, anders wil ik niet ;(

Misschien dat ik tijdens de vakantie elke dag ga ofzo :9
Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.

Kijk, TM vroeg om een tutorial, dat is heel goed. Als beginner weet je niet waar je moet beginnen, omdat je door de bomen het bos niet meer kan zien (bomen=veel broscience). Een richtlijn kan dan handig zijn.
Soms komen er echter wel eens mensen naar me toe met: "kun jij geen voedingsschema voor me maken?" Dan denk ik gtfo, om 2 redenen:
- Je moet een dieet vinden die bij je leefstijl past, er is geen '1 goed dieet'. Je moet zelf je voeding begrijpen en snappen waarom je iets wel of niet moet eten.
- Mensen die zelf geen tijd in zoiets willen stoppen, zijn toch de mensen die het na 2 weken gaan opgeven. En dan heb ik voor niks tijd in zo iemand zitten stoppen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:34:20 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.

Momenteel heb ik helaas te weinig tijd om me hier op te richten, maar in het nieuwe jaar wil ik er wel aan beginnen. Ik moet me voor nu sowieso nog inlezen, maar ik ben dus bereid om mijn voedingspatroon er voor aan te passen.
Je doelen zijn dus serieus. Ik geef altijd de tip: probeer juist het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen: streef naar perfectie, want je zult het toch nooit bereiken. Ofwel: “Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”

Neem de tijd om je in te lezen en alles te begrijpen en pas daarna zul je in staat zijn om er een leefstijl van te maken zodat je het niet met tegenzin zult doen. Het is een erg langzaam proces, wees bereid om er jaren in te stoppen. Normaal zeg ik: stel het niet uit, begin vandaag nog. Maar inlezen is natuurlijk ook belangrijk.
Nog belangrijker: probeer iemand te strikken die er verstand van heeft. Je kan nog zoveel lezen, de oefeningen moet je goed uitvoeren en het is dan handig als iemand ze voor kan doen.
pi_118166827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.

Kijk, TM vroeg om een tutorial, dat is heel goed. Als beginner weet je niet waar je moet beginnen, omdat je door de bomen het bos niet meer kan zien (bomen=veel broscience). Een richtlijn kan dan handig zijn.
Soms komen er echter wel eens mensen naar me toe met: "kun jij geen voedingsschema voor me maken?" Dan denk ik gtfo, om 2 redenen:
- Je moet een dieet vinden die bij je leefstijl past, er is geen '1 goed dieet'. Je moet zelf je voeding begrijpen en snappen waarom je iets wel of niet moet eten.
- Mensen die zelf geen tijd in zoiets willen stoppen, zijn toch de mensen die het na 2 weken gaan opgeven. En dan heb ik voor niks tijd in zo iemand zitten stoppen.
Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.

Ik ga nu als een beest eten :9
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:38:17 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.

Ik ga nu als een beest eten :9
Iedereen heeft genoeg tijd. Als je eenmaal je routine te pakken hebt, kost de sportschool maar 3-5 uur per week (less is more). En veel vreten is voor Turken al helemaal geen probleem. :P

Er zijn mensen die werken en trainen. Studeren en trainen is een nóg makkelijkere combinatie imo, want een student is juist flexibel.

Eet smakelijk. :P
pi_118166939
ik ga ook spieren kweken. :9
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:40:02 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166979
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ga ook spieren kweken. :9
^O^

Er is nu een topic in KLB gaande om vrouwen aan te moedigen om te gaan trainen.

Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]

Met motiverende pics en 100x de uitleg waarom een vrouw niet bang moet zijn om 'te gespierd' te worden. :D
pi_118167193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

^O^

Er is nu een topic in KLB gaande om vrouwen aan te moedigen om te gaan trainen.

Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]

Met motiverende pics en 100x de uitleg waarom een vrouw niet bang moet zijn om 'te gespierd' te worden. :D
:D

ik eet gewoon heel onregelmatig :')

wanneer heb jij voor het laatst een döner gegeten?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:46:42 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik eet gewoon heel onregelmatig :')

wanneer heb jij voor het laatst een döner gegeten?
Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort. :D
Daarvoor echt maanden niet. Of langer dan een jaar ofzo. Kan het me niet eens meer herinneren.

edit: oh wacht, en nog een keertje in TR, omdat mijn opa het ongevraagd voor me had gekocht, toen moest ik wel. :')
pi_118167282
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 12:47:50 ]
pi_118167305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort. :D
Daarvoor echt maanden niet. Of een jaar ofzo. Kan het me niet eens meer herinneren.
Dat is het bij mij denk ik.
Onregelmatig eten door druk leven.
dan doe ik sneller shoarma bestellen dat echt goed koken.

Drink wel veel water op een dag. *O*
pi_118167323
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.
Kan jou nou al aan.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:50:00 #19
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167376
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen die je kunnen klappen. :9~

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Dat is het bij mij denk ik.
Onregelmatig eten door druk leven.
dan doe ik sneller shoarma bestellen dat echt goed koken.

Drink wel veel water op een dag. *O*
Calorie-inname is eigenlijk belangrijker dan regelmaat. Al die voedingsscentrum-onzin is een beetje achterhaald. Dat je per se moet ontbijten enzo.
pi_118167426
Eieren zijn trouwens echt heel goed voor je. O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:51:47 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167458
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eieren zijn trouwens echt heel goed voor je. O+
:Y :Y
pi_118167508
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Kan jou nou al aan.
:').

Mooie strategie. Mij laten lachen en afzwakken zodat je kunt toeslaan.
pi_118167531
hoe zit het met pasta/rijst enzo?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:54:23 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167591
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Granen zijn slecht voor mensen.

Hehe :P maar nu draaf ik door. Gewoon eten die shit, doe ik ook.
pi_118167607
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rijst is de hoofdmaaltijd van een bodybuilder denk ik
pi_118167639
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Granen zijn slecht voor mensen.

Hehe :P maar nu draaf ik door. Gewoon eten die shit, doe ik ook.
Ik eet zilvervliesrijst maar dat vind ik echt niet zo lekker als witte rijst
pi_118167663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Iedereen heeft genoeg tijd. Als je eenmaal je routine te pakken hebt, kost de sportschool maar 3-5 uur per week (less is more). En veel vreten is voor Turken al helemaal geen probleem. :P

Er zijn mensen die werken en trainen. Studeren en trainen is een nóg makkelijkere combinatie imo, want een student is juist flexibel.

Eet smakelijk. :P
Klopt, maar ik ben gewoon fucking lui :(

Dankjewel ^O^
pi_118167680
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je doelen zijn dus serieus. Ik geef altijd de tip: probeer juist het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen: streef naar perfectie, want je zult het toch nooit bereiken. Ofwel: “Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”

Neem de tijd om je in te lezen en alles te begrijpen en pas daarna zul je in staat zijn om er een leefstijl van te maken zodat je het niet met tegenzin zult doen. Het is een erg langzaam proces, wees bereid om er jaren in te stoppen. Normaal zeg ik: stel het niet uit, begin vandaag nog. Maar inlezen is natuurlijk ook belangrijk.
Nog belangrijker: probeer iemand te strikken die er verstand van heeft. Je kan nog zoveel lezen, de oefeningen moet je goed uitvoeren en het is dan handig als iemand ze voor kan doen.
Bedankt voor de tips. ^O^ Eerst maar eens inlezen dus en een goede sportschool uitzoeken. Ik heb een tijdje bij een sportschool gezeten, maar ik kwam er te weinig en het was behoorlijk duur (¤40,- per maand). Nu wil ik er toch wel wat serieuzer mee aan de slag.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:56:40 #29
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Rijst is de hoofdmaaltijd van een bodybuilder denk ik
Ik eet het nagenoeg elke avond, maar het mag natuurlijk ook een andere koolhydraatbron zijn. In de cut ben ik van plan bijna geen granen meer te eten (dus geen brood enzo), maar nog wel een beetje rijst.

Heb een tijdje terug ook een paleodieet gedaan: helemaal geen granen gegeten voor 2 weken. Alleen koolhydraten uit groente en fruit. Weissman volgt momenteel geloof ik ook een paleodieet.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:59:22 #30
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167788
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je doelen zijn. Als het je puur om je gewicht gaat, moet je gewoon in de gaten houden hoeveel rijst je binnen krijgt en niet welke rijst. Maar ben je ook op andere vlakken met je gezondheid bezig, dus vitamine-inname, insuline-resistentie etc. dan is het belangrijk dat je oplet met granen en ben je met zilvervliesrijst inderdaad iets beter af.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips. ^O^ Eerst maar eens inlezen dus en een goede sportschool uitzoeken. Ik heb een tijdje bij een sportschool gezeten, maar ik kwam er te weinig en het was behoorlijk duur (¤40,- per maand). Nu wil ik er toch wel wat serieuzer mee aan de slag.
Zorg dat ze in ieder geval een squatrack hebben. Verplichte kost. :P
pi_118167822
Met een moeder thuis die elke dag lekkere eten maakt is het voor iemand als mij onmogelijk om me te houden aan zo'n discipline :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:01:30 #32
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167853
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Met een moeder thuis die elke dag lekkere eten maakt is het voor iemand als mij onmogelijk om me te houden aan zo'n discipline :D
In principe is er niks mis met Turks eten. Zeker niet in de bulk. Wil je gaan cutten, is het een ander verhaal. :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:02:44 #33
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167886
Trouwens, voordat jullie denken dat ik echt gigantisch ben ofzo. :')
1,78m, ik weeg 75-76kg, ik kom van 68kg in januari. Dus niet denken dat ik er bij loop als mijn idool Frank Zane. :')
pi_118167894
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

In principe is er niks mis met Turks eten. Zeker niet in de bulk. Wil je gaan cutten, is het een ander verhaal. :D
we eten te veel brood, sowieso een boze moeder als je je eten zonder brood eet :{
pi_118167907
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zorg dat ze in ieder geval een squatrack hebben. Verplichte kost. :P
Ik doe thuis zelf al wat oefeningen met de dumbbells, maar zo'n rack zal uiteraard effectiever zijn.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:03:46 #36
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

we eten te veel brood, sowieso een boze moeder als je je eten zonder brood eet :{
_O-
Geweldig, gewoon rijst met brood enzo. Dat is wel erg ja. En probeer een Turk maar eens uit te leggen dat brood slecht is, dat is blasfemie.
pi_118167929
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

En tijdens het eten pusht ze zeker om nóg meer te eten?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:04:51 #38
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167964
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik doe thuis zelf al wat oefeningen met de dumbbells, maar zo'n rack zal uiteraard effectiever zijn.
Zoals ik al zei, om te groeien moet je zware compoundoefeningen doen. Hoe groter de spiergroepen die je belast, hoe meer testosteron enzo.
pi_118167976
Zowel gewicht als vitamine, gezond eten binnenkrijgen. Energieker zijn :D
pi_118167993
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

haha :D nee dat niet, wel bij mijn zusje, maar die eet dan ook niets :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:06:21 #41
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118168024
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zowel gewicht als vitamine, gezond eten binnenkrijgen. Energieker zijn :D
Eet dan gewoon je zilvervliesrijst, groente, vlees, vis, fruit, zelfs vet. Niks mis met deze dingen. ^O^
Vermijd alleen geraffineerde suikers (ook in frisdranken en sauzen enzo).
pi_118168093
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Levolution het volgende:

[..]

Eet dan gewoon je zilvervliesrijst, groente, vlees, vis, fruit, zelfs vet. Niks mis met deze dingen. ^O^
Vermijd alleen geraffineerde suikers (ook in frisdranken en sauzen enzo).
ik drink nauwelijks frisdrank meer. Vermijd cola en prik. Was laatst uit eten en ik vroeg om een grote Sourcy (was 0.75liter) en die man keek me aan alsof ik gek was. :{
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:08:27 #43
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118168107
Damn, is net een leuk gesprek, maar ik moet gaan.
Rugdag en daarna naar ouders reizen. :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:08:48 #44
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118168118
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

ik drink nauwelijks frisdrank meer. Vermijd cola en prik. Was laatst uit eten en ik vroeg om een grote Sourcy (was 0.75liter) en die man keek me aan alsof ik gek was. :{
Haha schijt, ik neem zo vaak water of zelfs niks. :P
pi_118168176
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:

[..]

Haha schijt, ik neem zo vaak water of zelfs niks. :P
:D veel plezieeeeer :*
pi_118168195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, om te groeien moet je zware compoundoefeningen doen. Hoe groter de spiergroepen die je belast, hoe meer testosteron enzo.
^O^
pi_118168258
effe richting het moskee, lange tijd niet geweest
pi_118168376
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat doet elke Turkse moeder toch? Totdat veel eten een gewoonte wordt en je aankomt. Daarna zeuren ze: Kizim, eet eens minder. .
pi_118169299
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:
1,78m, ik weeg 75-76kg, ik kom van 68kg in januari. Dus niet denken dat ik er bij loop als mijn idool Frank Zane. :')
Mijn fantasieen, wat doe je :'(
pi_118169926
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Bulgur.
pi_118170038
En TM er staat heel veel info online. Zelf heb ik er ook heel wat uurtjes aan besteed :')
pi_118171335
Ayca + Borte zijn skinny/goed afgetraind of?
pi_118171562
Nee :') echt skinny vind ik ook niet mooi :P maar mag wel wat meer afgetraind ja

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 14:47:04 ]
pi_118171715
Vind ik ook mooier... :) Mag zelf ook weer gaan sporten.
pi_118176862
Morgen spierpijn }:|
pi_118179374
pi_118179434
Waarom Amsterdam en Rotterdam en geen Den Haag? :(.

Wil hem ook wel zien! Thanks voor het onder de aandacht brengen. :9.
pi_118179463
Annem beni yetiştirdi bu ellere yolladı
Al sancağı teslim etti, Allah'a ısmarladı
Yastığımız mezar taşı, yorganımız kan olsun
Biz bu yoldan döner isek namus bize ar olsun

pfff, kippenvel ;(
pi_118179627
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:57 schreef zarGon het volgende:
Waarom Amsterdam en Rotterdam en geen Den Haag? :(.

Wil hem ook wel zien! Thanks voor het onder de aandacht brengen. :9.
Misschien in een andere bioscoop te zien?

Ik zag het net op nieuws, anders wist ik er ook niets van. Ik heb Turgut Özakman's trilogie gelezen, wat en schitterende schrijver is hij toch _O_ Ik heb enorm respect voor hem.

Dit boek is ook een aanrader trouwens

pi_118179669
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Annem beni yetiştirdi bu ellere yolladı
Al sancağı teslim etti, Allah'a ısmarladı
Yastığımız mezar taşı, yorganımız kan olsun
Biz bu yoldan döner isek namus bize ar olsun

pfff, kippenvel ;(
http://video.google.com/videoplay?docid=-4729627265239550228.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 18:05:41 ]
pi_118179727
Hmm, ik had 'm ook wel willen zien, maar om daarvoor helemaal naar Rotterdam of Amsterdam te gaan...
pi_118179778
Volgens http://www.belbios.nl/bioscoopfilms/index/canakkale-1915 draait-ie momenteel alleen in Amsterdam en Rotterdam, ja.
pi_118179829
quote:
Onze sergeant liet ons(zo'n 300 man) dit zingen tijdens het marcheren O+ Was echt mooi
pi_118180835
De burgermeesters van Amsterdam en Rotterdam pleiten vanuit Turkije voor het afschaffen van visums voor Turken die als toerist naar Kikkerland willen, het zou tijd worden!
pi_118181924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 02:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoeveel gescheiden Turkse vrouwen heb je wel niet in je omgeving?
Stuk of 10, waarvan drie of vier hertrouwd met een Nederlander? Weet niet precies. Maar ongeveer zoiets.

(met omgeving doel ik op iedereen die ik ken, ook die hier niet meer wonen)
pi_118181966
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:41 schreef WammesWaggel het volgende:
De burgermeesters van Amsterdam en Rotterdam pleiten vanuit Turkije voor het afschaffen van visums voor Turken die als toerist naar Kikkerland willen, het zou tijd worden!
Denk dat dat niet zal gebeuren.. Kans op verdwijnen in illegaliteit is te groot.
pi_118182003
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:38 schreef Ambipur het volgende:
Ayca + Borte zijn skinny/goed afgetraind of?
:') _O- ;( :'(
pi_118182189
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:14 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:') _O- ;( :'(
Ok.. Got the point hahaha
pi_118182288
Ik lok isetmyfriendsonfire hier even heen.
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 18:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

Gister, photoshoot voor m'n verlovingsfeest. :@
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Whehe, blijk je het toch nog op z'n Turks te doen. (Ja, ik weet dat je een Syrische afkomst hebt.) Ik had het op z'n Nederlands verwacht en zo.

Hayırlı uğurlu olsun. Gefeliciteerd!
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Haha, en nog met een Turk ook. _O- Heel erg bedankt. :)

[..]

20.
:o.

Raar hoe het leven loopt.
pi_118182309
Waarom, haha. Ja, mensen worden volwassen en gaan anders denken.
pi_118182375
Ik herinner me onze discussie nog in dat ene 'Turkse meisjes topic'. Vet fel 'Ik ga echhhhhhhhttt niet trouwen met een Turk uit Turkije'.

Twee dagen later (of iets langer):

'Ik heb me verloofd!'

:') :D O+
pi_118182396
Neeee. Toen was ık nıet verloofd.
pi_118182398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Als je het erg vindt haal ik het weg.
pi_118182410
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wel söz, toch?
pi_118182434
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wel söz, toch?
Ja. Ama sızde sözun anlamını bılyorsunuz. Turkiyedekı nışanın anlamınıda.
pi_118182450
ik hoorde het ja! :o best erg, mijn neef woont in istandbul, gelukkig is hij ongedeerd
We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
pi_118182478
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ja. Ama sızde sözun anlamını bılyorsunuz. Turkiyedekı nışanın anlamınıda.
Mag ik je iets persoonlijks vragen? Vrijblijvend. :P.

Hoe zit het met jou/jullie school/studie/opleiding?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 19:27:45 ]
pi_118182513
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hayırlı uğurlu olsun! :) En je weet wat RTE wil, hè? Minstens 3 kinderen.
pi_118182548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mag ik je iets persoonlijks vragen? Vrijblijvend. :P.

Hoe zit het met jou/jullie school?
Ik was gestopt met mn opleıdıng. Om dezelfde opeıdıng te mogen doen moet er een jaar tussen zıtten. Dat jaar ıs nu. Maar ık ga mıjn opleıdıng afmaken, dat ıs wel zeker. Of dat nou ın deeltıjd ıs of gewoon, maakt nıet uıt.
pi_118182569
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hayırlı uğurlu olsun! :) En je weet wat RTE wilt, hè? Minstens 3 kinderen.
Teşekkurlerrr. :) RTE? :o
pi_118182645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Teşekkurlerrr. :) RTE? :o
pi_118182651
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ik was gestopt met mn opleıdıng. Om dezelfde opeıdıng te mogen doen moet er een jaar tussen zıtten. Dat jaar ıs nu. Maar ık ga mıjn opleıdıng afmaken, dat ıs wel zeker. Of dat nou ın deeltıjd ıs of gewoon, maakt nıet uıt.
Hier of daar? Gaat dat niet moeilijk wanneer je getrouwd bent? (Tja, het trouwen volgt het verloven hoe dan ook op; zit geen jaren tussen).

En, oh, in welk land gaan jullie settlen?

Ik stel te veel praktische vragen. Let niet op mij.

Geniet ervan! :P.
pi_118182666
_O-
pi_118182721
quote:
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hier of daar? Gaat dat niet moeilijk wanneer je getrouwd bent? (Tja, het trouwen volgt het verloven hoe dan ook op; zit geen jaren tussen).

En, oh, in welk land gaan jullie settlen?

Ik stel te veel praktische vragen. Let niet op mij.

Geniet ervan! :P.
Nee. Nederland. Verder nog vragen?
pi_118182794
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Nee. Nederland. Verder nog vragen?
Çocugun içkisi, kumari var mi? Ne is yapar? Babasi ne is yapar? :D
pi_118182796
Ik ken je niet, maar gefeliciteerd :)
pi_118182854
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Çocugun içkisi, kumari var mi? Ne is yapar? Babasi ne is yapar? :D
Herseyı var. Bir ben kalmıstım, sonunda bende oldum.
Nee, het is een hele goede jongen van een goede familie.

@Eagle: Thanks!
pi_118182933
Neyse, aşkım geldi. Hadi bye bye. :D :@
pi_118183353
Gefeliciteerd!
pi_118183891
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:25 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja, whatever. Je snapt mijn punt, toch? :')
pi_118184323
:')
pi_118184599
Wat vinden je ouders ervan?
pi_118185045
Eagleee,

Ik ben sinds gisteren verslaafd aan dit liedje.

pi_118186480
Wat zijn vrouwen moeilijk. Why o whyyyyyy?
pi_118186676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
Wat is er moeilijk aan?
pi_118186730
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Eagleee,

Ik ben sinds gisteren verslaafd aan dit liedje.

haha :D mooi liedje he :9
pi_118186924
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef Ambipur het volgende:
Wat zarGon zegt, wat is je probleem met vrouwen?
pi_118186946
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat is er moeilijk aan?
Zeg gewoon duidelijk wat de bedoeling is ipv de hele dag ernaar toe te werken. Zoiets :)
pi_118186970
hakkaten ne kadar zor insansiniz siz yav :D
pi_118186974
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

haha :D mooi liedje he :9
Ja echt, krijg meteen zin om uit te gaan. Jammer dat ik geen ritmegevoel heb en niet durf te dansen in het openbaar. ;(
pi_118186988
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zeg gewoon duidelijk wat de bedoeling is ipv de hele dag ernaar toe te werken. Zoiets :)
_O-.

Het is goed dat je het zelf beseft. Zelf doe je het namelijk vast ook. :').
pi_118187070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

pi_118187073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Ja! Alleen duurt t bij mij iets korter. Dit duurt al de hele dag en nog zegt ze niet wat ze eigenlijk wil zeggen.

Ik snap mannen nu!
pi_118187114
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja echt, krijg meteen zin om uit te gaan. Jammer dat ik geen ritmegevoel heb en niet durf te dansen in het openbaar. ;(
Precies, ik kan absoluut niet dansen :') ;(
pi_118187198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:06 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Precies, ik kan absoluut niet dansen :') ;(
Weet je hoe genieten 't is als mensen denken dat ze niet kunnen dansen en het toch doen en het ze niet interesseert wat anderen denken. Ik kan daar genietend naar kijken!
pi_118187207
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:05 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja! Alleen duurt t bij mij iets korter. Dit duurt al de hele dag en nog zegt ze niet wat ze eigenlijk wil zeggen.

Ik snap mannen nu!
Wil je de oplossing weten?
pi_118187247
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Weet je hoe genieten 't is als mensen denken dat ze niet kunnen dansen en het toch doen en het ze niet interesseert wat anderen denken. Ik kan daar genietend naar kijken!
Jij misschien, maar ik heb altijd het gevoel dat mensen mij uitlachen.

Maar even serieus, ik heb geen ritmegevoel. En dansen zonder ritmegevoel is echt.. :')
pi_118187329
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wil je de oplossing weten?
Ja, want ik neig nu maar geirriteerd vragen wat ze nou gaat doen, maar dat is vast niet goed. Help me pls :)
pi_118187355
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, want ik neig nu maar geirriteerd vragen wat ze nou gaat doen, maar dat is vast niet goed. Help me pls :)
Geen aandacht aan schenken.

Motherfucking aandachtshoer.
pi_118187378
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Heb maar één of twee keer in mijn leven gedanst en dat was de feest van mijn neef.

neyse bosver :9 desifre olmayalim :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Eagle_99 op 19-10-2012 21:17:56 ]
pi_118187523
Waarom worden die opnames van de bruiloft op YouTube geplaatst? :').

Gemak?
pi_118187593
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Geen aandacht aan schenken.

Motherfucking aandachtshoer.
You know what, you're right..

En nu ik weet hoe irri 't is, zal ik 't snel afleren.

Tnx! Fuck it.
pi_118187622
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:14 schreef zarGon het volgende:
Waarom worden die opnames van de bruiloft op YouTube geplaatst? :').

Gemak?
Dit was een "speciale" optreden die door de "sadiç" op youtube is geplaatst

quote:
s.a videoyu izledim cok degisik ve harika bir sey olmus eglenceli,benim oglumunda mayis ayinda dugunu olacak sizleride aramizda gormekten memnun olacagiz,bir de ucreti hakkinda bilgilendiriseniz sevinirim tesekkurler, videoyu koyan kisiden bilgileri ulastirabilirseniz memnun olurum saygilar
_O-
pi_118187677
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Maar even serieus, ik heb geen ritmegevoel. En dansen zonder ritmegevoel is echt.. :')
Ik snap je :) Had ik ook. Op 'n gegeven moment dat k siktir et, dan sta ik voor lul. En sindsdien dikke lol als ik dans :)
pi_118187702
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

You know what, you're right..

En nu ik weet hoe irri 't is, zal ik 't snel afleren.

Tnx! Fuck it.
Ze zal wel vanzelf weer naar je komen. Als ze haar gedrag herhaalt confronteer je haar, blijft ze doorgaan weet je wat je moet doen.

gr gr,
Selime (in de dagen der weleer een meisje; daarom heb ik er ook zoveel verstand van)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 21:18:23 ]
pi_118187781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze zal wel vanzelf weer naar je komen. Als ze haar gedrag herhaalt confronteer je haar, blijft ze doorgaan weet je wat je moet doen.

gr gr,
Selime (in de dagen der weleer een meisje; daarom heb ik er ook zoveel verstand van)
Tnx Selime! Ik heb wat aan dit advies :)
pi_118187835
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Gewoon veel drinken en er niet aan denken. :')
pi_118187909
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

pi_118187916
@ Eagle,

Toen die schoenen eruit gingen had ik al een wtf-moment, maar dat ze een sok uitrekken en als zakdoek zwaaien... _O-

En waarom krijgen ze nou precies klappen? ~O>
pi_118188137
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:21 schreef Bilge het volgende:
@ Eagle,

Toen die schoenen eruit gingen had ik al een wtf-moment, maar dat ze een sok uitrekken en als zakdoek zwaaien... _O-

En waarom krijgen ze nou precies klappen? ~O>
:D Ze moeten nadoen wat de man vooraan doet, als ze iets fouts doen krijgen ze klappen _O-
Wat het grappige is, is dat een groot deel van die jongens geen Turk zijn :D
pi_118188288
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:26 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

:D Ze moeten nadoen wat de man vooraan doet, als ze iets fouts doen krijgen ze klappen _O-
Wat het grappige is, is dat een groot deel van die jongens geen Turk zijn :D
Ze lijken wel op Turken?

Die leider is echt vet man, elke bruiloft heeft zo iemand nodig. _O_
pi_118188320
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja, maar ik durf nooit te veel te drinken. Ben veeeelste bang dat ik mijn bewustzijn kwijtraak. Ik ben dan ook nog nooit dronken geweest.
pi_118188362
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:12 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Heb maar één of twee keer in mijn leven gedanst en dat was de feest van mijn neef.

neyse bosver :9 desifre olmayalim :D
Ik wou 'm net gaan kijken.
pi_118188376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:29 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, maar ik durf nooit te veel te drinken. Ben veeeelste bang dat ik mijn bewustzijn kwijtraak. Ik ben dan ook nog nooit dronken geweest.
Je bewustzijn kwijtraken... Wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_118188469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je bewustzijn kwijtraken... Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Dat je weet wat je doet en dat je het de volgende dag nog kunt herinneren. Je bewust zijn van je daden en het moment.
pi_118188491
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:28 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ze lijken wel op Turken?

Die leider is echt vet man, elke bruiloft heeft zo iemand nodig. _O_
Irakees, Marokkaan enz. vrienden van de bruidegom, er zitten ook neefjes en neven van mij ertussen, behalve ik ;(
Hasan amca süperdir _O_
pi_118188555
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat je weet wat je doet en dat je het de volgende dag nog kunt herinneren. Je bewustzijn van je daden en het moment.
Ik wilde meepraten, maar heb nooit gedronken, dus ik houd wijselijk mijn mond dicht. :').

Maar het is niet zo van *drink* *drink* *drink* past boem *bewustzijn kwijt*. Je merkt het vanzelf wel. Je moet er losser van worden en op dat moment niet meer drinken. Denk ik.
pi_118188574
Dat is de 'mond wijselijk gesloten'-versie. :').
pi_118188678
Mannen letten alleen maar op of je kont danwel uiers goed schudden, de muziek horen ze dan al niet meer ;)
En vrouwen... dat zijn toch allemaal haters beste Borte!

Gewoon leeuwenmelk slobberen en... *O*
pi_118188754
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wilde meepraten, maar heb nooit gedronken, dus ik houd wijselijk mijn mond dicht. :').

Maar het is niet zo van *drink* *drink* *drink* past boem *bewustzijn kwijt*. Je merkt het vanzelf wel. Je moet er losser van worden en op dat moment niet meer drinken. Denk ik.
Ik kan je uit ervaring melden.. Je vergist je :D
pi_118188781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:32 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Irakees, Marokkaan enz. vrienden van de bruidegom, er zitten ook neefjes en neven van mij ertussen, behalve ik ;(
Hasan amca süperdir _O_
Ik durf te wedden dat hij in TR is geboren en getogen. :)
pi_118188820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel.

Ik zei dat ik niet te veel heb gedronken, niet dat ik helemaal niet heb gedronken - want dat heb ik namelijk wel. Ik heb zeker wat gedronken en heb mezelf ook losser zien komen met alcohol, maar nooit dat ik mijn bewustzijn ben kwijtgeraakt - ik ken mensen die dat wel is overkomen, in mijn bijzijn (echt geen prettig gezicht :')). Ik weet dus wanneer ik moet stoppen met drinken en heb die grens nog nooit overschreden.
pi_118188844
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:38 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat hij in TR is geboren en getogen. :)
Ja, hij leeft ook daar, hij kwam speciaal voor de bruiloft.
pi_118188875
Ilyas Salman was gisteren live op CNN Türk dronken, niet een beetje ook :')
pi_118188933
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:39 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Ja, hij leeft ook daar, hij kwam speciaal voor de bruiloft.
Zulke vrije, vlotte, sluwe, losse, goedgebekte Turken ontstaan nooit in NL. Jammer.
pi_118188980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Mannen letten alleen maar op of je kont danwel uiers goed schudden, de muziek horen ze dan al niet meer ;)
En vrouwen... dat zijn toch allemaal haters beste Borte!

Gewoon leeuwenmelk slobberen en... *O*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paringsdans
Met de paringsdans [bij dieren] wordt de partnerkeuze voor het bevruchten 'gekozen'. Bij de mens is vermoedelijk de functie van dansen dezelfde: namelijk het imponeren van de andere sekse.
pi_118189018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:41 schreef Bilge het volgende:

[..]

Zulke vrije, vlotte, sluwe, losse, goedgebekte Turken ontstaan nooit in NL. Jammer.
Om in Istanbul te overleven moet je wel zo zijn :9
pi_118189105
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:43 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Om in Istanbul te overleven moet je wel zo zijn :9
Ik ken een Kirsehirli en Karamanli die precies hetzelfde zijn. Het heeft te maken met je thuis voelen. Turken in NL staan bij geboorte al met 5-0 achter en moeten zich steeds naar boven vechten, terwijl een Turk in Turkije als een vis in het water is.
pi_118189412
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:
Ahh wat schattig. Koetjie koetjie. O+
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:26 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
ik hoorde het ja! :o best erg, mijn neef woont in istandbul, gelukkig is hij ongedeerd
Was maar een kleintje, gelukkig. :P Wat doet je neef in Turkije?
pi_118189525

Hehehe. _O-
pi_118189552

Oh my goooooooooood dit is echt zo waar. _O-
pi_118189589
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]

Hehehe. _O-
My dreams :'(
pi_118189964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:12 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Stuk of 10, waarvan drie of vier hertrouwd met een Nederlander? Weet niet precies. Maar ongeveer zoiets.

(met omgeving doel ik op iedereen die ik ken, ook die hier niet meer wonen)
Masallah 10 gescheiden Turkse vrouwen in je omgeving. Denk dat het gemiddelde lager is.
pi_118190021
quote:
Waarschijnlijk gaan we a.s. zondag naar de kuip.
pi_118190659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 21:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Masallah 10 gescheiden Turkse vrouwen in je omgeving. Denk dat het gemiddelde lager is.
Hangt van de grootte van je omgeving af. Als je tien koppels kent die alle tien gescheiden zijn is dat veel, maar bij 100 koppels valt het weer mee.
pi_118190726
Gedumpte man wint loterij

Een Amerikaan die onlangs werd gedumpt door zijn vriendin heeft vlak daarna een prijs van ongeveer 12 miljoen euro gewonnen met een kraslot.

De 22-jarige Sandeep Singh (bijgenaamd Sunny) uit Massachusetts zorgt in het dagelijks leven voor zijn familie en het uitgaan van zijn relatie kwam dus hard aan in zijn toch al zware leven. "Ik speel al jaren," zegt Sunny. "Ik zei altijd tegen mijn familie dat ik ooit zou winnen, maar ze geloofden me niet."

Sunny won de prijs met een kraslot van 3 euro. De geluksvogel, die momenteel twee baantjes heeft naast zijn studie, kan nu wat beter omgaan met de recente liefdesbreuk. "Ik had aanvankelijk een gebroken hart," aldus Sunny. "Maar nu ben ik er bijna overheen."
http://www.powned.tv/nieu(...)n_wint_lotterij.html
Ouch.
pi_118190787

[ Bericht 100% gewijzigd door Eagle_99 op 19-10-2012 22:28:11 ]
pi_118191168

:')
pi_118193498
Waar is iedereen lan
pi_118193749
Dansje wagen denk ik :P
pi_118193815
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:14 schreef Eagle_99 het volgende:
Waar is iedereen lan
Het is vrijdag, hè. Iedereen is 'm aan het chillen in de dancing.
pi_118193893
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan :D
pi_118193950
Pak net even een appeltje uit de koelkast ter versnapering; blijft dat ding gewoon aan mijn hand kleven. Wat voor zooi spuiten ze daar allemaal op in de supermarkt?
pi_118194040
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:25 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat doe jij hier dan :D
Ik hang de zolderkamerautist uit.
pi_118194084
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik hang de zolderkamerautist uit.
Allemaal autisten hier zaten :)
Enjoy.
pi_118194213
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:30 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Allemaal autisten hier zaten :)
Enjoy.
pi_118194253
quote:
Glapje.... :'(
pi_118194476
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Glapje.... :'(
pi_118194563
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Pak net even een appeltje uit de koelkast ter versnapering; blijft dat ding gewoon aan mijn hand kleven. Wat voor zooi spuiten ze daar allemaal op in de supermarkt?
.
  Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:42:22 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118194571
Pauw en Witteman net een heel item over Turkije
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_118194602
Over wát van Turkije?
pi_118194608
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ].
:|W
pi_118194617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
Pauw en Witteman net een heel item over Turkije
Over wat?
pi_118194671
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

pi_118194730
Over de nieuwe docu van Bram Vermeulen zeker.
  Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:47:23 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118194772
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:43 schreef zarGon het volgende:
Over wát van Turkije?
De grenzen, waarom die ook belangrijk zijn voor nederland, het Syrië probleem, vastzittende journalisten, hoe het aanklagen werkt, pfffft erg veel, heel interessant, moet je echt terugkijken.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_118194782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:44 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik blijf het hoofd van dit figuur op een balzak lijken. :').
pi_118194811
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik blijf het hoofd van dit figuur op een balzak lijken. :').
_O-
pi_118194824
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

De grenzen, waarom die ook belangrijk zijn voor nederland, het Syrië probleem, vastzittende journalisten, hoe het aanklagen werkt, pfffft erg veel, heel interessant, moet je echt terugkijken.
Will do. Verschijnt morgen op Uitzending Gemist, right?
  Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:48:54 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118194835
http://www.rnw.nl/nederla(...)ermeulen-ik-verturks deze journalist was aan het woord

Admin vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:50:42 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118194917
En deze serie is vanaf a.s zondag Ned 2 half negen:
http://programma.vpro.nl/inturkije/colofon.html

pi_118194942
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:12 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hangt van de grootte van je omgeving af. Als je tien koppels kent die alle tien gescheiden zijn is dat veel, maar bij 100 koppels valt het weer mee.
Ja, om 10 gescheiden Turkse koppels te kennen moet je omgeving wel heel erg huge zijn, niet?
pi_118194978
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:48 schreef yvonne het volgende:
http://www.rnw.nl/nederla(...)ermeulen-ik-verturks deze journalist was aan het woord
Bram is tof! [14.gif].

Ik moest wel lachen om het stukje over 'ik verturks'.
pi_118195074
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef yvonne het volgende:
WammesWaggel, de tv-gids van deze reeks, had het eerder vermeld. Zijn vorige docu over Turkije was leuk, dus deze zal ook wel fijn zijn.
pi_118195118
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Bram is tof! [14.gif].

Ik moest wel lachen om het stukje over 'ik verturks'.
Zijn docuserie 'In Turkije' was leuk om te zien. Deze ga ik ook checken.
pi_118195134
quote:
Half negen als in 20:30 ?
pi_118195248
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Hoe anders? :')
pi_118195265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

De Turkse half negen (21.30 uur). :P.
pi_118195285
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:54 schreef xaban06 het volgende:

[..]

http://www.tvgids.nl/prog(...)_grenzen_van_Turkije.

20.20 uur zelfs.
pi_118195473
quote:
quote:
Bram Vermeulen reist in vier afleveringen langs De grenzen van Turkije. Met instortend Europa aan de ene kant en wankelende regimes in de Arabische wereld aan de andere kant, zal de Turkse invloed in deze regio’s groeien. Hier worden de nieuwe machtsverhoudingen rond de Middellandse Zee getekend. Grote ontwikkelingen met enorme gevolgen voor de mensen die er wonen. Vermeulen gaat de schemerzones in aan de randen met Griekenland, Cyprus, Syrië en Irak, op zoek naar de werkelijke scheidslijnen met de buren.
Ik gok dat het gaat over de grenzen met die landen. :P.

Moet wel zeggen dat ik liever Armenië of Azerbeidzjan had dan Cyprus.
pi_118195674
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Het is niet lang geleden..
pi_118195692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

08:30
pi_118195750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:06 schreef xaban06 het volgende:

[..]

08:30
_O-.
pi_118195822
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.
Komik olan nedir?
pi_118195912
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Tsja, dát zijn vooral de grenzen die de afgelopen 50 jaar een geopolitieke rol hebben gespeeld. En de grens met Armenië had hij volgens mij in zijn vorige serie al bezocht.
pi_118195925
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:09 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Komik olan nedir?
Ze willen wel kijkers eh. Als ze het op dat tijdstip uitzenden slaapt iedereen (omdat zondag) of is men op werk (mits werkdag).

Ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was dat het in de avond was. Ik had niet eens aan de ochtend gedacht. Dat vind ik grappig.
pi_118195979
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze willen wel kijkers eh. Als ze het op dat tijdstip uitzenden slaapt iedereen (omdat zondag) of is men op werk (mits werkdag).

Ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was dat het in de avond was. Ik had niet eens aan de ochtend gedacht. Dat vind ik grappig.
Want op zondag ochtend is er geen tv? Jongeren slapen misschien op dat tijdstip ja.
pi_118196011
pi_118196012
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:12 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Want op zondag ochtend is er geen tv? Jongeren slapen misschien op dat tijdstip ja.
Hoeveel voetbalwedstrijden heb jij om 08.30 uur op de zondagochtend gezien?
pi_118196039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoeveel voetbalwedstrijden heb jij om 08.30 uur op de zondagochtend gezien?
Met de WK een aantal denk ik, maar wat is dit voor vergelijking?
pi_118196082
quote:
Wanneer was dat ook alweer gebeurd?
pi_118196124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Met de WK een aantal denk ik, maar wat is dit voor vergelijking?
In de avond heb je meer kijkers dan in ochtend. Vooral op een zondag. Dat geldt voor docu's, dat geldt voor voetbalwedstrijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 00:15:56 ]
pi_118196176
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer was dat ook alweer gebeurd?
1996, ik lees net dat het 1 week na deze gebeurtenis is gebeurd(als protest)

pi_118196227
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Tsja, dát zijn vooral de grenzen die de afgelopen 50 jaar een geopolitieke rol hebben gespeeld. En de grens met Armenië had hij volgens mij in zijn vorige serie al bezocht.
De grenzen tussen Turkije en Armenië zijn (momenteel) gesloten, toch?
pi_118196264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:16 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

1996, ik lees net dat het 1 week na deze gebeurtenis is gebeurd(als protest)

Hmpf.
pi_118196297
pi_118196315
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

De grenzen tussen Turkije en Armenië zijn (momenteel) gesloten, toch?
Bij mijn weten nog steeds, ja.
pi_118196439
Türkiye'nin Azerbaycan'la birlikte Ermenistan'la olan sınırlarını kapatması Ermenistan ekonomisini olumsuz yönde etkilemektedir. Ermenistan bu sınır trafiğinin yeniden açılmasını talep etmektedir. Fakat Türkiye Ermenistan'ın işgal altında bulundurduğu Azerbaycan topraklarını terketmediği sürece sınırı açmayacağını ilan etti
http://tr.wikipedia.org/w(...)kiye_ili%C5%9Fkileri
pi_118196530
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij mijn weten nog steeds, ja.
Ik dacht heel even dat het even kort geopend was of geopend zou worden. Mja, eerst moet het Nagorno-Karabach-probleem opgelost worden.

En dus zullen ze wel dicht blijven tot het einde der tijden. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 00:24:25 ]
pi_118196665
Volgende week alweer Offerfeest.
pi_118196744
Ik vind Ramadanfeest leuker. :@.
pi_118196822
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
Lastig met vasten ;(
pi_118196864
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef zarGon het volgende:
Ik ook. Daar leef je echt naar toe. Plus het voelt als een beloning na een maand vasten.
pi_118196880
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2008 13:34 schreef saban het volgende:
Elimi öpün....
quote:
10s.gif Op maandag 8 december 2008 18:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

En jij... Hehehe, :'). :D.
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2008 23:38 schreef saban het volgende:

[..]

Je was ineens foetsie man, waar was je
quote:
7s.gif Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jaoh, ik had je nog gezocht na ons gesprek, maar toen ik eenmaal buiten stond, had het geen nut meer door de drukte. Wou ook nog even praten met Ömer.
quote:
11s.gif Op maandag 8 december 2008 23:40 schreef zarGon het volgende:
Ik schrok trouwens wel een beetje van je, toen je zo out of nowhere kwam. Ik had je niet verwacht te zien, :D.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2008 00:34 schreef saban het volgende:

[..]

Out of nowhere, ik denk dat we een uur lang in het zelfde gebouw waren.
Waarom geen nut? Lekker boeiend de drukte...
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2008 00:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Met out of nowhere bedoelde ik meer dat ik je zag op een moment dat ik je niet verwachtte. En met geen nut bedoel ik dus dat het te druk was om nog iemand te zoeken in die drukte. Je bleef ook binnen, waardoor ik niet eens wist of je buiten was gekomen, :').

Wilde je nog wat bespreken?
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 decembaer 2008 00:42 schreef saban het volgende:

[..]

Zo, een heel verhaal :D

Ja, best een hoop eigelijk....
Ik vroeg het me toen af en vraag het me nu eigenlijk ook nog wel een beetje af. Wat wilde je destijds bespreken? :D.
pi_118196933
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:31 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik ook. Daar leef je echt naar toe. Plus het voelt als een beloning na een maand vasten.
:Y.

Ben je veel meer mee bezig. Het Offerfeest is er 'ineens'.
pi_118196953
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Lastig met vasten ;(
Op het feest zelf vast je niet. :6.
pi_118196987
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Op het feest zelf vast je niet. :6.
maar 30 dagen tot het feest wel :(
pi_118197028
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:33 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

maar 30 dagen tot het feest wel :(
Je zit al op de laatste dag voordat je het merkt joh. :P.
pi_118197086
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je zit al op de laatste dag voordat je het merkt joh. :P.
ja dat wel, maar elke keer dat het afloopt denk ik al dat het weer 10 dagen eerder gaat beginnen _O-
pi_118197168
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:35 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

ja dat wel, maar elke keer dat het afloopt denk ik al dat het weer 10 dagen eerder gaat beginnen _O-
Je kijkt al meteen weer uit naar de volgende vastenperiode. :D. :').

Geniet er eerst van man. :D. Ik heb zoiets ik zie het dan wel. Al had ik de vorige keer zoiets van 'oh noes, de volgende keer wordt het erger, want zomer'.
pi_118197262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je kijkt al meteen weer uit naar de volgende vastenperiode. :D. :').

Geniet er eerst van man. :D. Ik heb zoiets ik zie het dan wel. Al had ik de vorige keer zoiets van 'oh noes, de volgende keer wordt het erger, want zomer'.
Juist het omgekeerde ;( ach ja, niets aan te doen :D
pi_118199508
quote:
Turkish book on Darwin sparks outrage

*
*
*

A book on Albert Einstein describes the physicist as “filthy and slovenly”. Immediately after saying that he ate soap, it adds: “The sad part is during that time the Gestapo was putting Jews into ovens and making them into soap.”
Toerkai, ff serieus :') -O-
pi_118199764
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:51 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja, om 10 gescheiden Turkse koppels te kennen moet je omgeving wel heel erg huge zijn, niet?
In Nederland loopt 36,2% van de huwelijken stuk. (Onder allochtonen is dit zelfs iets hoger, met name door allochtoonse gezinnen zonder kinderen (PDF-alert), maar actuele totaalcijfers kon ik niet vinden.) Om 10 gescheiden koppels te kennen moet je kenissenkring 27 koppels omvatten, wat alleen een kluizenaar 'erg huge' zou noemen.
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 02:13 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Toerkai, ff serieus :') -O-
Spuit 11. Terechte klacht overigens.
pi_118199833
Misschien wel interessant: in 2010 trouwden 2600 Turkse mannen. (Eigenlijk waren dat er meer: het CBS negeert huwelijken buiten Nederland, en beschouwt iemand wiens beide ouders in Nederland zijn geboren niet als Turkse allochtoon maar als autochtoon). 2110 keer was de bruid een Turkse vrouw (81 %), 200 keer een autochtoon (8%, maar hier zitten dus ook Turken tussen) en 280 keer een andere allochtoon (11%).
Turkse vrouwen: 2310 huwelijken, 2060 keer met een Turk (89%), 130 keer met een Nederlander (6%) en 120 keer met een niet-Turkse allochtoon (5%).

Ook wel bijzonder: 69% van de huwelijken tussen een Turk van de 1e generatie en een autochtoon liep binnen 10 jaar op de klippen. Cijfers van latere generaties ontbreken.
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G3,T&STB=G1,G2
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)2003k1b15p054art.pdf
pi_118200037
Turkse vrouw met Hollandse man is veelal duurzamer maar wel zeldzamer, dit uit eigen observatie en volgens die troela van die docu over remigrerende Turken.
Turkse mannen worden steeds dominanter en minder flex met de jaren en dan rent Ingrid al rap naar het blijf-van-mijn-lijf-huis :s)
pi_118200508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 02:31 schreef Bilge het volgende:

[..]

In Nederland loopt 36,2% van de huwelijken stuk. (Onder allochtonen is dit zelfs iets hoger, met name door allochtoonse gezinnen zonder kinderen (PDF-alert), maar actuele totaalcijfers kon ik niet vinden.) Om 10 gescheiden koppels te kennen moet je kenissenkring 27 koppels omvatten, wat alleen een kluizenaar 'erg huge' zou noemen.

[..]

Spuit 11. Terechte klacht overigens.

quote:
Uit grafiek 3 blijkt dat vooral Turkse paren met kinderen
debet zijn aan deze lage kans. De jaarlijkse echtscheidingskans
voor paren met kinderen ligt rond 1 procent. Deze kans is ongeveer
even groot als die voor de autochtonen, en soms zelfs lager.
Voor de Turkse paren zonder kinderen neemt deze jaarlijkse kans
met het verstrijken van het aantal huwelijksjaren toe tot ongeveer
10 procent.
pi_118200737
Ik heb vandaag 1 dag geleerd: Turkse mannen zijn toch echt het best in het hebben van manieren :)
pi_118200851
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 06:33 schreef Ambipur het volgende:
Ik heb vandaag 1 dag geleerd: Turkse mannen zijn toch echt het best in het hebben van manieren :)
Je hebt vandaag 1 dag geleerd? Anlamadim.
pi_118200910
Saaie boel, ff langs de AH dan :W
pi_118201367
quote:
Merhaba efendim, merhabalar...
pi_118202523
sucuklu yumurta :9~
alleen deze sucuk smaakt nergens naar :')
pi_118203093
quote:
Vertel!
pi_118203237
Kimden ne gördün :D
  Admin zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:37:32 #224
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118203492
Ik heb Turkey: A Modern History
Erik J. Zurcher
Is dat wat?
Ik ben meer op zoek naar geschiedenis van de tijdsperiode 1830-1930 ( ongeveer) 'we' hebben WO1 ( waardoor de wereld meer veranderd is dan je denkt tot op de dag van vandaag maar dat is een ander verhaal) altijd zien ontstaan in Oostenrijk/Hongarije-Balkan, maar als je verder kijkt zie je dat aan de kanten van Turkije in die jaren al een enorme onrust bezig was wat mede resulteerde in WO1.

/saaie modus uit, iemand die daar goede boeken over weet?

pi_118205233
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:37 schreef yvonne het volgende:
Erik J. Zurcher
Is dat wat?
Ik ben meer op zoek naar geschiedenis van de tijdsperiode 1830-1930 ( ongeveer) 'we' hebben WO1 ( waardoor de wereld meer veranderd is dan je denkt tot op de dag van vandaag maar dat is een ander verhaal) altijd zien ontstaan in Oostenrijk/Hongarije-Balkan, maar als je verder kijkt zie je dat aan de kanten van Turkije in die jaren al een enorme onrust bezig was wat mede resulteerde in WO1.

Jammer genoeg is er (in Turkije) bijna geen interesse in de mindere perioden van de Ottomaanse rijk :)
Zelfs geschiedenisboeken in Turkije(die meestal worden beschuldigd van anti-Ottomanisme door conservatieve/Islamistische Turken) hebben het over de grootte van de Turkse rijk maar over het tragische einde, vooral tussen 1600-1900 wordt er niet veel gesproken. De Russische oorlog in 1877-1878 was een catastrofale verlies(Russische troepen die uiteindelijk, dankzij Engeland's bemoeienis, een paar kilometer voor de poorten van Istanbul stopten, Ayastefanos) voor de Ottomaanse rijk, maar in de geschiedenis boeken lees je eerder over de heldhaftigheid van Gazi Osman Pasa, Nene Hatun enz.(Ze zijn zeker grote helden) maar, we hebben uiteindelijk verloren, de Balkan(voor de Ottomanen altijd belangrijker geweest dan Anatolië) is verloren, Oost Turkije is verloren. Ik ken helaas dan ook niet veel bronnen over deze periode
pi_118205285
Effe Arma 2 updaten, ben gek geworden van de bugs }:|
pi_118205458
quote:
Erik J. Zurcher
Is dat wat?

Su cilgin Turkler, wel een beetje pro-Turks.
Als het goed is zou er een vertaling komen in het Engels, weet niet of dat al gebeurd is.
pi_118205717
Over Su Çilgi Türkler gesproken, de trilogie van Turgut Özakman zou je zeker kunnen lezen.
Dirilis 1915 gaat over de slag om Gallipoli
Su Çilgin Türkler periode 1918-1923 Onafhankelijkheidsoorlog
en Cumhuriyet(in 2 boeken) periode 1923-1938 Republiek Türkije en Atatürk
Let op, het is geen alternatieve geschiedenisboek maar een officiele lezing van de Turkse geschiedenis. Turgut Özakman is ook geen historicus maar een journalist/onderzoeker. Su Çilgin Türkler werd eerder als serie uitgezonden(wel een beknopte versie uiteraard): Kurtulus

Verfilming van Dirilis(nu in de bioscopen, ook in Nederland):

pi_118206377
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 11:17 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vertel!
1 ding moest dat zijn, ruk telefoon.

Was gisteren weg en als ik zie hoe andere mannen (negers en vooral die vervloekte marokkanen) zich gedragen, voel ik me trots :) Zo respectvol naar anderen toe.
pi_118206407
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:28 schreef Weissman het volgende:

[..]

Merhaba efendim, merhabalar...
Hoi Weiss!
pi_118212111
quote:
Erik J. Zurcher
Is dat wat?

Ik bezit de Nederlandse versie van dat boek, maar heb het nog lang niet uitgelezen. Omdat het boek best gedetailleerd is en het Ottomaanse Rijk andere instituties en titels voerde dan het huidige Turkije, moet ik veel puzzelen en worstelen om er doorheen te komen. Ik snap niet waarom jij de Engelse versie kiest, dat maakt het alleen maar ingewikkelder.

Of er soortgelijke boeken zijn weet ik niet. De reden dat ik dit boek kocht was omdat het door universiteiten over de hele wereld wordt onderwezen. Zelfs aan Turkse universiteiten wordt de Turkse geschiedenis aan de hand van het boek van een Nederlander gedoceerd.
pi_118212205
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 03:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Ataturk zou dus een Circassische achtergrond kunnen hebben?
Dat zou zijn voorliefde voor het militaire verklaren.
Wammes, was je dronken toen je dit schreef of denk je echt dat Atatürk een Circassiër was?
Ik verplaats de discussie even hier naartoe om niet offtopic te raken in de oorspronkelijke.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 04:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Dat zijn toch geen totaalcijfers. Snap je die grafiek überhuapt wel?
  Admin zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:23:55 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118212266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:14 schreef Eagle_99 het volgende:
Over Su Çilgi Türkler gesproken, de trilogie van Turgut Özakman zou je zeker kunnen lezen.
Dirilis 1915 gaat over de slag om Gallipoli
Su Çilgin Türkler periode 1918-1923 Onafhankelijkheidsoorlog
en Cumhuriyet(in 2 boeken) periode 1923-1938 Republiek Türkije en Atatürk
Let op, het is geen alternatieve geschiedenisboek maar een officiele lezing van de Turkse geschiedenis. Turgut Özakman is ook geen historicus maar een journalist/onderzoeker. Su Çilgin Türkler werd eerder als serie uitgezonden(wel een beknopte versie uiteraard): Kurtulus

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verfilming van Dirilis(nu in de bioscopen, ook in Nederland):

Niet in vertaling :'(
Jammer

pi_118212402
De Nederlandse versie van Eksisozluk.

Volkabulaire | Nederlandse versie Urban Dictionary?

Is 1BJK903 een onderkoffer?
  Admin zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:33:16 #235
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_118212559
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 12:54 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Jammer genoeg is er (in Turkije) bijna geen interesse in de mindere perioden van de Ottomaanse rijk :)
Zelfs geschiedenisboeken in Turkije(die meestal worden beschuldigd van anti-Ottomanisme door conservatieve/Islamistische Turken) hebben het over de grootte van de Turkse rijk maar over het tragische einde, vooral tussen 1600-1900 wordt er niet veel gesproken. De Russische oorlog in 1877-1878 was een catastrofale verlies(Russische troepen die uiteindelijk, dankzij Engeland's bemoeienis, een paar kilometer voor de poorten van Istanbul stopten, Ayastefanos) voor de Ottomaanse rijk, maar in de geschiedenis boeken lees je eerder over de heldhaftigheid van Gazi Osman Pasa, Nene Hatun enz.(Ze zijn zeker grote helden) maar, we hebben uiteindelijk verloren, de Balkan(voor de Ottomanen altijd belangrijker geweest dan Anatolië) is verloren, Oost Turkije is verloren. Ik ken helaas dan ook niet veel bronnen over deze periode
Jammer! Als ik een Turkse boekwinkel binnenstap word ik wel helemaal gek, zo enorm veel over geschiedenis en ik kan het niet lezen.
In Istanbul is wel een engels/turkse bookstore maar daar staat dan weer niet wat ik zoek :)
Opmerkelijk dat ieder land heel weinig over z'n mindere verleden wil weten/onderzoeken.
Zo heeft Nederland z'n Indië affaire en België de genocide op 10 miljoen Congolezen. Zo blijf je gedoemd dezelfde fouten over en over te maken. Imho dan.

pi_118216140
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 13:45 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hoi Weiss!
:*
pi_118216220
Net terug van Project X in Breda #YOLO alles.
pi_118219464
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:41 schreef Weissman het volgende:
Net terug van Project X in Breda #YOLO alles.
Boel kapot gesloopt?
pi_118223917
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niet in vertaling :'(
Jammer
In de bios hebben ze vast wel een vertaling?

Ik kon jammer genoeg geen ondertitelde teaser vinden.
pi_118224112
Films in bioscopen zijn altijd vertaald. Maar ik vind dat je dan vaak de essentie van het verhaal mist.
pi_118224300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jammer! Als ik een Turkse boekwinkel binnenstap word ik wel helemaal gek, zo enorm veel over geschiedenis en ik kan het niet lezen.
In Istanbul is wel een engels/turkse bookstore maar daar staat dan weer niet wat ik zoek :)
Opmerkelijk dat ieder land heel weinig over z'n mindere verleden wil weten/onderzoeken.
Zo heeft Nederland z'n Indië affaire en België de genocide op 10 miljoen Congolezen. Zo blijf je gedoemd dezelfde fouten over en over te maken. Imho dan.
Heb je boeken van Jean-Paul Roux gelezen? Ik had Histoire des Turcs gelezen, hij is een tikkeltje bevooroordeeld maar ik vond zijn boek wel goed. Maar het gaat niet alleen over Turkije, alle Turkische volkeren zie je voorbij komen
Sons of the Conquerors van Hugh Pope was ook een heel mooi boek, maar het is meer over de hedendaagse Turkse/Turkische wereld.
Meer boeken kom ik nu even niet op, het boek van Hugh Pope is wel op Bol.com te koop
pi_118224356
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:28 schreef Bilge het volgende:
De Nederlandse versie van Eksisozluk.

Volkabulaire | Nederlandse versie Urban Dictionary?

Is 1BJK903 een onderkoffer?
Het moet nog veel vooruitgang boeken, maar lijkt me een leuk initiatief.
Tutarmi bilemem ama.
pi_118224436
foute topic
pi_118225083
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:59 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Heb wat gevonden op de telefoon, maar het is geen topkwaliteit. Maar je moet het hier maar mee doen nu. O+
[ afbeelding ] Met m'n broertje. O+
[ afbeelding ] Met m'n schoonma op tafel aan het dansen. :')
[ afbeelding ] Taart.
O+
pi_118225445
Nice hoor :P
pi_118225679
Voor 't eerst in mijn 29 levensjaren dacht ik vandaag: Ik wil terug naar Turkije. Weird.
pi_118225730
Ik ben gewoon hier hoor.
pi_118225749
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:29 schreef Ambipur het volgende:
Voor 't eerst in mijn 29 levensjaren dacht ik vandaag: Ik wil terug naar Turkije. Weird.
why
pi_118225823
quote:
Wat was de aanleiding voor die gedachte?
pi_118225928
quote:
Praat met Fidan Ekiz.
pi_118225974
Eigenlijk geen directe aanleiding. We hadden het er over en ik dacht Ja, dat wil ik. Maar dat ik mijn toekomst niet in Nederland zie verbaasde mij enorm.

quote:
14s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Praat met Fidan Ekiz.
Aan de kwaliteit van haar docu te zien, gaat zij mij niet verder helpen :)
pi_118226013
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef Triggershot het volgende:
Ik ben gewoon hier hoor.
:) Afstanden zijn er om te overbruggen.
pi_118226036
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

:) Afstanden zijn er om te overbruggen.
Was je daarom zo afstandig.
pi_118226088
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was je daarom zo afstandig.
Ja, om die nu te overbruggen.
pi_118226219
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ja, om die nu te overbruggen.
Nou vooruit.
pi_118226286
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou vooruit.
Working on it!
pi_118226320
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Working on it!
Work it :9~
pi_118226369
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:21 schreef Bilge het volgende:

Wammes, was je dronken toen je dit schreef of denk je echt dat Atatürk een Circassiër was?
Ik verplaats de discussie even hier naartoe om niet offtopic te raken in de oorspronkelijke.

Waarde Bilge, dronken? neen! of hij een Cerkez was dat denk ik niet zozeer als ik denk dat er eens kans is dat hij dat was, net zoals er een kans is dat hij bv een Joodse achtergrond had.
Traditioneel hebben de Cerkez een enorme militaire traditie en de Joden wat minder, maar er was voor zover ik weet sprake van een adoptie en de rest is niet 100% duidelijk dus blijft het speculeren, nietwaar?
pi_118226456
Ata kwam gewoon uit de Balkan :7
pi_118226484
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Work it :9~
Deli. :@
pi_118226496
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Deli. :@
Kupeli O+
pi_118226497
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Dit.

Gewoon een Turk. Net als Dr. Oz.

WammesWaggel met zijn propaganda. :')
pi_118226525
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit.

Ik kijk nu een video waarin mensen zeggen dat Zubeyda Hanim niet zijn moeder was :9
pi_118226581
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik kijk nu een video waarin mensen zeggen dat Zubeyda Hanim niet zijn moeder was :9
Is er eigenlijk een Turkse beroemdheid waarvan niet wordt geclaimd dat hij/zij iets anders is dan Turks? :D
pi_118226652
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Is er eigenlijk een Turkse beroemdheid waarvan niet wordt geclaimd dat hij/zij iets anders is dan Turks? :D
Wellicht humoristisch bedoelt, maar wel een heel scherp en terecht vraag eigenlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2012 23:54:08 ]
pi_118226698
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Triggershot het volgende:
Ja, net als veel Circassiers uit die tijd woonden er daar veel van op de Balkan, in Kosovo woonden er tot voor kort nog een aantal.
Daar het merendeel een moslim was zijn zij later naar Toerkaj getrokken na het ineenstorten van het rijk van een zekere Otto v/d Maan maar hun aanwezigheid mag nimmer vergeten worden!
pi_118226724
Turken bestaan gewoon niet.
pi_118226745
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dit.

Leugens verkondigen, foei!
Droefheid :')
pi_118226764
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja, net als veel Circassiers uit die tijd woonden er daar veel van op de Balkan, in Kosovo woonden er tot voor kort nog een aantal.
Daar het merendeel een moslim was zijn zij later naar Toerkaj getrokken na het ineenstorten van het rijk van een zekere Otto v/d Maan maar hun aanwezigheid mag nimmer vergeten worden!
Sowieso mensen die van de Balkan naar Turkije emigreerden. :')
pi_118226786
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wellicht humoristisch bedoelt, maar wel een heel scherp en terecht vraag eigenlijk.
Ze bestaan niet. Ik zweer het je. Ze zijn allemaal een Armeen, Griek, Jood, Circassier, Arab, Koerd of zelfs allemaal tegelijk!
pi_118226791
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Ayca het volgende:
Turken bestaan gewoon niet.
Nuja hun bestaan is nooit bewezen, net zoals nog altijd niet bewezen is dat er zoiets is als een ziel.
Maar het bestaan sluit ik zeker niet uit.
pi_118226812
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze bestaan niet. Ik zweer het je. Ze zijn allemaal een Armeen, Griek, Jood, Circassier, Arab, Koerd of zelfs allemaal tegelijk!
Dit idd.
pi_118226817
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso mensen die van de Balkan naar Turkije emigreerden. :')
Ja die hadden achteraf bekeken beter de boot naar de VS kunnen pakken _O-
pi_118226819
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Leugens verkondigen, foei!
Droefheid :')
Inderdaad. :') Leugens verkondigen, zelfs nadat mensen je tig keer op de vingers hebben getikt. :') Foei, WammesWaggel!
pi_118226842
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

_O-

Ik zit nou serieus door jou keihard te peinzen of ik nergens op kan komen. :')
pi_118226850
Volgens mij was Adam ook een Circassiër.
pi_118226883
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ja die hadden achteraf bekeken beter de boot naar de VS kunnen pakken _O-
Gewoon blijven en niet het land aan de ongelovigen laten!
pi_118226887
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Inderdaad. :') Leugens verkondigen, zelfs nadat mensen je tig keer op de vingers hebben getikt. :') Foei, WammesWaggel!
Och als ik het bestaan van allah ontken noemen mensen mij ook een leugenaar, in Toerkai kan je er meer dan een tikje op je tentakel voor krijgen :'(
Maar toch een goede poging Berend Bortje :P
pi_118226899
Ik ga niet slapen voor ik Bortes ongelijk heb bewezen.
pi_118226927
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat is makkelijk praten ruim 100 jaar later vanachter je laptop.
pi_118226943
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Hun aantal was insignificant, vooral vergeleken met de etnische Turken, Bosniers en Albanezen destijds op de Balkan. En behalve dat is is de hele 'Ataturk was een Circassier' claim gewoon compleet belachelijk.
pi_118226950
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Volgens mij was Adam ook een Circassiër.
Niet geheel toevallig woonde Adam om de hoek van...

http://en.wikipedia.org/wiki/Kfar_Kama :P
pi_118226983
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dat is makkelijk praten ruim 100 jaar later vanachter je laptop.
Sowieso allemaal de schuld van de Turk.
pi_118226985
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Tja en dan 10 kinderen per vrouw krijgen, dan doen de :') pallies :') het beter.
pi_118226995
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Och als ik het bestaan van allah ontken noemen mensen mij ook een leugenaar, in Toerkai kan je er meer dan een tikje op je tentakel voor krijgen :'(
Maar toch een goede poging Berend Bortje :P
Ja, vooral eroverheen praten, van onderwerp proberen te veranderen en anderen beschuldigen van de dingen die je zelf doet. Walgelijk persoon die je bent.
pi_118227026
http://turksnl.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=9487

Hier kwamen ze er niet uit. Ben benieuwd of het jullie lukt.
pi_118227044
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hun aantal was insignificant, vooral vergeleken met de etnische Turken, Bosniers en Albanezen destijds op de Balkan. En behalve dat is is de hele 'Ataturk was een Circassier' claim gewoon compleet belachelijk.
Die claim heb ik nooit gedaan, maar ik sluit de kans niet uit.
Jij wel en dat is zonder kennis van zaken knap.

Had Kemal trouwens relatief korte beentjes?
pi_118227059
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef Triggershot het volgende:
Ik ga niet slapen voor ik Bortes ongelijk heb bewezen.
Succes.
pi_118227084
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:

Heb je op dat forum gezeten?
pi_118227086
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Tja en dan 10 kinderen per vrouw krijgen, dan doen de :') pallies :') het beter.
Mwuah, een multitude aan kinderen werd niet gedaan om te domineren, maar historisch gezien voor het nut er van in de agrarische samenleving.
pi_118227113
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb je op dat forum gezeten?
Nee :)
pi_118227121
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sowieso allemaal de schuld van de Turk.
Dat standaard hetairos ;)
pi_118227188
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mwuah, een multitude aan kinderen werd niet gedaan om te domineren, maar historisch gezien voor het nut er van in de agrarische samenleving.
Nee maar het had wel een manier kunnen zijn om een stuk eerder een Servier of twee over de rotsen te jagen 8-)
pi_118227287
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Ambipur het volgende:

Hier is al heel vaak een discussie over geweest in dit topic :P
pi_118227316
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die claim heb ik nooit gedaan, maar ik sluit de kans niet uit.
Jij wel en dat is zonder kennis van zaken knap.

Had Kemal trouwens relatief korte beentjes?
Nee, maar je probeert het wel. En gezien je eerdere pogingen om niet-Circassische Turken te claimen als Circassiers, probeer ik je voor te zijn. Ik heb je volgens mij wel drie of vier keer gewezen op het feit dat Dr.Oz geen Circassier is, maar telkens bleef je - of blijf je, geen idee, ik volg je postgeschiedenis niet - doorgaan met dezelfde propaganda.

Je bent een walgelijk en triest persoon. Iedere kans aangrijpen om Turken te kunnen afzeiken, niet Turken claimen als Circassiers - ik bedoel, ik weet dat Adyghe's als volk weinig voorstellen, maar jij bent zo wanhopig, te triest voor woorden - en dan hier komen doen alsof je een grote Turkenvriend bent. :')
pi_118227336
quote:
10s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Succes.
Volgens sommige Turkse historici was Abraham en Mohammed een Turk.
pi_118227360
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nee maar het had wel een manier kunnen zijn om een stuk eerder een Servier of twee over de rotsen te jagen 8-)
De Serviers zijn nooit een bedreiging geweest.
pi_118227371
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Was dat voor onzin. waar lees je dat?
pi_118227390
quote:
9s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turken.

Ik ben weg. :*
pi_118227398
vol
pi_118227404
ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')