abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118165984

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118166016
Kastamonu Senpazar _O_

vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:17:35 #3
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166263
TM, wat zijn je doelen? En wat heb je er voor over?

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:11 schreef Eagle_99 het volgende:
Kastamonu Senpazar _O_

[ afbeelding ]
Damn _O_
This isn't even my final form.
pi_118166447
Ik ben ingeschreven bij Basic-Fit maar ga een paar keer per maand ofzo ernaar :')
Ik hoef geen bodybuilder te zijn ofzo, ben al blij als ik me overtollige kilo's kwijt ben, maar ben al 4 kilo aangekomens sinds suikerfeest :')
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:23:49 #5
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166502
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben ingeschreven bij Basic-Fit maar ga een paar keer per maand ofzo ernaar :')
Ik hoef geen bodybuilder te zijn ofzo, ben al blij als ik me overtollige kilo's kwijt ben, maar ben al 4 kilo aangekomens sinds suikerfeest :')
Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest. :(

Nee grapje, ging dat maar zo makkelijk. :P
pi_118166586
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest. :(

Nee grapje, ging dat maar zo makkelijk. :P
haha :D
vroeger kon ik geen km rennen, na een paar sessies kon ik non-stop 3 tot 5 km rennen, na de ramadan is dat weer verminderd. Ik schat dat ik nu max 2 km kan, ik moet het weer oppakken maar er moet echt iemand zijn die mij meesleurt, anders wil ik niet ;(

Misschien dat ik tijdens de vakantie elke dag ga ofzo :9 Al geloof ik het zelf niet :D
pi_118166660
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
TM, wat zijn je doelen? En wat heb je er voor over?

[..]

Damn _O_
Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.

Momenteel heb ik helaas te weinig tijd om me hier op te richten, maar in het nieuwe jaar wil ik er wel aan beginnen. Ik moet me voor nu sowieso nog inlezen, maar ik ben dus bereid om mijn voedingspatroon er voor aan te passen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:30:35 #8
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166706
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

haha :D
vroeger kon ik geen km rennen, na een paar sessies kon ik non-stop 3 tot 5 km rennen, na de ramadan is dat weer verminderd. Ik schat dat ik nu max 2 km kan, ik moet het weer oppakken maar er moet echt iemand zijn die mij meesleurt, anders wil ik niet ;(

Misschien dat ik tijdens de vakantie elke dag ga ofzo :9
Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.

Kijk, TM vroeg om een tutorial, dat is heel goed. Als beginner weet je niet waar je moet beginnen, omdat je door de bomen het bos niet meer kan zien (bomen=veel broscience). Een richtlijn kan dan handig zijn.
Soms komen er echter wel eens mensen naar me toe met: "kun jij geen voedingsschema voor me maken?" Dan denk ik gtfo, om 2 redenen:
- Je moet een dieet vinden die bij je leefstijl past, er is geen '1 goed dieet'. Je moet zelf je voeding begrijpen en snappen waarom je iets wel of niet moet eten.
- Mensen die zelf geen tijd in zoiets willen stoppen, zijn toch de mensen die het na 2 weken gaan opgeven. En dan heb ik voor niks tijd in zo iemand zitten stoppen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:34:20 #9
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166804
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.

Momenteel heb ik helaas te weinig tijd om me hier op te richten, maar in het nieuwe jaar wil ik er wel aan beginnen. Ik moet me voor nu sowieso nog inlezen, maar ik ben dus bereid om mijn voedingspatroon er voor aan te passen.
Je doelen zijn dus serieus. Ik geef altijd de tip: probeer juist het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen: streef naar perfectie, want je zult het toch nooit bereiken. Ofwel: “Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”

Neem de tijd om je in te lezen en alles te begrijpen en pas daarna zul je in staat zijn om er een leefstijl van te maken zodat je het niet met tegenzin zult doen. Het is een erg langzaam proces, wees bereid om er jaren in te stoppen. Normaal zeg ik: stel het niet uit, begin vandaag nog. Maar inlezen is natuurlijk ook belangrijk.
Nog belangrijker: probeer iemand te strikken die er verstand van heeft. Je kan nog zoveel lezen, de oefeningen moet je goed uitvoeren en het is dan handig als iemand ze voor kan doen.
pi_118166827
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.

Kijk, TM vroeg om een tutorial, dat is heel goed. Als beginner weet je niet waar je moet beginnen, omdat je door de bomen het bos niet meer kan zien (bomen=veel broscience). Een richtlijn kan dan handig zijn.
Soms komen er echter wel eens mensen naar me toe met: "kun jij geen voedingsschema voor me maken?" Dan denk ik gtfo, om 2 redenen:
- Je moet een dieet vinden die bij je leefstijl past, er is geen '1 goed dieet'. Je moet zelf je voeding begrijpen en snappen waarom je iets wel of niet moet eten.
- Mensen die zelf geen tijd in zoiets willen stoppen, zijn toch de mensen die het na 2 weken gaan opgeven. En dan heb ik voor niks tijd in zo iemand zitten stoppen.
Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.

Ik ga nu als een beest eten :9
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:38:17 #11
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166918
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.

Ik ga nu als een beest eten :9
Iedereen heeft genoeg tijd. Als je eenmaal je routine te pakken hebt, kost de sportschool maar 3-5 uur per week (less is more). En veel vreten is voor Turken al helemaal geen probleem. :P

Er zijn mensen die werken en trainen. Studeren en trainen is een nóg makkelijkere combinatie imo, want een student is juist flexibel.

Eet smakelijk. :P
pi_118166939
ik ga ook spieren kweken. :9
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:40:02 #13
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118166979
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik ga ook spieren kweken. :9
^O^

Er is nu een topic in KLB gaande om vrouwen aan te moedigen om te gaan trainen.

Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]

Met motiverende pics en 100x de uitleg waarom een vrouw niet bang moet zijn om 'te gespierd' te worden. :D
pi_118167193
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

^O^

Er is nu een topic in KLB gaande om vrouwen aan te moedigen om te gaan trainen.

Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]

Met motiverende pics en 100x de uitleg waarom een vrouw niet bang moet zijn om 'te gespierd' te worden. :D
:D

ik eet gewoon heel onregelmatig :')

wanneer heb jij voor het laatst een döner gegeten?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:46:42 #15
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167241
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

:D

ik eet gewoon heel onregelmatig :')

wanneer heb jij voor het laatst een döner gegeten?
Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort. :D
Daarvoor echt maanden niet. Of langer dan een jaar ofzo. Kan het me niet eens meer herinneren.

edit: oh wacht, en nog een keertje in TR, omdat mijn opa het ongevraagd voor me had gekocht, toen moest ik wel. :')
pi_118167282
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 12:47:50 ]
pi_118167305
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:

[..]

Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort. :D
Daarvoor echt maanden niet. Of een jaar ofzo. Kan het me niet eens meer herinneren.
Dat is het bij mij denk ik.
Onregelmatig eten door druk leven.
dan doe ik sneller shoarma bestellen dat echt goed koken.

Drink wel veel water op een dag. *O*
pi_118167323
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.
Kan jou nou al aan.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:50:00 #19
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167376
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen die je kunnen klappen. :9~

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Dat is het bij mij denk ik.
Onregelmatig eten door druk leven.
dan doe ik sneller shoarma bestellen dat echt goed koken.

Drink wel veel water op een dag. *O*
Calorie-inname is eigenlijk belangrijker dan regelmaat. Al die voedingsscentrum-onzin is een beetje achterhaald. Dat je per se moet ontbijten enzo.
pi_118167426
Eieren zijn trouwens echt heel goed voor je. O+
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:51:47 #21
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167458
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eieren zijn trouwens echt heel goed voor je. O+
:Y :Y
pi_118167508
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Kan jou nou al aan.
:').

Mooie strategie. Mij laten lachen en afzwakken zodat je kunt toeslaan.
pi_118167531
hoe zit het met pasta/rijst enzo?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:54:23 #24
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118167591
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Granen zijn slecht voor mensen.

Hehe :P maar nu draaf ik door. Gewoon eten die shit, doe ik ook.
pi_118167607
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Rijst is de hoofdmaaltijd van een bodybuilder denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')