SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Ik ben ingeschreven bij Basic-Fit maar ga een paar keer per maand ofzo ernaar![]()
Ik hoef geen bodybuilder te zijn ofzo, ben al blij als ik me overtollige kilo's kwijt ben, maar ben al 4 kilo aangekomens sinds suikerfeest
hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je keihard had getraind was dat 4 kg pure spiermassa geweest.
Nee grapje, ging dat maar zo makkelijk.
Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef Levolution het volgende:
TM, wat zijn je doelen? En wat heb je er voor over?
[..]
Damn
Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:26 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
haha
vroeger kon ik geen km rennen, na een paar sessies kon ik non-stop 3 tot 5 km rennen, na de ramadan is dat weer verminderd. Ik schat dat ik nu max 2 km kan, ik moet het weer oppakken maar er moet echt iemand zijn die mij meesleurt, anders wil ik niet
Misschien dat ik tijdens de vakantie elke dag ga ofzo![]()
Je doelen zijn dus serieus. Ik geef altijd de tip: probeer juist het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen: streef naar perfectie, want je zult het toch nooit bereiken. Ofwel: “Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wil naar de ripped (noemt men dat zo?) look toewerken; vet verbranden, spieren ontwikkelen. Maar dat spreekt natuurlijk voor zich in eerste instantie. Ik heb geen intentie om het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen ofzo.
Momenteel heb ik helaas te weinig tijd om me hier op te richten, maar in het nieuwe jaar wil ik er wel aan beginnen. Ik moet me voor nu sowieso nog inlezen, maar ik ben dus bereid om mijn voedingspatroon er voor aan te passen.
Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet je hele mindset veranderen en er een leefstijl van maken. Je kan niet iets bereiken als je sporadisch naar de sportschool gaat.
Kijk, TM vroeg om een tutorial, dat is heel goed. Als beginner weet je niet waar je moet beginnen, omdat je door de bomen het bos niet meer kan zien (bomen=veel broscience). Een richtlijn kan dan handig zijn.
Soms komen er echter wel eens mensen naar me toe met: "kun jij geen voedingsschema voor me maken?" Dan denk ik gtfo, om 2 redenen:
- Je moet een dieet vinden die bij je leefstijl past, er is geen '1 goed dieet'. Je moet zelf je voeding begrijpen en snappen waarom je iets wel of niet moet eten.
- Mensen die zelf geen tijd in zoiets willen stoppen, zijn toch de mensen die het na 2 weken gaan opgeven. En dan heb ik voor niks tijd in zo iemand zitten stoppen.
Iedereen heeft genoeg tijd. Als je eenmaal je routine te pakken hebt, kost de sportschool maar 3-5 uur per week (less is more). En veel vreten is voor Turken al helemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Heb net je uitleg gelezen, zoals je het zegt ik moet mezelf veranderen. Ik lette een tijdje op de calorieen die ik at bv(met zo'n handige app), maar na een tijdje ben ik er mee gestopt. Ik weet niet of ik genoeg tijd hiervoor heb, maar ik zou het wel graag willen.
Ik ga nu als een beest eten
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Er is nu een topic in KLB gaande om vrouwen aan te moedigen om te gaan trainen.
Vrouwen die niet weten hoe en wat met trainen [2]
Met motiverende pics en 100x de uitleg waarom een vrouw niet bang moet zijn om 'te gespierd' te worden.
Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik eet gewoon heel onregelmatig![]()
wanneer heb jij voor het laatst een döner gegeten?
Dat is het bij mij denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Paar weken geleden. Maar dat mag omdat ik aan het bulken ben, kwam die dag calorieën te kort.
Daarvoor echt maanden niet. Of een jaar ofzo. Kan het me niet eens meer herinneren.
Kan jou nou al aan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.
Vrouwen die je kunnen klappen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef zarGon het volgende:
Te gespierde vrouwen zijn overigens eng. En niet alleen omdat ze mij kunnen klappen.
Calorie-inname is eigenlijk belangrijker dan regelmaat. Al die voedingsscentrum-onzin is een beetje achterhaald. Dat je per se moet ontbijten enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dat is het bij mij denk ik.
Onregelmatig eten door druk leven.
dan doe ik sneller shoarma bestellen dat echt goed koken.
Drink wel veel water op een dag.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Eieren zijn trouwens echt heel goed voor je.
Granen zijn slecht voor mensen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hoe zit het met pasta/rijst enzo?
Rijst is de hoofdmaaltijd van een bodybuilder denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hoe zit het met pasta/rijst enzo?
Ik eet zilvervliesrijst maar dat vind ik echt niet zo lekker als witte rijstquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Granen zijn slecht voor mensen.
Hehemaar nu draaf ik door. Gewoon eten die shit, doe ik ook.
Klopt, maar ik ben gewoon fucking luiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Iedereen heeft genoeg tijd. Als je eenmaal je routine te pakken hebt, kost de sportschool maar 3-5 uur per week (less is more). En veel vreten is voor Turken al helemaal geen probleem.
Er zijn mensen die werken en trainen. Studeren en trainen is een nóg makkelijkere combinatie imo, want een student is juist flexibel.
Eet smakelijk.
Bedankt voor de tips.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je doelen zijn dus serieus. Ik geef altijd de tip: probeer juist het lichaam van een professionele bodybuilder te benaderen: streef naar perfectie, want je zult het toch nooit bereiken. Ofwel: “Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.”
Neem de tijd om je in te lezen en alles te begrijpen en pas daarna zul je in staat zijn om er een leefstijl van te maken zodat je het niet met tegenzin zult doen. Het is een erg langzaam proces, wees bereid om er jaren in te stoppen. Normaal zeg ik: stel het niet uit, begin vandaag nog. Maar inlezen is natuurlijk ook belangrijk.
Nog belangrijker: probeer iemand te strikken die er verstand van heeft. Je kan nog zoveel lezen, de oefeningen moet je goed uitvoeren en het is dan handig als iemand ze voor kan doen.
Ik eet het nagenoeg elke avond, maar het mag natuurlijk ook een andere koolhydraatbron zijn. In de cut ben ik van plan bijna geen granen meer te eten (dus geen brood enzo), maar nog wel een beetje rijst.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:54 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Rijst is de hoofdmaaltijd van een bodybuilder denk ik
Ik weet niet wat je doelen zijn. Als het je puur om je gewicht gaat, moet je gewoon in de gaten houden hoeveel rijst je binnen krijgt en niet welke rijst. Maar ben je ook op andere vlakken met je gezondheid bezig, dus vitamine-inname, insuline-resistentie etc. dan is het belangrijk dat je oplet met granen en ben je met zilvervliesrijst inderdaad iets beter af.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik eet zilvervliesrijst maar dat vind ik echt niet zo lekker als witte rijst
Zorg dat ze in ieder geval een squatrack hebben. Verplichte kost.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips.Eerst maar eens inlezen dus en een goede sportschool uitzoeken. Ik heb een tijdje bij een sportschool gezeten, maar ik kwam er te weinig en het was behoorlijk duur (¤40,- per maand). Nu wil ik er toch wel wat serieuzer mee aan de slag.
In principe is er niks mis met Turks eten. Zeker niet in de bulk. Wil je gaan cutten, is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Met een moeder thuis die elke dag lekkere eten maakt is het voor iemand als mij onmogelijk om me te houden aan zo'n discipline
we eten te veel brood, sowieso een boze moeder als je je eten zonder brood eetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
In principe is er niks mis met Turks eten. Zeker niet in de bulk. Wil je gaan cutten, is het een ander verhaal.
Ik doe thuis zelf al wat oefeningen met de dumbbells, maar zo'n rack zal uiteraard effectiever zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zorg dat ze in ieder geval een squatrack hebben. Verplichte kost.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
we eten te veel brood, sowieso een boze moeder als je je eten zonder brood eet
En tijdens het eten pusht ze zeker om nóg meer te eten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
we eten te veel brood, sowieso een boze moeder als je je eten zonder brood eet
Zoals ik al zei, om te groeien moet je zware compoundoefeningen doen. Hoe groter de spiergroepen die je belast, hoe meer testosteron enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe thuis zelf al wat oefeningen met de dumbbells, maar zo'n rack zal uiteraard effectiever zijn.
hahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
En tijdens het eten pusht ze zeker om nóg meer te eten?
Eet dan gewoon je zilvervliesrijst, groente, vlees, vis, fruit, zelfs vet. Niks mis met deze dingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zowel gewicht als vitamine, gezond eten binnenkrijgen. Energieker zijn
ik drink nauwelijks frisdrank meer. Vermijd cola en prik. Was laatst uit eten en ik vroeg om een grote Sourcy (was 0.75liter) en die man keek me aan alsof ik gek was.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eet dan gewoon je zilvervliesrijst, groente, vlees, vis, fruit, zelfs vet. Niks mis met deze dingen.
Vermijd alleen geraffineerde suikers (ook in frisdranken en sauzen enzo).
Haha schijt, ik neem zo vaak water of zelfs niks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik drink nauwelijks frisdrank meer. Vermijd cola en prik. Was laatst uit eten en ik vroeg om een grote Sourcy (was 0.75liter) en die man keek me aan alsof ik gek was.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha schijt, ik neem zo vaak water of zelfs niks.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, om te groeien moet je zware compoundoefeningen doen. Hoe groter de spiergroepen die je belast, hoe meer testosteron enzo.
Dat doet elke Turkse moeder toch? Totdat veel eten een gewoonte wordt en je aankomt. Daarna zeuren ze: Kizim, eet eens minder. .quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
En tijdens het eten pusht ze zeker om nóg meer te eten?
Mijn fantasieen, wat doe jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef Levolution het volgende:
Trouwens, voordat jullie denken dat ik echt gigantisch ben ofzo.
1,78m, ik weeg 75-76kg, ik kom van 68kg in januari. Dus niet denken dat ik er bij loop als mijn idool Frank Zane.
Bulgur.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik eet zilvervliesrijst maar dat vind ik echt niet zo lekker als witte rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |