Niet iedereen houdt zich aan interpunctie, denk vandaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:22 schreef CytiseChromatique het volgende:
Ik heb de mijne geplaatst
'cliché / trope'
Jammer dat ze automatisch de hoofdletters weghalen...
Als je nick maar goed isquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef CytiseChromatique het volgende:
Nu heeft iemand ineens een beschrijving van mij erop gezet
"cytisechromatique
eerste generatie schrijver op volkabulaire. het lijkt erop dat haar (?) berichten net zo elegant en chique zullen zijn als zijn of haar nick."
Eens, en het Straattaalwoordenboek heeft ook nog eens een extra voordeel in dat het niet spuuglelijk is zoals dit ding.quote:
Haha, good one. Neemt niet weg dat het een informele informatiebron is en dat ´t IQ-niveau opgekrikt kan worden door de inbreng van onze beste vriend GeenInspiratie. Laat maar eens zien zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het IQ valt ver te zoeken.
Al zijn er toch wel een paar leuke toevoegingen.
iPhone 5
na veel reviews te hebben gezien en uiteindelijk de telefoon ook in eigen handen te hebben gehad kan ik stellen dat het een veel en veel beter telefoon is dan de iphone 4. jammer dat veel android fanboys nog met modder gooien op dit juweeltje, maar dat zal wel snel wegtrekken als ze zelf in aanraking komen met deze geweldenaar.
Zeuren over Android fanboys terwijl je zelf aan komt zetten met juweeltje dit, geweldenaar dat.
Geweldenaar kan niet eens in deze context.
Justin Bieber
irritante rotkind dat bekend is geworden via youtube. kan niet zingen, heeft geen leuke liedjes en heeft een kutkop... toch verdient hij meer geld dan ik in mijn hele leven zal verdienen.
Ik moest lachen.
Samsung Galaxy S3 Mini
de zoveelste nieuwe telefoon van samsung. dit keer komen ze met een 4 inch scherm en vast met nog heel wat andere uitgemolken features die er niet meer toedoen. er is geen innovatie meer te speuren.
Heeft zelf een iPhone.![]()
Dus jij wilt zeggen dat dat niveau behoorlijk hoog ligt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Haha, good one. Neemt niet weg dat het een informele informatiebron is en dat ´t IQ-niveau opgekrikt kan worden door de inbreng van onze beste vriend GeenInspiratie. Laat maar eens zien zou ik zeggen.
Haha, waar heb je mij dat zien zeggen? Ik zeg alleen dat het niveau opgekrikt kan worden door mensen die beweren dat ze een relatief hoger IQ hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Dus jij wilt zeggen dat dat niveau behoorlijk hoog ligt?
En natuurlijk is het een informele informatiebron.
Dat beweer ik ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:55 schreef 1BJK903 het volgende:
[..]
Haha, waar heb je mij dat zien zeggen? Ik zeg alleen dat het niveau opgekrikt kan worden door mensen die beweren dat ze een relatief hoger IQ hebben
Dan zeggen we in principe hetzelfde. Het enige dat ik deed was je uitnodigen om het IQ-niveau op te krikken, nothing more my friendquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Dat beweer ik ja.
Ik wil dan niet zeggen dat het overal zo is, ik ben namelijk ook een aantal goed geschreven verwoordingen tegengekomen met goede informatie.
In het algemeen is het IQ wel wat lager.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |