abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118206205
En de Nederlandse versie van Urban Dictionary is binnen hoor, althans, zover ik kan zien.

www.fok.nl

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2012 18:27:10 ]
pi_118206649
W00tl00t
pi_118206804
De kwaliteit is er nog ver te zoeken, maar ik heb een account aangemaakt
pi_118206869
Ik hou het toch maar bij de Van Dale.
pi_118206939
Denk dat de kwaliteit van andere schrijvers moet komen. Lijkt nu meer op een one-man-show, maar daar komt vast wel verbetering in.
pi_118207292
Ik heb de mijne geplaatst

'cliché / trope'

Jammer dat ze automatisch de hoofdletters weghalen...
pi_118207385
wat een crap zeg :')
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_118207412
Nu heeft iemand ineens een beschrijving van mij erop gezet _O-

"cytisechromatique

eerste generatie schrijver op volkabulaire. het lijkt erop dat haar (?) berichten net zo elegant en chique zullen zijn als zijn of haar nick."

_O_
pi_118210974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:22 schreef CytiseChromatique het volgende:
Ik heb de mijne geplaatst

'cliché / trope'

Jammer dat ze automatisch de hoofdletters weghalen...
Niet iedereen houdt zich aan interpunctie, denk vandaar.
pi_118211316
ik heb er Kaas op gezet :D
🐱
pi_118211365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 14:27 schreef CytiseChromatique het volgende:
Nu heeft iemand ineens een beschrijving van mij erop gezet _O-

"cytisechromatique

eerste generatie schrijver op volkabulaire. het lijkt erop dat haar (?) berichten net zo elegant en chique zullen zijn als zijn of haar nick."

_O_
Als je nick maar goed is :)
pi_118211442
Alleen jammer dat hoofdletters worden genegeerd in de text . "Vitamine A , B en D " word automatisch gewijzigd naar "vitamine a, b en d"
🐱
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 17:07:17 #13
351780 Piye
King of Kush
pi_118211819
Ik vind straattaalwoordenboek beter.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_118211913
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:07 schreef Piye het volgende:
Ik vind straattaalwoordenboek beter.
Eens, en het Straattaalwoordenboek heeft ook nog eens een extra voordeel in dat het niet spuuglelijk is zoals dit ding.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_118212112
Het spuuglelijke kan gewijzigd worden door één van de vele thema's te kiezen via het controle paneel.
pi_118212262
Het IQ valt ver te zoeken.
Al zijn er toch wel een paar leuke toevoegingen.

iPhone 5
na veel reviews te hebben gezien en uiteindelijk de telefoon ook in eigen handen te hebben gehad kan ik stellen dat het een veel en veel beter telefoon is dan de iphone 4. jammer dat veel android fanboys nog met modder gooien op dit juweeltje, maar dat zal wel snel wegtrekken als ze zelf in aanraking komen met deze geweldenaar.
Zeuren over Android fanboys terwijl je zelf aan komt zetten met juweeltje dit, geweldenaar dat.
Geweldenaar kan niet eens in deze context.

Justin Bieber
irritante rotkind dat bekend is geworden via youtube. kan niet zingen, heeft geen leuke liedjes en heeft een kutkop... toch verdient hij meer geld dan ik in mijn hele leven zal verdienen.
Ik moest lachen.

Samsung Galaxy S3 Mini
de zoveelste nieuwe telefoon van samsung. dit keer komen ze met een 4 inch scherm en vast met nog heel wat andere uitgemolken features die er niet meer toedoen. er is geen innovatie meer te speuren.
Heeft zelf een iPhone. :Y :')
pi_118212296
Urban Dictionary blijft het toch wel voor mij.
Aangezien we toch veel Engelse leenwoorden gebruiken.

Bovendien ben ik volgens UD ook nog eens:
Stan is the kinda person you will not notice and when you do notice him he will change your world. He is very friendly and sometimes shy! He is always happy and will bring out all the smiles in you. He is very active and loves his bike. This kinda boy is all country and ussualy lives on a farm with a big family. He is very smart. He can out smart most people. He loves hanging out with his close friends. Even though sometimes he can be really stuburn and belives he is the one that is always right ! He is the best friend anyone could have !
Stan is amazing!
O+ :* O+
pi_118215077
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 17:23 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het IQ valt ver te zoeken.
Al zijn er toch wel een paar leuke toevoegingen.

iPhone 5
na veel reviews te hebben gezien en uiteindelijk de telefoon ook in eigen handen te hebben gehad kan ik stellen dat het een veel en veel beter telefoon is dan de iphone 4. jammer dat veel android fanboys nog met modder gooien op dit juweeltje, maar dat zal wel snel wegtrekken als ze zelf in aanraking komen met deze geweldenaar.
Zeuren over Android fanboys terwijl je zelf aan komt zetten met juweeltje dit, geweldenaar dat.
Geweldenaar kan niet eens in deze context.

Justin Bieber
irritante rotkind dat bekend is geworden via youtube. kan niet zingen, heeft geen leuke liedjes en heeft een kutkop... toch verdient hij meer geld dan ik in mijn hele leven zal verdienen.
Ik moest lachen.

Samsung Galaxy S3 Mini
de zoveelste nieuwe telefoon van samsung. dit keer komen ze met een 4 inch scherm en vast met nog heel wat andere uitgemolken features die er niet meer toedoen. er is geen innovatie meer te speuren.
Heeft zelf een iPhone. :Y :')
Haha, good one. Neemt niet weg dat het een informele informatiebron is en dat ´t IQ-niveau opgekrikt kan worden door de inbreng van onze beste vriend GeenInspiratie. Laat maar eens zien zou ik zeggen.
pi_118215107
Dit is echt ronduit slecht. :')
pi_118224453
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_118229253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 19:02 schreef 1BJK903 het volgende:

[..]

Haha, good one. Neemt niet weg dat het een informele informatiebron is en dat ´t IQ-niveau opgekrikt kan worden door de inbreng van onze beste vriend GeenInspiratie. Laat maar eens zien zou ik zeggen.
Dus jij wilt zeggen dat dat niveau behoorlijk hoog ligt? :')
En natuurlijk is het een informele informatiebron.
pi_118234442
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 00:53 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat dat niveau behoorlijk hoog ligt? :')
En natuurlijk is het een informele informatiebron.
Haha, waar heb je mij dat zien zeggen? Ik zeg alleen dat het niveau opgekrikt kan worden door mensen die beweren dat ze een relatief hoger IQ hebben :D
pi_118236773
Geregistreerd.
pi_118238843
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 09:55 schreef 1BJK903 het volgende:

[..]

Haha, waar heb je mij dat zien zeggen? Ik zeg alleen dat het niveau opgekrikt kan worden door mensen die beweren dat ze een relatief hoger IQ hebben :D
Dat beweer ik ja. :Y

Ik wil dan niet zeggen dat het overal zo is, ik ben namelijk ook een aantal goed geschreven verwoordingen tegengekomen met goede informatie.

In het algemeen is het IQ wel wat lager.

[ Bericht 13% gewijzigd door GeenInspiratie. op 21-10-2012 14:34:21 ]
pi_118246188
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 13:49 schreef GeenInspiratie. het volgende:

[..]

Dat beweer ik ja. :Y

Ik wil dan niet zeggen dat het overal zo is, ik ben namelijk ook een aantal goed geschreven verwoordingen tegengekomen met goede informatie.

In het algemeen is het IQ wel wat lager.
Dan zeggen we in principe hetzelfde. Het enige dat ik deed was je uitnodigen om het IQ-niveau op te krikken, nothing more my friend :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')