ik had deze baard ongeveer vanaf mei/juni 2011, dus net geen 1.5 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang had je de baard, Bos?
Ik ken je nu iets van 2 jaar alleen mét, ik vind het zo zonder ook wel erg mooi en jong
En daarvoor? Stoppeltjes? Ik heb je nog nooit zo glad gezien. Of je had het toen glad en was fotolösequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik had deze baard ongeveer vanaf mei/juni 2011, dus net geen 1.5 jaar.
Dank u
Nee precies!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat gebeurt je denk ik niet zo vaak!
sowieso minder foto's, geen stoppels, maar wel een stuk langer haarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daarvoor? Stoppeltjes? Ik heb je nog nooit zo glad gezien. Of je had het toen glad en was fotolöse
Ah! Prachtig ben je zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sowieso minder foto's, geen stoppels, maar wel een stuk langer haar
De kans is klein dat de kamer nog bewoond gaat worden. Ik heb stiekem proberen te vragen of de zolder mijn schilder atelier zou kunnen worden..:@ Kleine kans, maar ja wie niet waagt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat jullie contact houden! Krijg je nu weer een nieuwe huisgenoot of blijft het even zo?
gaat je huur dan niet schrikbarend omhoog?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kans is klein dat de kamer nog bewoond gaat worden. Ik heb stiekem proberen te vragen of de zolder mijn schilder atelier zou kunnen worden..:@ Kleine kans, maar ja wie niet waagt...
Nope. Ik val onder de AWBZ, dat wil zeggen dat ik een maandelijks bedrag aan het CAK moet afdragen en die is niet afhankelijk van het aantal bewoners, maar van mijn inkomsten..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:47 schreef gomi het volgende:
[..]
gaat je huur dan niet schrikbarend omhoog?
met 1 bewoner minder
ah k,. das wel lekker danquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nope. Ik val onder de AWBZ, dat wil zeggen dat ik een maandelijks bedrag aan het CAK moet afdragen en die is niet afhankelijk van het aantal bewoners, maar van mijn inkomsten..
Ja.quote:
nice. volgende keer 2x een miljoen he waarvan hij er dan 1 bij je af komt leverenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.
Over lekker gesproken.
Pa kwam even langs (was toch in Tilburg geweest en van daar naar hem kom je vrijwel langs mij af.
Hij had pas geleden een prijsje gewonnen bij de Nationale postcode loterij. blikje met 3*2 stroopwafels per lot. En daar heb ik dus 1 blikje van gekregen![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nice. volgende keer 2x een miljoen he waarvan hij er dan 1 bij je af komt leveren
Dan heb ik opeens heel veel beste vrienden jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe dan ben ik natuurlijk wel je beste maat he en die delen samen eerlijk natuurijk
hehehe ik gok van wel iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik opeens heel veel beste vrienden ja
Gaat wel en daar?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe ik gok van wel idd
hoe is t verder?
hier ook alles lekker.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
hier ook alles lekker.
ff druk geweest met van alles, maar nu weer weekend. en dan is alles meteen stuk beter he
Tja Willem II, als je daar punten tegen verspeeld in eigen huisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef gomi het volgende:
[..]
dan hoop ik maar dat je ontevreden terug zult keren he
hehe ok dan verdien je ook niets meer idd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja Willem II, als je daar punten tegen verspeeld in eigen huis![]()
![]()
Heb je nu dan nog 1 andere huisgenoot, Bos? En lekker die stroopwafelsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De kans is klein dat de kamer nog bewoond gaat worden. Ik heb stiekem proberen te vragen of de zolder mijn schilder atelier zou kunnen worden..:@ Kleine kans, maar ja wie niet waagt...
Ja we wonen nu met zijn twee-tjes in dit huisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nu dan nog 1 andere huisgenoot, Bos? En lekker die stroopwafels
Ja, maar de kans is echt enorm klein dat er ja tegen wordt gezegd. Maar goed nooit geschoten...quote:
Beter dan hem laten verstoffen. Goed dat je het probeert!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar idd wel het proberen waard!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar de kans is echt enorm klein dat er ja tegen wordt gezegd. Maar goed nooit geschoten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |