ik had deze baard ongeveer vanaf mei/juni 2011, dus net geen 1.5 jaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang had je de baard, Bos?
Ik ken je nu iets van 2 jaar alleen mét, ik vind het zo zonder ook wel erg mooi en jong
En daarvoor? Stoppeltjes? Ik heb je nog nooit zo glad gezien. Of je had het toen glad en was fotolösequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik had deze baard ongeveer vanaf mei/juni 2011, dus net geen 1.5 jaar.
Dank u
Nee precies!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dat gebeurt je denk ik niet zo vaak!
sowieso minder foto's, geen stoppels, maar wel een stuk langer haarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En daarvoor? Stoppeltjes? Ik heb je nog nooit zo glad gezien. Of je had het toen glad en was fotolöse
Ah! Prachtig ben je zoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
sowieso minder foto's, geen stoppels, maar wel een stuk langer haar
De kans is klein dat de kamer nog bewoond gaat worden. Ik heb stiekem proberen te vragen of de zolder mijn schilder atelier zou kunnen worden..:@ Kleine kans, maar ja wie niet waagt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Fijn dat jullie contact houden! Krijg je nu weer een nieuwe huisgenoot of blijft het even zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |