Stem op Fok!ker angelo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:21 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
oke ik weet het beter hinkelde we nog 30 stemmen achter
quote:
Wel met beide benen op de grond blijven hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:42 schreef angelo1982 het volgende:
krijg het er warm van![]()
van diestemmen hoor
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel met beide benen op de grond blijven hoor.
Dat zal moeilijk wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel met beide benen op de grond blijven hoor.
Waarschuw hem alleen maar.quote:
Nee, op beide e-mailadressen meteen binnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat je het e-mailtje ontvangt waarin je nog even moet bevestigen?
Ik ook meteen, misschien zit hij in je junkmail?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:46 schreef Anne het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang voordat je het e-mailtje ontvangt waarin je nog even moet bevestigen?
Das een goeie waarom zo moeilijk doen met krukken hahahahaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Kunnen jullie trouwens niet met van die protheses voetballen waarmee ze ook hardrennen tegenwoordig?
Dus jullie voetballen op krukken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Das een goeie waarom zo moeilijk doen met krukken hahahaha
het zit eigenlijk zo er zijn meerdere teams in de wereld die op deze manier van voetballen zijn begonnen en nu dachten ze hier van laten we dat ook maar eens doen:D
Het lijkt me zo onhandig met die krukken die in het veld wegzakken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:48 schreef angelo1982 het volgende:
[..]
Das een goeie waarom zo moeilijk doen met krukken hahahaha
het zit eigenlijk zo er zijn meerdere teams in de wereld die op deze manier van voetballen zijn begonnen en nu dachten ze hier van laten we dat ook maar eens doen:D
Vetquote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
Kan mij het schelen, ik spam dit topic ook nog even in de 40+ SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |