Zoals het hoort!quote:
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n droom in komt
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n in droom komt
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droom
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Maar puntje bij paaltje schiet je zeker wakkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!
Naahh...goed, ik kan nu wat gaan zeggen maar ik zeg maar ieder z'n ding!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:
Hoe is het in Zuid-Amerika?
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Wat weet jij over mijn bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Jouw bed is natter dan Bogotá. En dat zegt wat.
Never a dull moment.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.
Zuid-Amerika leeft, daar zijn we het over eens.
Hoest met u?
Het slaapt prima.quote:
Dat is waarquote:
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar
alleen vanmorgen niet kunnen uitslapen door alle piepjes van m'n telefoon waar ik dit keer wakker van werd
Medelijden. Zwaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar
alleen vanmorgen niet kunnen uitslapen door alle piepjes van m'n telefoon waar ik dit keer wakker van werd
Normaal word ik er niet zo wakker van en soms is het heerlijk om even wat te lezen en dan weer in slaap te vallenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturen
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medelijden. Zwaar.
Ik werd om 9:15 wakker gebeld omdat ik om 9:00 workshop moest geven (maar ja; Couchsurfingmeet). Om 10:00 binnen en tevreden klanten; daar draait het uiteindelijk om.
Maar bedden zijn meer gemaakt voor goeie seks dan om te slapen. In het algemeen dan.
Nee, iets met denken dat het al vrijdag wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Normaal word ik er niet zo wakker van en soms is het heerlijk om even wat te lezen en dan weer in slaap te vallen
wat een sukkel, wist ie niet dat je moest werken ofzo
Lol, dat is niet zo snuggerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, iets met denken dat het al vrijdag was
Ik gaf je een compliment, dat miste je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
goed bezig
Goede wisseling tussen beiden vind ik meer dan oke
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik gaf je een compliment, dat miste je?
En dat terwijl mijn narcistische persoonlijkheid niet zo rijk is in het geven ervan...quote:
Eensch.quote:
En na 2 uur weer wakker worden en door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Na een goede sekspartij kan je heerlijk in slaap vallen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef El_Matador het volgende:
En dat terwijl mijn narcistische persoonlijkheid niet zo rijk is in het geven ervan...
Al seksend wakker gemaakt wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef El_Matador het volgende:
En na 2 uur weer wakker worden en door.
Ik slaap doorgaans vaster dan mijn bedpartners, dus dan liever nemen dan geven...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al seksend wakker gemaakt worden
Al ben ik zelf wel wat minder actief dan
Ik heb altijd mijn telefoon bij me en ik krijg zeer regelmatig berichtjes s'nachts maar daar slaap ik door heen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturen
Ik heb het nog nooit gedaan bij iemandquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans vaster dan mijn bedpartners, dus dan liever nemen dan geven...
Cue_ is maagd, wat liev.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan bij iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |