Zoals het hoort!quote:
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n droom in komt
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n in droom komt
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droom
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Maar puntje bij paaltje schiet je zeker wakkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!
Naahh...goed, ik kan nu wat gaan zeggen maar ik zeg maar ieder z'n ding!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:
Hoe is het in Zuid-Amerika?
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Wat weet jij over mijn bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Jouw bed is natter dan Bogotá. En dat zegt wat.
Never a dull moment.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.
Zuid-Amerika leeft, daar zijn we het over eens.
Hoest met u?
Het slaapt prima.quote:
Dat is waarquote:
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar
alleen vanmorgen niet kunnen uitslapen door alle piepjes van m'n telefoon waar ik dit keer wakker van werd
Medelijden. Zwaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar
alleen vanmorgen niet kunnen uitslapen door alle piepjes van m'n telefoon waar ik dit keer wakker van werd
Normaal word ik er niet zo wakker van en soms is het heerlijk om even wat te lezen en dan weer in slaap te vallenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturen
Dank jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Medelijden. Zwaar.
Ik werd om 9:15 wakker gebeld omdat ik om 9:00 workshop moest geven (maar ja; Couchsurfingmeet). Om 10:00 binnen en tevreden klanten; daar draait het uiteindelijk om.
Maar bedden zijn meer gemaakt voor goeie seks dan om te slapen. In het algemeen dan.
Nee, iets met denken dat het al vrijdag wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Normaal word ik er niet zo wakker van en soms is het heerlijk om even wat te lezen en dan weer in slaap te vallen
wat een sukkel, wist ie niet dat je moest werken ofzo
Lol, dat is niet zo snuggerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, iets met denken dat het al vrijdag was
Ik gaf je een compliment, dat miste je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
goed bezig
Goede wisseling tussen beiden vind ik meer dan oke
jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik gaf je een compliment, dat miste je?
En dat terwijl mijn narcistische persoonlijkheid niet zo rijk is in het geven ervan...quote:
Eensch.quote:
En na 2 uur weer wakker worden en door.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef Cue_ het volgende:
Na een goede sekspartij kan je heerlijk in slaap vallen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:21 schreef El_Matador het volgende:
En dat terwijl mijn narcistische persoonlijkheid niet zo rijk is in het geven ervan...
Al seksend wakker gemaakt wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:22 schreef El_Matador het volgende:
En na 2 uur weer wakker worden en door.
Ik slaap doorgaans vaster dan mijn bedpartners, dus dan liever nemen dan geven...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al seksend wakker gemaakt worden
Al ben ik zelf wel wat minder actief dan
Ik heb altijd mijn telefoon bij me en ik krijg zeer regelmatig berichtjes s'nachts maar daar slaap ik door heen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dan leg je hem niet naast je bed. Doe ik ook nooit. Zo ben ik vannacht om half twee niet wakker geworden van een onverlaat die mij berichtjes ging sturen
Ik heb het nog nooit gedaan bij iemandquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik slaap doorgaans vaster dan mijn bedpartners, dus dan liever nemen dan geven...
Cue_ is maagd, wat liev.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan bij iemand
Het zal dan ook je wekker niet zijn neem ik aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik slaap heel licht. Dus geen telefoon bij mijn bed voor mij.
Wel handig om mij seksend wakker te maken, ik slaap er niet doorheen
Maagdenquote:
Ik heb inderdaad een echte wekker. Nou ja. Wake-up Light. Onding. Werkt ook voor geen meter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zal dan ook je wekker niet zijn neem ik aan
Ik bedoelde dan ook.. schattig hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef El_Matador het volgende:
Maagden
Onervaren vrouwen
Gelukkig zeer weinig ervaring mee.
Zolang je maar op tijd komt op je werkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een echte wekker. Nou ja. Wake-up Light. Onding. Werkt ook voor geen meter.
Na 3 dagen Buenos Aires (werkelijk, wat een graftyfuslelijke alternatieve ongewassen smerige wijven) was er vandaag toch een godverdomme lekkere hoer (ja, dat was duidelijk) hier in de bar in Lima... De tering. Het is dat ik er geen zin in had (en het geld er niet voor over), maar jezus. Strak rood jurkje en gewoon lekker.quote:
Op "tijd" komen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar op tijd komt op je werk
Iets met ontslag.. geen geld.. leven op straat enzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op "tijd" komen...
no pun intended, maar het is wel een goeie; kom op zeg; waarom zou je je compromiteren aan tijden, dat doe je met seks toch ook niet?
Iets met andere cultuur, geen probleem, we dansen (of neuken) alle problemen eruit...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met ontslag.. geen geld.. leven op straat enzo
Ik zit nog te twijfelen tussenquote:
enquote:Straks schrijf ik:
Waarom zijn ze altijd op seks uit?
quote:Straks schrijf ik:
Het principe van een hoer is je duidelijk?
Ja. Niet mijn ding. De enige keer ooit was hier trouwens. Maar dan wel gelijk 2.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen tussen
[..]
en
[..]
I knowquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iets met andere cultuur, geen probleem, we dansen (of neuken) alle problemen eruit...
Je hebt der betaald alleen om mee te zoenen, whut.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef El_Matador het volgende:
Goed, die andere hoer heb ik alleen gezoend (maar toen was ze nog geen hoer).
Las op Feestboek dat ze "verloofd" is.
Een beetje goeie date in Nederland is duurder dan een hoer in een 2e wereldland...quote:
Nee. We zoenden en dansten maar zei op een gegeven moment; "si me quieres, cobro" (als je me wil, moet je betalen). Echt letterlijk; van stijf naar slap.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt der betaald alleen om mee te zoenen, whut.
Juist. Ik ben traditioneel, dus ik betaal.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste dates waren gratis. Voor mij dan.
Wat een vrek ben je dan dat je die van gisteravond niet even hebt gepaktquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een beetje goeie date in Nederland is duurder dan een hoer in een 2e wereldland...
Pff.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee. We zoenden en dansten maar zei op een gegeven moment; "si me quieres, cobro" (als je me wil, moet je betalen). Echt letterlijk; van stijf naar slap.
Bedoel je hiermee dat ik een veel betere smaak heb?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:
Jij hebt liever mlig-verhalen?quote:
Deze snap ik niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:41 schreef twi het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat ik een veel betere smaak heb?
Toen was ik nog in Buenos Aires.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een vrek ben je dan dat je die van gisteravond niet even hebt gepakt
Ik vind het verhaal wel leuk om te horen, die reactie sloeg meer op die chick.quote:
Oh, ja, ik bedoelde dus vandaag, maar aangezien dat vanaf mijn perspectief gisteravond voor je was....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toen was ik nog in Buenos Aires.
Daar word je nog liever gay, trust me.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:40 schreef Myraela het volgende:
Het is wel echt irritant. Ik raak achterdochtig bij elk lekker wijf nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het verhaal wel leuk om te horen, die reactie sloeg meer op die chick.Dat soort dingen.
Oh, ja, jij hebt wel een betere smaak.quote:
Ze was een 9,5, serieus. Maar ja, nee. Gewoon nee. Het windt niet op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:44 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja, ik bedoelde dus vandaag, maar aangezien dat vanaf mijn perspectief gisteravond voor je was....
Het wordt zo snel een sleur hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ja, jij hebt wel een betere smaak.
Jill's was tof.Die dag hier bij de haven was tof.
Die dagen dat de hele dag nog een date was.
Is dat daar dan zo normaal? En dan kiezen ze ook zelf de mannen nog uit ipv dat ze gewoon alles doen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is wel echt irritant. Ik raak achterdochtig bij elk lekker wijf nu.
De meesten zijn trouwens geen fulltime hoeren, maar gewoon voor erbij, naast studie/werk.
Sja, andere cultuur. De Argentijn die mee bier dronk vanavond liet "trots" een -gruwelijk lekkere, dat wel- hoer zien die ie voor 200 euro had geneukt. Sja, en dan?
Emancipatie is een bitch.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
Erg andere cultuur ja, hier heb je ook hoeren in de kroeg. Maar die zijn gratis.
Dat laatste is het punt (met name in Colombia). Nederlandse vrouwen zijn echte sletten. Prima, niks mis mee; nachtje seks en door. Hier in Latijns-Amerika heb ik dat alleen bij Braziliaansen (#1) en Mexicaansen gezien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat daar dan zo normaal? En dan kiezen ze ook zelf de mannen nog uit ipv dat ze gewoon alles doen?
Erg andere cultuur ja, hier heb je ook hoeren in de kroeg. Maar die zijn gratis.
Mwah. 2 drankjes kosten ze wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat daar dan zo normaal? En dan kiezen ze ook zelf de mannen nog uit ipv dat ze gewoon alles doen?
Jill's in de Morsstraat? Is dat wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ja, jij hebt wel een betere smaak.
Jill's was tof.Die dag hier bij de haven was tof.
Die dagen dat de hele dag nog een date was.
Is dat in Leiden? Ik vond het erg lekker, was wel nog best duur. Kreeg je amuses enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jill's in de Morsstraat? Is dat wat?
Ja, vlakbij station.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is dat in Leiden? Ik vond het erg lekker, was wel nog best duur. Kreeg je amuses enzo.
Als het een goeie date is, dan is dat geen probleem toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hele leuke tent, alleen schrok ik toch ietwat van de rekening
Inderdaad, en even later keurde Facebook een nieuwe relatiestatus goed. Dus dan is dat geld het wel dubbel en dwars waard geweest. Goede investering wel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het een goeie date is, dan is dat geen probleem toch?
Hehehe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hele leuke tent, alleen schrok ik toch ietwat van de rekening
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:52 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, en even later keurde Facebook een nieuwe relatiestatus goed. Dus dan is dat geld het wel dubbel en dwars waard geweest. Goede investering wel.
Zit dat niet in dat pand waar Bacchus zat? Ja, ik ben oud.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Al eens bij O Lo Roso geweest? Ook een leuke loungetent waar je lekker wat kunt eten.
Ik geloof het wel ja. In de Bree.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zit dat niet in dat pand waar Bacchus zat? Ja, ik ben oud.
Nee, alleen ik woon er.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef El_Matador het volgende:
Hoop Leienaren hier.
Kaneel, Mystik, twi en Murdera, allemaal uit Leiden?
Hoax, want Napels.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef Myraela het volgende:
We moeten een keer een meeting houden in Rotterdam en dan allemaal bij O'pazzo pizza gaan eten. 10 euro voor een pizza, maar echt de beste pizza die je ooit zult eten.
Kaneel is de enige, en ik bijnaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef El_Matador het volgende:
Hoop Leienaren hier.
Soms wel 2 meter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zitten met FOK!kers, zo ver komen die niet.
Geboren Hagenees, opgegroeid in Utrecht, liefhebber van Brabant en woonachtig in Colombia hier.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:59 schreef twi het volgende:
Ik ben een plaatsgenoot van kree, maar dat is een kwartiertje fietsen. Of eigenlijk gewoon een minuut of acht met de auto, als ik eerlijk ben.
Ik ben geen pizzafan, maar na Napels weet ik het zeker. Godver, wat lekker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zitten met FOK!kers, zo ver komen die niet.
Niet naar Napels hoor, of was dit stiekem sluikreclame? Boefje!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen pizzafan, maar na Napels weet ik het zeker. Godver, wat lekker.
Ryanair vliegt voor bijna niks overal in Europa naartoe
Nee, ik had daar een excursie/veldwerk, dus idd daar niet. Het is meer de aangeboren autisticiteit van den FOK!ker dan andere zaken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:04 schreef twi het volgende:
[..]
Niet naar Napels hoor, of was dit stiekem sluikreclame? Boefje!
Je bent zelf achterlijk lekker. BURRNNNquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in Italië een keer pizza gegeten die een dubbele bodem had met daar tussen kaas.Niet traditioneel, wel echt achterlijk lekker.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:06 schreef Myraela het volgende:
Ik heb in Italië een keer pizza gegeten die een dubbele bodem had met daar tussen kaas.Niet traditioneel, wel echt achterlijk lekker.
Godverdomme zeg Murdera, daar had je mij toch behoorlijk tuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je bent zelf achterlijk lekker. BURRNNN
Geen probleem, ik neem het wel even overquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef El_Matador het volgende:
Nicolaas, jij neemt het over hier? Ga ik dromen over wilde seks.
Laterzzz
Hihi sorry.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme zeg Murdera, daar had je mij toch behoorlijk tuk.
Dankjewel sinterklaas, nu voel ik mij weer veilig in dit topic.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Murdera aub gedraag je een beetje, I'm in charge
Veiligheid en openheid zijn kernwoorden. Iedereen moet hier alles kunnen zeggen totdat je er iemand mee beledigd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dankjewel sinterklaas, nu voel ik mij weer veilig in dit topic.
Als je dat echt vindt, is fok niet de plaats voor jequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iedereen moet hier alles kunnen zeggen totdat je er iemand mee beledigd.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Veiligheid en openheid zijn kernwoorden. Iedereen moet hier alles kunnen zeggen totdat je er iemand mee beledigd.
Als ik in charge ben probeer ik enig fatsoen er in te rammenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat echt vindt, is fok niet de plaats voor je
Das dus nooit, duidelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik in charge ben probeer ik enig fatsoen er in te rammen
Ik probeer er dan wat anders in te rammen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik in charge ben probeer ik enig fatsoen er in te rammen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer er dan wat anders in te rammen.Bedankt voor de uitleg in spoiler, ik snapte hem al niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer er dan wat anders in te rammen.hihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg in spoiler, ik snapte hem al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]Over een vagina stond er niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Leiden hier. Wel in Leiden gestudeerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:58 schreef El_Matador het volgende:
Hoop Leienaren hier.
Ik heb net die extra moeite over voor mijn minder slimme medemens. We zijn niet allemaal een Benzin hier natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg in spoiler, ik snapte hem al niet.
Betrapt.quote:
Schuimtaart..quote:
schuimquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuimtaart..
met een chocolaatje erop natuurlijk
Chocolaatje is van mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Schuimtaart..
met een chocolaatje erop natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |