Zoals het hoort!quote:
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n droom in komt
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droomquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik word altijd wakker net op het moment dat de seks m'n in droom komt
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja waar je niet mee bekend bent kan je niet verwerken in een droom
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Maar puntje bij paaltje schiet je zeker wakkerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ohhhwww, kut...ik..ikeeh bedoel ik droom heel erg vaak over seks enzo...en neuken enzo!
Naahh...goed, ik kan nu wat gaan zeggen maar ik zeg maar ieder z'n ding!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom dan altijd klaar. Verschil moet er zijn, he.
Nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je dan ook al een handdoek neerleggen voor het slapen gaan?
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe je alleen bij ongestelde seks, niet?
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om maar even een slecht bruggetje te maken van bloedspetters op de muur naar jou:
Hoe is het in Zuid-Amerika?
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Wat weet jij over mijn bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen.
Jouw bed is natter dan Bogotá. En dat zegt wat.
Never a dull moment.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed, vanavond Lima. Wilde eigenlijk salsa'en, maar te verstandig; morgen 4 klanten bezoeken. Wel leuke Nederlandse (1e keer in Latijns-Amerika en volgens mij beviel het goed) & Mexicaanse gast ontmoet en bier mee gedronken.
Zuid-Amerika leeft, daar zijn we het over eens.
Hoest met u?
Het slaapt prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |