Ja dit is in wordpad, dat print tie niet lekker uitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:28 schreef BlackLining het volgende:
Vergeet niet te vermelden dat je het volledig vijfdelig (!) procesverbaal wilt hebben. Meestal proberen ze zich er vanaf te maken met alleen het voorblad, wat jij in principe al hebt gehad, omdat het in de overige 4 bladen doorgaans stikt van de foutenSchoften.
Zou hem nog wel even wat netter maken trouwens. En een opsommig (bulletlist) van wat je wilt natuurlijk
Niet in de spiegels rijden is echt een dikke nee. Ik heb twee mensen die ik genoeg vertrouw dat ze buiten mijn spiegels mogen rijden, de rest scheld ik helemaal verrot bij de eerste stopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:52 schreef Anne het volgende:
Vanochtend had ik toch een vage motorrijder achter mij, of eigenlijk naast mij..
Ik rij de weg naar de snelweg op, gaat hij ineens heel vlak schuin links achterop me zitten (als ik achterover boog, had ik zijn hand kunnen aaien), dus ik ga wat meer naar rechts rijden en ineens zie ik hem niet meer in mijn spiegel; Zat ie dus naast mij (met SD vind ik dat niet erg, leuk zelfs, maar een vreemde behoort dat toch echt niet te doen mijns inziens).
Uiteindelijk komen we de oprit op, zit hij nog steeds naast me en geeft mij daarmee niet eens de ruimte om in te voegen, daarna rijdt ie zelf ineens op en snijdt de auto voor ons half af.
Daarna heb ik maar rustig ingevoegd, hem uiteraard ingehaald en kei hard achter me gelaten![]()
.
Het is ongeloofelijk hoeveel an die josti's dat doen. OF als ze voor je zitten van links naar rechts blijven slingeren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:59 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Niet in de spiegels rijden is echt een dikke nee. Ik heb twee mensen die ik genoeg vertrouw dat ze buiten mijn spiegels mogen rijden, de rest scheld ik helemaal verrot bij de eerste stop
deka doet dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
OF als ze voor je zitten van links naar rechts blijven slingeren
ik wil het ook voor je doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 03:24 schreef Geerd het volgende:
Datum: 18-10-2012
CVOM
Unit Mulder
Postbus 50000
3500MJ Utrecht
Betreft: Bewijslast beschikking
Zaaknummer: 1168221
CJIB - nummer: 6062542165776352
Geachte Officier van Justitie,
Hierbij zou ik graag de foto op willen vragen met het volgende,
fotofilmnummer: 0000024747. En daarbij het op ambtseed opgemaakte proces - verbaal.
Indien er meerdere kentekens opstaan is het mogelijk dat ik deze
snelheidsovertreding niet heb begaan,
dan wel een snellere/inhalende collega motorrijder.
Daarbij had ik graag een kopie van het ijkrapport van het desbetreffende apparatuur tijdens de meting,
van het bovenstaande fotofilmnummer bijgevoegd gezien.
En documenten dat de apparatuur volgens de voorschriften stond uitgelijnd wederom tijdens de meting,
van eerder genoemd fotofilmnummer.
Als laatste had ik graag gezien of dat de beambte op dat moment wel bevoegd was om het,
apparatuur te bedienen dan wel beëdigd was om het proces - verbaal op te maken op het moment van de
meting wederom met het fotofilmnummer 0000024747.
Even snel wat uitgedokterd
Naja kleine kans natuurlijk maar voor 204,- wil wel een gokje wagen.
Alleen even word nog even installen
Tegen betaling of zo?quote:
Heb je nog meer info nodig dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, voor niks. ik ben zzp'r en kan vanuit de overheid vergoeding maken als ik win.
maak maar een scan van de voorkant van de brief (of duidelijke foto) en mail naar <ja doei> . Regelen we daar de restquote:
Ah okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Gewoon, voor niks. ik ben zzp'r en kan vanuit de overheid vergoeding maken als ik win.
Via DM is deze info handigerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
maak maar een scan van de voorkant van de brief (of duidelijke foto) en mail naar XXXXXXXXX . Regelen we daar de rest
Bloksgewijs rijden nooit geleerd? Niks van doen met afstand. Wel met overzichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook wel eens, snap niet wat daar irritant aan zou moeten zijn. Je moet toch afstand houden
Zeker welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
Bloksgewijs rijden nooit geleerd? Niks van doen met afstand. Wel met overzicht
Maar dan snap je toch wat er irritant aan is, want daar ging het om.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar dan moet je alsnog wel afstand houden.
Nee, ik snap niet wat er irritant aan is. Je kunt gewoon op je plek blijven rijden, zolang degene voor jou ook maar weer terug naar zijn positie gaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar dan snap je toch wat er irritant aan is, want daar ging het om.
Altijd leuk, die posers. Die koppies van scooterkiddo's zijn altijd priceless als ze de Alp zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:34 schreef BlackLining het volgende:
Net even met de motor naar de stad geweest, kom ik terug, staat er allemaal motorscooter tuig met 125cc Vespa's omheen stoer te doen met hun begrensde stofzuigers
De armoe druipt er vanaf.
stinkie zei dus "OF als ze voor je zitten van links naar rechts blijven slingeren".quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet wat er irritant aan is. Je kunt gewoon op je plek blijven rijden, zolang degene voor jou ook maar weer terug naar zijn positie gaat.
Laten we hopen dat ie het verkeer beter "leest" dan de posts hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
stinkie zei dus "OF als ze voor je zitten van links naar rechts blijven slingeren".
Lijkt me dat ze op een gegeven moment wel ophoudenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:43 schreef Anne het volgende:
[..]
stinkie zei dus "OF als ze voor je zitten van links naar rechts blijven slingeren".
Uhuh. Assumption is the mother of all fuckups.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze op een gegeven moment wel ophouden
Truequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Assumption is the mother of all fuckups..
Zo op de foto ziet die er inderdaad geweldig uit. Zou die dat ook in het echt zijn?quote:
Ik zou niet eens met zo'n carbonfiber ding durven rijden. Kuipschade is al duur genoeg...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik zou niet eens met zo'n carbonfiber ding durven rijden. Kuipschade is al duur genoeg...Hehe inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt he. Staat het daar een beetje. 'Zoemm zoemm...'quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Altijd leuk, die posers. Die koppies van scooterkiddo's zijn altijd priceless als ze de Alp zien
[ afbeelding ]
Vanmiddag lekker geklust. Morgen wiel wegbrengen
Dan merk je waarom zo'n demper erop zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef BlackLining het volgende:
Was sowieso wel lekker. Net ook even de demper schoon gemaakt, daarvoor moest ie van de pijp af. Ik kon het niet laten![]()
Brul brul
Ik bekijk nooit beeldmateriaal van een land waar ik nog naartoe ga... houdt het fris en een verrassingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef Salatrel het volgende:
Dekatria had je deze al gezien op MF?
http://www.motormeuk.nl/b(...)st-Europe-op-BM.html
eerst nog wat kilometers maken, dit weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daarna weer goed schoonmaken en dan zie je hoe mooi schoon ie weer is.![]()
Ja ik. 224 euries. 157 waar je 120 mag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:57 schreef Yreal het volgende:
heeft er verder nog iemand boetes liggen?
Lijkt op een bedrag wat ik laatst had. 240 euro, 106 gecorrigeerd waar je 80 mocht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja ik. 224 euries. 157 waar je 120 mag.
binnen of buiten de bebouwde kom zit verschil in en ik meende ergens ook iets van wat voor soort weg, maar dat kan ik mis hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt op een bedrag wat ik laatst had. 240 euro, 106 gecorrigeerd waar je 80 mocht.
/edit: Hoe kan jij nu minder hoeven te betalen terwijl je een grotere overschrijding had
Buiten bebouwde kom, provinciale weg.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
binnen of buiten de bebouwde kom zit verschil in en ik meende ergens ook iets van wat voor soort weg, maar dat kan ik mis hebben
Ik heb hem al betaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:31 schreef Yreal het volgende:
Mail mij de voorkant van de boete maar, ga ik wel kijken wat ik ervan kan maken
Hmmm oke, ik zal even kijken naar de datum. Thanks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Yreal het volgende:
Betaald maakt niet uit, tenzij het een strafbeschiking is. Enige dat er toe dit is dat de bezwaartermijn open staat.
Crap, bezwaartermijn is al verlopen. 10-10-2012quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:34 schreef Yreal het volgende:
Betaald maakt niet uit, tenzij het een strafbeschiking is. Enige dat er toe dit is dat de bezwaartermijn open staat.
Dan kan ik niks meer nee. Onthouden voor de volgendequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Crap, bezwaartermijn is al verlopen. 10-10-2012
Ik hoop niet dat die er komt, maar ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 18:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan kan ik niks meer nee. Onthouden voor de volgende
Iets met lussen etc? Wel eens wat over gelezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 02:36 schreef BlackLining het volgende:
Het mag trouwens echt een wonder heten dat ik er nooit één gekregen heb op de snelweg. Ik rijd structureel 140-150, maar nog nooit iets van gehad. Ook op de A12, wat zo'n beetje één grote trajectcontrole is.
* klopt af..
a 35 euro per uurquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb dat een keer bij rijles gehad ja.. 15 minuten voor niks staan te wachten en mijn instructeur maar terug en heen om die kutlus te vinden.
Zijn die op de snelweg zo anders dan? De lussen bij de normale flitspalen in Leiden, en dat zijn er nogal wat, detecteren mijn motor anders prima.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 08:09 schreef Salatrel het volgende:
ja die detecteren motoren kutheb dat ook bij een verkeerslicht hier int dorp.. als ik daar om 03:30 kom moet ik wel door rood want anders kan ik wachten totdat er een auto van achteren komt
de motor herkent ie namelijk niet
In zoeterwoude dorp detecteren de lussen bij de n206 ook geen motorenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zijn die op de snelweg zo anders dan? De lussen bij de normale flitspalen in Leiden, en dat zijn er nogal wat, detecteren mijn motor anders prima.
Ik zou willen dat de lussen op de Plesmanlaan wat slechter zouden zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
In zoeterwoude dorp detecteren de lussen bij de n206 ook geen motoren
Welke straat is Plesman?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de lussen op de Plesmanlaan wat slechter zouden zijn.
En daar zitten ze ook nog voor rood licht, dus even voorkruipen bij die stoplichten is er ook nauwelijks bij. Heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb zo'n vermoeden dat die lussen daar ook geen enkel probleem hebben met motoren die 'door rood' gaan.
Waar kijk ik naar? Tevens erg vet, die motor van desprez blijft gruwelijk. En die auto's kunnen daar toch nooit inhalen!?quote:
1 of andere enduro rally in argentinie als warmmakertje voor dakarquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar? Tevens erg vet, die motor van desprez blijft gruwelijk. En die auto's kunnen daar toch nooit inhalen!?
Godver desprez 123km/gem op zulke wegen... Damquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
1 of andere enduro rally in argentinie als warmmakertje voor dakar
voor rood licht maken ze 2 fotos alst goed is. 1 die de paal triggert en nog 1 om te controleren of je ook daadwerkelijk doorgereden bent. Bovendien mag je alleen voorpiepen als er 2 rijstroken voor die richting zijn en dan tussen die 2 stroken anders is het andere richting volgen dan de voorsoorteerstrook aangeeft en staat er dus altijd een auto in de weg en kan die paal je kenteken heulniet zienquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de lussen op de Plesmanlaan wat slechter zouden zijn.
En daar zitten ze ook nog voor rood licht, dus even voorkruipen bij die stoplichten is er ook nauwelijks bij. Heb het nog niet geprobeerd, maar ik heb zo'n vermoeden dat die lussen daar ook geen enkel probleem hebben met motoren die 'door rood' gaan.
totdat ie dat zei dacht ik dat dat de recoverytruck was voor achterblijvers/ pechgevallenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:04 schreef Yreal het volgende:
Quads zijn erg mooi. Hahahaga 1 deelnemer in de trucks??
Als jij regelmatic bij LUMC bent kom jij daar ook wel eens overheen. Is de straat van het centrum van Leiden uit die langs het station, LUMC, Bio Science Centre, Naturalis, transferium A44, etc, gaat. Richting Katwijk zeg maar.quote:
Daar kom ik nooit op de motorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij regelmatic bij LUMC bent kom jij daar ook wel eens overheen. Is de straat van het centrum van Leiden uit die langs het station, LUMC, Bio Science Centre, Naturalis, transferium A44, etc, gaat. Richting Katwijk zeg maar.
Ik vind er weinig aan andersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat een held, gewoon lekker in je eentje voor het publiek stunten
Dan kom je dus zowel langs mijn huis als over de Plesmanlaanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit op de motor
Ik rij altijd zo https://maps.google.nl/ma(...)p=1,0&sz=16&t=m&z=14 of via de lammenschans weg
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan kom je dus zowel langs mijn huis als over de Plesmanlaan
Maakt verder niet uit, maar die staat in ieder geval vol met flitspalen die zowel snelheid als rood licht doen
Wat voor brommer heb je eigenlijk? Zou goed kunnen dat ik je wel eens heb gespot, ik rij daar ook vaak.
Op dat stukje heb ik nooit pak aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:27 schreef BlackLining het volgende:
Haha, die heb ik wel eens zien rijden ja
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op dat stukje heb ik nooit pak aan![]()
Is trouwens een vrij zeldzame motor. Staan er alleen 2 op een pleintje bij de faculteit. Verder nog nooit gezien
Ach, dat stuk rij ik ook altijd op de brommer. Waarom zou ik op de motor dan mijn pak dragen? Voor het stuk A4 tot aan de lammenschansbrug?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Daarom weet ik het waarschijnlijk nog, de fiets valt al op, en een idioot zonder pak sowieso altijd![]()
topquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
Daarom weet ik het waarschijnlijk nog, de fiets valt al op, en een idioot zonder pak sowieso altijd![]()
Zal volgende keer wel zwaaien als ik je tegen kom, vanaf mijn Banditje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |