dronken sex hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer flink bezopen seks gehad, dacht dat er geen einde aan zou komen.
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij bezopen of was de seks bezopen?
Ik had er weinig moeite mee, alleen moeite met komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
FOK!ster?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goed
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, binnen.. 't regent ineens wel heel hard.. Zelfs de belijning op de weg was op sommige stukken niet meer te zien
ik weet het schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ik heb vorige week mijn vriend voor het eerst geweigerd. Ik was te zat, ik was bang dat ik ging kotsen als we bezig gingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nogquote:
Ja hoor, je bent goedgekeurd.quote:
Laat me toch eens met rust.quote:
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.
Seks op MDMAquote:
Ik schroom niet om door te bijten.quote:
Bus of swift?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nog
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaanquote:
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.
Doe met mij en seksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaan
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de teringquote:
Als ik zat ben, wil ik slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Ik was echt flink dronken toen, scheelde misschien wel dat ze me al de hele dag liep op te geilen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Drukke avond!quote:
Wacht, ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Ik pak nog even een biertje en dan ga ik slapen denk ik.
Ik pak er ook nog 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de tering
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik zat ben, wil ik slapen.
proost!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik steek hier nog een jointje op. Op jullie gezondheid!
Nee, dat is vaak je hoofd. Die t(r)ollt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.
Of een vakantie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drukke avond!
Ik denk dat we gewoon een weekend moeten plannen, tegen die tijd hebben we nog zoveel meer dingen die we willen doen!!
Blowsequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al bijna flink aangeschoten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Weekend it is!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een vakantie.Maar van MDMA ga je wel de hele nacht door hoor
Maar de volgende dag is zooo kut
Kan je het beste op vrijdagavond doen, dan ben je op maandag weer top
Ik dacht ik rij gewoon door een plasje zoals ik altijd doe op dat stukje weg.. Helaas lag er meer dan ik verwachtte..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Compleet onverwachts dus? Dat is niet prettig inderdaad.
Mijn hoofd kan dat veeel te goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is vaak je hoofd. Die t(r)ollt.
God jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ik rij gewoon door een plasje zoals ik altijd doe op dat stukje weg.. Helaas lag er meer dan ik verwachtte..
Ik doe dat nooit, nekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
God jaMaar dan ga ik altijd gewoon even mijn vinger in mijn strot steken, beetje water drinken en nergens last van
[..]
Geniet ervan.
Een weekendje buurmeisje en DW, de benodigdheden:quote:
Ja, en aangezien het maar een korte wielbasis is, ging het iets té snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.
Ik alleen als alles draaitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, nekken.
Of tenminste niet bewust.
mariokartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een weekendje buurmeisje en DW, de benodigdheden:
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
Mario Kartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, nekken.
Of tenminste niet bewust.
Nee, pas mijn tweede.quote:
Rainbow Roadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohohoh! En dan Rainbow Road doen!![]()
Rainbow Road als je stoned bent. God genius
Dan kun je beter een grote station hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en aangezien het maar een korte wielbasis is, ging het iets té snel
Ik heb de laatste.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een biertje open trek.
Koester 'm.quote:
Over neuken en pillen. Wat is jouw input?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht...nog even dan
Waar hebben we het over?
Ik heb ooit wel eens, toen ik nog thuiswoonde, het hele trapgat volgekotst. Ik sliep op zolder en de spetters zaten tot op de voordeur.quote:
Je mag er wel 1 van mij.quote:
Dat zijn van die irritant kleine flesjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grolschis het wel een beugel, dan
ik drink Juup
Als het in die sfeer moet blijven: niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Over neuken en pillen. Wat is jouw input?
quote:
Proost !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een biertje open trek.
Niet haten op Grolsch. Maar helaas geen beugel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grolschis het wel een beugel, dan
ik drink Juup
Sowieso wil ik MDMA dan clean proberen. Dus dan beter geen wietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rainbow RoadIk ga altijd in slomo eroverheen anders flikker ik er steeds af
![]()
Mario kart is denk ik niet handig als je mdma op hebt
Ik een keer met mijn zatte kop in mijn bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens, toen ik nog thuiswoonde, het hele trapgat volgekotst. Ik sliep op zolder en de spetters zaten tot op de voordeur.![]()
Sex, drugs en alcohol. :dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht...nog even dan
Waar hebben we het over?
Ah bah,, gadverdammequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik een keer met mijn zatte kop in mijn bedIk wakker worden s'ochtends. Was nog donker enzo. Hè, wat voel ik nou voor natte plek....
Laat me raden, je wilt het graag over drugs hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al. Is één van de drie ook goed?
quote:
en om het nog erger te maken, mijn ouders waren die dag gewoon thuis, en die zijn er nooit zo blij mee als ik kotsquote:
Je raadt niet al te best.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:47 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, je wilt het graag over drugs hebben.
Ik heb ook alleen maar een biertje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al. Is één van de drie ook goed?
Heldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en om het nog erger te maken, mijn ouders waren die dag gewoon thuis, en die zijn er nooit zo blij mee als ik kotsDus toen zij even naar de intratuin gingen heb ik die bedshit in de was gedaan, en daarmee de machine gemold
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en om het nog erger te maken, mijn ouders waren die dag gewoon thuis, en die zijn er nooit zo blij mee als ik kotsDus toen zij even naar de intratuin gingen heb ik die bedshit in de was gedaan, en daarmee de machine gemold
Heldinquote:
quote:
De Omega van m'n maatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kun je beter een grote station hebben.
Die vectra van mij liet ook al wel eens voorzichtig van zich spreken op natte rotondes, maar dat voel je drie dagen van te voren aankomen.
Dichtbij.quote:
Beter wel wiet. Van MDMA gaan je spieren ook trippen, spierspasmes enzo. Wiet gaat dat tegen, maar je wordt neit stoned oid.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso wil ik MDMA dan clean proberen. Dus dan beter geen wiet
Trustenquote:
Die zal nog rwd hebben?quote:
Alpha en omega?quote:
True, 20 minuutjes ben ik de grens over.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dichtbij.
[..]
Beter wel wiet. Van MDMA gaan je spieren ook trippen, spierspasmes enzo. Wiet gaat dat tegen, maar je wordt neit stoned oid.
Hij had een ouder type met RWD ja, 2.0 of 2.5, wilde lekker over bospaadjes ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Die zal nog rwd hebben?
Die van ons zijn fwd. En het was gewoon een teken dat ie een setje verse slofjes moest hebben.
Jij bent ervaringsdeskundige, ik vertrouw volledig op jouquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dichtbij.
[..]
Beter wel wiet. Van MDMA gaan je spieren ook trippen, spierspasmes enzo. Wiet gaat dat tegen, maar je wordt neit stoned oid.
Ik heb een 940 gehad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij had een ouder type met RWD ja, 2.0 of 2.5, wilde lekker over bospaadjes ook
Was ook alleen maar om af te trappen, nieteens omdat hij het zo'n tof merk vond..quote:
Zwolle toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:52 schreef JJH het volgende:
[..]
True, 20 minuutjes ben ik de grens over.
Ervaringsdeskundige zou ik het niet willen noemen hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent ervaringsdeskundige, ik vertrouw volledig op jou
Oh.quote:
Slopelquote:
Jep, A28, A32 en dan na steenwijk friesland in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwolle toch?
[..]
Ervaringsdeskundige zou ik het niet willen noemen hoor
[..]
Oh.
Ik zou best nog een keer een oude RWD wagen willen hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een 940 gehad.
Inderdaad gaaf op onverhard, sneeuw nog gaver.
En dan A7 op en dan kom langs mij na 50 km ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, A28, A32 en dan na steenwijk friesland in.
Voor mij als leek ben jij een ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige zou ik het niet willen noemen hoor
nee, over pokemonsquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:57 schreef Karzai het volgende:
Dit is het enige topic dat nog open is
Het gaat toch niet over sex he?
Kan ik dan niet makkelijker Emmeloord Lemmer pakken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan A7 op en dan kom langs mij na 50 km ofzo.
Rwd is zoveel gaver dan fwd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou best nog een keer een oude RWD wagen willen hebbenOf oud type Impreza..
Pokémonquote:
quote:
ik kan uberhaupt niet slapenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef Vinniiee het volgende:
Het is hier zo gezellig dat het slecht voor mijn slaapritme isGelukkig kan ik uitslapen
samequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pokémon
Zodra mijn tentamens voorbij zijn krijgt mijn gameboy weer aandacht
Even luisteren.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan uberhaupt niet slapen
Gameboyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pokémon
Wat is je favoriete karakter?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pokémon
Gameboy. Da's lang geledenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pokémon
Pokémon Bluequote:
ik ook nog niet, maar dat komt wel om een uur of 6 als ik op schiphol bij de BK zitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Sterkte
Ik ben totaal niet moe ofzo
ik had vroeger bluequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pokémon Blue
Wilde eigenlijk Red, maar die hadden ze natuurlijk niet meer
Mijn collega moet vannacht ook nog die kant op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ook nog niet, maar dat komt wel om een uur of 6 als ik op schiphol bij de BK zit
DS?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef Vinniiee het volgende:
Gameboy ligt hier gewoon binnen handbereik
Oke. Ik kots wel altijd van pillen, met kristallen weet i khet niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij als leek ben jij een ervaringsdeskundige
N50-A7-N354. N354 is echt op 1 km van mijn huis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik dan niet makkelijker Emmeloord Lemmer pakken?
ja ik dus de tram van half 5quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn collega moet vannacht ook nog die kant op.
Ik geloof om een uur of vijf vanuit Zwolle weg.
Colorquote:
Mijn favo Pokémon?quote:
Nee hoorquote:
twi, dat nummer is echt super.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef twi het volgende:
02.00, Mooie tijd om te gaan slapen. Want morgen is het vrijdag
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Advance oid, en de oldskool gameboy
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Color
[..]
Mijn favo Pokémon?
Heb geen favo, vind ze allemaal tof! Heb er nu 3 waar ik standaard mee speel, maar ik weet zo even niet meer welke 3 dat zijn. Te lang geleden alweer en braindamage by schoolstuff
[..]
Nee hoor
Hoax! Er komt heul geen tram op schiphol!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja ik dus de tram van half 5
Ja, Blue is na Red de geniaalstequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik had vroeger blue![]()
bazenversie
DS ligt naast mijn bed.quote:
Ik kom wel een keertje langswaaien.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke. Ik kots wel altijd van pillen, met kristallen weet i khet niet.
[..]
N50-A7-N354. N354 is echt op 1 km van mijn huis.
tram van mijn huis natuurlijk, dan naar Roffa CS en dan door naar slotervaart en dan naar schipholquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoax! Er komt heul geen tram op schiphol!
Concert is uitverkochtquote:
Je weet nog niet waar ik woonquote:
Laatste nachttrein?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tram van mijn huis natuurlijk, dan naar Roffa CS en dan door naar slotervaart en dan naar schipholduurt focking 2 uur
Is pearl geloof ik.quote:
dm.quote:
volgens mij welquote:
Ja, dan raak ik 'm niet kwijt.quote:
gewoon zo'n flash kaartje, dan kun je alles downloadenquote:
Bummer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Concert is uitverkochtZag te laat dat ze in Utrecht zouden komen. Volgens mij is Florence + The Machine ook uitverkocht (24 nov).
Nog wel tijd voor een trein later?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
maar ik heb 5 minuten om van de tram naar het perron te lopen, dus dat wordt rennen vliegen springen, vallen, opstaan en weer doorgaan
20 minuten laterquote:
Je weet dat de tram niet zo vroeg rijdt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tram van mijn huis natuurlijk, dan naar Roffa CS en dan door naar slotervaart en dan naar schipholduurt focking 2 uur
Doe ik niet aan. Sowieso is 'ie eigenlijk niet van mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon zo'n flash kaartje, dan kun je alles downloaden
ja volgens 9292 welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat de tram niet zo vroeg rijdt?
Wat voor spelletjes heb je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan raak ik 'm niet kwijt.
9292 heeft het vaker mis.quote:
Gelukkig dan maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20 minuten latermaar ik heb allemaal veiligheidsbuffers ingebouwd hoor
koffiepunten
Mario kart & pokemon. Is geleend he.quote:
9292 zegt dat lijn 21 gewoon rijdt, maar niet alle punten paktquote:
Ik doe dat deels, met zo'n kaartje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Sowieso is 'ie eigenlijk niet van mij.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
volgens mij wel![]()
maar ik heb 5 minuten om van de tram naar het perron te lopen, dus dat wordt rennen vliegen springen, vallen, opstaan en weer doorgaan
Je weet welke DS naast mijn bed ligt he?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dat deels, met zo'n kaartje.
De bazenspellen als Pokémon, Mario spellen en Zelda koop ik gewoon. De rest download ik
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:06 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo, vergeet je ID-kaart/paspoort niet. Slechte ervaring mee
zeg ik niet, anders weet je waar ik woonquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanaf waar? Meeste trams rijden pas vanaf 5 uur..
Grappig om er zo aan herinnerd te worden dat mensen zo'n ding nog wel eens nodig hebben...ik in ieder geval nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:06 schreef Vinniiee het volgende:
Aldo, vergeet je ID-kaart/paspoort niet. Slechte ervaring mee
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtwas het bijna vergeten
jij bent wereldburger?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Grappig om er zo aan herinnerd te worden dat mensen zo'n ding nog wel eens nodig hebben...ik in ieder geval niet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zeg ik niet, anders weet je waar ik woon
Laat ik het zo zeggen: een paspoort heb ik niet, en die ID-kaart heb ik zolang ik 'm heb nog nooit tevoorschijn hoeven te halenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij bent wereldburger?
of je gaat nooit op vakantie?
Nee dat red je nooit neem gewoon een taxiquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Eerste tram van lijn 21 die rijdt begint om 4:42 op de Willem Ruyslaan.. Dan haal je het nooit om 6 uur op Schiphol te zijn..
Nee?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet welke DS naast mijn bed ligt he?
Als je gaat vliegen dus welquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:11 schreef Capstan het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: een paspoort heb ik niet, en die ID-kaart heb ik zolang ik 'm heb nog nooit tevoorschijn hoeven te halen
mijn vlucht gaat pas om half 8 ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Eerste tram van lijn 21 die rijdt begint om 4:42 op de Willem Ruyslaan.. Dan haal je het nooit om 6 uur op Schiphol te zijn..
Ja, dat waren nog eens tijden. Tegenwoordig hou ik het bij de PC.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:11 schreef Vinniiee het volgende:
Oldskool Gameboy met dikke bumper
Mijn spelletjes zijn pleiteMaar Pokémon Gold heb ik nog.
Continentaal?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn vlucht gaat pas om half 8 ofzo
ik kreeg laatst allemaal folders binnen, voor 50 euro sta je op schiphol vanuit Rotterdamquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat red je nooit neem gewoon een taxi
Je moet 2 of 3 uur van tevoren aanwezig zijn he..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn vlucht gaat pas om half 8 ofzo
Ik heb nu een PS3, en dat is mijn eerste en enige spelletjesapparaat.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Shame on you
Ik heb zelfs een Gamecube
Mijne is doodquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu een PS3, en dat is mijn eerste en enige spelletjesapparaat.
Ja ik heb ook liever een PS3 dan een Gamecube, dat ding staat te verstoffen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinds ik op de PC game heb ik niet anders meer gewildquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
jupquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:13 schreef JJH het volgende:
[..]
O oke, uurtje van te voren aanwezig dus.
Gewoon een goed apparaat. En toendertijd ook gewoon de goedkoopste bluray speler op de markt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever een PS3 dan een Gamecube, dat ding staat te verstoffen.
Ik moet 'm eens uit elkaar schroeven, helemaal schoonmaken van binnen en alles, dan doet ie t ws weer..quote:
dag Feraquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Fera het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over een biertje gedaan.
Maar ik ga slapen, morgen om half 7 er weer uit.Weltrusten iedereen.
Welterusten!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Fera het volgende:
Weltrusten meisquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Fera het volgende:
Ik heb nooit echt op de pc gegamed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Sinds ik op de PC game heb ik niet anders meer gewild
True, en mediaserver kun je er ook nog van maken met een prgrammatje op je pcquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een goed apparaat. En toendertijd ook gewoon de goedkoopste bluray speler op de markt.
Is het ook, maar de PS4 schijnt in opkomst te zijn, en dan worden er geen games meer gemaakt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon een goed apparaat. En toendertijd ook gewoon de goedkoopste bluray speler op de markt.
Zal lastig gaan als hij er over 4 uur moet zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:15 schreef Karzai het volgende:
Nou als je echt low budget wil kan je beter naar Amsterdam gaan voor twaalven en dan duik je daarna de kroeg in of je doet iets anders en daarna pak je de trein naar schiphol
Ja, ik heb wel geleerd om ervoor te zorgen dat dat wel gaatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt op de pc gegamed.
Apparaat kon het meeste gewoon niet aan.
Trustenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:14 schreef Fera het volgende:
quote:
Ik ook niet.quote:
PS3quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ding is al in ontwikkeling sinds de PS3 op de markt kwam. Ik gok dat het nog wel een jaar, anderhalf duurt voordat ie aangekondigt word.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is het ook, maar de PS4 schijnt in opkomst te zijn, en dan worden er geen games meer gemaakt.
ik ga niet ni mijn eentje in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:15 schreef Karzai het volgende:
Nou als je echt low budget wil kan je beter naar Amsterdam gaan voor twaalven en dan duik je daarna de kroeg in of je doet iets anders en daarna pak je de trein naar schiphol
Hmm, ik dacht dat ie eerder zou komen. Maarja, eerst maar wat andere dingen regelen. Een nieuwe baan, een huis en dan kijk ik wel weer verderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ding is al in ontwikkeling sinds de PS3 op de markt kwam. Ik gok dat het nog wel een jaar, anderhalf duurt voordat ie aangekondigt word.
En dan voor kerst 2014 gereleased.
Thuis altijd van die internetpc'tjes, nu een simpel laptopje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel geleerd om ervoor te zorgen dat dat wel gaat
Gewoon je pc aansluiten op je tv.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
True, en mediaserver kun je er ook nog van maken met een prgrammatje op je pcDownloads via je tv kijken en alles
Je hebt geen snorders in Rotterdam?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal lastig gaan als hij er over 4 uur moet zijn
Ik zou een N64 nog wel weer willen hebben, alleen al voor mariokartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook niet.
[..]
PS3Hiervoor alleen een N64 gehad.
De wat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt geen snorders in Rotterdam?
Bazinnetjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Atari gehad, N64 gehad, Gamecube nog aanwezig, Gameboy Color nog aanwezig, DS nog aanwezig, Wii nog aanwezig
Super mario 64quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel wat leuke tijden mee gehad
Waarschijnlijk nadat de Microsoft met een nieuwe console uitkomt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ding is al in ontwikkeling sinds de PS3 op de markt kwam. Ik gok dat het nog wel een jaar, anderhalf duurt voordat ie aangekondigt word.
En dan voor kerst 2014 gereleased.
quote:
De N64 staat hier nog. Ik kan waarschijnlijk mario kart er wel voor regelen, meenemen dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Atari gehad, N64 gehad, Gamecube nog aanwezig, Gameboy Color nog aanwezig, DS nog aanwezig, Wii nog aanwezig
snorders?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:18 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt geen snorders in Rotterdam?
Dat was gewoon mijn gedachtengang, ik volg dat nieuws absoluut niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Super mario 64
[..]
Waarschijnlijk nadat de Microsoft met een nieuwe console uitkomt.
[..]
Trusten.quote:
Jaaaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De N64 staat hier nog. Ik kan waarschijnlijk mario kart er wel voor regelen, meenemen dan?
Ik ook niet, maar dat idee was er wel. Maar grote kans dat Microsoft hetzelfde wiltquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was gewoon mijn gedachtengang, ik volg dat nieuws absoluut niet.
Heb ik ook nog hierquote:
doe ik ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
Er rijdt toch een trein neem die
Ik stuur je straks wel wat ondersteunend beeldmateriaal op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa
Ik ga dromen over onze plannenI'm gonna wake up like a happy little girl
![]()
Slaap lekker
In Zwolle rijden ze ook, en het is nou niet dat er hier te weinig taxi's op de weg zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee hoor die rijden waar de taxi's niet rijden
ik had nooit een N64quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik zal eerlijk bekennen dat Goldeneye verreweg de meeste speeltijd heeft gehad
Kloptquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo klinkt het leuker dan het waarschijnlijk is
Maar ook welterusten dan maar!
Dus dan zitten ze lekker elkaar af te wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat idee was er wel. Maar grote kans dat Microsoft hetzelfde wilt
[..]
Heb ik ook nog hier
Daar hebb...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik stuur je straks wel wat ondersteunend beeldmateriaal op.
Fijne dromen, mooi meisje.
karmaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn laptop moet eerst nog 97 updates doen
Ja dat weet ik niet, hier rijden ze voornamelijk in zuidoostquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
In Zwolle rijden ze ook, en het is nou niet dat er hier te weinig taxi's op de weg zijn.
Waarvoor?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:25 schreef AldoTheApache het volgende:
20 minuten wachten op slotervaartik ben bang
ajuus paraplusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:26 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken. Tot later.![]()
Woef!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 02:26 schreef JJH het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken. Tot later.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |