dronken sex hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer flink bezopen seks gehad, dacht dat er geen einde aan zou komen.
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij bezopen of was de seks bezopen?
Ik had er weinig moeite mee, alleen moeite met komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
FOK!ster?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goed
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, binnen.. 't regent ineens wel heel hard.. Zelfs de belijning op de weg was op sommige stukken niet meer te zien
ik weet het schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ik heb vorige week mijn vriend voor het eerst geweigerd. Ik was te zat, ik was bang dat ik ging kotsen als we bezig gingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nogquote:
Ja hoor, je bent goedgekeurd.quote:
Laat me toch eens met rust.quote:
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.
Seks op MDMAquote:
Ik schroom niet om door te bijten.quote:
Bus of swift?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nog
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaanquote:
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.
Doe met mij en seksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaan
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de teringquote:
Als ik zat ben, wil ik slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Ik was echt flink dronken toen, scheelde misschien wel dat ze me al de hele dag liep op te geilen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Drukke avond!quote:
Wacht, ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Ik pak nog even een biertje en dan ga ik slapen denk ik.
Ik pak er ook nog 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Ik pak nog even een biertje en dan ga ik slapen denk ik.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de tering
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik zat ben, wil ik slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |