dronken sex hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een keer flink bezopen seks gehad, dacht dat er geen einde aan zou komen.
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:31 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij bezopen of was de seks bezopen?
Ik had er weinig moeite mee, alleen moeite met komenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
FOK!ster?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef Royco1 het volgende:
Ik was bezopen, en de seks was bezopen goed
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, binnen.. 't regent ineens wel heel hard.. Zelfs de belijning op de weg was op sommige stukken niet meer te zien
ik weet het schatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ik heb vorige week mijn vriend voor het eerst geweigerd. Ik was te zat, ik was bang dat ik ging kotsen als we bezig gingen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dronken sex hebben
altijd kut
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:33 schreef Fera het volgende:
Ik ben meestal niet in staat om dronken seks te hebben, maar die keer dat ik het had, zal ik nooit meer vergeten. Godverdomme, wat was dat geil zeg.
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nogquote:
Ja hoor, je bent goedgekeurd.quote:
Laat me toch eens met rust.quote:
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. Zou ik zo weer doen, allemachtig.
Seks op MDMAquote:
Ik schroom niet om door te bijten.quote:
Bus of swift?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ging daarnet lekker dwars, bijna rond, maar hield 'm nog
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaanquote:
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed aangeschoten is beter dan bezopen.
Doe met mij en seksquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MDMA wil ik nog wel eens proberen. Nog nooit gedaan
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de teringquote:
Als ik zat ben, wil ik slapen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Ik was echt flink dronken toen, scheelde misschien wel dat ze me al de hele dag liep op te geilen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Was ook goed aangeschoten, als ik echt dronken ben wil ik niets meer.
Drukke avond!quote:
Wacht, ik doe met je mee!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Ik pak nog even een biertje en dan ga ik slapen denk ik.
Ik pak er ook nog 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit was niet leuk, want het was geen opzet, schrok me de tering
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik zat ben, wil ik slapen.
proost!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik steek hier nog een jointje op. Op jullie gezondheid!
Nee, dat is vaak je hoofd. Die t(r)ollt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.
Of een vakantie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Drukke avond!
Ik denk dat we gewoon een weekend moeten plannen, tegen die tijd hebben we nog zoveel meer dingen die we willen doen!!
Blowsequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al bijna flink aangeschoten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:36 schreef Fera het volgende:
Weekend it is!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of een vakantie.Maar van MDMA ga je wel de hele nacht door hoor
Maar de volgende dag is zooo kut
Kan je het beste op vrijdagavond doen, dan ben je op maandag weer top
Ik dacht ik rij gewoon door een plasje zoals ik altijd doe op dat stukje weg.. Helaas lag er meer dan ik verwachtte..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Compleet onverwachts dus? Dat is niet prettig inderdaad.
Mijn hoofd kan dat veeel te goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat is vaak je hoofd. Die t(r)ollt.
God jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef JJH het volgende:
[..]
En hopen dat de kamer niet denkt dat ie een draaimolen is.
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik dacht ik rij gewoon door een plasje zoals ik altijd doe op dat stukje weg.. Helaas lag er meer dan ik verwachtte..
Ik doe dat nooit, nekken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
God jaMaar dan ga ik altijd gewoon even mijn vinger in mijn strot steken, beetje water drinken en nergens last van
[..]
Geniet ervan.
Een weekendje buurmeisje en DW, de benodigdheden:quote:
Ja, en aangezien het maar een korte wielbasis is, ging het iets té snelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
En toen dacht de achterkant, ha! Ik ben sneller.
Ik alleen als alles draaitquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, nekken.
Of tenminste niet bewust.
mariokartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een weekendje buurmeisje en DW, de benodigdheden:
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
Mario Kartquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
- Mario Kart
- Kristallen
- 5 gram wiet
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit, nekken.
Of tenminste niet bewust.
Nee, pas mijn tweede.quote:
Rainbow Roadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohohoh! En dan Rainbow Road doen!![]()
Rainbow Road als je stoned bent. God genius
Dan kun je beter een grote station hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en aangezien het maar een korte wielbasis is, ging het iets té snel
Ik heb de laatste.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een biertje open trek.
Koester 'm.quote:
Over neuken en pillen. Wat is jouw input?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht...nog even dan
Waar hebben we het over?
Ik heb ooit wel eens, toen ik nog thuiswoonde, het hele trapgat volgekotst. Ik sliep op zolder en de spetters zaten tot op de voordeur.quote:
Je mag er wel 1 van mij.quote:
Dat zijn van die irritant kleine flesjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grolschis het wel een beugel, dan
ik drink Juup
Als het in die sfeer moet blijven: niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef twi het volgende:
[..]
Over neuken en pillen. Wat is jouw input?
quote:
Proost !quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik ook maar een biertje open trek.
Niet haten op Grolsch. Maar helaas geen beugel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
grolschis het wel een beugel, dan
ik drink Juup
Sowieso wil ik MDMA dan clean proberen. Dus dan beter geen wietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rainbow RoadIk ga altijd in slomo eroverheen anders flikker ik er steeds af
![]()
Mario kart is denk ik niet handig als je mdma op hebt
Ik een keer met mijn zatte kop in mijn bedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel eens, toen ik nog thuiswoonde, het hele trapgat volgekotst. Ik sliep op zolder en de spetters zaten tot op de voordeur.![]()
Sex, drugs en alcohol. :dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:44 schreef Capstan het volgende:
Goedenacht...nog even dan
Waar hebben we het over?
Ah bah,, gadverdammequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik een keer met mijn zatte kop in mijn bedIk wakker worden s'ochtends. Was nog donker enzo. Hè, wat voel ik nou voor natte plek....
Laat me raden, je wilt het graag over drugs hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik al. Is één van de drie ook goed?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |