quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk, dat was omdat je zo grooooooot en stoer en sterk bent
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat ik zeg. Dat ik niet gemaakt ben om samen met iemand oud te worden, eigenlijk. Ik hoop het wel, hoor.
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....
Ben je nu weer single dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Het is ingewikkeld.quote:
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoor![]()
Technisch gezien ben ik het niet eens
Jammer dat je niet naar de meet komt
Haha heldinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
That's my girlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eeuwig is vanaf het beginquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld.
[..]
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?
Geen woord aan gelogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogenIk verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".
waarom nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?quote:
U jelly?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Wat heeft er in een sc wél toegevoegde waardequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.quote:
Net zo iets als op facebook mensen die elkaar hartjes sturen om de dag. Dan denk ik al snel why?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heeft er in een sc wél toegevoegde waarde
quote:
En dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.
Point taken. Ik zal wel indammen.. Maar dit ligt wel iets anders. En dat weet Bart ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toen, dit is nu. En later als we groot zijn was dit toen en is het dan nu. Ofzo. Jensaptweldenkikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee maar ik ga dat mens nog op vele manieren irriteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broertje
Nog lekkere potjes boos gemaakt?
Op Facebook is het nog erger ja. En als het dan over gaat ook alle foto's verwijderen, want een foto is natuurlijk ook niet compleet zonder kleffe tekst erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zo iets als op facebook mensen die elkaar hartjes sturen om de dag. Dan denk ik al snel why?
Ik woon de komende 6 weken nog in een huis met Detroit. Die ziet mij nu ook supergelukkig. En is er inmiddels aan gewend. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebben
Dit inderdaad, wie gaat dit soort dingen nu op een openbaar forum zettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik fokker zou daten zou ik dat toch liever achter de schermen houden voor het geval dat het gezeik oplevert.
Lijkt me een verschrikking. Als man voel je je daar toch niet goed bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik woon de komende 6 weken nog in een huis met Detroit. Die ziet mij nu ook supergelukkig. En is er inmiddels aan gewend. Dat is het verschil.
Bij mij levert het sowieso gezeik op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik fokker zou daten zou ik dat toch liever achter de schermen houden voor het geval dat het gezeik oplevert.
Misschien is hij wel enorm opgelucht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me een verschrikking. Als man voel je je daar toch niet goed bij
Gogosweden v.2.0quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij levert het sowieso gezeik op.
Dat is wel sneu dan. Zeg dan iets zinnigs erover of gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebben
soms vind ik je een beetje de moeder in deze sc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?quote:
Goed idee. Kan ik helpen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik ga dat mens nog op vele manieren irriteren.
Wat heeft ie gedaan dan? Hij heeft gebatatats? Waarom mis ik alles?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?
Wat heb ik godverdomme nou net uit zitten leggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
soms vind ik je een beetje de moeder in deze sc.
Is ie ontmaagdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?
Nee joh dit is heel makkelijk, op die FB pagina word ik opeens heel actief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |